Jeg husker også tydeligt alle årene med underskud, lån fra amatørklubben og ligende - hvor man reelt frygtede hvordan det skulle ende. Derfor har jeg også nydt, at jeg de sidste år har kunne vente på at regnskaberne blev lagt frem uden at skulle have dårlig mave... Af den grund.
Jeg også været tryg ved at man igen har fokuseret på kerneopgaven - fodbold. Og når fodbolden gav overskud, så investerede vi det overskud i fodbolden. Man må erkende at økonomisk overskud betyder alverden for sportslig success på den længere bane.
Hvad der gør mig utryg er at skulle ende med en direktør der skal øge "AaB’s sponsorindtægter samt indtægter fra afvikling af kampe" gennem andre måder end fodbolden.
Jeg er utryg ved at få en mand med disco farvet brillestel, der vil styrke AaBs "brand" gennem udvide butikken med andet end fodbold, være en "en kæk dreng i klassen" der åbner op for tv produktioner, hvor der skal spilles højere musik og endnu mere stadion speak
Kender ikke nok til hvordan afviklingen af den slag stillinger normalt foregår eller om det er normalt at den kun er undervejs "nogle uger", men udefra syntes det som et besynderligt forløb, som man må håbe journalister fra bl.a. den unævnelige avis vil forsøge at afdække de næste uger.