Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
hikopAaB
Drenge
Drenge
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af hikopAaB » 22. jul 2017, 12:06

Lyder super, glæder mig til at se deres nye signing
:cheers: :aabfan:

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 22. jul 2017, 12:14

Jeg brugte lidt af aftenen igår på, at køre Gyökeras igennem Wyscout. Jeg kan godt se hvad du mener med Helenius sammenligningen, Gamen. Umiddelbart synes jeg dog, at svenskeren virker til at være noget bedre på de nemme mål og at være godt placeret ved indlæg. Tilgengæld havde Helenius så et noget bedre skud fra distancen.
Men ellers virker han til at have nogle ret fine kvaliteter: Hurtig, god udfordrer og målfarlig. Hvad er Brommapojkarne's (stav) økonomiske situation og hvordan spiller de? Du skriver, at det halve all-svenskan er efter ham, hvilket er et niveau vi selvfølgelig skal kunne være med på, men hvad med udenlandske klubber? Det var nærmere der min "frygt" lå.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

hikopAaB
Drenge
Drenge

Indlæg af hikopAaB » 22. jul 2017, 12:17

Mon ikke det er Martin Pusic, som AaB jagter, da Martin Pusic har forlangt at blive solgt omgående ;)

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 22. jul 2017, 12:21

hikopAaB skrev:Mon ikke det er Martin Pusic, som AaB jagter, da Martin Pusic har forlangt at blive solgt omgående ;)
Ved du noget?? :aabfan:

hikopAaB
Drenge
Drenge

Indlæg af hikopAaB » 22. jul 2017, 12:54

FIDEL skrev:
hikopAaB skrev:Mon ikke det er Martin Pusic, som AaB jagter, da Martin Pusic har forlangt at blive solgt omgående ;)
Ved kun at Pusic har forlangt at blive solgt omgående, og der arbejdes på højtryk med at finde en ny klub :aabfan:

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 22. jul 2017, 13:00

hikopAaB skrev:
FIDEL skrev:
Ved kun at Pusic har forlangt at blive solgt omgående, og der arbejdes på højtryk med at finde en ny klub :aabfan:
Mon ikke FCM er klar på den?
var lige inde og se deres trup. De har 37! Spillere på kontrakt!!
Det er da det gale vanvid! Godt for dem at sugar daddy betaler deres kvaler.

FCM
Landshold
Landshold

Indlæg af FCM » 22. jul 2017, 13:38

Gaarde6 skrev:
hikopAaB skrev:
FIDEL skrev:
Pusic har jo skulle sælges det sidste år. Problemet er ikke FCMs vilje til at sælge. Problemet er Pusics selvforståelse og lønkrav. Han har indtil videre afvist Standard Liege i sommer (som efterfølgende svinede ham for at ændre lønkrav i 11. time), AaB i vinters og nu Sparta denne sommer. Alle klubber som FCM var enige med. Pusic ser sig selv tjene kassen i Bundesligaen, og det sker lettest, hvis han er transferfri. Så jeg tror, at hans plan nu er at satse på, at FCM ikke længere vil kræve transfer for ham sidst i vinduet eller vente til vinter, hvor han kan skifte frit. Som jeg har skrevet herinde tidligere, så kan/vil AaB på ingen måde imødekomme hans lønkrav (selvom man måske er steppet op på det område med Okore).

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 22. jul 2017, 13:43

Et af problemerne med Pusic er vel også, at FCM har givet ham hyre, som han ikke kan få igen. Om det var berettiget på det tidspunkt eller ej, skal være usagt, men jeg er ret overbevist om, at det er en grundene - ellers ville han vel heller ikke vælge bænken fremfor hollandsk eller belgisk spilletid.
- FlæskeFrank

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 22. jul 2017, 13:44

FCM skrev:
Gaarde6 skrev:
hikopAaB skrev:
FIDEL skrev:
Pusic har jo skulle sælges det sidste år. Problemet er ikke FCMs vilje til at sælge. Problemet er Pusics selvforståelse og lønkrav. Han har indtil videre afvist Standard Liege i sommer (som efterfølgende svinede ham for at ændre lønkrav i 11. time), AaB i vinters og nu Sparta denne sommer. Alle klubber som FCM var enige med. Pusic ser sig selv tjene kassen i Bundesligaen, og det sker lettest, hvis han er transferfri. Så jeg tror, at hans plan nu er at satse på, at FCM ikke længere vil kræve transfer for ham sidst i vinduet eller vente til vinter, hvor han kan skifte frit. Som jeg har skrevet herinde tidligere, så kan/vil AaB på ingen måde imødekomme hans lønkrav (selvom man måske er steppet op på det område med Okore).
Jo det kan AaB godt, men spørgsmålet er om de vil... :cheers:

hikopAaB
Drenge
Drenge

Indlæg af hikopAaB » 22. jul 2017, 13:48

FCM skrev:
Gaarde6 skrev:
hikopAaB skrev:
FIDEL skrev:
Man har lov til at håbe at manden har ændret taktik, for han bliver 100% solgt i dette vindue :cool:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 22. jul 2017, 17:12

Jeg tror sgu du har ret Gamen, grasshoppers læser med herinde.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 22. jul 2017, 17:24

Buzz Killington skrev:Jeg tror sgu du har ret Gamen, grasshoppers læser med herinde.
Er Pusic da blevet solgt til Grasshoppers?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 22. jul 2017, 17:26

Hovedet skrev:
Buzz Killington skrev:Jeg tror sgu du har ret Gamen, grasshoppers læser med herinde.
Nej, men Nabil Bahoui som blev ønsket herinde
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

De Fem
Landshold
Landshold

Indlæg af De Fem » 22. jul 2017, 17:28

Buzz Killington skrev:
Hovedet skrev:
Nordjyske amatører: verdens bedste scouting system. Glem smartodds.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 22. jul 2017, 17:43

De Fem skrev:
Buzz Killington skrev:
Hovedet skrev:
Nordjyske amatører: verdens bedste scouting system. Glem smartodds.
Åh, ja, så det lige. Altså efterhånden begynder nettet vel også at strammes lidt, hvis vi skal have de offensive forstærkninger; i hvert fald folk, vi kender lidt til. Det er selvfølgelig for tidligt at fælde endelig dom, men hold da op hvor ville jeg gerne have haft ham Tobias Sane, som AGF desværre er rendt med.

Gamen

Indlæg af Gamen » 22. jul 2017, 18:04

Hovedet skrev: Åh, ja, så det lige. Altså efterhånden begynder nettet vel også at strammes lidt, hvis vi skal have de offensive forstærkninger; i hvert fald folk, vi kender lidt til. Det er selvfølgelig for tidligt at fælde endelig dom, men hold da op hvor ville jeg gerne have haft ham Tobias Sane, som AGF desværre er rendt med.
Jeg er relativt sikker på, at Gaarde har vendt tommelen ned ifht. Sana. AaB har været i kontakt med ham før, og forsøgte allerede i Ajax-tiden at få ham tilknyttet.
Han er en humørspiller i helt ekstrem grad, og ikke en spiller der trives specielt godt i modgang. Lad os nu se hvordan det går ham, når AGF får den forventede lange periode uden sejre når vi kommer lidt længere hen på året.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 22. jul 2017, 18:08

Gamen skrev:
Hovedet skrev: Åh, ja, så det lige. Altså efterhånden begynder nettet vel også at strammes lidt, hvis vi skal have de offensive forstærkninger; i hvert fald folk, vi kender lidt til. Det er selvfølgelig for tidligt at fælde endelig dom, men hold da op hvor ville jeg gerne have haft ham Tobias Sane, som AGF desværre er rendt med.
Jeg er relativt sikker på, at Gaarde har vendt tommelen ned ifht. Sana. AaB har været i kontakt med ham før, og forsøgte allerede i Ajax-tiden at få ham tilknyttet.
Han er en humørspiller i helt ekstrem grad, og ikke en spiller der trives specielt godt i modgang. Lad os nu se hvordan det går ham, når AGF får den forventede lange periode uden sejre når vi kommer lidt længere hen på året.
Jo, det er selvfølgelig alt for tidligt endnu og ved også godt, at AaB tidligere har forsøgt sig. I øvrigt er den type spillere nok altid lidt humørprægede; det samme gælder Masango, som vi også har været ude efter. Jeg havde et lille håb om Lucas Andersen, men det er vel helt urealistisk, som sagerne er. Hvad er jeres holdning til Masango og Pusic, som jeg har et lille håb om ender i klubben? Har Masango overhovedet spillet det seneste år?

Lidt off topic, som man siger, men FCK var da trods alt gode nok til at vinde 3-0 ude over Randers, hvor klubben i øvrigt ofte sætter point til :-)

Gamen

Indlæg af Gamen » 22. jul 2017, 18:17

Hovedet skrev: Jo, det er selvfølgelig alt for tidligt endnu og ved også godt, at AaB tidligere har forsøgt sig. I øvrigt er den type spillere nok altid lidt humørprægede; det samme gælder Masango, som vi også har været ude efter. Jeg havde et lille håb om Lucas Andersen, men det er vel helt urealistisk, som sagerne er. Hvad er jeres holdning til Masango og Pusic, som jeg har et lille håb om ender i klubben? Har Masango overhovedet spillet det seneste år?

Lidt off topic, som man siger, men FCK var da trods alt gode nok til at vinde 3-0 ude over Randers, hvor klubben i øvrigt ofte sætter point til :-)
Så du kampen? Randers kunne have scoret 2-3 gange, hvis ikke de havde så uskarpe angribere, som de har lidt under i ufatteligt lang tid. FCK er milevidt fra sidste sæsons niveau, hvor de kunne kontrollere 90 % af alle kampe. Jeg er stadig ikke overbevist af dette FCK-hold - forsvaret ser usædvanlig skidt ud.

Masango har spillet i Supersport United indtil sæsonen sluttede i Sydafrika.

Tjah, jeg ved ikke - jeg har det lidt anstrengt med de her relativt udisciplinerede typer. AaB har de seneste 15 år kun for alvor haft succes, når vi har haft et hold med en rigtig fornuftig sammensætning, uden kliker osv. Vi har lige fået ryddet ud i spillere der enten i kraft af det spillemæssige niveau eller sådan rent humørmæssigt påvirkede truppen negativt.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 22. jul 2017, 18:48

Gamen skrev:
Hovedet skrev: Jo, det er selvfølgelig alt for tidligt endnu og ved også godt, at AaB tidligere har forsøgt sig. I øvrigt er den type spillere nok altid lidt humørprægede; det samme gælder Masango, som vi også har været ude efter. Jeg havde et lille håb om Lucas Andersen, men det er vel helt urealistisk, som sagerne er. Hvad er jeres holdning til Masango og Pusic, som jeg har et lille håb om ender i klubben? Har Masango overhovedet spillet det seneste år?

Så du kampen? Randers kunne have scoret 2-3 gange, hvis ikke de havde så uskarpe angribere, som de har lidt under i ufatteligt lang tid. FCK er milevidt fra sidste sæsons niveau, hvor de kunne kontrollere 90 % af alle kampe. Jeg er stadig ikke overbevist af dette FCK-hold - forsvaret ser usædvanlig skidt ud.

Masango har spillet i Supersport United indtil sæsonen sluttede i Sydafrika.

Tjah, jeg ved ikke - jeg har det lidt anstrengt med de her relativt udisciplinerede typer. AaB har de seneste 15 år kun for alvor haft succes, når vi har haft et hold med en rigtig fornuftig sammensætning, uden kliker osv. Vi har lige fået ryddet ud i spillere der enten i kraft af det spillemæssige niveau eller sådan rent humørmæssigt påvirkede truppen negativt.
Nej, det gjorde jeg så ikke, men kan da godt læse ud fra referatet, at det 3-0 vist lyver noget. Ok, Masango har spillet i et år, og han må da efterhånden været dales noget i pris for Randers vedkommende, jf. kortere tid til kontraktudløb. Undrer mig stadig over, at Randers sælger Fisker til 1,8 millioner kr. og kalder det en "god handel", mens de nærmest hånligt afviste et bud fra AaB på Masango - som klubben slet ikke anvendte - i størrelsesordenen 3,5 millioner kr.

KJ
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 2100 København Ø

Indlæg af KJ » 22. jul 2017, 19:06

Ja specielt Djurdjic var svag og havde teknik som Børsting. I modsætning til den lovprisning visse påståelige selvudnævnte eksperter på debatsiden foretog, da Randers hentede ham.

Låst