Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Forza skrev:En bruger på Twitter påstår at Holger skulle blive solgt imorgen. Nogen der har kendskab til dette?
Helsingborg er jo kommet til penge, så det er vel det mest oplagte.
Men så må Gaarde jo i gang med at finde en erstatning.
Underligt at der er så stille om Sloth.
- FlæskeFrank
-
Forza
- Allstar

FlæskeFrank skrev:Forza skrev:En bruger på Twitter påstår at Holger skulle blive solgt imorgen. Nogen der har kendskab til dette?
Mon ikke man allerede vurderer Okore som erstatningen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
FlemmingG
- Landshold

Ift Holgersson kan jeg supplere med at han ikke var med til træning idag. Var ude og se træning kl 10.30. Sloth gjorde det faktisk glimrende, var energisk, løbevillig og rigtig god med bolden
-
De Fem
- Landshold

FlemmingG skrev:Ift Holgersson kan jeg supplere med at han ikke var med til træning idag. Var ude og se træning kl 10.30. Sloth gjorde det faktisk glimrende, var energisk, løbevillig og rigtig god med bolden
Hvis nu Sloth gider ville det være noget af en offensiv forstærkning.
-
Forza
- Allstar

De Fem skrev:FlemmingG skrev:Ift Holgersson kan jeg supplere med at han ikke var med til træning idag. Var ude og se træning kl 10.30. Sloth gjorde det faktisk glimrende, var energisk, løbevillig og rigtig god med bolden
Men det sker nok næppe. Han skal ud.
-
De Fem
- Landshold

Forza skrev:De Fem skrev:FlemmingG skrev:Ift Holgersson kan jeg supplere med at han ikke var med til træning idag. Var ude og se træning kl 10.30. Sloth gjorde det faktisk glimrende, var energisk, løbevillig og rigtig god med bolden
Men det sker nok næppe. Han skal ud.
Kan man finde en køber/lejer så ja.
-
Funky
- Allstar

FlæskeFrank skrev:Forza skrev:En bruger på Twitter påstår at Holger skulle blive solgt imorgen. Nogen der har kendskab til dette?
Hvis Holger ryger (big surprise for mig, men okay, der kan jo tikke et god tilbud ind...), så tror jeg bestemt, Gaarde henter en erstatning. Sloth, ja det kunne fandme lige ligne, at han begynder at vise noget og ville noget, for derefter at blive solgt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
swfc
- Landshold

- Geografisk sted: Midthimmerland
Pollack2 skrev:alithebeast skrev:Gaarde6 skrev:PT er truppen på 26 mand.
Gaarde siger han jagter en offensiv spiller mere, hvilket får os på 27 mand.
Det er i mine øjne for mange. Derfor tror jeg også Gaarde siger EN forstærkning mere.
Skal vi ud og have en mere, så kræver det vel et par afgange fra truppen også.
HVIS Larsen ryger skal vi jo også have en ny målmand, men der er godt nok stille omkring ham.
Jeg kan ikke se, hvem der skulle være interesseret i ham på bare et nogenlunde niveau med SL. Han ved jo, hvad han har, og hvis han har bare en lille smule selvindsigt, så ved han også, at det er der ikke andre der vil tilbyde ham. Hvis han ryger, tror jeg, det er til noget eksotisk.
Bruger de ikke europæiske målmænd i Kina?
AaB i hjertet
-
jonas386
- Allstar

swfc skrev:Pollack2 skrev:alithebeast skrev:Gaarde6 skrev:PT er truppen på 26 mand.
Gaarde siger han jagter en offensiv spiller mere, hvilket får os på 27 mand.
Det er i mine øjne for mange. Derfor tror jeg også Gaarde siger EN forstærkning mere.
Skal vi ud og have en mere, så kræver det vel et par afgange fra truppen også.
HVIS Larsen ryger skal vi jo også have en ny målmand, men der er godt nok stille omkring ham.
Jeg kan ikke se, hvem der skulle være interesseret i ham på bare et nogenlunde niveau med SL. Han ved jo, hvad han har, og hvis han har bare en lille smule selvindsigt, så ved han også, at det er der ikke andre der vil tilbyde ham. Hvis han ryger, tror jeg, det er til noget eksotisk.
Bruger de ikke europæiske målmænd i Kina?
Jeg mener faktisk det er en regel i Kina at målmændende skal have kinesisk pas. Så målmænd er slet ikke i så høj kurs som offensivspillere derovre.
-
Super Hansen
- 2. div

- Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
- Geografisk sted: Mariager
-
Tyskeren
- Allstar

Med Holgers afgang, så ser jeg sgu gerne en forsvarsspiller mere...
-
Kokkefar
- Allstar

le Cid skrev:Nu melder bold.dk at AaB ophæver kontrakten med Holgersen...
Gaarde udtaler, at ophævelsen sker som en konsekvens af Okore-tilgangen. Det lyder ikke umiddelbart som om han skal erstattes. Hvis det er tilfældet fatter jeg slet ingenting. Holgersson var da den ideelle makker til Okore.
-
Gamen
Nå, så fik undertegnede ret. Perfekt! Den helt rette konsekvens efter et skandaløst ringe år af boldmongolen fra Helsingborg.
-
Forza
- Allstar

Kokkefar skrev:le Cid skrev:Nu melder bold.dk at AaB ophæver kontrakten med Holgersen...
Gaarde udtaler, at ophævelsen sker som en konsekvens af Okore-tilgangen. Det lyder ikke umiddelbart som om han skal erstattes. Hvis det er tilfældet fatter jeg slet ingenting. Holgersson var da den ideelle makker til Okore.
En mand med så store vanskeligheder og massive fejl kan næppe være ideel for nogen. Ham, KP og Blåbjerg ligger nogenlunde lige kvalitetsmæssigt. Desværre var Holger hentet som en forholdsvist løntung profil. Derfor giver det ganske god mening i mine ører.
Jeg ville også ønske vi ku hente en forsvarer mere, men hvis der kun er råd til 1-2 spillere mere i budgettet foretrækker jeg klart nogle offensive kræfter.
-
Gamen
Kokkefar skrev:
Ideelle makker? I hvilken verden? Han havde kontrakt et år mere, er tung og aldrende og har skuffet gevaldigt.
Nej, lad os få et fremadstormende håb til det forsvar i stedet.
-
Super Hansen
- 2. div

- Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
- Geografisk sted: Mariager
Kokkefar skrev:le Cid skrev:Nu melder bold.dk at AaB ophæver kontrakten med Holgersen...
Øh... Nej. Holger skal spille old Boys bold. Okore skal nok løfte K.P. Og Blåbjerg tænker lidt tilbage på pokalen hvor Thelander og K.P. spillede en go gang bold. Tro at stabilitet er et nøgleord.
Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk
-
Martino
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Interessant om de fortsætter med Okore, KP, Blåbjerg og Lyngø eller om de henter en forsvarsspiller senere i vinduet. Vil være dumt af Gaarde at melde for offensivt ud nu, og det er han jo også klar over. Fin løsning nu det skal være, han hævede nok en rigtig fin hyre.
Jeg savner Winsnes
-
jonas386
- Allstar

Det vil være fjollet, hvis ikke vi finder en spiller mere. Vi manglede en stopper før vinduet åbnede, har sagt farvel til to og hentet en (plus Lyngsø). Jeg er ikke helt tryg nok ved Blåbjerg/Kasper P, så det kunne være fint med en makker til Okore. Eksempelvis Reese, eller lignende.
-
MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Gamen skrev:Nå, så fik undertegnede ret. Perfekt! Den helt rette konsekvens efter et skandaløst ringe år af boldmongolen fra Helsingborg.
Ret i hvad?
Ska' vi hak'?