Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
ABC90
Drenge
Drenge
Favoritspiller: Otoa
Geografisk sted: Hirtshals

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)

Indlæg af ABC90 » 20. aug 2019, 20:54

Hvorfor ikke tage kontakt til Rosenborg, leje Bendtner hans kontrakt ud - De slipper med 50% i løn.
Vi får en herre der tror han er Gud, en der vil skabe en masse “kaos” (på den gode måde) til træning. Han vil udfordre vores CB’er max hver dag, og det trænger de til.

Han er bestemt ikke nogen rollemodel for de unge spillere men han kan da trods alt fortælle dem hvordan de ikke skal gøre.. så nej han passer ikke ind med de andre sterile typer vi har i truppen, men tror det vil være sundt for truppen med en spiller som ikke er bange for at sige noget højt.

Men han er trods alt en type vi har brug for, en mand der sparker bolde i kassen - hvilket er ret vigtigt for at nå top 6.

Han vil give AaB en markant øget medie opmærksomhed, vores sponsorer vil blive set/hørt mere ofte. Det vil øge værdien i at være sponsor for AaB.

Bryder mig ikke personligt om ham, men syntes der er noget ide i det alligevel :)
Alt i alt, så kan han hjælpe os, og vi kan hjælpe ham i dette halve år.,

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 20. aug 2019, 20:57

ABC90 skrev:
20. aug 2019, 20:54
Hvorfor ikke tage kontakt til Rosenborg, leje Bendtner hans kontrakt ud - De slipper med 50% i løn.
Vi får en herre der tror han er Gud, en der vil skabe en masse “kaos” (på den gode måde) til træning. Han vil udfordre vores CB’er max hver dag, og det trænger de til.

Han er bestemt ikke nogen rollemodel for de unge spillere men han kan da trods alt fortælle dem hvordan de ikke skal gøre.. så nej han passer ikke ind med de andre sterile typer vi har i truppen, men tror det vil være sundt for truppen med en spiller som ikke er bange for at sige noget højt.

Men han er trods alt en type vi har brug for, en mand der sparker bolde i kassen - hvilket er ret vigtigt for at nå top 6.

Han vil give AaB en markant øget medie opmærksomhed, vores sponsorer vil blive set/hørt mere ofte. Det vil øge værdien i at være sponsor for AaB.

Bryder mig ikke personligt om ham, men syntes der er noget ide i det alligevel :)
Tak, men nej tak.

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 20. aug 2019, 21:02

ABC90 skrev:
20. aug 2019, 20:54

Klassespiller og kunne være spændende og helt sikkert give noget opmærksomhed der kan udnyttes kommercielt.
Men han får 15 mil om året plus bonus
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 20. aug 2019, 21:24

Jeg håber at Brøndby får solgt Mukhtar og Arajuuri, så de har råd til at købe Okore... Arajuuri rygtes til Cypern.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af martinaalborg » 20. aug 2019, 21:25

NEJ TAK!

Vi har ikke brug for Bendtner....

Han har ikke trænet eller spillet kanpe i laaang tid.
Han passer ikke ind i AaB
Han er ikke god nok længere

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 20. aug 2019, 21:30

FIDEL skrev:
20. aug 2019, 21:24
Jeg håber at Brøndby får solgt Mukhtar og Arajuuri, så de har råd til at købe Okore... Arajuuri rygtes til Cypern.
Kunne være dejligt; men er Brøndby overhovedet interesseret i Okore? I forhold til den løn han hæver i AaB, synes jeg simpelthen ikke, at han viser det tilstrækkelige niveau. Altså ikke at manden ikke er god nok til AaB, men han spiller sig altså ind i rækken af legendarisk gode forsvarsspillere i AaB, og det burde han have været i forhold til lønnen. Jeg er ikke helt sikker på, at Brøndby vil give en arm og en hånd for den spiller.

Gamen

Indlæg af Gamen » 20. aug 2019, 21:41

Hovedet skrev:
20. aug 2019, 21:30
Kunne være dejligt; men er Brøndby overhovedet interesseret i Okore? I forhold til den løn han hæver i AaB, synes jeg simpelthen ikke, at han viser det tilstrækkelige niveau. Altså ikke at manden ikke er god nok til AaB, men han spiller sig altså ind i rækken af legendarisk gode forsvarsspillere i AaB, og det burde han have været i forhold til lønnen. Jeg er ikke helt sikker på, at Brøndby vil give en arm og en hånd for den spiller.
Nej, Okore får en (for en forsvarsspiller) helt vanvittig løn, vel den bedst betalte forsvarsspiller i AaB's historie. Den er der næppe mange klubber der klar til at matche. Jeg ærgrer mig stadig over, at vi ikke fik Niklas Backman som (når han er klar) er en af ligaens allerbedste forsvarsspillere. Jeg kaldte ham en super signing da han skrev under med AGF, og det mener jeg stadig. Synd med hjernerystelserne, for i topform er han uhyggelig god.

ABC90
Drenge
Drenge
Favoritspiller: Otoa
Geografisk sted: Hirtshals

Indlæg af ABC90 » 20. aug 2019, 21:55

martinaalborg skrev:
20. aug 2019, 21:25
NEJ TAK!

Det er jo netop derfor at AaB kunne have en mindre mulighed for at kunne betale en spiller med det omdømme.

Vi har ikke brug for Bendtner, men i stedet for kun at sige “nej tak” og “han er ikke god nok længere”.
Så tænker jeg at du har en kanin i ærmet, og bringer et navn på banen.

Nej han passer lige netop ikke ind, for han er en mand med store armbevægelser - men det ville godt nok pynte på klubben. Spillemæssigt er han også markant anderledes end det vi har, en fysisk stærk angriber som forsvarsspillerne vil slå sig på.

Jeg er dog overbevist om at der er 10-15 mål i ham på en hel sæson (så frem til jul måske 6-8 stykker)

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 20. aug 2019, 22:26

ABC90 skrev:
20. aug 2019, 21:55
martinaalborg skrev:
20. aug 2019, 21:25
NEJ TAK!

Det er jo netop derfor at AaB kunne have en mindre mulighed for at kunne betale en spiller med det omdømme.

Vi har ikke brug for Bendtner, men i stedet for kun at sige “nej tak” og “han er ikke god nok længere”.
Så tænker jeg at du har en kanin i ærmet, og bringer et navn på banen.

Nej han passer lige netop ikke ind, for han er en mand med store armbevægelser - men det ville godt nok pynte på klubben. Spillemæssigt er han også markant anderledes end det vi har, en fysisk stærk angriber som forsvarsspillerne vil slå sig på.

Jeg er dog overbevist om at der er 10-15 mål i ham på en hel sæson (så frem til jul måske 6-8 stykker)
Øhh Bendtner kan først spille bold efter jul? Han er totalt ude af form og har været på ferie siden marts. Se nu lige lidt realistisk på tingene også. Aalborg er slet ikke stor nok for Bendtner. Ikke engang København er. Manden er done.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 20. aug 2019, 22:42

Gamen skrev:
20. aug 2019, 21:41
Hovedet skrev:
20. aug 2019, 21:30
Nej, Okore får en (for en forsvarsspiller) helt vanvittig løn, vel den bedst betalte forsvarsspiller i AaB's historie. Den er der næppe mange klubber der klar til at matche. Jeg ærgrer mig stadig over, at vi ikke fik Niklas Backman som (når han er klar) er en af ligaens allerbedste forsvarsspillere. Jeg kaldte ham en super signing da han skrev under med AGF, og det mener jeg stadig. Synd med hjernerystelserne, for i topform er han uhyggelig god.
Okore var jo afsindig god i FCN og også det første halve år hos Aston Villa, hvor han var på vej mod en international topkarriere. For 4 år siden havde tanken om Okore i Superligaen været absurd. Det er godt nok tankevækkende - apropos Niklas Backman - hvordan skader kan sætte en stopper for himmelflugt eller dog det, der ligner; vi kan jo også tilføje en Helenius og til dels Ahlmann til den række.

Gamen

Indlæg af Gamen » 20. aug 2019, 22:44

Hvis ellers Jacob Rinne vil trække i et par tråde, så kunne vi måske blive en mulighed for Kalle Holmberg. En rigtig dygtig angriber, som fik ligalandsholdskampe sidste sæson. Blev topscorer i Allsvenskan forrige år, og er en af Jacob Rinnes rigtig gode venner.
De spillede 3 år sammen i Örebro. Hans kontrakt udløber efter denne sæson.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 20. aug 2019, 22:56

Gamen skrev:
20. aug 2019, 22:44
Hvis ellers Jacob Rinne vil trække i et par tråde, så kunne vi måske blive en mulighed for Kalle Holmberg. En rigtig dygtig angriber, som fik ligalandsholdskampe sidste sæson. Blev topscorer i Allsvenskan forrige år, og er en af Jacob Rinnes rigtig gode venner.
De spillede 3 år sammen i Örebro. Hans kontrakt udløber efter denne sæson.
Godt bud..Det ser ud til manden er gået i stå i det svenske. Classic AaB.

Gamen

Indlæg af Gamen » 20. aug 2019, 23:10

Kristian skrev:
20. aug 2019, 22:56
Godt bud..Det ser ud til manden er gået i stå i det svenske. Classic AaB.
Ikke helt gået i stå, men Christoffer Nyman vendte hjem fra Tyskland, og Jordan Larsson har været helt vanvittigt spillende, og er netop blevet solgt til Spartak for lidt over 30 mio. For hård konkurrene fra 2 spillere der ville være givne i angrebet hos AaB.

Bugatti1
2. div
2. div
Favoritspiller: Siyabonga Nomvete

Indlæg af Bugatti1 » 21. aug 2019, 08:15

AaB har netop lanceret et kæmpe underskud for første halvår 2019!
Ja, det er de så selv skyld i pga. ringe resultater og ringe boldspil, og dermed manglende sponsor interesse og publikum på lægterne.
Så ringe økonomi = Der kommer ikke flere transfers til klubben, med mindre der sælges.

Men jeg vil dog også mene, at FcK, FcM, BiF, OB, AaB og FcN/Randers er dem der pt. mest ligner Top 6 hold - OG jeg mener AaB har truppen til top 6 allerede nu, specielt hvis VW bliver sin hovedskade kvit ret hurtigt?

Med den start 11´er vi nu kan mønstre og nogle unge med gode perspektiver (Kaufman, Klitten brødrene, Ross mv.), så skal vi nok klare os. Endvidere vigtigt vi også tør bruge Ross, Klitten samt Kaufman, så de hurtigt får nogle hår på brystet.

Gazza
Junior
Junior

Indlæg af Gazza » 21. aug 2019, 09:22

Så sker der snart noget på hornevej :aabfan: :aabfan:
#transferind

Ski
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Jes Høgh

Indlæg af Ski » 21. aug 2019, 09:30

Gazza skrev:
21. aug 2019, 09:22
Så sker der snart noget på hornevej :aabfan: :aabfan:
#transferind
Viden eller gæt? :)

Gazza
Junior
Junior

Indlæg af Gazza » 21. aug 2019, 09:32

Viden :aabfan:

Rextherunt
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Østjylland

Indlæg af Rextherunt » 21. aug 2019, 09:33

Gazza skrev:
21. aug 2019, 09:32
Viden :aabfan:
Fedt Gazza... ved du hvilken position?
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!

Gazza
Junior
Junior

Indlæg af Gazza » 21. aug 2019, 09:36

Må desværre ikke fortælle mere lige nu. Men min ikke det går i orden her en af dagene :danmarkfan:

RicoBR02
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Strandli

Indlæg af RicoBR02 » 21. aug 2019, 09:42

Du er en narrefisse lige nu!! 😂 Mere info, er det Bendtner? ;-)

Låst