Bytyqi har spillet længere fremme i banen på U17 og U19 flere gange. Han har været brugt på venstre kant for at kunne trække ind i banen til afslutning med højreskøjten. Måske ad den grund har han også været brugt på venstre back, men i træningskampene har han været prøvet på højre back, hvilket jeg også forventer at han spiller i morgen. Som det også er nævnt har han spillet i begge sider, men senest primært i venstresiden. Kan han spille højrebacken, mener jeg at det er tåbeligt at hente en middelspiller (Rune Frantsen) på den position. Lad os prøve med Bytyqi og PK og bruge pengene på andre pladser. Bytyqi er i Albaniens U21 trup, hvilket også må give et plus, den dag han måske skal sælges videre. Han har lidt de samme forcer og problemer som Mæhle. Er bedst fremad i banen (uden det samme løbepensum som Mæhle) men bakser lidt med de tætte markeringer defensivt. En dygtig driblestærk spiller med en fin fysik.Buzz Killington skrev:Du er for lækker Alexis.Alexis skrev:Bytyqi ER højrebenet. Han har dog et ganske okay venstreben til indlæg, men alle driblinger og afleveringer bliver lavet med højre, hvorfor han selvfølgelig skal over og spille højre back. Vi har set med Patrick det andet ikke durBuzz Killington skrev:Det var blot en anden måde at sige på at det ikke var noget vi bør spekulere i når det nu er et helt tydelig faktum der ret let kan afdækkes. Det er næppe nogen hemlighed og hvis du har kilder i klubben kan du bare spørge der. Send en SMS til Ene, eller Ris. Jeg har kun internettet.Gamen skrev:Jeg går ud fra at det var et lettere fesent forsøg på at være morsom. Modent.Buzz Killington skrev:
Ja, den ligger til højrebenet at han er venstrebenet, det anfægter jeg ikke. Jeg gengiver bare hvad en anden skrev i henhold til det venstrefodsindlæg han lavede mod Nørresundby, hvor han/hun påstod det faktisk var hans svage ben. Hvis du vil vide det præcist, kan du evt. spørge din lillebror som spiller i AaB, din kammie som er AaB-spiller, din kæreste som er vendinde med AaB WAG, eller hvordan det nu var. En af dem må vide det.
Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Er undskyldningen ved at være på vej?DobbeltA skrev:Enig i at begrundelsen er tynd, så måske har jeg hørt mere end det.Jesper Schmidt skrev:Jeg siger ikke at du ikke kan have ret i at det vil ske, men begrundelsen....arrrh vel?DobbeltA skrev: Skal nok beklage officielt, hvis det ikke skulle ske
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Han har vil ret nu,hvor Sloth er på vej til en svensk klub.
Kilde??Tumben skrev:Han har vil ret nu,hvor Sloth er på vej til en svensk klub.
Oversættelse??Mephisto2 skrev:Kilde??Tumben skrev:Han har vil ret nu,hvor Sloth er på vej til en svensk klub.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Sloth er ikke med i den trup der i morgen møder Vendsyssel FF. Om det er et tegn på at han er på vej væk kan man sagtens gisne om
Det tror jeg roligt at du kan gøre.frederikshavneren skrev:Sloth er ikke med i den trup der i morgen møder Vendsyssel FF. Om det er et tegn på at han er på vej væk kan man sagtens gisne om
Jeg savner Winsnes
BAseret på hvordan vi har ageret hidtil i dette vindue og i særdeleshed de sidste par år, er der INTET jeg tager roligt.Martino skrev:Det tror jeg roligt at du kan gøre.frederikshavneren skrev:Sloth er ikke med i den trup der i morgen møder Vendsyssel FF. Om det er et tegn på at han er på vej væk kan man sagtens gisne om
-
frederikshavneren
- Allstar

Lössl har underskrevet en etårig lejeaftale med PL oprykkerne Huddersfield
-
frederikshavneren
- Allstar

Corlu rygtes til Farum.Rextherunt skrev:Hvad med Rezan Corlu fra BIF... de lader ham smutte på en fri transfer... han er midtbane spiller og kunne nok blomstre op i AaB
Undskyldningen er her nu kl. 21.00, der bliver næppe meldt noget ud i dag :-) Baseret på hvad jeg havde hørt på vandrørene, var jeg HELT sikker på, at der ville komme en udmelding i dag. Det er så ikke sket, selvom der faktisk kan være mere end en spiller på vej væk. Men det skal ikke være en bortforklaring, jeg ligger mig fladt ned og meddeler, at jeg nok lige var en postgang for langt fremme.Forza skrev:Er undskyldningen ved at være på vej?DobbeltA skrev:Enig i at begrundelsen er tynd, så måske har jeg hørt mere end det.Jesper Schmidt skrev:Jeg siger ikke at du ikke kan have ret i at det vil ske, men begrundelsen....arrrh vel?DobbeltA skrev: Skal nok beklage officielt, hvis det ikke skulle ske
Du får en Curth for undskyldningen, og så bedre held næste gang, hvis du hører noget. Hellere et rygte for meget (der ikke gik hjem) end ingen rygter, og man så må nøjes med en rapportage fra AaBs besøg på Aalborg Portland (så hellere en genudsendelse af Barnaby).DobbeltA skrev:Undskyldningen er her nu kl. 21.00, der bliver næppe meldt noget ud i dag :-) Baseret på hvad jeg havde hørt på vandrørene, var jeg HELT sikker på, at der ville komme en udmelding i dag. Det er så ikke sket, selvom der faktisk kan være mere end en spiller på vej væk. Men det skal ikke være en bortforklaring, jeg ligger mig fladt ned og meddeler, at jeg nok lige var en postgang for langt fremme.Forza skrev:Er undskyldningen ved at være på vej?DobbeltA skrev:Enig i at begrundelsen er tynd, så måske har jeg hørt mere end det.Jesper Schmidt skrev:Jeg siger ikke at du ikke kan have ret i at det vil ske, men begrundelsen....arrrh vel?DobbeltA skrev: Skal nok beklage officielt, hvis det ikke skulle ske
Det er bare helt OKDobbeltA skrev:Undskyldningen er her nu kl. 21.00, der bliver næppe meldt noget ud i dag :-) Baseret på hvad jeg havde hørt på vandrørene, var jeg HELT sikker på, at der ville komme en udmelding i dag. Det er så ikke sket, selvom der faktisk kan være mere end en spiller på vej væk. Men det skal ikke være en bortforklaring, jeg ligger mig fladt ned og meddeler, at jeg nok lige var en postgang for langt fremme.Forza skrev:Er undskyldningen ved at være på vej?DobbeltA skrev:Enig i at begrundelsen er tynd, så måske har jeg hørt mere end det.Jesper Schmidt skrev:Jeg siger ikke at du ikke kan have ret i at det vil ske, men begrundelsen....arrrh vel?DobbeltA skrev: Skal nok beklage officielt, hvis det ikke skulle ske
Kan du komme ind på hvem det drejer sig om?
------------------------------------------------
Skrev han ikke Masango...?Forza skrev:Det er bare helt OKDobbeltA skrev:Undskyldningen er her nu kl. 21.00, der bliver næppe meldt noget ud i dag :-) Baseret på hvad jeg havde hørt på vandrørene, var jeg HELT sikker på, at der ville komme en udmelding i dag. Det er så ikke sket, selvom der faktisk kan være mere end en spiller på vej væk. Men det skal ikke være en bortforklaring, jeg ligger mig fladt ned og meddeler, at jeg nok lige var en postgang for langt fremme.Forza skrev:Er undskyldningen ved at være på vej?DobbeltA skrev:Enig i at begrundelsen er tynd, så måske har jeg hørt mere end det.Jesper Schmidt skrev:Jeg siger ikke at du ikke kan have ret i at det vil ske, men begrundelsen....arrrh vel?DobbeltA skrev: Skal nok beklage officielt, hvis det ikke skulle ske
Nej.FIDEL skrev:Skrev han ikke Masango...?Forza skrev:Det er bare helt OKDobbeltA skrev:Undskyldningen er her nu kl. 21.00, der bliver næppe meldt noget ud i dag :-) Baseret på hvad jeg havde hørt på vandrørene, var jeg HELT sikker på, at der ville komme en udmelding i dag. Det er så ikke sket, selvom der faktisk kan være mere end en spiller på vej væk. Men det skal ikke være en bortforklaring, jeg ligger mig fladt ned og meddeler, at jeg nok lige var en postgang for langt fremme.Forza skrev:Er undskyldningen ved at være på vej?DobbeltA skrev:Enig i at begrundelsen er tynd, så måske har jeg hørt mere end det.Jesper Schmidt skrev:
Jeg siger ikke at du ikke kan have ret i at det vil ske, men begrundelsen....arrrh vel?
Havde regnet med farvel til enten Sloth, Sylvestr eller Grønning. Sloth er tydeligvis aldrig faldet til i truppen. Skal vi spille 4-4-1-1 har vi for mange på 9'er positionen og mon ikke man satser på et indkøb der. Ramkilde, Grønning og Pohl, 3 unge med kun 2 år imellem sig, virker også for tæt. Nå, men det skete så ikke i dag. Måske kan vi lave en bytter med Vendsyssel i morgen.Kokkefar skrev:Nej.FIDEL skrev:Skrev han ikke Masango...?Forza skrev:Det er bare helt OKDobbeltA skrev:Undskyldningen er her nu kl. 21.00, der bliver næppe meldt noget ud i dag :-) Baseret på hvad jeg havde hørt på vandrørene, var jeg HELT sikker på, at der ville komme en udmelding i dag. Det er så ikke sket, selvom der faktisk kan være mere end en spiller på vej væk. Men det skal ikke være en bortforklaring, jeg ligger mig fladt ned og meddeler, at jeg nok lige var en postgang for langt fremme.Forza skrev:Er undskyldningen ved at være på vej?DobbeltA skrev: Enig i at begrundelsen er tynd, så måske har jeg hørt mere end det.
-
Gamen
Kusk skulle være helt ude af billedet. Vi har haft snøren ude, men er uinteressante. Der kommer snart en afklaring på hans fremtid.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Kusk var godt pløret på Nibe festival igår. Må håbe at Gaarde har stalket ham derude og fanget ham i et svagt øjeblik.Gamen skrev:Kusk skulle være helt ude af billedet. Vi har haft snøren ude, men er uinteressante. Der kommer snart en afklaring på hans fremtid.
1 2 3 Jimmy er en mur!
Taget i betragtning, at resten af FCK er på træningslejr i Østrig tror jeg ikke det er noget Ståle bliver glad for at høre. On-topic ærgeligt hvis Kusk er ude af billedet - håber man har andre emner i kikkerten. Personligt håber jeg, at man prøver Lucas igen - så fedt er Grashoppers vel heller ikke udover lønnen måske. Lucas kender ligaen og vi ved han er god nok - derudover kan han både bruges i en 4-4-2 og evt. 4-4-1-1 hvis vi absolut skal spille det system.white splash skrev:Kusk var godt pløret på Nibe festival igår. Må håbe at Gaarde har stalket ham derude og fanget ham i et svagt øjeblik.Gamen skrev:Kusk skulle være helt ude af billedet. Vi har haft snøren ude, men er uinteressante. Der kommer snart en afklaring på hans fremtid.
RAUS RAUS SSE!
Kunne Malmø være et bud på Kasper Kusks nye klub ?