Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
Min profil var sgu offer for en takeover tidligere... Sorry. 
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
samt en trup med masser af stærke Superliga spillere ???
Vi er røven af 4 division, de eneste som på papiret kan kaldes for Ok Superliga spiller, er vel Rinne, Okore, Ahlmann, Kusk (når han tar sig sammen) og Lucas Andersen (Stjernen på holdet).
Vi er røven af 4 division, de eneste som på papiret kan kaldes for Ok Superliga spiller, er vel Rinne, Okore, Ahlmann, Kusk (når han tar sig sammen) og Lucas Andersen (Stjernen på holdet).
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Jamen Gaarde har jo sit blik stift rettet mod gamle AaB - spillere, så han ser ikke andet...
Der skal virkelig ske noget i resten af vinduet før troen og optimismen kan blomstre i Aalborg påny.
Du skal jo tænke på, at det er vigtigere at score højt på KPI'en for andel af nordjyske spillere end kvalitet, resultater og konkurrencedygtighed. I AaB gælder det ikke om at vinde - det gælder om at være nordjysk.
RAUS RAUS SSE!
Rinne okore ahlmann kusk og Lucas er alle mere end over middel Superliga spillere og så placerer jeg bestem også kp og Abildgård som over middel. Det synes jeg er en masse.Gaarde6 skrev: ↑26. jul 2019, 22:23Stop nu for pokker!Maglau skrev: ↑26. jul 2019, 19:39Hvis nogen tror vi er i din krise nu - så ved de fandme ikke hvad krise er.Ham der Emil skrev: ↑26. jul 2019, 19:30“Vores klub er i dyb krise, hvad kan vi gøre for at hjælpe den ud af det? Vi modarbejder den yderligere!”FIDEL skrev: ↑26. jul 2019, 18:52Det kan du tro vi er...Elvis lever skrev: ↑26. jul 2019, 18:49Som musen sagde til elefanten: " Ih hvor vi gungrer." Er i virkelig begyndt at tro på jeres egne konspirationsteorier??FIDEL skrev: ↑26. jul 2019, 18:42Hvis ikke vi kommer godt ud af dette transfervindue, så kommer jeg og flere jeg kender til at modarbejde klubben intenst. Der er ting igang i skyggerne, som ikke kommer til at foregå stille. En periode på 5 år med elendige resultater og beslutninger, kan og skal ikke gå stille i graven...
![]()
Vi har modgang, men vi har også
penge på kontoen
en stærk ungdomsafdeling
samt en trup med masser af stærke Superliga spillere
Det er ikke er ikke krise
Vores trup er den ringeste i mands minde. Vi kan ikke stille med 11 STÆRKE superligaspillere.
(Resten er jeg enig i)
Truppen er ikke super god for der er meget tyndt øl i blandt - noget decideret pinligt ringe. Men er ikke dårligere end andre udover FCK/FCN.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Når du siger OK superliga spillere, kan der nævnes Abildgaard, Pedersen, Weert, PK og Olsen.Mr. Larsen skrev: ↑26. jul 2019, 23:03samt en trup med masser af stærke Superliga spillere ???
Skal vi nu ik lige være bare lidt seriøse..!
Hold mu lige inde med mage til vås...Gamen skrev: ↑26. jul 2019, 15:49Nå, lidt nyt omkring Safranko fra slovakisk hold:
Gaarde har fortalt ham at de, siden de købte ham, har ændret strategi og primært vil bruge egne talenter.
Friis har også sagt til ham, at han har fået besked på fra den sportslige ledelse at bruge egne talenter - derfor spiller han ikke.
Der var interesse fra Bochum men den aftog igen. Dundee United havde ikke råd til ham. Han har kontakt med hans gamle træner i DAC, ungarske Laszlo, der også hentede ham til Dundee United. Han vil gerne have ham til hans nuværende rumænske klub, men det kræver at klubberne kan blive enige.
Sepsi har ikke særligt mange midler.
Han er ekstremt frustreret, og føler ikke altid at han får den samme forklaring på manglende spilletid.
Han afventer, men er meget træt af situationen.
AaB vil have en høj overgangssum, og det blokerer hans muligheder.
Gaarde har fortalt ham at de, siden de købte ham, har ændret strategi og primært vil bruge egne talenter.
Friis har også sagt til ham, at han har fået besked på fra den sportslige ledelse at bruge egne talenter - derfor spiller han ikke.
Hold mu lige inde med mage til vås...Gamen skrev: ↑26. jul 2019, 15:49Nå, lidt nyt omkring Safranko fra slovakisk hold:
Der var interesse fra Bochum men den aftog igen. Dundee United havde ikke råd til ham. Han har kontakt med hans gamle træner i DAC, ungarske Laszlo, der også hentede ham til Dundee United. Han vil gerne have ham til hans nuværende rumænske klub, men det kræver at klubberne kan blive enige.
Sepsi har ikke særligt mange midler.
Han er ekstremt frustreret, og føler ikke altid at han får den samme forklaring på manglende spilletid.
Han afventer, men er meget træt af situationen.
AaB vil have en høj overgangssum, og det blokerer hans muligheder.
Så I ved altså, at Gaarde har haft en konkret mulighed for at hente Albæk - både i forhold til økonomi internt og interesse fra Albæk - og at han har valgt ham fra?
Interessant. I to ved ting, som meget få andre ved. Eller kan det ske, at I simpelthen bare kaster transfernavne omkring jer uden nogen som helt anelse om reelle muligheder for at hente dem til AaB?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Vi taler altså om en spiller på 29, der spillede i den tredjebedste tyske række sidste år. Med et mål og en assist til følge. Året før var han skadet det meste af tiden. Vi skal tilbage til 15/16 siden han virkelig brændte igennem (jf. hans stats).BoT skrev: ↑27. jul 2019, 01:08Så I ved altså, at Gaarde har haft en konkret mulighed for at hente Albæk - både i forhold til økonomi internt og interesse fra Albæk - og at han har valgt ham fra?
Interessant. I to ved ting, som meget få andre ved. Eller kan det ske, at I simpelthen bare kaster transfernavne omkring jer uden nogen som helt anelse om reelle muligheder for at hente dem til AaB?
Jeg kan slet slet ikke få øje på at han på papiret skulle ha' været oplagt til andre klubber end bunden af suppen. Han passer sikkert fint sammen med Glen, og det virker som et fint match.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg kan faktisk ikke forstå, hvorfor Gaarde ikke hentede N'Doye . Han ville have været bedre end de idioter, vi har i angrebet pt.Buzz Killington skrev: ↑27. jul 2019, 01:12Vi taler altså om en spiller på 29, der spillede i den tredjebedste tyske række sidste år. Med et mål og en assist til følge. Året før var han skadet det meste af tiden.BoT skrev: ↑27. jul 2019, 01:08Så I ved altså, at Gaarde har haft en konkret mulighed for at hente Albæk - både i forhold til økonomi internt og interesse fra Albæk - og at han har valgt ham fra?
Jeg kan slet slet ikke få øje på at han på papiret skulle ha' været oplagt til andre klubber end bunden af suppen.
-
Gamen
Albæk har haft en flot karriere hidtil, og har en fin alder. Det er hans lederegenskaber der er mest behov for.Buzz Killington skrev: ↑27. jul 2019, 01:12Vi taler altså om en spiller på 29, der spillede i den tredjebedste tyske række sidste år. Med et mål og en assist til følge. Året før var han skadet det meste af tiden. Vi skal tilbage til 15/16 siden han virkelig brændte igennem (jf. hans stats).
Jeg kan slet slet ikke få øje på at han på papiret skulle ha' været oplagt til andre klubber end bunden af suppen. Han passer sikkert fint sammen med Glen, og det virker som et fint match.
Han var sublim i FCM, hvor han allerede i en ung alder havde stort ansvar.
Han var en samlende figur i Göteborg, hvor han var ekstremt vellidt og en nøglespiller. Fik pænt med spilletid i Frankrig.
Vi er ikke i en position (længere), hvor vi kan forvente andet end at man i det mindste prøver spillere der HAR leveret.
Han har så mange ting, som vores trup kunne have brug for udover at han ville passe fint ind på den centrale midtbane.
Med tanke på hvor mange penge vi har brugt på spillere, som overhovedet ikke har passet ind med deres spillestil, så ville det være rart hvis vi var gået efter en med de egenskaber vi så desperat mangler.
Hvis Sønderjyske, der har halvdelen af vores lønbudget, kan hente ham, så ville vi vel også have kunnet det - vores afgange in mente.
-
Gamen
Håbløst forsøg på at beklikke mit bidrag til debatten.
Jeg prøver om nogen at kyle transferforslag ind i denne debat, der ikke bare er planket direkte fra bold.dk, men som burde være mulige ud fra vores økonomi, klubbens attraktivitet osv.
Selvfølgelig kunne Mads Albæk være et reelt transfermål for en top 8-klub, der savner lederskab og er i desperat behov efter en stabil spiller, der kan levere på midten.
Jeg ville sige, at det er blandt det bedste vi kan få nu for tiden. Så kan det godt være Buzz prøver at reducere ham til et no-name ved at se på historik, men ud fra den betragtning skulle vi jo aldrig have betalt en krone for Patrick Olsen!
_zzzzzzzzzzzzz 
Ja for det kommer jo ud på ét om du konkurrerer med FCK eller med Haderslev
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Må give Gamen ret her, kan ikke se hvorfor ikke skulle kunne hente Albæk når han endte i Sønderjyske, vi er trods alt stadig en større og mere attraktiv klub på alle parametre.Gamen skrev: ↑27. jul 2019, 07:50Håbløst forsøg på at beklikke mit bidrag til debatten.
Jeg prøver om nogen at kyle transferforslag ind i denne debat, der ikke bare er planket direkte fra bold.dk, men som burde være mulige ud fra vores økonomi, klubbens attraktivitet osv.
Selvfølgelig kunne Mads Albæk være et reelt transfermål for en top 8-klub, der savner lederskab og er i desperat behov efter en stabil spiller, der kan levere på midten.
Jeg ville sige, at det er blandt det bedste vi kan få nu for tiden. Så kan det godt være Buzz prøver at reducere ham til et no-name ved at se på historik, men ud fra den betragtning skulle vi jo aldrig have betalt en krone for Patrick Olsen!
Det eneste der taler for han alligevel var endt i Sønderjyske er hans forhold til disko Glenn, men der må være grænser for hvor meget man kan holde af den mand.
Thorsteinsson blev også nævnt herinde en del gange, men han endte jo som bekendt i agf, så det er måske mere tvivlsomt om vi kunne have hentet ham.
Man har større fisk i kikkerten, men flere ting skal gå op i en højere enhed. Tålmodighed...troelsh skrev: ↑27. jul 2019, 09:06Må give Gamen ret her, kan ikke se hvorfor ikke skulle kunne hente Albæk når han endte i Sønderjyske, vi er trods alt stadig en større og mere attraktiv klub på alle parametre.Gamen skrev: ↑27. jul 2019, 07:50Håbløst forsøg på at beklikke mit bidrag til debatten.
Det eneste der taler for han alligevel var endt i Sønderjyske er hans forhold til disko Glenn, men der må være grænser for hvor meget man kan holde af den mand.
Thorsteinsson blev også nævnt herinde en del gange, men han endte jo som bekendt i agf, så det er måske mere tvivlsomt om vi kunne have hentet ham.
Jeg savner Winsnes
Svært at sige, men der er ikke meget der taler for at vi har været inde over ham, da Gaarde har været ret tydeligt i at det er forsvaret og den centrale midtbane vi søger forstærket. Jeg er ret sikker på at man går benhårdt efter Thomsen og Thelander hvis Okore sælges. Og så går der rygter om en back, det er så mere overraskende for mig hvis det er rigtigt.
Jeg er dog helt enig - både Albæk og Thorsteinsson var spillere jeg havde på min liste, og begge er startet glimrende i deres nye klubber må man sige.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvem bruger en kikkert til at se på fisk?!Martino skrev: ↑27. jul 2019, 09:32Man har større fisk i kikkerten, men flere ting skal gå op i en højere enhed. Tålmodighed...troelsh skrev: ↑27. jul 2019, 09:06Må give Gamen ret her, kan ikke se hvorfor ikke skulle kunne hente Albæk når han endte i Sønderjyske, vi er trods alt stadig en større og mere attraktiv klub på alle parametre.Gamen skrev: ↑27. jul 2019, 07:50Håbløst forsøg på at beklikke mit bidrag til debatten.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Haha
Jeg har dog svært ved at se at navnene kan blive væsentligt større. Thomsen og Thelander er muligvis store navne i nordjylland men Albæk og Thorsteinsson har også pæne CV. Sidstnævnte er ung og ser yderst spændende ud.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14