En halv sæson er ikke et øjebliksbillede. Slet ikke med trænerskifte.Hanga skrev:Truppen bliver ikke bredere af at vi får ny træner. Det giver mere mening at kigge over en længere periode end et øjebliksbillede. Yankee's argument var at vi har lidt voldsomt af ikke at have haft en rigtig backup for Ahlmann, og at vi står svagt hvis Ahlmann skulle blive skadet igen, hvilket ikke er vildt urealistisk hans skadeshistorik taget i betragtning. Du må godt være uenig, men så vil jeg sige at du analyserer vores spil ret dårligt. Der er dælme langt fra Patrick/Blåbjerg på venstreback og så den Ahlmann vi så op til the dobule. Han er først nu ved at komme tilbage til sit niveau og har stadig et stykke vej endnu.seamann skrev:
Så vidt jeg erindrer fik vi ny træner ved årsskiftet. Derfor skal vi selvfølgelig ikke bruge hele sæsonen som reference. PK startede sæsonen som HB og blev overhalet af Mæhle.
Hvis du læser længere oppe vil du også kunne se, at Blåbjerg har flere mål og assists som vb end Ahlmann. Han er således en udmærket backup til den plads.
Vi kan i øvrigt først regne Blåbjerg som backup på venstre back når han ikke længere er tæt på fast mand i centerforsvaret. Det ænder sig forhåbentligt.
Jeg er enig med Gamen i at en spiller som DC vil være en fin backup, hvis ikke Bytyqi har rykket sig. Spørgsmålet er dog om han kan acceptere en ren backup rolle.
Jeg er glad for at jeg "godt må være uenig", men selvfølgelig lidt bekymret over, at jeg derfor ikke kan analysere.
DC er forhåbentligt ikke aktuel, Ahlmann har spillet fast i foråret, og der er nok backup på vb og rigeligt med andre steder at bruge krudtet.