Spekuleres der i, hvad den rette pris kunne ligge på? Er det 1-2 millioner, er det 5? 10?
Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Ja de hentede Tomas Hajek, som var på lån i Mladá Boleslav fra Viktoria Plzen sidste sæson, for et par dage siden
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Det samme som vi kan bruge Enghardt til, INGENTING.Gamen skrev:Kristian Riis, som blev udstillet nærmest hver gang han spillede i FCM-trøjen og har været skadet det meste af året. Hvad i alverden skal vi bruge ham til?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Vil du hellere stille med Blåbjerg?
Cardiff på indkøb i Aalborg?

- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Eller Emiliano Salas spøgelse der kom forbi
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
9520AaB
- Allstar

Ja, Enghardt er ikke bedre.FIDEL skrev:Vil du hellere stille med Blåbjerg?
Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
Westlife på Nibe.gravballe skrev:Cardiff på indkøb i Aalborg?
Lad os få lidt knaster i kassen via Oliver og lad ham erstattes af Vito + Thelander og gem resten af pengene.
Vito tror jeg sgu ikke er på blokken. Thomsen og evt. Heltne Nilsen.
Vi kommer til at spille med 3 centrale på midtbanen, så konkurrencen skal være hård. Dvs. Olsen, mc, Børsting, Thomsen og Kakeeto er bare ikke nok. Så ryger Abildgaard afsted, bør der hentes 2.
Som jeg tolkede det i rød Aalborg fra i fredags med
Gaarde, var der snak om at vi har 4 midter forsvare
Pt, Okore,Blåbjerg,Ross og Anders Bertelsen men sidst
Nævnt er skadet og kommer sansynligvis ikke til at
Spille inden jul, og dermed er der kun 3 og det lød til man
Kikkede på noget, senere på ugen har vi jo så hørt Okore på vej væk, så hvis det sker må det være 2 mere til forsvaret, ellers er vi godt nok tynd besat hvis kun vi evt bytter Okore med Thelander, så mon ik hr. Gaarde finder to hvis det er
Gaarde, var der snak om at vi har 4 midter forsvare
Pt, Okore,Blåbjerg,Ross og Anders Bertelsen men sidst
Nævnt er skadet og kommer sansynligvis ikke til at
Spille inden jul, og dermed er der kun 3 og det lød til man
Kikkede på noget, senere på ugen har vi jo så hørt Okore på vej væk, så hvis det sker må det være 2 mere til forsvaret, ellers er vi godt nok tynd besat hvis kun vi evt bytter Okore med Thelander, så mon ik hr. Gaarde finder to hvis det er
AaB 4ever resten er Skod
GULDET ER VORES
GULDET ER VORES
-
9520AaB
- Allstar

Det behøver vi absolut heller ikke være. Det kan også godt ske, at jeg bare har set mig sur på Enghardts afblegede hårtot, og det skygger for mine evner til at se hans kvaliteter, men synes generelt at Blåbjerg bliver snakket ringere end han reelt er, og mener at Enghardt er et step til siden og ikke frem kvalitetsmæssig.
Enghardt er en god solid Superligaspiller som kan det defensive håndværk. Meget bedre end Blåbjerg der skiller sig dårligt af med bolden og derved sætter hele holdet under pres , derudover lader han konsekvent sin mand løbe alt for let og besidder ingen duelstyrke. Han er en anden type end Holgersson, men hans niveau er lige så skræmmende lavt.9520AaB skrev:Det behøver vi absolut heller ikke være. Det kan også godt ske, at jeg bare har set mig sur på Enghardts afblegede hårtot, og det skygger for mine evner til at se hans kvaliteter, men synes generelt at Blåbjerg bliver snakket ringere end han reelt er, og mener at Enghardt er et step til siden og ikke frem kvalitetsmæssig.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Helt enig. Blåbjerg bør ikke være i en superligatrup. Det eneste positive ved ham, er at han er hurtig af en stopper at være. Men ret skal være ret, han har dog også spillet gode kampe for os. Der skal bare ikke så meget pres til, før han laver store personlige fejl, og tilliden til ham er jo åbenbart heller ikke specielt høj, når 1-2 ynglingespillere kan overhale ham.Jakobsen skrev: ↑4. jul 2019, 10:29Enghardt er en god solid Superligaspiller som kan det defensive håndværk. Meget bedre end Blåbjerg der skiller sig dårligt af med bolden og derved sætter hele holdet under pres , derudover lader han konsekvent sin mand løbe alt for let og besidder ingen duelstyrke. Han er en anden type end Holgersson, men hans niveau er lige så skræmmende lavt.9520AaB skrev:Det behøver vi absolut heller ikke være. Det kan også godt ske, at jeg bare har set mig sur på Enghardts afblegede hårtot, og det skygger for mine evner til at se hans kvaliteter, men synes generelt at Blåbjerg bliver snakket ringere end han reelt er, og mener at Enghardt er et step til siden og ikke frem kvalitetsmæssig.FIDEL skrev:Der er vi bare ikke enige.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Pascal Gregor vil gerne væk fra Helsingør, og kunne da være en fin spiller til bredden i vores trup. Tilmed er han en spillende midtstopper. Vi kan lave en 1-årig kontrakt med ham, og se hvad han kan byde ind med. Det er på ingen måde nok at starte sæsonen med 3 stoppere i form.
Derudover bør disse spillere være fine til bredden i truppen:
- S. Reese
- A. Juel-Andersen
- T. Juhl-Nielsen
- A. Kaltoft
- K. Enghardt
Selvom det sagtens kunne være en eller anden Randers-trend, er der i hans tilfælde tale om en pigmentfejl. Når det er sagt mener jeg også man skal kigge andre veje efter en forstærkning9520AaB skrev: ↑4. jul 2019, 10:19Det behøver vi absolut heller ikke være. Det kan også godt ske, at jeg bare har set mig sur på Enghardts afblegede hårtot, og det skygger for mine evner til at se hans kvaliteter, men synes generelt at Blåbjerg bliver snakket ringere end han reelt er, og mener at Enghardt er et step til siden og ikke frem kvalitetsmæssig.
Så er vi der igen......Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Gaaaaaaab!
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
OB er godt nok i gang med at sælge ud. Er der ikke nogle der kender deres debatforum, for deres fans må da smide om sig med navne til deres trup - og da vi er på noglelunde samme niveau burde der være nogle gode indsights at hente 
-
9520AaB
- Allstar

Det du mener er, at Gaarde kan spare på scouting, ved bare at kigge med på OB’s forum:-)raekkeettre skrev:OB er godt nok i gang med at sælge ud. Er der ikke nogle der kender deres debatforum, for deres fans må da smide om sig med navne til deres trup - og da vi er på noglelunde samme niveau burde der være nogle gode indsights at hente
Safranko & Lesniak er ikke udtaget til kampen i morgen. De må være på vej væk - as we speak!