Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 12. jul 2017, 09:39

Hvis vi skal tage positivbrillerne på, så nævnes Sloth eller andre ikke som en forudsætning for at der kan komme en ind.

Så hvis vi sender nogle ud, så kan det give ekstra.

Tror du har ret i, at vi højst kan forvente en ind til start11. Men meldingen kan jo sagtens være - som eksempel - at Gaarde godt kan hente Søren Reese ind, hvis/når Viborg er blevet møre. Han er jo ikke start11, men måske 12-15. mand.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 12. jul 2017, 10:31

FlæskeFrank skrev:Hvis vi skal tage positivbrillerne på, så nævnes Sloth eller andre ikke som en forudsætning for at der kan komme en ind.

Så hvis vi sender nogle ud, så kan det give ekstra.

Tror du har ret i, at vi højst kan forvente en ind til start11. Men meldingen kan jo sagtens være - som eksempel - at Gaarde godt kan hente Søren Reese ind, hvis/når Viborg er blevet møre. Han er jo ikke start11, men måske 12-15. mand.
Jeg tror ikke, vi får Reese ind på en udsigt til at være 12.-15.mand - så har han sikkert bedre tilbud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

FlæskeFrank
Allstar
Allstar

Indlæg af FlæskeFrank » 12. jul 2017, 10:36

Når jeg sagde 12.-15. mand, så var det mere, at man så ham som en, der kunne kæmpe med omkring startpladsen modsat Okore, som er købt og betalt som starter.

Så det blot er op til Reese, om han vil erobrer startpladsen.
- FlæskeFrank

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 12. jul 2017, 10:42

Som jeg læser det lidt mellem linierne, så lyder det til at der er lidt interesse for en eller flere af vores offensive spillere. Mit bud er Flores, eller at Meilinger og Sylvestr er på vej ud.
Tror Djuricin var meget tæt på at ende i AaB.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 12. jul 2017, 10:43

FlæskeFrank skrev:Når jeg sagde 12.-15. mand, så var det mere, at man så ham som en, der kunne kæmpe med omkring startpladsen modsat Okore, som er købt og betalt som starter.

Så det blot er op til Reese, om han vil erobrer startpladsen.
Ok, forstået.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 12. jul 2017, 10:45

PT er truppen på 26 mand.
Gaarde siger han jagter en offensiv spiller mere, hvilket får os på 27 mand.
Det er i mine øjne for mange. Derfor tror jeg også Gaarde siger EN forstærkning mere.
Skal vi ud og have en mere, så kræver det vel et par afgange fra truppen også.

Breezer
2. div
2. div

Indlæg af Breezer » 12. jul 2017, 10:48

Martino skrev:Som jeg læser det lidt mellem linierne, så lyder det til at der er lidt interesse for en eller flere af vores offensive spillere. Mit bud er Flores, eller at Meilinger og Sylvestr er på vej ud.
Tror Djuricin var meget tæt på at ende i AaB.
Jeg læser det også som om at antallet af tilgange nu afhænger af om nogen forlader os. Jeg tror vi har råd til en offensivspiller, samt den øvrige trup, og får vi så sendt Sloth, Meilinger og måske en tredje (Flores, Sylvstr, Holger) videre, kan der kommer luft til endnu en offensiv spiller.

Iflg artiklen lyder det også på Gaarde som om at der skal luges en smule ud i de løntunge spillere, der er endt som dødvande i truppen.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 12. jul 2017, 10:57

Gaarde6 skrev:PT er truppen på 26 mand.
Det er i mine øjne for mange. Derfor tror jeg også Gaarde siger EN forstærkning mere.
HVIS Larsen ryger skal vi jo også have en ny målmand, men der er godt nok stille omkring ham.
Hader København!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 12. jul 2017, 11:04

Flere danske klubber meldes interesserede i Nicolaj Brock Madsen. Tankcenterforwarden har haft det svært i Birmingham og er nu returneret til England efter et lejeophold i hollandske Zwolle.

Jeg håber ikke at AaB er blandt de interesserede klubber da jeg ikke mener at Brock Madsen passer til vores spillestil. Han er ganske enkelt for dårlig teknisk.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 12. jul 2017, 11:07

frederikshavneren skrev:Flere danske klubber meldes interesserede i Nicolaj Brock Madsen. Tankcenterforwarden har haft det svært i Birmingham og er nu returneret til England efter et lejeophold i hollandske Zwolle.

Jeg håber ikke at AaB er blandt de interesserede klubber da jeg ikke mener at Brock Madsen passer til vores spillestil. Han er ganske enkelt for dårlig teknisk.
Ok - så er det da super du liger bringer ham på banen i en tråd med transferønsker! :D
Ska' vi hak'?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar

Indlæg af FlæskeFrank » 12. jul 2017, 11:12

frederikshavneren skrev:Flere danske klubber meldes interesserede i Nicolaj Brock Madsen. Tankcenterforwarden har haft det svært i Birmingham og er nu returneret til England efter et lejeophold i hollandske Zwolle.

Jeg er ikke i tvivl om, at vi var blandt de interesserede. Og jeg tror, at han ville være god for os.
- FlæskeFrank

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 12. jul 2017, 11:20

FlæskeFrank skrev:

Jeg er ikke i tvivl om, at vi var blandt de interesserede. Og jeg tror, at han ville være god for os.
At Brock Madsen røg til Championship er vel et skifte af næsten Mike Tullebergske dimensioner, efter min mening. Det er i mine øjne ikke en spiller som er god nok til os. Jeg kunne se ham i Lyngby, Sønderjyske, Hobro eller Randers igen måske.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar

Indlæg af FlæskeFrank » 12. jul 2017, 11:28

Jesper Schmidt skrev:At Brock Madsen røg til Championship er vel et skifte af næsten Mike Tullebergske dimensioner, efter min mening. Det er i mine øjne ikke en spiller som er god nok til os. Jeg kunne se ham i Lyngby, Sønderjyske, Hobro eller Randers igen måske.
Jeg er enig i, at ingen havde set det skifte. Men hans største problem var vel mest af alt, at han scorede for lidt i Randers. Han var trods alt ofte på U21-landsholdet, som jeg husker det. Mener ikke, at han er en boldmongol eller uegnet for vores spil.

Og så må man også sige, at han trods alt i Holland er begyndt at score. Jeg tror, at spillere bliver bedre af at komme væk fra Randers:-)
- FlæskeFrank

9000AaB
Superliga
Superliga
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Indlæg af 9000AaB » 12. jul 2017, 11:40

Jesper Schmidt skrev:
FlæskeFrank skrev:

At Brock Madsen røg til Championship er vel et skifte af næsten Mike Tullebergske dimensioner, efter min mening. Det er i mine øjne ikke en spiller som er god nok til os. Jeg kunne se ham i Lyngby, Sønderjyske, Hobro eller Randers igen måske.
Brock madsen var ikke imponerende i Randers det kan vi alle blive enige om. Men han har udviklet sig til en stabil scorende spiller med 10 mål i 25 kampe for Zwolle og han har trods alt scoret 12 mål i 19 kampe på U21 holdet hvilket viser at han har noget målnæse.
Han er ikke en type angriber som vi allerede har, så jeg tror godt han kunne blive en succes i AaB.
Vi spiller stadig med indlæg fra back eller kanter så en høj spiller i angrebet der er målfarlig kunne ikke skade - og så har han alderen med sig.

Pollack2
Allstar
Allstar

Indlæg af Pollack2 » 12. jul 2017, 11:44

alithebeast skrev:
Gaarde6 skrev:PT er truppen på 26 mand.
HVIS Larsen ryger skal vi jo også have en ny målmand, men der er godt nok stille omkring ham.
Jeg kan ikke se, hvem der skulle være interesseret i ham på bare et nogenlunde niveau med SL. Han ved jo, hvad han har, og hvis han har bare en lille smule selvindsigt, så ved han også, at det er der ikke andre der vil tilbyde ham. Hvis han ryger, tror jeg, det er til noget eksotisk.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 12. jul 2017, 13:17

En bruger på Twitter påstår at Holger skulle blive solgt imorgen. Nogen der har kendskab til dette?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Pollack2
Allstar
Allstar

Indlæg af Pollack2 » 12. jul 2017, 13:18

Forza skrev:En bruger på Twitter påstår at Holger skulle blive solgt imorgen. Nogen der har kendskab til dette?
Link? Man tør jo ikke drømme...

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 12. jul 2017, 13:19

Forza skrev:En bruger på Twitter påstår at Holger skulle blive solgt imorgen. Nogen der har kendskab til dette?
Tweet det herind!!

Edit:
Ska' vi hak'?

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 12. jul 2017, 13:22

[/img]
MrBangDK skrev:
Tweet det herind!!
Jeg ved ikke hvordan jeg vedhæfter det herinde, men brugeren hedder peter_sa :D

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 12. jul 2017, 13:22

MrBangDK skrev:
Tweet det herind!!

Edit:
Tak!

Låst