Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Efter at have set kampen på Hornevej i dag, må konklusionen vel være - køb Rune Frantsen NU.
Det frigør ingen midler fordi Lars Søndergaard var ansat på en almindelig trænerkontrakt uden tidsramme. Efter den oprindelige plan skulle han præcis i dag være fortsat på en ny ordning, hvor han skulle være ansat på funktionærlignende vilkår. Det er samme type kontrakt som Jonas Dal var ansat under i Esbjerg, og den skal honoreres. Jonas Dal får stadig løn i Esbjerg. Han kører samtidig et sagsanlæg mod Esbjerg og indtil den sag er endelig afgjort er han på lønningslisten i Esbjerg. Funktionæraftaler pjatter man normalt ikke med. Hermed det sidste i den sag fra mig. Det har ikke meget med transferønsker at gøre.DobbeltA skrev: Jeg forstår nok ikke helt regnestykket du laver. Hvis man ikke skal betale løn til Søndergaard længere, hvordan er det så at det ikke frigør midler?
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
DobbeltA skrev:Efter at have set kampen på Hornevej i dag, må konklusionen vel være - køb Rune Frantsen NU.
Nej så hellere:
Okusun
Og
Bjarke Jacobsen
De ville kunne styrke start 11veren
Så du kampen i dag?martinaalborg skrev:DobbeltA skrev:Efter at have set kampen på Hornevej i dag, må konklusionen vel være - køb Rune Frantsen NU.
Nej så hellere:
Okusun
Og
Bjarke Jacobsen
Haha, Kasper P så aldrig den tunnel Frantsen lavede på hamDobbeltA skrev:Efter at have set kampen på Hornevej i dag, må konklusionen vel være - køb Rune Frantsen NU.
AaB i hjertet
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Ja...det gjorde jeg...DobbeltA skrev:Så du kampen i dag?martinaalborg skrev:DobbeltA skrev:Efter at have set kampen på Hornevej i dag, må konklusionen vel være - køb Rune Frantsen NU.
Nej så hellere:
Okusun
Og
Bjarke Jacobsen
Gjorde du!!???
Seriøst - Okusun og Bjarke? De kan ikke forstærke os. Som i slet ikke!
Ellers var kampen idag jo beviset på at der INTET er sket i pausen. Det samme ringe spil som vi så i foråret! Vendsyssel startede op i denne uge og er et helt nyt hold næsten.. Svag præstation AaB - men flot fremmøde!
Kom nu med de forstærkninger.. Det hold her er så drænet for kvalitet!
Ellers var kampen idag jo beviset på at der INTET er sket i pausen. Det samme ringe spil som vi så i foråret! Vendsyssel startede op i denne uge og er et helt nyt hold næsten.. Svag præstation AaB - men flot fremmøde!
Kom nu med de forstærkninger.. Det hold her er så drænet for kvalitet!
Det ville være synd at sige, at Gaarde sigter højt...
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... st/6729133
1,7 mio. for truppens bedste spiller er for lavt, Gaarde.. Viborgs sportsdirektør ville blive lynchet hvis han havde accepteret. Nå, men det bliver jo så nok en transferfri svensker.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Følgende fra artiklen lyder ellers ret spændende:RaeveFar skrev:Det ville være synd at sige, at Gaarde sigter højt...
"[...]kigger nu mod Sverige efter mere overkommelige alternativer"
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
KJ skrev:1,7 mio. for truppens bedste spiller er for lavt, Gaarde.. Viborgs sportsdirektør ville blive lynchet hvis han havde accepteret. Nå, men det bliver jo så nok en transferfri svensker.
1,7 for en middelmådig spiller med kun et år tilbage af kontrakt, er i mine øjne højt, også for højt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Jeg synes det er fint man ikke går højere med hans kontraktlængde in mente. Dog er det ærgerligt for jeg tænker han vil være en god forstærkning for os.9520AaB skrev:KJ skrev:1,7 mio. for truppens bedste spiller er for lavt, Gaarde.. Viborgs sportsdirektør ville blive lynchet hvis han havde accepteret. Nå, men det bliver jo så nok en transferfri svensker.
1,7 for en middelmådig spiller med kun et år tilbage af kontrakt, er i mine øjne højt, også for højt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Har hørt Glenn Mogensen gerne vil spille for AaB igen.
-
Alpa Chino
- Superliga

Gaarde gør det rigtige.
Vi skal satme ikke give mere end 1,7. Manden er 27 år (Middel potentiale opnået) og 1 år tilbage af kontrakten. Vi snupper ham transferfrit om et halvt år.
Vi skal satme ikke give mere end 1,7. Manden er 27 år (Middel potentiale opnået) og 1 år tilbage af kontrakten. Vi snupper ham transferfrit om et halvt år.
Hvem har sladret om beløbet, og hvad siger Pallesen selv?RaeveFar skrev:Det ville være synd at sige, at Gaarde sigter højt...
AaB i hjertet
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Agenten selvfølgelig. Som altid.swfc skrev:Hvem har sladret om beløbet, og hvad siger Pallesen selv?RaeveFar skrev:Det ville være synd at sige, at Gaarde sigter højt...
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Pallesen, Spalvis, Lindegaard, Okore og Sanneh vil være fint nok.RaeveFar skrev:Det ville være synd at sige, at Gaarde sigter højt...
Uden Synd Ingen Frelse
Det er vel en win-win histore. Win at AaB er interesserede i Pallesen - han er go'. Win at man ikke lige med det samme smider et højere bud end 1,7 mio., som jeg synes er et helt fair bud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Hvis bare det var tilfældet. Vi får i allerbedste fald 2 af de spillere.Halil skrev:Pallesen, Spalvis, Lindegaard, Okore og Sanneh vil være fint nok.RaeveFar skrev:Det ville være synd at sige, at Gaarde sigter højt...
------------------------------------------------
Jeg har ikke set noget i Pallesen det skulle gøre ham mere værd. Jeg er tilbøjelig til at mene st 1.7 er for meget.KJ skrev:1,7 mio. for truppens bedste spiller er for lavt, Gaarde.. Viborgs sportsdirektør ville blive lynchet hvis han havde accepteret. Nå, men det bliver jo så nok en transferfri svensker.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert