Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
-
Gamen
Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
Jo, og man kan sige meget om Ståle, men han har altid været respektfuld overfor AaB. Den gode forbindelse med Lynge er nedarvet, og den har sikkert også spillet en betydelig rolle ifht. købene af Kusk og Okore.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Ja, det er fx fremragede købmandskab at købe ubrugelige spillere som Pavlovic og Matic i 15-20 millioner kroners-klasse. Ståle er simpelthen alle tiders købmand.Uldahl skrev: ↑29. jul 2019, 13:57Hvis han sælges bliver det ikke til FCK, det ligger helt fast. Solbakken er en meget bedre købmand en Gaarde så det kommer ikke til at ske. Han er lidt af en luksus spiller ala Kusk og har samme mangler som Kusk i at forsvare, noget som Solbakken forlanger af alle sine spillere. Desuden er han højre benet, og det er en vestrebenet kant de mangler.Hanga skrev: ↑29. jul 2019, 13:47Alt har en pris, ingen tvivl om det. Men godt signal at sende fra Gaarde, og han går ikke ud og udtaler sådan, hvis en handel er oppe over.Aalborg frederikshavner skrev: ↑29. jul 2019, 13:43Og om få timer kan Gaarde sige at vi har fået et tilbud vi ikke kan sige nej til...Funky skrev: ↑29. jul 2019, 13:33Gaarde skyder snakken ned:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... e-til-salg
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Man skulle næsten tro Gaarde har overtaget din plads i sengen derhjemme, så travlt du har med at tale alle indlæg over i hvor dum Gaarde er.Uldahl skrev: ↑29. jul 2019, 13:57Hvis han sælges bliver det ikke til FCK, det ligger helt fast. Solbakken er en meget bedre købmand en Gaarde så det kommer ikke til at ske. Han er lidt af en luksus spiller ala Kusk og har samme mangler som Kusk i at forsvare, noget som Solbakken forlanger af alle sine spillere. Desuden er han højre benet, og det er en vestrebenet kant de mangler.Hanga skrev: ↑29. jul 2019, 13:47Alt har en pris, ingen tvivl om det. Men godt signal at sende fra Gaarde, og han går ikke ud og udtaler sådan, hvis en handel er oppe over.Aalborg frederikshavner skrev: ↑29. jul 2019, 13:43Og om få timer kan Gaarde sige at vi har fået et tilbud vi ikke kan sige nej til...Funky skrev: ↑29. jul 2019, 13:33Gaarde skyder snakken ned:
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Sjovt at læse københavnere kommentere på rygterne, flere mener ikke Lucas er 20 mil værd men snarere 15.
Det er nok en standard pris de mener alt vest for Storebælt maks kan koste, uanset om det er en Jens stage eller en Lucas Andersen.
Personligt tror jeg ikke han ryger til fck, jeg tror ikke de har lyst til at aflevere +30 mil til en anden superligaklub, for det bør og skal han koste.
Det er nok en standard pris de mener alt vest for Storebælt maks kan koste, uanset om det er en Jens stage eller en Lucas Andersen.
Personligt tror jeg ikke han ryger til fck, jeg tror ikke de har lyst til at aflevere +30 mil til en anden superligaklub, for det bør og skal han koste.
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Jeg har smag og er ikke Homo, så du og Gaarde må lede efter noget andet. Ej heller er jeg gift, heldigvis. Ja det er surt at være Gaarde og en af hans lemminger nu om dage, der er ikke meget at glæde sig over. Ej heller vejrudsigten i Danamark.Forza skrev: ↑29. jul 2019, 15:14Man skulle næsten tro Gaarde har overtaget din plads i sengen derhjemme, så travlt du har med at tale alle indlæg over i hvor dum Gaarde er.Uldahl skrev: ↑29. jul 2019, 13:57Hvis han sælges bliver det ikke til FCK, det ligger helt fast. Solbakken er en meget bedre købmand en Gaarde så det kommer ikke til at ske. Han er lidt af en luksus spiller ala Kusk og har samme mangler som Kusk i at forsvare, noget som Solbakken forlanger af alle sine spillere. Desuden er han højre benet, og det er en vestrebenet kant de mangler.Hanga skrev: ↑29. jul 2019, 13:47Alt har en pris, ingen tvivl om det. Men godt signal at sende fra Gaarde, og han går ikke ud og udtaler sådan, hvis en handel er oppe over.Aalborg frederikshavner skrev: ↑29. jul 2019, 13:43Og om få timer kan Gaarde sige at vi har fået et tilbud vi ikke kan sige nej til...Funky skrev: ↑29. jul 2019, 13:33Gaarde skyder snakken ned:
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Ja i forhold til Gaarde er hans track rekord væsentlig bedre. Du fandt 2 fejlkøb ikke jeg siger de er de eneste han har lavet, men de er for inting at regne i forhold til Gaarde. Hvad har Gaarde hente i forhold til Solbakken af fejlkøb kontra sucsere? Af alle dem han har hente er der kun Lucas, Rinne, og til dels Kusk og OkoreGnu skrev: ↑29. jul 2019, 15:02Ja, det er fx fremragede købmandskab at købe ubrugelige spillere som Pavlovic og Matic i 15-20 millioner kroners-klasse. Ståle er simpelthen alle tiders købmand.Uldahl skrev: ↑29. jul 2019, 13:57Hvis han sælges bliver det ikke til FCK, det ligger helt fast. Solbakken er en meget bedre købmand en Gaarde så det kommer ikke til at ske. Han er lidt af en luksus spiller ala Kusk og har samme mangler som Kusk i at forsvare, noget som Solbakken forlanger af alle sine spillere. Desuden er han højre benet, og det er en vestrebenet kant de mangler.Hanga skrev: ↑29. jul 2019, 13:47Alt har en pris, ingen tvivl om det. Men godt signal at sende fra Gaarde, og han går ikke ud og udtaler sådan, hvis en handel er oppe over.Aalborg frederikshavner skrev: ↑29. jul 2019, 13:43Og om få timer kan Gaarde sige at vi har fået et tilbud vi ikke kan sige nej til...Funky skrev: ↑29. jul 2019, 13:33Gaarde skyder snakken ned:
Har de ikke lige givet FCN 30 millioner for Victor Nelsson? Jeg kan ikke rigtigt se handlen ske, men tror ikke den slags forhold spiller ind for FCK.troelsh skrev: ↑29. jul 2019, 15:19Sjovt at læse københavnere kommentere på rygterne, flere mener ikke Lucas er 20 mil værd men snarere 15.
RAUS RAUS SSE!
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Pavlovic, Matic, Okore, Kusk, Sotiriou, Papagiannopoulos, Kodro, Lüftner, Per Nilsson, Mussis, De Ridder, osv., osv. Fremragende købmand!Uldahl skrev: ↑29. jul 2019, 15:30Ja i forhold til Gaarde er hans track rekord væsentlig bedre. Du fandt 2 fejlkøb ikke jeg siger de er de eneste han har lavet, men de er for inting at regne i forhold til Gaarde. Hvad har Gaarde hente i forhold til Solbakken af fejlkøb kontra sucsere? Af alle dem han har hente er der kun Lucas, Rinne, og til dels Kusk og OkoreGnu skrev: ↑29. jul 2019, 15:02Ja, det er fx fremragede købmandskab at købe ubrugelige spillere som Pavlovic og Matic i 15-20 millioner kroners-klasse. Ståle er simpelthen alle tiders købmand.Uldahl skrev: ↑29. jul 2019, 13:57Hvis han sælges bliver det ikke til FCK, det ligger helt fast. Solbakken er en meget bedre købmand en Gaarde så det kommer ikke til at ske. Han er lidt af en luksus spiller ala Kusk og har samme mangler som Kusk i at forsvare, noget som Solbakken forlanger af alle sine spillere. Desuden er han højre benet, og det er en vestrebenet kant de mangler.Hanga skrev: ↑29. jul 2019, 13:47Alt har en pris, ingen tvivl om det. Men godt signal at sende fra Gaarde, og han går ikke ud og udtaler sådan, hvis en handel er oppe over.Aalborg frederikshavner skrev: ↑29. jul 2019, 13:43Og om få timer kan Gaarde sige at vi har fået et tilbud vi ikke kan sige nej til...Funky skrev: ↑29. jul 2019, 13:33Gaarde skyder snakken ned:
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
Ståle har lavet utallige af fejlkøb. Forskellen er bare at han har et meget større budget end alle andre og derfor kan bruge utallige af millioner til at erstatte dem indtil han rammer rigtigt.Gnu skrev: ↑29. jul 2019, 15:38Pavlovic, Matic, Okore, Kusk, Sotiriou, Papagiannopoulos, Kodro, Lüftner, Per Nilsson, Mussis, De Ridder, osv., osv. Fremragende købmand!Uldahl skrev: ↑29. jul 2019, 15:30Ja i forhold til Gaarde er hans track rekord væsentlig bedre. Du fandt 2 fejlkøb ikke jeg siger de er de eneste han har lavet, men de er for inting at regne i forhold til Gaarde. Hvad har Gaarde hente i forhold til Solbakken af fejlkøb kontra sucsere? Af alle dem han har hente er der kun Lucas, Rinne, og til dels Kusk og OkoreGnu skrev: ↑29. jul 2019, 15:02Ja, det er fx fremragede købmandskab at købe ubrugelige spillere som Pavlovic og Matic i 15-20 millioner kroners-klasse. Ståle er simpelthen alle tiders købmand.Uldahl skrev: ↑29. jul 2019, 13:57Hvis han sælges bliver det ikke til FCK, det ligger helt fast. Solbakken er en meget bedre købmand en Gaarde så det kommer ikke til at ske. Han er lidt af en luksus spiller ala Kusk og har samme mangler som Kusk i at forsvare, noget som Solbakken forlanger af alle sine spillere. Desuden er han højre benet, og det er en vestrebenet kant de mangler.Hanga skrev: ↑29. jul 2019, 13:47Alt har en pris, ingen tvivl om det. Men godt signal at sende fra Gaarde, og han går ikke ud og udtaler sådan, hvis en handel er oppe over.Aalborg frederikshavner skrev: ↑29. jul 2019, 13:43
Og om få timer kan Gaarde sige at vi har fået et tilbud vi ikke kan sige nej til...
Og så har FCK bare et navn i Europa som gør at de som regel kan sælge selv de mest uduelige spillere afsted igen og ofte redde størstedelen af salgssummen hjem igen.
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Han spiller øst for Storebælt. Brøndby og FCK skambudte altid, når der bydes på profiler.Jakobsen skrev: ↑29. jul 2019, 15:35Har de ikke lige givet FCN 30 millioner for Victor Nelsson? Jeg kan ikke rigtigt se handlen ske, men tror ikke den slags forhold spiller ind for FCK.troelsh skrev: ↑29. jul 2019, 15:19Sjovt at læse københavnere kommentere på rygterne, flere mener ikke Lucas er 20 mil værd men snarere 15.
Selvom, at få så meget for Stage er sgu vildt. Mest overvurderede midtbanemand i Danmark.
Et Hjerte - En Klub
Ja, han har ikke sagt andet, end at vi ikke har planer om at sælger Lucas - og det kan da være helt rigtig, men planer kan laves om.Aalborg frederikshavner skrev: ↑29. jul 2019, 13:43Og om få timer kan Gaarde sige at vi har fået et tilbud vi ikke kan sige nej til...Funky skrev: ↑29. jul 2019, 13:33Gaarde skyder snakken ned:
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Gaarde siger direkte de ikke har hørt fra FCK eller talt med Ståle.Pastorius skrev: ↑29. jul 2019, 17:49Ja, han har ikke sagt andet, end at vi ikke har planer om at sælger Lucas - og det kan da være helt rigtig, men planer kan laves om.Aalborg frederikshavner skrev: ↑29. jul 2019, 13:43Og om få timer kan Gaarde sige at vi har fået et tilbud vi ikke kan sige nej til...Funky skrev: ↑29. jul 2019, 13:33Gaarde skyder snakken ned:
Dummeste mand/tøs.... GAARDEForza skrev: ↑29. jul 2019, 18:37Gaarde siger direkte de ikke har hørt fra FCK eller talt med Ståle.Pastorius skrev: ↑29. jul 2019, 17:49Ja, han har ikke sagt andet, end at vi ikke har planer om at sælger Lucas - og det kan da være helt rigtig, men planer kan laves om.Aalborg frederikshavner skrev: ↑29. jul 2019, 13:43Og om få timer kan Gaarde sige at vi har fået et tilbud vi ikke kan sige nej til...Funky skrev: ↑29. jul 2019, 13:33Gaarde skyder snakken ned:
Gaarde på tv at der skal købes centralt når der sker et salg. Det salg bliver ikke Lucas iflg Gaarde.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Med stor chance for at blive løbet over ende -
Pingo, er det ikke over din sengetid?pingo30 skrev: ↑29. jul 2019, 18:39Dummeste mand/tøs.... GAARDEForza skrev: ↑29. jul 2019, 18:37Gaarde siger direkte de ikke har hørt fra FCK eller talt med Ståle.Pastorius skrev: ↑29. jul 2019, 17:49Ja, han har ikke sagt andet, end at vi ikke har planer om at sælger Lucas - og det kan da være helt rigtig, men planer kan laves om.Aalborg frederikshavner skrev: ↑29. jul 2019, 13:43Og om få timer kan Gaarde sige at vi har fået et tilbud vi ikke kan sige nej til...Funky skrev: ↑29. jul 2019, 13:33Gaarde skyder snakken ned:
Lucas Andersen har jo altid haft en helt speciel status i Aalborg, der - lad os være ærlige - også rækker ud over de præstationer, han i praksis har leveret på fodboldbanen. Han var slet og ret glemt af hele resten af fodbold-Danmark inden returen til Superligaen, og han nåede jo aldrig for alvor at være kendt.troelsh skrev: ↑29. jul 2019, 15:19Sjovt at læse københavnere kommentere på rygterne, flere mener ikke Lucas er 20 mil værd men snarere 15.
Jeg tror ikke, han opfattes som en specielt stor profil i FCK eller andre steder; mere som en humørspiller, der hist og her brillerer. Dertil skal vi også lægge, at AaB som klub er dalet i anseelse og status og ikke længere regnes som et tophold. Vi er jo også nærmest glemt efter flere års komplet anonymitet. Eksempelvis betragtedes Kasper Kusk i sin tid som et virkeligt scoop i FCK.
Jeg vil dog for min part tilføje, at Lucas Andersen efter en lidt nollet start har været en fornøjelse at se på - ikke i aften dog. Men han har udviklet en giftighed, han ikke tidligere havde, jf. hans frispark og fremragende oplæg til f.eks. Van Weerth forrige søndag mod SønderjyskE. Hvis han spiller et års tid som det, vi har set fra ham i de gode kampe, og AaB igen begynder at røre lidt på sig, vil han også automatisk stige i anseelse.
-
michael_nagg
- 2. div

- Favoritspiller: risgård
. Efter kampen da vesttribunen sang: hader hader hader fck. Hader hader hader fck. Og Lucas tog fat i AaB logoet på trøjen. Der var jeg sikker.
Lucas bliver
Lucas bliver
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Han lyder da ret skråsikker i nedestående ham Gaarde, som ellers er kendt for at snøvle rundt når sandheden kommer for tæt på. Sammenholdt med at Ståle slet ikke er på markedet efter en til den fløj, så syntes jeg ikke der er nogen grund til at tage udgangspunkt i fortællingen om at FCK overhovedet vil have Lucas, eller at de skulle ha' budt på ham - som det blev rygtet. Jeg ville også blive overrasket hvis sådan noget kunne nå helt ud til debatsiden, men ikke til Lucas selv. Agenten har vel interesse i at Lucas skal videre.BoT skrev: ↑29. jul 2019, 14:31Mon ikke det er almindelig god skik, at sportsdirektørene ikke outer hinandens forsøg på at købe spillere? Gaarde vil i hvert fald ikke bliver uvenner med Ståle, så det er vel bare en høflighedsmelding. Kan nemt have været et opkald fra Ståle med en forespørgsel.Buzz Killington skrev: ↑29. jul 2019, 14:08Det kan være jeg læser citatet forkert, men Gaarde udtaler at han heller ikke har hørt noget om interessen. Så at der ligefrem skulle ha været et bud i torsdags lyder ikke sandsynligt.Tyskeren skrev: ↑29. jul 2019, 12:28Ha ha ha ha Buzz.. Du er sgu dygtig! Det er 6 år siden!! Dengang var det det jeg fik af vide - men tydeligt utroværdigt.. Den kilde er væk fra AaB! Kan du ikke finde noget på andre som har været forkert? #dumåkededigBuzz Killington skrev: ↑29. jul 2019, 12:23Naturligvis er det en mulighed. Men det er også muligt rygtet ingen gang på jord da Tyskerens kilder ikke altid er lige skudsikre. viewtopic.php?f=28&t=15242&start=380
Så som altid, god ide at tage den slag med et par forbehold. Eller lade være.
https://www.bt.dk/fodbold/fedt-med-fck- ... a-stjernen
https://www.bold.dk/video/?id=590491
Jeg er betydeligt mere rolig i forhold til at kunne beholde Lucas nu. For det skal vi fandme.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus