Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017
Re: Kamptråd: FC København - AaB, 15.07.2017
Agghhhh få nu skudt
MEGET bedre start på 2nd halvleg
Thellufsen skal lige blive lidt kvikkere på bolden, så kan han komme til chancer.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ståle er ved at få et anfald. Fin start på anden halvleg
Ved du da hvad FCK kræver for ham?Yngvesson skrev:Det kunne han så vidt jeg ved også sagtens, men AaB var ikke villige til at betale prisen for ham.MR er den rigtige vinder skrev:På trods af sin hjørneblunder har Pallesen gjort det godt - og Nicolaj med en fremragende dobbeltredning. Flere gode indsatser - bliv ved med at tro på det..
Kusk er rigtig, rigtig god - mærkeligt han ikke spiller mere og ærgerligt han ikke kunne lokkes tilbage.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Hold da op hvor pynter Okore på det AaB hold..han bliver en gevinst.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Vi kan bestemt godt få minimum uafgjort hvis vi bliver lidt mere cool når der skal afsluttes.
FCK er absolut ikke skræmmende, det er tydeligt at de har mistet kvalitet på backs som ellers er så vigtig en faktor i FCKs spil.
FCK er absolut ikke skræmmende, det er tydeligt at de har mistet kvalitet på backs som ellers er så vigtig en faktor i FCKs spil.
Verbic blev da godtnok viftet væk der!Kristian skrev:Hold da op hvor pynter Okore på det AaB hold..han bliver en gevinst.
Muligt at han ikke råber og skriger som KEP, men han demonterer eddermame meget og skaber ro omkring sig. Det kan bli rigtig godt!Valsted skrev:Verbic blev da godtnok viftet væk der!Kristian skrev:Hold da op hvor pynter Okore på det AaB hold..han bliver en gevinst.
Solbakken har sagt han ikke vil af med ham. Og Dennis Søndergaard har sagt at Kusk ikke er interesseret i at komme tilbage til AaB. Dermed ikke sagt at det er udelukket. Søndergaard tror jeg bare har ret godt styr på Kusk.Forza skrev:Ved du da hvad FCK kræver for ham?Yngvesson skrev:Det kunne han så vidt jeg ved også sagtens, men AaB var ikke villige til at betale prisen for ham.MR er den rigtige vinder skrev:På trods af sin hjørneblunder har Pallesen gjort det godt - og Nicolaj med en fremragende dobbeltredning. Flere gode indsatser - bliv ved med at tro på det..
Kusk er rigtig, rigtig god - mærkeligt han ikke spiller mere og ærgerligt han ikke kunne lokkes tilbage.
Gode ting af Flores og ærgeligt Risgårds skud er lige forbi!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Vi spiller altså meget godt, men slutproduktet er som vanen tro en mangelvare
Vi spiller godt nok en god 2. halvleg. Kom så med det mål!
Kom nu med den kynisme og de marginaler vi mangler! Langt hen af vejen gør vi det jo glimrende og kommer frem til fornuftige chancer her i 2. halvleg.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Flot pasnings spil af AaB idag
-
Gamen
En Risgård i den form skal være selvskreven på den midtbane. Så er jeg sådan set ligeglad med hvem af Würtz/MC/Lesniak der spiller. Han får afsluttet vores angreb, hvilket stort set ingen af hans medspillere evner.
Hold da op vi sidder på det hele i anden halvleg.
Pallesen ligner en mand der får os til ret hurtigt at glemme Mæhle. Synd han dummede sig ved det hjørne.
Jeg savner Winsnes
Odds 1.07 på at Thomsen scorer i dag.
EDIT: Han er godt nok grim i den trøje.
EDIT: Han er godt nok grim i den trøje.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Hver gang Zak Egholm forsøger at snakke AaB op, så skal ham den irriterende Bischoff snakke ham ned igen.. Han er fandme træls!