Hvis nu man startede med at tage sin store fede tegnebog op og henter en klasse spiller til hver kæde!Legum Magister skrev:Efter at have overværet dagens kamp, må jeg blankt indrømme, at jeg ikke har den fjerneste idé om, hvad der vil kunne løfte AaB op af det hul, som klubben spillemæssigt befinder sig i.
Hvor er strukturen, hvor er samspillet, hvor er kreativiteten, hvor er modet, og hvor er viljen til at fighte til man smager blod? - Intet hænger sammen, intet skabes, intet engagement udvises. Det er ikke problemer, der løses med indkøb af en angriber, uanset hvilken hylde han end måtte komme fra.
Jeg forstår til fulde, hvis Lesniak forbander den dag, han overhovedet hørte om AaB, for enhver anden destination ville have været at foretrække, da han skulle væk fra Spurs. Det er karrieremæssigt selvmord for ham, at han render rundt og spiller på det niveau AaB udviser.
Så fjerner man lidt af det pres, som ligger på de unge. PLUS man får sendt 2-3 spillere ud af start opstillingen, som slet ikke hører hjemme der!
Vil folk herinde ikke nok gå ind på AaBs hjemmeside og kig på hele truppen. Hvis i kan finde 11 spillere, som hører hjemme på et top 6 hold. Så list dem lige op herinde. Jeg kan (lige meget hvor meget jeg prøver) ikke finde 10! Hvordan pokker kan man så forvente at vi kan spille god fodbold og hente resultater?
Ved godt folk er træt af det jeg har skrevet i 2 år herinde... Men vi er altså ikke bedre!!!
Søndergaard og wieghorst har jo slet ikke haft nok kvalitet i truppen at arbejde med!