Det er jo bare en korsbåndsskade
Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
andreasaab89
- Allstar

Han var jo også skadet/ude af form de første 6 måneder sidst vi havde ham
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
-
andreasaab89
- Allstar

Fuck jeg elsker den dreng/mandForza skrev: ↑2. aug 2019, 19:28https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/m ... viste-fck/Brent skrev: ↑2. aug 2019, 19:18Nogen med plus der kan løfte sløret for dette
https://nordjyske.dk/plus/sport/nej-til ... 1bd9e0d667
Hvornår har en AaB spiller sidst afvist de klamme FCK penge ?
AaB er min trosretning
Så vidt jeg husker afviste både Kusk og Thomsen et skifte til FCK inden de tog udenlands.andreasaab89 skrev: ↑2. aug 2019, 19:43Fuck jeg elsker den dreng/mandForza skrev: ↑2. aug 2019, 19:28https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/m ... viste-fck/Brent skrev: ↑2. aug 2019, 19:18Nogen med plus der kan løfte sløret for dette
https://nordjyske.dk/plus/sport/nej-til ... 1bd9e0d667![]()
De havnede der så senere alligevel... Lad os håbe Lucas bryder den stime
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Så er spørgsmålet, hvilken nordmand? Det kan ikke være Oldrup...baresi skrev: ↑2. aug 2019, 18:03Har Idag hørt at nordmanden er langt med AaB og tæt på.FIDEL skrev: ↑2. aug 2019, 12:49Vi skal have gang i Tyskeren og Baresi...
- Er der noget på trapperne?
- Hvem var det "Ham der Emil" så på Hornevej igår? Ham med chanko-håret. (måske bare en agent eller en random fyr).
- Ifølge en bruger på bold.dk (der var den igen Gamen) , så har Gaarde lagt en føler ud på Spalvis. (tror ikke på den selv).
- Hvad er status på Oldrup? Får Fagermo-svinet sin vilje?
- Hvad er status på Abildgaard og Okore?
- Hvem mon Gaarde har på sin blok, nu hvor Thomsen og muligvis Oldrup ikke hentes?
Der er pt. alt for stille!![]()
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Hmm ud fra dette har FCK vel gået udenom reglerne? Eller er der nogle der kan forklare mig det. Jeg tænker blot at FCK først må kontakte en spiller når han har 6måneder tilbage af en kontrakt?Hanga skrev: ↑2. aug 2019, 19:44Så vidt jeg husker afviste både Kusk og Thomsen et skifte til FCK inden de tog udenlands.andreasaab89 skrev: ↑2. aug 2019, 19:43Fuck jeg elsker den dreng/mandForza skrev: ↑2. aug 2019, 19:28https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/m ... viste-fck/Brent skrev: ↑2. aug 2019, 19:18Nogen med plus der kan løfte sløret for dette
De havnede der så senere alligevel... Lad os håbe Lucas bryder den stime![]()
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Lucas har afvist nogle rygter. Intet ulovligt der.Krage skrev: ↑2. aug 2019, 20:28Hmm ud fra dette har FCK vel gået udenom reglerne? Eller er der nogle der kan forklare mig det. Jeg tænker blot at FCK først må kontakte en spiller når han har 6måneder tilbage af en kontrakt?Hanga skrev: ↑2. aug 2019, 19:44Så vidt jeg husker afviste både Kusk og Thomsen et skifte til FCK inden de tog udenlands.andreasaab89 skrev: ↑2. aug 2019, 19:43Fuck jeg elsker den dreng/mandForza skrev: ↑2. aug 2019, 19:28https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/m ... viste-fck/Brent skrev: ↑2. aug 2019, 19:18Nogen med plus der kan løfte sløret for dette
Et Hjerte - En Klub
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Nu kan jeg se Oldrup har lavet en kort kontrakt, året ud, med Odd, så han vil have spillet sæsonen færdig med dem, de ligger i en fin position og er også langt i cuppen. Spørgsmålet er om han er så god at han er værd at vente på og forsøge igen til vinter, han formåede ikke at overbevise Göteborg om at de skulle købe ham da de lånte ham sidste år, en belgisk midterklub forsøger at aflade ham gratis, at man kan imponere i Eliteserien er ikke det samme som at man kan gøre det i superligaen. Det eneste jeg kan se er at Odd supporterne er meget glade for ham, hvilket ellers plejer at være et godt tegn.
Det må næsten betyde at Abildgaard ikke bliver skudt af, medmindre der dukker noget bedre op. Hvis man mener Oldrup er en fin erstatning, så vent på ham.
Det må næsten betyde at Abildgaard ikke bliver skudt af, medmindre der dukker noget bedre op. Hvis man mener Oldrup er en fin erstatning, så vent på ham.
Kan man forestille sig prisen på Okore bliver sat lidt ned i næste uge når vinduet til England lukker.
Det er vel der han har er navn og der man kunne håbe på de 12-15 mio.
Det er vel der han har er navn og der man kunne håbe på de 12-15 mio.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Ifølge artiklen på bold, så har de jo forbrudt sig: Artikeln siger at Andersens agent har spurgt ham.. Tænker ikke at Lucas tager to dages betænkningstid, hvis agenten bare spurgt henslængt om nogle rygter..Ham der Emil skrev: ↑2. aug 2019, 20:30Lucas har afvist nogle rygter. Intet ulovligt der.Krage skrev: ↑2. aug 2019, 20:28Hmm ud fra dette har FCK vel gået udenom reglerne? Eller er der nogle der kan forklare mig det. Jeg tænker blot at FCK først må kontakte en spiller når han har 6måneder tilbage af en kontrakt?Hanga skrev: ↑2. aug 2019, 19:44Så vidt jeg husker afviste både Kusk og Thomsen et skifte til FCK inden de tog udenlands.andreasaab89 skrev: ↑2. aug 2019, 19:43Fuck jeg elsker den dreng/mandForza skrev: ↑2. aug 2019, 19:28https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/m ... viste-fck/Brent skrev: ↑2. aug 2019, 19:18Nogen med plus der kan løfte sløret for dette
Men bold.dk har nok bare misforstået tingene, fordi tror ikke FCK er så dumme, at kontakt Lucas agent, uden at have fået tilladelse fra AaB..
AaB kan sagtens have givet tilladelse til at FCK har forhørt sig ved Lucas. Man må gerne henvende sig til en spiller, man må bare ikke gøre det uden at fortælle det til hans klub.Dalbjerg skrev: ↑2. aug 2019, 22:37Ifølge artiklen på bold, så har de jo forbrudt sig: Artikeln siger at Andersens agent har spurgt ham.. Tænker ikke at Lucas tager to dages betænkningstid, hvis agenten bare spurgt henslængt om nogle rygter..Ham der Emil skrev: ↑2. aug 2019, 20:30Lucas har afvist nogle rygter. Intet ulovligt der.Krage skrev: ↑2. aug 2019, 20:28Hmm ud fra dette har FCK vel gået udenom reglerne? Eller er der nogle der kan forklare mig det. Jeg tænker blot at FCK først må kontakte en spiller når han har 6måneder tilbage af en kontrakt?Hanga skrev: ↑2. aug 2019, 19:44Så vidt jeg husker afviste både Kusk og Thomsen et skifte til FCK inden de tog udenlands.andreasaab89 skrev: ↑2. aug 2019, 19:43Fuck jeg elsker den dreng/mand![]()
Men bold.dk har nok bare misforstået tingene, fordi tror ikke FCK er så dumme, at kontakt Lucas agent, uden at have fået tilladelse fra AaB..
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Bongo12345
- Junior

- Geografisk sted: Nibe
Jeg har også svært ved at finde frem til hvor god han er, Oldrup.Gentleman Finn skrev: ↑2. aug 2019, 20:40Nu kan jeg se Oldrup har lavet en kort kontrakt, året ud, med Odd, så han vil have spillet sæsonen færdig med dem, de ligger i en fin position og er også langt i cuppen. Spørgsmålet er om han er så god at han er værd at vente på og forsøge igen til vinter, han formåede ikke at overbevise Göteborg om at de skulle købe ham da de lånte ham sidste år, en belgisk midterklub forsøger at aflade ham gratis, at man kan imponere i Eliteserien er ikke det samme som at man kan gøre det i superligaen. Det eneste jeg kan se er at Odd supporterne er meget glade for ham, hvilket ellers plejer at være et godt tegn.
Det er nemlig rigtig, at Odd-suporterne og det to lokale aviser Varden og Telemarksavisa det "flyder" helt over ham og hans værdi.
Jeg hæfter mig ved, at de to helt store norske aviser VG og Aftensposten ikke bruger spalteplads på at fortælle Oldrup tager ½ år mere i Odd. Det tager jeg som et udtryk for han ikke er en stor stjerne i Norge, men kun lokalt.
Men spændende har det lydt om ham.
Der står heller ikke noget i BT eller EB om at Lucas har afvist FCK.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Rolim har ikke spillet i 100 år. Forstår ikke hvorfor folk bliver ved med, at nævne ham som et emne.andreasaab89 skrev: ↑2. aug 2019, 18:36Henter vi oldrup mener jeg mest vi mangler en klasse venstre kant
Rolim etc ville være genial der
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Nostalgi og håb.Brodernumsi skrev: ↑2. aug 2019, 23:10Rolim har ikke spillet i 100 år. Forstår ikke hvorfor folk bliver ved med, at nævne ham som et emne.andreasaab89 skrev: ↑2. aug 2019, 18:36Henter vi oldrup mener jeg mest vi mangler en klasse venstre kant
Rolim etc ville være genial der
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det er heller ikke en god nyhed for københavner sprøjten.
Og det er bestemt heller ikke godt for selvforståelsen hos nogle fck fans, her er et lille udpluk af kommentarer;
“han er vel bange for at ende på bænken”
“det er AaB spin for at få ham over på deres side”
“totalt irrelevant spiller, glad for han selv sagde nej tak, han er vel heller ikke god nok.”
“AaB trænger også til at få boostet lidt selvrespekt og tillid ind i tropperne.”
“er sku ret sikker på at fcm river AaB over og udstiller lucas andersens lave niveau.”
“hvis ikke han er klar til at tage et skridt op og kun kan præstere i de trygge hjemlige rammer i AaB, så er det selvfølgelig den rigtige beslutning.”
“Det er mærkeligt Lucas Andersen ikke selv har ville være med til at betale for at komme til FCK.”
Den sidste er en personlig favorit.
Haha det har de fandme gavn af at få af vide. En afvisning er de ik vant til de kære Kjøvenhavnere.troelsh skrev: ↑3. aug 2019, 00:14Det er heller ikke en god nyhed for københavner sprøjten.
Og det er bestemt heller ikke godt for selvforståelsen hos nogle fck fans, her er et lille udpluk af kommentarer;
“han er vel bange for at ende på bænken”
“det er AaB spin for at få ham over på deres side”
“totalt irrelevant spiller, glad for han selv sagde nej tak, han er vel heller ikke god nok.”
“AaB trænger også til at få boostet lidt selvrespekt og tillid ind i tropperne.”
“er sku ret sikker på at fcm river AaB over og udstiller lucas andersens lave niveau.”
“hvis ikke han er klar til at tage et skridt op og kun kan præstere i de trygge hjemlige rammer i AaB, så er det selvfølgelig den rigtige beslutning.”
“Det er mærkeligt Lucas Andersen ikke selv har ville være med til at betale for at komme til FCK.”
Den sidste er en personlig favorit.
Jeg er lige ved at tro, at den eneste spiller, AaB nogensinde har mistet direkte til FCK, var Rasmus Würtz tilbage i 2007. Og umiddelbart slog vi Sampdoria ud af UEFA Cuppen, nåede gruppespillet og blev såmænd også suveræne mestre forresten :-)Hanga skrev: ↑2. aug 2019, 19:44Så vidt jeg husker afviste både Kusk og Thomsen et skifte til FCK inden de tog udenlands.andreasaab89 skrev: ↑2. aug 2019, 19:43Fuck jeg elsker den dreng/mandForza skrev: ↑2. aug 2019, 19:28https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/m ... viste-fck/Brent skrev: ↑2. aug 2019, 19:18Nogen med plus der kan løfte sløret for dette
Ja, det passer så ikke helt, for vi mistede også Peter Møller til FCK helt tilbage i 1993. Da måtte vi dog til 1995, før vi snuppede mesterskabet :-)
Silberbauer!?