Det er i felterne fodbold kampe bliver afgjort. Så 2-3 Vildt gode offensive spillere. Dem har vi. Så skal vi have 2-3 Vildt gode defensive spillere, der mangler vi en 2-3 stykker. Så sæt alt fokus ind der, fuck midtbanen lige nu, og lad vores talenter og MC og Abildgaard klare det.FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 17:12Det er han så åbenbart, og jeg ved at han er Friis ønskespiller. Thelander har jo nok udviklet sig i udlandet.Spanky skrev: ↑31. maj 2019, 16:53Thelander er ikke nogen forsvarsgeneral. Han er en simpel mandsopdækker, som Okore. Jeg håber at se Thelander i AaB en dag ude i femtiden, men han skal ikke være en prioritet i dette transfervindue.FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 13:09Gregor kunne godt være en mulighed til bredden, da Bærtelsen er ude med en skade et stykke tid endnu. Men vi skal stadig have Thelander eller en anden leder ind med power.
Der er faktisk gode spillere til bredden, som snart står uden kontrakt, bl. A. Thomas juel, Jesper juelsgaard, Enghardt samt nogle 1. Divisionsspillere.
Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
- Køllen I Møllen
- Allstar

Helt enig. Hvis vi skal have Thelander hjem skal det være som afløser for Okore. Vi mangler stadig den spillende forsvarsspiller og dette skal have førsteprioritet. Så ser jeg gerne at vi beholder Okore.Spanky skrev: ↑31. maj 2019, 16:53Thelander er ikke nogen forsvarsgeneral. Han er en simpel mandsopdækker, som Okore. Jeg håber at se Thelander i AaB en dag ude i femtiden, men han skal ikke være en prioritet i dette transfervindue.FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 13:09Gregor kunne godt være en mulighed til bredden, da Bærtelsen er ude med en skade et stykke tid endnu. Men vi skal stadig have Thelander eller en anden leder ind med power.
Der er faktisk gode spillere til bredden, som snart står uden kontrakt, bl. A. Thomas juel, Jesper juelsgaard, Enghardt samt nogle 1. Divisionsspillere.
Janteloven eksisterer IKKE!
Det kommer ikke til at ske. Okore er heller ikke væsentligt bedre med bolden end Thelander.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 17:27Helt enig. Hvis vi skal have Thelander hjem skal det være som afløser for Okore. Vi mangler stadig den spillende forsvarsspiller og dette skal have førsteprioritet. Så ser jeg gerne at vi beholder Okore.Spanky skrev: ↑31. maj 2019, 16:53Thelander er ikke nogen forsvarsgeneral. Han er en simpel mandsopdækker, som Okore. Jeg håber at se Thelander i AaB en dag ude i femtiden, men han skal ikke være en prioritet i dette transfervindue.FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 13:09Gregor kunne godt være en mulighed til bredden, da Bærtelsen er ude med en skade et stykke tid endnu. Men vi skal stadig have Thelander eller en anden leder ind med power.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Okore er decideret elendig med bolden, så snart han bliver det mindste presset tonser han bolden væk 'Califf style'FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 17:30Det kommer ikke til at ske. Okore er heller ikke væsentligt bedre med bolden end Thelander.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 17:27Helt enig. Hvis vi skal have Thelander hjem skal det være som afløser for Okore. Vi mangler stadig den spillende forsvarsspiller og dette skal have førsteprioritet. Så ser jeg gerne at vi beholder Okore.Spanky skrev: ↑31. maj 2019, 16:53Thelander er ikke nogen forsvarsgeneral. Han er en simpel mandsopdækker, som Okore. Jeg håber at se Thelander i AaB en dag ude i femtiden, men han skal ikke være en prioritet i dette transfervindue.FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 13:09Gregor kunne godt være en mulighed til bredden, da Bærtelsen er ude med en skade et stykke tid endnu. Men vi skal stadig have Thelander eller en anden leder ind med power.
Af de nuværende stoppere i truppen er det kun Bærtelsen, der kan karakteriseres som en spillende type. Derfor så jeg gerne Gregor i gruppen og så kunne man evt prøve Yankees eksperiment og se om man kan omskole Abildgaard.
Vi mangler pt evnen til at bygge op nedefra, og så mangler vi ro.
In verbis simus faciles
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Abildgaard er muligvis på vej væk så alene af den grund kan en omskoling være omsonst.Rams skrev: ↑31. maj 2019, 18:08Af de nuværende stoppere i truppen er det kun Bærtelsen, der kan karakteriseres som en spillende type. Derfor så jeg gerne Gregor i gruppen og så kunne man evt prøve Yankees eksperiment og se om man kan omskole Abildgaard.
Derudover er der nu 3 trænere som ikke har set en fidus i omskoling af Abildgaard, det må der være en årsag til. Jeg har svært ved at se Abildgaard gøre sig i forsvaret, han er langsom og er ikke god til at orientere sig
- Køllen I Møllen
- Allstar

FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 17:30Det kommer ikke til at ske. Okore er heller ikke væsentligt bedre med bolden end Thelander.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 17:27Helt enig. Hvis vi skal have Thelander hjem skal det være som afløser for Okore. Vi mangler stadig den spillende forsvarsspiller og dette skal have førsteprioritet. Så ser jeg gerne at vi beholder Okore.Spanky skrev: ↑31. maj 2019, 16:53Thelander er ikke nogen forsvarsgeneral. Han er en simpel mandsopdækker, som Okore. Jeg håber at se Thelander i AaB en dag ude i femtiden, men han skal ikke være en prioritet i dette transfervindue.FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 13:09Gregor kunne godt være en mulighed til bredden, da Bærtelsen er ude med en skade et stykke tid endnu. Men vi skal stadig have Thelander eller en anden leder ind med power.
Det var ikke det jeg mente. Jeg mente at vi skulle købe en spillende forsvarsspiller (leder) og beholde Okore som makker til ham. Hvis Okore sælges er Thelander fin erstatning for ham.
Jeg tør godt og garantere, at Okore skifter i dette transfervindue.
Alt andet vil være økonomisk "uansvarligt". Læg dertil at Okore selv er yderst motiveret for at forlade AaB.
Man kunne ikke have forudsagt det, men når det er gået som det er gået for AaB de sidste to sæsoner, og med yderligere en mellemsæson i vente, så har Okores ophold været en fiasko.
Okore's karriere er i praksis blevet sat på pause i AaB, og det er han givetvis selv meget bevidst om.
For AaB er det en investering på kr. 12 mio. over tre år (hvis han bliver næste sæson med), og har i praksis ikke fået meget for de penge i form af gode placeringer. Ja, jeg antager at næste sæson i den grad bliver rædderlig.
Ingen tvivl om at både Okore og AaB er særdeles motiveret omkring et salg. Det ved en interesseret klub dessværre også, hvilket givetvis gør det meget svært for AaB at opnå en god pris for Okore.
Alt andet vil være økonomisk "uansvarligt". Læg dertil at Okore selv er yderst motiveret for at forlade AaB.
Man kunne ikke have forudsagt det, men når det er gået som det er gået for AaB de sidste to sæsoner, og med yderligere en mellemsæson i vente, så har Okores ophold været en fiasko.
Okore's karriere er i praksis blevet sat på pause i AaB, og det er han givetvis selv meget bevidst om.
For AaB er det en investering på kr. 12 mio. over tre år (hvis han bliver næste sæson med), og har i praksis ikke fået meget for de penge i form af gode placeringer. Ja, jeg antager at næste sæson i den grad bliver rædderlig.
Ingen tvivl om at både Okore og AaB er særdeles motiveret omkring et salg. Det ved en interesseret klub dessværre også, hvilket givetvis gør det meget svært for AaB at opnå en god pris for Okore.
Vi kan ikke holde på Okore, da manden mener han er bedre end at spille superliga - bold.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 19:10FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 17:30Det kommer ikke til at ske. Okore er heller ikke væsentligt bedre med bolden end Thelander.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 17:27Helt enig. Hvis vi skal have Thelander hjem skal det være som afløser for Okore. Vi mangler stadig den spillende forsvarsspiller og dette skal have førsteprioritet. Så ser jeg gerne at vi beholder Okore.Spanky skrev: ↑31. maj 2019, 16:53Thelander er ikke nogen forsvarsgeneral. Han er en simpel mandsopdækker, som Okore. Jeg håber at se Thelander i AaB en dag ude i femtiden, men han skal ikke være en prioritet i dette transfervindue.FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 13:09Gregor kunne godt være en mulighed til bredden, da Bærtelsen er ude med en skade et stykke tid endnu. Men vi skal stadig have Thelander eller en anden leder ind med power.
Det var ikke det jeg mente. Jeg mente at vi skulle købe en spillende forsvarsspiller (leder) og beholde Okore som makker til ham. Hvis Okore sælges er Thelander fin erstatning for ham.
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Det vil passe mig glimerende, hvis Okore smutter. Det ændrer dog ikke på, at førsteprioritet bør være at få en forsvarsgeneral ind fremfor evt. at hente Thelander hjem igen. Får vi en styrmand ind som kan lede og fordele arbejdet, så vil Ross forhåbentlig også kunne hæve sit niveau som makker i centerforsvaret.FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 19:45Vi kan ikke holde på Okore, da manden mener han er bedre end at spille superliga - bold.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 19:10FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 17:30Det kommer ikke til at ske. Okore er heller ikke væsentligt bedre med bolden end Thelander.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 17:27Helt enig. Hvis vi skal have Thelander hjem skal det være som afløser for Okore. Vi mangler stadig den spillende forsvarsspiller og dette skal have førsteprioritet. Så ser jeg gerne at vi beholder Okore.Spanky skrev: ↑31. maj 2019, 16:53Thelander er ikke nogen forsvarsgeneral. Han er en simpel mandsopdækker, som Okore. Jeg håber at se Thelander i AaB en dag ude i femtiden, men han skal ikke være en prioritet i dette transfervindue.FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 13:09
Gregor kunne godt være en mulighed til bredden, da Bærtelsen er ude med en skade et stykke tid endnu. Men vi skal stadig have Thelander eller en anden leder ind med power.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Selvfølgelig kan vi holde på ham hvis det er det vi vil. Han har kontrakt. Hvis vi kan få Thelander ind istedetfor ville det dog være en god løsning for alle. Forudsat at vi kan gå en ordentlig pris for Okore. Han skal ikke væk bare fordi....FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 19:45Vi kan ikke holde på Okore, da manden mener han er bedre end at spille superliga - bold.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 19:10FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 17:30Det kommer ikke til at ske. Okore er heller ikke væsentligt bedre med bolden end Thelander.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 17:27Helt enig. Hvis vi skal have Thelander hjem skal det være som afløser for Okore. Vi mangler stadig den spillende forsvarsspiller og dette skal have førsteprioritet. Så ser jeg gerne at vi beholder Okore.Spanky skrev: ↑31. maj 2019, 16:53Thelander er ikke nogen forsvarsgeneral. Han er en simpel mandsopdækker, som Okore. Jeg håber at se Thelander i AaB en dag ude i femtiden, men han skal ikke være en prioritet i dette transfervindue.FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 13:09
Gregor kunne godt være en mulighed til bredden, da Bærtelsen er ude med en skade et stykke tid endnu. Men vi skal stadig have Thelander eller en anden leder ind med power.
Okore vil videre nu, og AaB har brug for penge nu. Der er ingen grund til at diskutere det mere.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 20:11Selvfølgelig kan vi holde på ham hvis det er det vi vil. Han har kontrakt. Hvis vi kan få Thelander ind istedetfor ville det dog være en god løsning for alle. Forudsat at vi kan gå en ordentlig pris for Okore. Han skal ikke væk bare fordi....FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 19:45Vi kan ikke holde på Okore, da manden mener han er bedre end at spille superliga - bold.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 19:10FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 17:30Det kommer ikke til at ske. Okore er heller ikke væsentligt bedre med bolden end Thelander.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 17:27Helt enig. Hvis vi skal have Thelander hjem skal det være som afløser for Okore. Vi mangler stadig den spillende forsvarsspiller og dette skal have førsteprioritet. Så ser jeg gerne at vi beholder Okore.
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Det ændrer ikke på, at den økonomi som bliver frigivet ved en Okore-afgang ikke skal bruges på en mandsopdækker (Thelander), men en styrmand ala Whæler, Jozo eller KEP.FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 20:30Okore vil videre nu, og AaB har brug for penge nu. Der er ingen grund til at diskutere det mere.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 20:11Selvfølgelig kan vi holde på ham hvis det er det vi vil. Han har kontrakt. Hvis vi kan få Thelander ind istedetfor ville det dog være en god løsning for alle. Forudsat at vi kan gå en ordentlig pris for Okore. Han skal ikke væk bare fordi....FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 19:45Vi kan ikke holde på Okore, da manden mener han er bedre end at spille superliga - bold.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 19:10FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 17:30Det kommer ikke til at ske. Okore er heller ikke væsentligt bedre med bolden end Thelander.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 17:27
Helt enig. Hvis vi skal have Thelander hjem skal det være som afløser for Okore. Vi mangler stadig den spillende forsvarsspiller og dette skal have førsteprioritet. Så ser jeg gerne at vi beholder Okore.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det er jo ikke så simpelt. Hvis der ikke er nogen klubber der vil give den pris AaB forlanger eller Okore ikke er interesserer i at skifte til den klub fra lorte-land der VIL betale prisen så havner man jo i en situation hvor man skal vælge mellem at sælge ham alt for billigt eller beholde ham. Så der er skam rigeligt at diskutere hvis man lyster det...FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 20:30Okore vil videre nu, og AaB har brug for penge nu. Der er ingen grund til at diskutere det mere.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 20:11Selvfølgelig kan vi holde på ham hvis det er det vi vil. Han har kontrakt. Hvis vi kan få Thelander ind istedetfor ville det dog være en god løsning for alle. Forudsat at vi kan gå en ordentlig pris for Okore. Han skal ikke væk bare fordi....FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 19:45Vi kan ikke holde på Okore, da manden mener han er bedre end at spille superliga - bold.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 19:10FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 17:30Det kommer ikke til at ske. Okore er heller ikke væsentligt bedre med bolden end Thelander.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 17:27
Helt enig. Hvis vi skal have Thelander hjem skal det være som afløser for Okore. Vi mangler stadig den spillende forsvarsspiller og dette skal have førsteprioritet. Så ser jeg gerne at vi beholder Okore.
Der skal jo altså nogle penge ind for at finansiere både Thelander og et par spillere mere. Truppen er for svag, og Okore har 1 år tilbage af sin kontrakt. Men selvfølgelig skal vi have en fornuftig pris for ham, men han har ikke gjort det flot.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 20:40Det er jo ikke så simpelt. Hvis der ikke er nogen klubber der vil give den pris AaB forlanger eller Okore ikke er interesserer i at skifte til den klub fra lorte-land der VIL betale prisen så havner man jo i en situation hvor man skal vælge mellem at sælge ham alt for billigt eller beholde ham. Så der er skam rigeligt at diskutere hvis man lyster det...FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 20:30Okore vil videre nu, og AaB har brug for penge nu. Der er ingen grund til at diskutere det mere.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 20:11Selvfølgelig kan vi holde på ham hvis det er det vi vil. Han har kontrakt. Hvis vi kan få Thelander ind istedetfor ville det dog være en god løsning for alle. Forudsat at vi kan gå en ordentlig pris for Okore. Han skal ikke væk bare fordi....FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 19:45Vi kan ikke holde på Okore, da manden mener han er bedre end at spille superliga - bold.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 19:10
Han har i hvert fald ikke levet op til det priskilt + løn vi har betalt for ham. Jeg synes nu han har været en fin spiller for os med undtagelse af et par hjerneblødninger.FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 20:57Der skal jo altså nogle penge ind for at finansiere både Thelander og et par spillere mere. Truppen er for svag, og Okore har 1 år tilbage af sin kontrakt. Men selvfølgelig skal vi have en fornuftig pris for ham, men han har ikke gjort det flot.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 20:40Det er jo ikke så simpelt. Hvis der ikke er nogen klubber der vil give den pris AaB forlanger eller Okore ikke er interesserer i at skifte til den klub fra lorte-land der VIL betale prisen så havner man jo i en situation hvor man skal vælge mellem at sælge ham alt for billigt eller beholde ham. Så der er skam rigeligt at diskutere hvis man lyster det...FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 20:30Okore vil videre nu, og AaB har brug for penge nu. Der er ingen grund til at diskutere det mere.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 20:11Selvfølgelig kan vi holde på ham hvis det er det vi vil. Han har kontrakt. Hvis vi kan få Thelander ind istedetfor ville det dog være en god løsning for alle. Forudsat at vi kan gå en ordentlig pris for Okore. Han skal ikke væk bare fordi....FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 19:45Vi kan ikke holde på Okore, da manden mener han er bedre end at spille superliga - bold.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 19:10
Det vil klart være ideelt for Okore og AaB at skilles nu. Det hele afhænger som i også nævner af hvilke bud der tikker ind.
Jeg håber Thelander rygtet er sandt. Er der nogen der ved hvor langt de er i den forhandling?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Ingen tvivl om at Okore havde spillet bedre hvis vores hold var mere i balance, men det kan siges om alle vores spillere.Forza skrev: ↑31. maj 2019, 21:05Han har i hvert fald ikke levet op til det priskilt + løn vi har betalt for ham. Jeg synes nu han har været en fin spiller for os med undtagelse af et par hjerneblødninger.FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 20:57Der skal jo altså nogle penge ind for at finansiere både Thelander og et par spillere mere. Truppen er for svag, og Okore har 1 år tilbage af sin kontrakt. Men selvfølgelig skal vi have en fornuftig pris for ham, men han har ikke gjort det flot.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 20:40Det er jo ikke så simpelt. Hvis der ikke er nogen klubber der vil give den pris AaB forlanger eller Okore ikke er interesserer i at skifte til den klub fra lorte-land der VIL betale prisen så havner man jo i en situation hvor man skal vælge mellem at sælge ham alt for billigt eller beholde ham. Så der er skam rigeligt at diskutere hvis man lyster det...FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 20:30Okore vil videre nu, og AaB har brug for penge nu. Der er ingen grund til at diskutere det mere.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 20:11Selvfølgelig kan vi holde på ham hvis det er det vi vil. Han har kontrakt. Hvis vi kan få Thelander ind istedetfor ville det dog være en god løsning for alle. Forudsat at vi kan gå en ordentlig pris for Okore. Han skal ikke væk bare fordi....
Det vil klart være ideelt for Okore og AaB at skilles nu. Det hele afhænger som i også nævner af hvilke bud der tikker ind.
Jeg håber Thelander rygtet er sandt. Er der nogen der ved hvor langt de er i den forhandling?
Nu gælder det om at få et par spillere ind, der er gode fysisk og i presspillet. Det er meget vigtigt med mindst 2 løbestærke spillere, der kan tage skraldet defensivt for vores forreste.
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Jeg har absolut ingen tiltro til at komiske Allan henter noget af højeste kvalitet 
Jeg ved ikke hvor meget man kan ligge i det, men mødte Lynge på Hjallerup marked i går, og nævnte Thelander rygtet. Han sagde han var et emne men at det hele jo var op til Gaarde, da det jo er hans bord nu.. Igen det blev sagt med den typiske Lynge lune, og med et glimt i øjet. For helvede hvor jeg savner den mand som sportsdirektør, en helt anden kaliber end Gaarde..