Eller var hoveddøren låst da i ville overtage bygningerne på Hornevej
Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
Et Hjerte - En Klub
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
- Ham der Emil
- Allstar

Åh nej. Det bliver vel €3 mio. + videresalg.
Et Hjerte - En Klub
Hvis Lucas Andersen vælger FCK uanset hvad pris vi end måtte få for ham vil han være en Judas i min verden, manden har lige blevet anføre og lige skrevet en 5 årig kontrakt med sin elskede barndoms klub, men jeg har heller ik fantasi til at tro han gør det
AaB 4ever resten er Skod
GULDET ER VORES
GULDET ER VORES
Mon ikke bare Bang forsøger at sige at hvis vi skal sælge ham til FCK skal vi op i en fuldstændig urealistisk og ublu pris.
Sendt fra min D5803 med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
35 mill. +Thomsen, så er jeg fint tilfreds. 
- MrBangDK
- Allstar

Nej, det gør jeg ikke... heller ikke mellem linierne.
Som Hanga er inde på, så er det blot en konstatering af at Lucas selvfølgelig er til salg - men kun for RIGTIGT mange penge. Og jeg er ikke i tvivl om, at Gaarde godt ved, at der skal helt store sedler på bordet hvis LA skal sælges til en konkurrerende klub. Jeg har nu også mine tvivl om LA vil være interesseret i at skifte til FCK.
Ska' vi hak'?
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

Hvorfor ikke?
Lucas har fået genstartet karrieren i AaB men ret beset er han for god til at rende rundt ude på Hornevej. Højere løn, europæiske kæmpe, topklub og et større udstillingsvindue, der er mange årsager til at skifte til københavnerne.
- Ham der Emil
- Allstar

Helt enig. Tror Glen har haft stor betydning. At familien bor i Hadserslev trækker sikkert også godt op.BoT skrev: ↑27. jul 2019, 10:37Du forstår ikke min pointe. Den er, at du aner intet om Gaardes muligheder for at hente Albæk. Måske han VILLE arbejde sammen med Glen? Måske familieforhold bandt ham til Sjylland? Måske han ville have en løn, Gaarde ikke kunne matche her og nu?Gamen skrev: ↑27. jul 2019, 07:50Håbløst forsøg på at beklikke mit bidrag til debatten.
Jeg prøver om nogen at kyle transferforslag ind i denne debat, der ikke bare er planket direkte fra bold.dk, men som burde være mulige ud fra vores økonomi, klubbens attraktivitet osv.
Selvfølgelig kunne Mads Albæk være et reelt transfermål for en top 8-klub, der savner lederskab og er i desperat behov efter en stabil spiller, der kan levere på midten.
Jeg ville sige, at det er blandt det bedste vi kan få nu for tiden. Så kan det godt være Buzz prøver at reducere ham til et no-name ved at se på historik, men ud fra den betragtning skulle vi jo aldrig have betalt en krone for Patrick Olsen!
Håbløst at kritisere Gaarde, når du intet aner om mulighederne.
Kvalitetsmæssigt er dine mange forslag centralt sikkert fine. Men vi ved ikke, om de har lyst til at komme til AaB.
Et Hjerte - En Klub
Enig og som tingenes tilstand er i AaB kan han knap bebrejdes sålænge det er FCK og ikke BIF/FCM. Lucas er sikkert også kommet hjem med en eller anden form for drøm om at man kunne være med på et af de AaB hold der opnår for så at opdage det eneste AaB vil opnå er flest mulige spillere af egen avl.Aalborg frederikshavner skrev:Hvorfor ikke?
Lucas har fået genstartet karrieren i AaB men ret beset er han for god til at rende rundt ude på Hornevej. Højere løn, europæiske kæmpe, topklub og et større udstillingsvindue, der er mange årsager til at skifte til københavnerne.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
- Ham der Emil
- Allstar

Kan vi sælge Lucas er det ikke umiddelbart en skidt ting. Vi kan skabe et bedre hold, hvis vi sælger ham. For de penge Lucas indbringer, kan der sikkert hentes minimum 3 profiler ind til holdet. Ja, vires klart bedste spiller vil forsvinde, men der vil komme større kvalitet på flere positioner.
Et Hjerte - En Klub
Ja men så kunne han da ha gjort det da han var på fri transferAalborg frederikshavner skrev: ↑27. jul 2019, 16:13Hvorfor ikke?
AaB 4ever resten er Skod
GULDET ER VORES
GULDET ER VORES
Hvornår har han da været det?Bundgaard skrev: ↑27. jul 2019, 16:33Ja men så kunne han da ha gjort det da han var på fri transferAalborg frederikshavner skrev: ↑27. jul 2019, 16:13Hvorfor ikke?
vi købte ham, bare så du ved det.
Lucas ville hjem til Aalborg og finde sig selv... Det har han gjort og er jo vokset meget siden han stødte til for et år siden. Jeg kan godt frygte at han vil videre nu, især med den tilstand AaB er i.
Det vil gøre utrolig ondt må jeg sige.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Ham der Emil
- Allstar

Lucas var jo ikke glad for at spille fodbold, og havde (desværre) som mange andre nordjyder, brug for igen at finde sig selv. Han var muligvis på blokken i FCK, men da havde de også lige bl.a. hentet Fischer, eller var det sæsonen før?Bundgaard skrev: ↑27. jul 2019, 16:33Ja men så kunne han da ha gjort det da han var på fri transferAalborg frederikshavner skrev: ↑27. jul 2019, 16:13Hvorfor ikke?
Anyways, jeg fortænker slet ikke Lucas i et skifte til FCK. Han er ALT for god til AaB pt. og får vi en mindre pengetank for ham, så er det da bare at sige pænt ja tak.
[edit] præcis som Hanga siger det.
Et Hjerte - En Klub
NO Way !!
Ingen som ingen, kan erstatte Lucas i øjeblikket.
Det var en unik mulighed vi fik for at for Lucas på kontrakt.
Han er blevet anfører så kan slet slet ikke se han skal nogen steder.
Men jeg ser heller ik Thomsen som den spiller han engang var.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Med Thomsen skadeshistorik bliver det jo bare en ekstra lønudgift på en 10 mio over tre år uden noget afkast på banen. Så hellere bare de 35 ligeud.
Men nej, det er alt alt for lidt. Han skal ikke sælges.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

Hvis Skandinaviens største klub henvender sig så tror jeg godt nok at det er de færreste der siger nejBundgaard skrev: ↑27. jul 2019, 16:33Ja men så kunne han da ha gjort det da han var på fri transferAalborg frederikshavner skrev: ↑27. jul 2019, 16:13Hvorfor ikke?
- MrBangDK
- Allstar

Men de skal smide så mange millioner at det slet ikke kommer på tale.Aalborg frederikshavner skrev: ↑27. jul 2019, 16:43Hvis Skandinaviens største klub henvender sig så tror jeg godt nok at det er de færreste der siger nejBundgaard skrev: ↑27. jul 2019, 16:33Ja men så kunne han da ha gjort det da han var på fri transferAalborg frederikshavner skrev: ↑27. jul 2019, 16:13Hvorfor ikke?
Ska' vi hak'?