Pallesen - KP - Okore - Patrick
Olsen - Kakeeto - Lucas
Kusk - van Weert - Kaufmann
Reserver:
A. Hansen
Ross
Ahlmann
Abildgaard
Thellufsen
O. Klitten
Abou Ali

Svært at gøre det meget anderledes med de spillere vi har til rådighed.Aalborg frederikshavner skrev: ↑4. aug 2019, 17:07Rinne
Pallesen - KP - Okore - Patrick
Olsen - Kakeeto - Lucas
Kusk - van Weert - Kaufmann
Reserver:
A. Hansen
Ross
Ahlmann
Thellufsen
O. Klitten
Abou Ali
![]()

Dårligt hold som vi sagtens kan volde problemer, at hedebønderne måske er favorit til mesterskabet siger meget om ligaens sørgelige niveau
Mærkeligt at tre skiftende trænere ikke har kunne bruge Kakeeto hvis han er så god, og mærkeligt han knap nok kunne bruges i Jammerbugt fc.ALF skrev: ↑4. aug 2019, 17:18Baseret på de to holdopstillinger forstår jeg ikke den pessimisme der hersker omkring resultat. Heller ikke de tre første kampe har vist at FCM er usårlige.
Jeg kan ikke se at udskiftningen af Børsting med Kakeeto er en svækkelse, snarere tværtimod - og det er vel eneste reelle ændring ift. SIF kampen. Der er dog nogle herinde der taler Kakeeto voldsomt ned, han er dog ikke så opportunistisk som Børsting, men længder foran på alle andre parameter.
Så tror på en sejr i dag med 3-1, men er nu altid voldsomt optimistisk :-)

Enig, satme et dårligt hold. Det er helt vildt.Aalborg frederikshavner skrev: ↑4. aug 2019, 17:10Dårligt hold som vi sagtens kan volde problemer, at hedebønderne måske er favorit til mesterskabet siger meget om ligaens sørgelige niveau![]()
Mærkeligt at tre skiftende trænere ikke har kunne bruge Kakeeto hvis han er så god, og mærkeligt han knap nok kunne bruges i Jammerbugt fc.troelsh skrev: ↑4. aug 2019, 17:24[quote=ALF post_id=557025 time=<a href="tel:1564931933">1564931933</a> user_id=1029]
Baseret på de to holdopstillinger forstår jeg ikke den pessimisme der hersker omkring resultat. Heller ikke de tre første kampe har vist at FCM er usårlige.
Jeg kan ikke se at udskiftningen af Børsting med Kakeeto er en svækkelse, snarere tværtimod - og det er vel eneste reelle ændring ift. SIF kampen. Der er dog nogle herinde der taler Kakeeto voldsomt ned, han er dog ikke så opportunistisk som Børsting, men længder foran på alle andre parameter.
Så tror på en sejr i dag med 3-1, men er nu altid voldsomt optimistisk :-)
Yeps, lige her https://viaplay.dk/package_sport

Det er da et dårligt hold, med undtagelse af Evander er det et lidet prangende hold. At vi er endnu dårligere burde give bestyrelsen i AaB grå hårdoukas skrev: ↑4. aug 2019, 17:31Enig, satme et dårligt hold. Det er helt vildt.Aalborg frederikshavner skrev: ↑4. aug 2019, 17:10Dårligt hold som vi sagtens kan volde problemer, at hedebønderne måske er favorit til mesterskabet siger meget om ligaens sørgelige niveau![]()
Desværre. Betaler ikke 310,- om måneden til BIF symptisører. har allerede Eurosportplayer - Men tak.