bedstefar skrev: ↑13. jul 2019, 12:25
Sotirios Papagiannopoulos, han er midterforsvar. Jeg er bare bange for vi igen glipper top 6, hvis vi ikke får en god og rutineret spiller ind, som har bevist sig på superliga niveau eller over. Måske leje en Søren Reese i FCM? Så vidt jeg ved var han ikke i deres trup igår mod Esbjerg.
Ham kan vi ikke komme i nærhenden af. Han får vel mere i løn i FCK, end Lucas gør her. Tilmed er han et stort navn i sin bedste fodboldalder, og en spiller samtlige klubber, der mngler en CB, i Skandinavien vil være interesserede i. Der er fuldstændige urealistisk.
Jeg har udtrykt min klare bekymring omkring stopperpositionerne. Foråret viste med al tydelighed at Ross ikke er klar til at være fast mand. Blåbjerg er, med god grund, ikke en spiller Friis tør spille med. Tilmed ønsker både vi og Okore at finde en ny klub til ham.
Jeg håber virkelig at vi beholder KP. Dels er han blevet yderst stabil, og kan kan udvikle sig yderligere. Dels er det ren lotteri når Gaarde skal ud og finde nye spillere. KP har ikke det vilde topniveau, men sæt nu vi sælger Okore, og Gaarde henter Holgerssons lillebror. Så rykker vi altså ned!
Sælger vi ikke Okore, og beholder vi ikke KP, mener jeg stadig vi skal hente en CB. Her er jeg selv kommet med et par forslag, som fx. Simon Jakobsen fra SIF. Ikke fordi han på nogen måde er en ønskespiller, men fordi han er et bud på en billig spiller der har erfaring og en spiller jeg stoler mere på en Blåbjerg. Denne spiller kunne også være Magnus Troest eller Michael Jakobsen.
Det vil være en transfer ala Diego Tur. En billig spiller der for en sæson eller måske to kommer med erfaring og lederkab uden at skulle havde det vilde i løn.