Hvor er det heldigt vi har dig til at beslutte hvad der er velbegrundede transferbud og hvad der er en reduktion af nyhedsflowet på bold.dk.Gamen skrev: ↑3. jul 2019, 00:20Jeg behøver forhåbentlig ikke påpege den væsentlige forskel i at foreslå halvdelen af Vendsyssels hold, eller intetsigende divisionsspillere fra bold.dk-nyheder, sat overfor kvalificerede og ofte velbegrundede transferbud. Der er forskel på at kvalificere en debat, og så reducere den til at være en opdatering af nyhedsflowet fra bold.dk...
Sivert Heltne Nilsen var eminent i oprydderrollen for Brann, og blandt Tippeligaens mest dominerende midtbanespillere. Prisen og ansvaret ser ud til at have tynget ham på et Horsens-hold der slet ikke har fungeret denne sæson.
Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Faktum mht Vendsyssel er jo i al fald at 3 af deres spilere er røget til konkurrenter i sl og 1 til et forventet tophold i NB ligaen så helt i skoven har snakken om mulige Vendsyssel spillere til AaB da ikke været.
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
-
Gamen
Nu er mindst halvdelen af de 7 spillere nogen, som aldrig ville få spilletid i AaB fordi vi er for godt besat på den plads de spiller, eller fordi det ville være latterligt at købe en spiller der ikke er et hak bedre end dem vi har i forvejen. Desuden så ville det ikke give mening at kaste penge efter Alexander Juel Andersen, når vi i forvejen har 3 spillere til den position.
Altså, det ville da kvalificere debatten en anelse, om man tænkte sig lidt om inden man poster et indlæg. Det står klart og tydeligt i retningslinierne for dette forum.
Jeg vil heller spille med MC ind en 27 år nordmand (Sivert Heltne Nilsender )ikke imponeret sidste år og har potentiale udvikling som et rundstykke men der er vi jo så forskellige 
AaB AaB AaB AaB
Nu er det ikke fordi vi har et homogent tophold i forvejen, og sandsynligvis var AaB ude efter Opondo, som har den motor de vil have ude på Hornevej.Gamen skrev: ↑3. jul 2019, 09:24Nu er mindst halvdelen af de 7 spillere nogen, som aldrig ville få spilletid i AaB fordi vi er for godt besat på den plads de spiller, eller fordi det ville være latterligt at købe en spiller der ikke er et hak bedre end dem vi har i forvejen. Desuden så ville det ikke give mening at kaste penge efter Alexander Juel Andersen, når vi i forvejen har 3 spillere til den position.
Altså, det ville da kvalificere debatten en anelse, om man tænkte sig lidt om inden man poster et indlæg. Det står klart og tydeligt i retningslinierne for dette forum.
Desuden kunne vi sagtens bruge Konaté, Juel, evt. Wohlgemuth i truppen. Patrick Olsen lev fundet god nok til at kæmpe om en startplads i AaB.
Og iøvrigt kan man jo smide nogle navne op for at diskutere dem. Det betyder ikke, at man direkte ØNSKER dem til AaB.
Jeg er vel ikke den eneste, som er bekymret over truppens bredde i det centrale forsvar!?
Altså lad os antage, at Okore ryger afsted og at Thelander kommer ind. I det tilfælde bør der altså hentes endnu en stopper til bredden. Det er simpelthen for tyndt med Thelander, Blåbjerg, Ross og Bærtelsen (der er skadet).
Altså lad os antage, at Okore ryger afsted og at Thelander kommer ind. I det tilfælde bør der altså hentes endnu en stopper til bredden. Det er simpelthen for tyndt med Thelander, Blåbjerg, Ross og Bærtelsen (der er skadet).
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Jeg er enig med dig.FIDEL skrev: ↑3. jul 2019, 10:47Jeg er vel ikke den eneste, som er bekymret over truppens bredde i det centrale forsvar!?
Jeg håber KP får kolde fødder i forhold til udlandet og alligevel forlænger med AaB.
-
Supporter i Kolding
- Lilleput

- Favoritspiller: Lucas andersen
Ved ikke om det er realistisk overhovedet (økonomi) men kunne man forstille sig en Mads fenger fra Hammarby spilles ved siden af thelander? Dog tror jeg han er fast man, så om han overhovedet vil, ved jeg så heller ikke. Men kunne da være interessant?
Nej det virker urealistisk.Supporter i Kolding skrev: ↑3. jul 2019, 10:59Ved ikke om det er realistisk overhovedet (økonomi) men kunne man forstille sig en Mads fenger fra Hammarby spilles ved siden af thelander? Dog tror jeg han er fast man, så om han overhovedet vil, ved jeg så heller ikke. Men kunne da være interessant?
Thelander er 1. prioritet, og skal vi have 1 stopper mere ind, må det blive til bredden, evt. endnu et uforløst talent, måske Kristian Riis.
Nogle der ved hvad KP laver/søger efter eller om der stadig prøves på at beholde ham?Spanky skrev: ↑3. jul 2019, 10:52Jeg er enig med dig.FIDEL skrev: ↑3. jul 2019, 10:47Jeg er vel ikke den eneste, som er bekymret over truppens bredde i det centrale forsvar!?
Jeg håber KP får kolde fødder i forhold til udlandet og alligevel forlænger med AaB.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Altså er vi ikke enig om at der skal 1 GOD stopper ind - hvis Okore smutter skal der 2 GODE stoppere ind? Eller skal der en ind til bredden og hvis Okore smutter skal vi have Thelander (kvalitetsmæssigt) ind? Har ikke lige indblik i hvad der er blive meldt ud fra AaBs side her?FIDEL skrev: ↑3. jul 2019, 11:11Nej det virker urealistisk.Supporter i Kolding skrev: ↑3. jul 2019, 10:59Ved ikke om det er realistisk overhovedet (økonomi) men kunne man forstille sig en Mads fenger fra Hammarby spilles ved siden af thelander? Dog tror jeg han er fast man, så om han overhovedet vil, ved jeg så heller ikke. Men kunne da være interessant?
Thelander er 1. prioritet, og skal vi have 1 stopper mere ind, må det blive til bredden, evt. endnu et uforløst talent, måske Kristian Riis.
Ved ikke om det er et dumt forslag og mener nogle har nævnt ham før, men kunne Kasper Enghardt bruges i AaB? Fri transfer, god alder, ligner ikke det vi har og kunne vel være reserve for os og slås med pladsen sammen med Ross.raekkeettre skrev: ↑3. jul 2019, 11:21Altså er vi ikke enig om at der skal 1 GOD stopper ind - hvis Okore smutter skal der 2 GODE stoppere ind? Eller skal der en ind til bredden og hvis Okore smutter skal vi have Thelander (kvalitetsmæssigt) ind? Har ikke lige indblik i hvad der er blive meldt ud fra AaBs side her?FIDEL skrev: ↑3. jul 2019, 11:11Nej det virker urealistisk.Supporter i Kolding skrev: ↑3. jul 2019, 10:59Ved ikke om det er realistisk overhovedet (økonomi) men kunne man forstille sig en Mads fenger fra Hammarby spilles ved siden af thelander? Dog tror jeg han er fast man, så om han overhovedet vil, ved jeg så heller ikke. Men kunne da være interessant?
Og så mener jeg han tidligere har spillet sammen med Thelander i AB hvis vi endte med også at få ham.
Så vidt jeg er orienteret er KP's kig efter et udlandseventyr både baseret på den mulighed der er, når man er transferfri og at han ikke følte sig ligestillet i lønhierakiet med det tilbud AaB kom med. Men når han har trænet lidt med i opstarten, så er det vel ikke en umulig tanke med forlængelse, selvom der stadig er 2 måneder tilbage af vinduet.9000AaB skrev: ↑3. jul 2019, 11:20Nogle der ved hvad KP laver/søger efter eller om der stadig prøves på at beholde ham?Spanky skrev: ↑3. jul 2019, 10:52Jeg er enig med dig.FIDEL skrev: ↑3. jul 2019, 10:47Jeg er vel ikke den eneste, som er bekymret over truppens bredde i det centrale forsvar!?
-
Supporter i Kolding
- Lilleput

- Favoritspiller: Lucas andersen
Ved godt det ikke lige har noget at gøre med transferdebat men ja..
https://mycujoo.tv/video/fc-midtjylland?id=51466
tror man kan stream FC Midtjylland - Vitesse træningskamp.
såfremt nogle skulle få løst til at se Thelander i aktion, hvis altså han kommer ind...
https://mycujoo.tv/video/fc-midtjylland?id=51466
tror man kan stream FC Midtjylland - Vitesse træningskamp.
såfremt nogle skulle få løst til at se Thelander i aktion, hvis altså han kommer ind...
Ja Enghardt kan bestemt bruges i AaB, men hvis vi får en stopper mere ind til bredden, så må det næsten være en ung eller en uforløst spiller ala Kristian Riis, da vores sportslige ledelse ønsker, at Ross og Bærtelsen ikke skal komme længere væk fra spilletid. Men der skal jo også være nok konkurrence til startpladserne i forsvaret, så noget skal vi have ind...9000AaB skrev: ↑3. jul 2019, 11:30Ved ikke om det er et dumt forslag og mener nogle har nævnt ham før, men kunne Kasper Enghardt bruges i AaB? Fri transfer, god alder, ligner ikke det vi har og kunne vel være reserve for os og slås med pladsen sammen med Ross.raekkeettre skrev: ↑3. jul 2019, 11:21Altså er vi ikke enig om at der skal 1 GOD stopper ind - hvis Okore smutter skal der 2 GODE stoppere ind? Eller skal der en ind til bredden og hvis Okore smutter skal vi have Thelander (kvalitetsmæssigt) ind? Har ikke lige indblik i hvad der er blive meldt ud fra AaBs side her?FIDEL skrev: ↑3. jul 2019, 11:11Nej det virker urealistisk.Supporter i Kolding skrev: ↑3. jul 2019, 10:59Ved ikke om det er realistisk overhovedet (økonomi) men kunne man forstille sig en Mads fenger fra Hammarby spilles ved siden af thelander? Dog tror jeg han er fast man, så om han overhovedet vil, ved jeg så heller ikke. Men kunne da være interessant?
Og så mener jeg han tidligere har spillet sammen med Thelander i AB hvis vi endte med også at få ham.
-
Gamen
Kristian Riis, som blev udstillet nærmest hver gang han spillede i FCM-trøjen og har været skadet det meste af året. Hvad i alverden skal vi bruge ham til?
Jeg mener bare, at det kunne være spillere som ham, vi får ind til bredden - et uforløst talent, ligesom Olsen.
Men jeg kunne faktisk se Heltne Nilsen stå på Gaardes blok. Hvis Abildgaard ryger afsted, bør vi byde på ham, og det skulle ikke undre mig at Nilsen har stået på Gaardes blok tidligere - ligesom Olsen iøvrigt.
-
Gamen
Jeg tvivler meget på at vi henter mere uforløst talent til en position, hvor vi har 2 U-landsholdsspillere. Det vi skal have er en, der kan byde ind med noget klasse.
-
Gamen
I Holland spekuleres der kraftigt i, at Thelander nu får lov at gå til den rette pris.
Vitesse har budt på, og ser ud til at få, en tjekkisk midterforsvarer fra Mlada Boleslav, og vil derfor have 4 spillere til 2 pladser centralt i forsvaret.
Vitesse har budt på, og ser ud til at få, en tjekkisk midterforsvarer fra Mlada Boleslav, og vil derfor have 4 spillere til 2 pladser centralt i forsvaret.