Jeg håber ikke han er i spil til start 11 næste år.
Kamptråd: FC Randers - AaB, 22.04.2019
Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 22.04.2019
Jeg savner Winsnes
Vi ser gode ud på bolden i dag..
Ja. Men både MC og Abildgaard havde jo gjort det på grund af manglende evner.Funky skrev: ↑22. apr 2019, 14:19Det havde i den konkrete situation været en væsentligt bedre løsning.
Klitten er i færd med at parkere Ahlmann solidt på bænken / 2.holdet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Super præstationer af Klitten!!
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Klitten > Ahlmann (øjebliksbillede)
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Der stod en god målmandsredning i vejen
Der er ingen tvivl om at Klitten indtil videre har vist offensiv klasse som vi har savnet længe. Men vi har set ham i 25 min og vi er ikke blevet testet den anden vej. Fra det jeg har set på u-holdene, er det helt afgjort i det offensive at hans kvaliteter er, mens han gerne skal være blevet meget bedre og disciplineret i den anden ende, for at være back.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg synes bare, Abildgaard samlet set er en bedre spiller.Nestor skrev: ↑22. apr 2019, 14:23Ja. Men både MC og Abildgaard havde jo gjort det på grund af manglende evner.Funky skrev: ↑22. apr 2019, 14:19Det havde i den konkrete situation været en væsentligt bedre løsning.
Det kommer så på en billig baggrund.Funky skrev: ↑22. apr 2019, 14:24Muligvis, jeg synes bare, Abildgaard er en bedre spiller.Nestor skrev: ↑22. apr 2019, 14:23Ja. Men både MC og Abildgaard havde jo gjort det på grund af manglende evner.
Til gengæld må jeg en sjælden gang give Gaarde ret.
Klittens boldomgang er jo lysår foran MC, Abu Ali og Børsting.
Træls vi ikke har en Bøgelund klon han kunne stå i lære hos ligesom Dalsgaard gjorde. Hvilket jo gjorde ham til en fremragende deffensiv back også.Hanga skrev: ↑22. apr 2019, 14:28Der er ingen tvivl om at Klitten indtil videre har vist offensiv klasse som vi har savnet længe. Men vi har set ham i 25 min og vi er ikke blevet testet den anden vej. Fra det jeg har set på u-holdene, er det helt afgjort i det offensive at hans kvaliteter er, mens han gerne skal være blevet meget bedre og disciplineret i den anden ende, for at være back.
Ahlmann må lære ham op.
Det samme kan man sige om Ross. Giv man nogle kampe, så må vi leve med lidt fejl, men han gør det altså godt med fremad rettede pasninger 
Synes ikke, Ahlmann har en hel masse at lære fra sig, hverken offensivt eller defensivt, lige for tiden.Kristian skrev: ↑22. apr 2019, 14:31Træls vi ikke har en Bøgelund klon han kunne stå i lære hos ligesom Dalsgaard gjorde. Hvilket jo gjorde ham til en fremragende deffensiv back også.Hanga skrev: ↑22. apr 2019, 14:28Der er ingen tvivl om at Klitten indtil videre har vist offensiv klasse som vi har savnet længe. Men vi har set ham i 25 min og vi er ikke blevet testet den anden vej. Fra det jeg har set på u-holdene, er det helt afgjort i det offensive at hans kvaliteter er, mens han gerne skal være blevet meget bedre og disciplineret i den anden ende, for at være back.
Ahlmann må lære ham op.
Børstings uendelige boldtab bliver altså bare det farligere når han spiller midt på banen. Han er skyld i en del kontraer imod os.
Seneste af den slags boldtab var så fra Kusk.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Kan ikke se kampen, men kan høre at Klitten bliver solgt for 5-6 mil til sommer...
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Der står allerede en kineser of vifter med et mastercard bag ved Friis....Brodernumsi skrev: ↑22. apr 2019, 14:35Kan ikke se kampen, men kan høre at Klitten bliver solgt for 5-6 mil til sommer...