Forstår dig godt, men når Bærtelsen bliver klar og i form, så kan han forhåbentligt konkurrere med KP om pladsen ved siden af Thelander. Bærtelsen har nemlig en god pasningsfod og godt overblik. Men han mangler selvfølgelig erfaring på superliganiveau.Aalborg frederikshavner skrev: ↑21. aug 2019, 12:21Jeg er også meget splittet. Positivt hvis Thelander virkelig vil AaB men er han den profil vi mangler til forsvaret, jeg har min tvivl.Jakobsen skrev: ↑21. aug 2019, 11:58Jeg er lidt splittet ifht. at sælge Okore. Ja han har slet ikke været så god som ventet, men Bærtelsen er ude med en langvarig skade så vidt jeg ved så bredden hedder Blåbjerg og Ross. Ross som talent er fint, men vi har også set hans mangler og Blåbjerg er bare ikke god nok. Så kør efteråret færdig med Thelander, KP, Okore og Ross er i mine øjne løsningen. Blåbjerg skal ud af døren, så må vi se hvem der byder mest af Vendsyssel, Jammerbugt, Thisted, Skive og Vejgaard.
Ang. Thelander er jeg splittet. Vi får i hvert fald en stærk figther med noget mentalitet, men jeg ser ham bare heller ikke som den leder der styrer holdet og han har haft en ret heftig skadehistorik. Derudover er jeg bare nervøs ved at hente spillere, som har opnået alt hvad de kan i AaB. Komme de bare tilbage fordi de vil hjem til tryghed og er de stadig sultne? Jeg havde hellere set vi havde fundet en "Bjelland" på vores niveau eller en Wæhler. Det tror jeg ikke Thelander er og derudover var han ikke specielt god i hans sidste sæson i klubben.
Vi henter en meget rusten forsvarsspiller med en skadeshistorik, derudover er Thelander dårlig på bolden. Det er ikke en transfer jeg jubler over
Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
En mand man nærmest har glemt er Blåbjerg. Han har vel nærmest ikke fået et minut under Friis? Har han ikke ambitioner om mere end at hæve sin løn og sidde på tribunen?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
En konsekvens af at han slet ikke har flyttet sig siden 14/15, hvor han vel spillede nogle gode kampe i Ahlmanns skadesperiode.
Mon ikke han finder en klub i 1.div senest til vinter. Bedst for alle parter.
Er han ikke ved at uddanne sig til ingeniør? Jeg kunne godt forestille mig, at fodbolden fungerer som et godt grundlag for studierne, og at det er der han regner med at gøre sin karriere. Jeg kender en der har studeret med ham på universitetet, og han skulle være ret skarp.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det er desværre også mit indtryk. Dog ikke ligefrem et imponerende ambitionsniveau som Superliga spiller med over 100 kampe på cv’et.jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 12:48Er han ikke ved at uddanne sig til ingeniør? Jeg kunne godt forestille mig, at fodbolden fungerer som et godt grundlag for studierne, og at det er der han regner med at gøre sin karriere. Jeg kender en der har studeret med ham på universitetet, og han skulle være ret skarp.
Mener han blev færdig i år eller sidste år. Ville måske ikke være overraskende, hvis han trappede ned og gik på halv tid i f.eks. 1. division.jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 12:48Er han ikke ved at uddanne sig til ingeniør? Jeg kunne godt forestille mig, at fodbolden fungerer som et godt grundlag for studierne, og at det er der han regner med at gøre sin karriere. Jeg kender en der har studeret med ham på universitetet, og han skulle være ret skarp.
Det med, at han er skarp er givet rigtigt. Hans far var i hvert fald højt på strå på AAU i mange år, hvor han var dekan for hele den Naturvidenskabelige del.
RAUS RAUS SSE!
Mener han færdiggjorde sin bachelor som ingeniør inden for energi her i juni. - Det bliver nok hans leve vej fremover, for det ser ud til at der er lang vej til startopstillingen for ham. Ross har overhalet ham, og man forventer at Anders B. gør det samme.Jakobsen skrev: ↑21. aug 2019, 12:53Mener han blev færdig i år eller sidste år. Ville måske ikke være overraskende, hvis han trappede ned og gik på halv tid i f.eks. 1. division.jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 12:48Er han ikke ved at uddanne sig til ingeniør? Jeg kunne godt forestille mig, at fodbolden fungerer som et godt grundlag for studierne, og at det er der han regner med at gøre sin karriere. Jeg kender en der har studeret med ham på universitetet, og han skulle være ret skarp.
Det med, at han er skarp er givet rigtigt. Hans far var i hvert fald højt på strå på AAU i mange år, hvor han var dekan for hele den Naturvidenskabelige del.
Jeg kender ikke Blåbjerg, så det er ren spekulation. Jeg tænker bare, at hans karriere er gået i stå, og at flytte til Esbjerg eller Farum for at holde karrieren i live, kan godt virke meningsløst, hvis man istedet kan få en stilling indenfor sit andet felt, og blive boende (hvis man ikke har behov for at flytte). Så kan man vel spille deltid ved siden af, eksempelvis i Vensyssel eller andre divisionsklubber - Vejgaard måske. jeg kan dog se hans kontrakt udløber til sommer. Troede vi havde ham et år mere.Forza skrev: ↑21. aug 2019, 12:51Det er desværre også mit indtryk. Dog ikke ligefrem et imponerende ambitionsniveau som Superliga spiller med over 100 kampe på cv’et.jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 12:48Er han ikke ved at uddanne sig til ingeniør? Jeg kunne godt forestille mig, at fodbolden fungerer som et godt grundlag for studierne, og at det er der han regner med at gøre sin karriere. Jeg kender en der har studeret med ham på universitetet, og han skulle være ret skarp.
Jakobsen. Ja. "Kender" godt hans far. En af de større kanoner ude på AAU, som jeg forstår det. Så han har det nok ikke fra fremmede. Og mon ikke det burde være relativt nemt for en fyr som Blåbjerg, med en baggrund i professionel sport og de "rigtige" kontakter at lande en nogenlunde stilling, hvis han ønsker det?
Blåbjerg har uden tvivl en kanon karriere i det civile der venter på ham. Det er dog de færreste på hans alder og med hans CV der allerede overvejer at drosle ned nu. Desuden er pengene i fodbold stadigvæk forholdsvis høje, så har han ambitioner om fortsat at leve af sin hobby kan det snildt klares i Hobro, Silkeborg, Randers, Vendsyssel eller lignende. Både for ham og for AaB virker det ret oplagt.jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 12:58Jeg kender ikke Blåbjerg, så det er ren spekulation. Jeg tænker bare, at hans karriere er gået i stå, og at flytte til Esbjerg eller Farum for at holde karrieren i live, kan godt virke meningsløst, hvis man istedet kan få en stilling indenfor sit andet felt, og blive boende (hvis man ikke har behov for at flytte). Så kan man vel spille deltid ved siden af, eksempelvis i Vensyssel eller andre divisionsklubber - Vejgaard måske. jeg kan dog se hans kontrakt udløber til sommer. Troede vi havde ham et år mere.Forza skrev: ↑21. aug 2019, 12:51Det er desværre også mit indtryk. Dog ikke ligefrem et imponerende ambitionsniveau som Superliga spiller med over 100 kampe på cv’et.jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 12:48Er han ikke ved at uddanne sig til ingeniør? Jeg kunne godt forestille mig, at fodbolden fungerer som et godt grundlag for studierne, og at det er der han regner med at gøre sin karriere. Jeg kender en der har studeret med ham på universitetet, og han skulle være ret skarp.
Jakobsen. Ja. "Kender" godt hans far. En af de større kanoner ude på AAU, som jeg forstår det. Så han har det nok ikke fra fremmede. Og mon ikke det burde være relativt nemt for en fyr som Blåbjerg, med en baggrund i professionel sport og de "rigtige" kontakter at lande en nogenlunde stilling, hvis han ønsker det?
Har AAU ikke skåret voldsomt ned på det naturvidenskabelige område?jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 12:58Jeg kender ikke Blåbjerg, så det er ren spekulation. Jeg tænker bare, at hans karriere er gået i stå, og at flytte til Esbjerg eller Farum for at holde karrieren i live, kan godt virke meningsløst, hvis man istedet kan få en stilling indenfor sit andet felt, og blive boende (hvis man ikke har behov for at flytte). Så kan man vel spille deltid ved siden af, eksempelvis i Vensyssel eller andre divisionsklubber - Vejgaard måske. jeg kan dog se hans kontrakt udløber til sommer. Troede vi havde ham et år mere.Forza skrev: ↑21. aug 2019, 12:51Det er desværre også mit indtryk. Dog ikke ligefrem et imponerende ambitionsniveau som Superliga spiller med over 100 kampe på cv’et.jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 12:48Er han ikke ved at uddanne sig til ingeniør? Jeg kunne godt forestille mig, at fodbolden fungerer som et godt grundlag for studierne, og at det er der han regner med at gøre sin karriere. Jeg kender en der har studeret med ham på universitetet, og han skulle være ret skarp.
Jeg tror sgu ikke lige man kommer valsende ind og får en lønnet stilling her.
Uden Synd Ingen Frelse
Med Blåbjergs uddannelse og sin fars kontakter tror jeg ikke han får problemer på den front.Halil skrev: ↑21. aug 2019, 13:01Har AAU ikke skåret voldsomt ned på det naturvidenskabelige område?jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 12:58Jeg kender ikke Blåbjerg, så det er ren spekulation. Jeg tænker bare, at hans karriere er gået i stå, og at flytte til Esbjerg eller Farum for at holde karrieren i live, kan godt virke meningsløst, hvis man istedet kan få en stilling indenfor sit andet felt, og blive boende (hvis man ikke har behov for at flytte). Så kan man vel spille deltid ved siden af, eksempelvis i Vensyssel eller andre divisionsklubber - Vejgaard måske. jeg kan dog se hans kontrakt udløber til sommer. Troede vi havde ham et år mere.Forza skrev: ↑21. aug 2019, 12:51Det er desværre også mit indtryk. Dog ikke ligefrem et imponerende ambitionsniveau som Superliga spiller med over 100 kampe på cv’et.jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 12:48Er han ikke ved at uddanne sig til ingeniør? Jeg kunne godt forestille mig, at fodbolden fungerer som et godt grundlag for studierne, og at det er der han regner med at gøre sin karriere. Jeg kender en der har studeret med ham på universitetet, og han skulle være ret skarp.
Skal vi nu ikke lade vær med at have fokus på ham Blåbær...Forza skrev: ↑21. aug 2019, 13:03Med Blåbjergs uddannelse og sin fars kontakter tror jeg ikke han får problemer på den front.Halil skrev: ↑21. aug 2019, 13:01Har AAU ikke skåret voldsomt ned på det naturvidenskabelige område?jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 12:58Jeg kender ikke Blåbjerg, så det er ren spekulation. Jeg tænker bare, at hans karriere er gået i stå, og at flytte til Esbjerg eller Farum for at holde karrieren i live, kan godt virke meningsløst, hvis man istedet kan få en stilling indenfor sit andet felt, og blive boende (hvis man ikke har behov for at flytte). Så kan man vel spille deltid ved siden af, eksempelvis i Vensyssel eller andre divisionsklubber - Vejgaard måske. jeg kan dog se hans kontrakt udløber til sommer. Troede vi havde ham et år mere.Forza skrev: ↑21. aug 2019, 12:51Det er desværre også mit indtryk. Dog ikke ligefrem et imponerende ambitionsniveau som Superliga spiller med over 100 kampe på cv’et.jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 12:48Er han ikke ved at uddanne sig til ingeniør? Jeg kunne godt forestille mig, at fodbolden fungerer som et godt grundlag for studierne, og at det er der han regner med at gøre sin karriere. Jeg kender en der har studeret med ham på universitetet, og han skulle være ret skarp.
Jeg ved ikke med de naturvidenskabelige uddannelser. Mit indtryk fra folk jeg kender der studerer derude er, at de vader i penge. Bogstavlig talt. Men derudover, så tænkte jeg nu mere en stilling i det private erhvervsliv et sted. Ikke nødvendigvis en forskerstilling.Halil skrev: ↑21. aug 2019, 13:01Har AAU ikke skåret voldsomt ned på det naturvidenskabelige område?jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 12:58Jeg kender ikke Blåbjerg, så det er ren spekulation. Jeg tænker bare, at hans karriere er gået i stå, og at flytte til Esbjerg eller Farum for at holde karrieren i live, kan godt virke meningsløst, hvis man istedet kan få en stilling indenfor sit andet felt, og blive boende (hvis man ikke har behov for at flytte). Så kan man vel spille deltid ved siden af, eksempelvis i Vensyssel eller andre divisionsklubber - Vejgaard måske. jeg kan dog se hans kontrakt udløber til sommer. Troede vi havde ham et år mere.Forza skrev: ↑21. aug 2019, 12:51Det er desværre også mit indtryk. Dog ikke ligefrem et imponerende ambitionsniveau som Superliga spiller med over 100 kampe på cv’et.jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 12:48Er han ikke ved at uddanne sig til ingeniør? Jeg kunne godt forestille mig, at fodbolden fungerer som et godt grundlag for studierne, og at det er der han regner med at gøre sin karriere. Jeg kender en der har studeret med ham på universitetet, og han skulle være ret skarp.
Men det er måske lidt anderledes, hvis han 'kun' har en bachelor. Der skal vel gerne bygges ovenpå.
Vil I ikke nok oprette en Blåbær-tråd? tak. Orker ikke at høre mere om ham fuseren...jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 13:07Jeg ved ikke med de naturvidenskabelige uddannelser. Mit indtryk fra folk jeg kender der studerer derude er, at de vader i penge. Bogstavlig talt. Men derudover, så tænkte jeg nu mere en stilling i det private erhvervsliv et sted. Ikke nødvendigvis en forskerstilling.Halil skrev: ↑21. aug 2019, 13:01Har AAU ikke skåret voldsomt ned på det naturvidenskabelige område?jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 12:58Jeg kender ikke Blåbjerg, så det er ren spekulation. Jeg tænker bare, at hans karriere er gået i stå, og at flytte til Esbjerg eller Farum for at holde karrieren i live, kan godt virke meningsløst, hvis man istedet kan få en stilling indenfor sit andet felt, og blive boende (hvis man ikke har behov for at flytte). Så kan man vel spille deltid ved siden af, eksempelvis i Vensyssel eller andre divisionsklubber - Vejgaard måske. jeg kan dog se hans kontrakt udløber til sommer. Troede vi havde ham et år mere.Forza skrev: ↑21. aug 2019, 12:51Det er desværre også mit indtryk. Dog ikke ligefrem et imponerende ambitionsniveau som Superliga spiller med over 100 kampe på cv’et.jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 12:48Er han ikke ved at uddanne sig til ingeniør? Jeg kunne godt forestille mig, at fodbolden fungerer som et godt grundlag for studierne, og at det er der han regner med at gøre sin karriere. Jeg kender en der har studeret med ham på universitetet, og han skulle være ret skarp.
Men det er måske lidt anderledes, hvis han 'kun' har en bachelor. Der skal vel gerne bygges ovenpå.
På vej ud måske inden weekenden - abild.
Og måske overraskende pga tidligere udfordringer hører jeg også okore kan være tættere på at komme ud.
Endda meget tættere .
Jeg hører 2 på vej ud
Og måske overraskende pga tidligere udfordringer hører jeg også okore kan være tættere på at komme ud.
Endda meget tættere .
Jeg hører 2 på vej ud
Bærtelsen har så vidt jeg kan se spillet fuld tid de sidste to u19 kampe.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Det naturvidenskabelige område har altid haft 1. prioritet på AAU, tror nærmere at det er det samfundsvidenskabelige område som har stået for skud ift. besparelser.Halil skrev: ↑21. aug 2019, 13:01Har AAU ikke skåret voldsomt ned på det naturvidenskabelige område?jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 12:58Jeg kender ikke Blåbjerg, så det er ren spekulation. Jeg tænker bare, at hans karriere er gået i stå, og at flytte til Esbjerg eller Farum for at holde karrieren i live, kan godt virke meningsløst, hvis man istedet kan få en stilling indenfor sit andet felt, og blive boende (hvis man ikke har behov for at flytte). Så kan man vel spille deltid ved siden af, eksempelvis i Vensyssel eller andre divisionsklubber - Vejgaard måske. jeg kan dog se hans kontrakt udløber til sommer. Troede vi havde ham et år mere.Forza skrev: ↑21. aug 2019, 12:51Det er desværre også mit indtryk. Dog ikke ligefrem et imponerende ambitionsniveau som Superliga spiller med over 100 kampe på cv’et.jonas386 skrev: ↑21. aug 2019, 12:48Er han ikke ved at uddanne sig til ingeniør? Jeg kunne godt forestille mig, at fodbolden fungerer som et godt grundlag for studierne, og at det er der han regner med at gøre sin karriere. Jeg kender en der har studeret med ham på universitetet, og han skulle være ret skarp.
Blåbjerg ligner en færdig mand i AaB
Lyder spændende og perfekt. Kan vi lukke transfervinduet med at sælge de to for fornuftige beløb, så har Gaarde præsteret et klasse transfervindue i min bog.
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Ifølge transfermarket har Thelander været skadesfri siden nov. 18. Modsat Okore må Thelander i den grad mangle kampform.
Synes samte det er svært at vurdere, hvor meget vores hold bliver forstærket her og nu. Okore har sin løbende hjerneblødninger og det virker til han gerne vil videre, Thelander ude af kampform, har glasben og er ikke nogen leder, men en simpel mandsopdækker som Okore.
Thelander har spillet 4 min. førsteholdsbold i 2019 indtil nu.
Thelanders skadeshistorik: https://www.transfermarkt.co.uk/rasmus- ... ler/129092
Synes samte det er svært at vurdere, hvor meget vores hold bliver forstærket her og nu. Okore har sin løbende hjerneblødninger og det virker til han gerne vil videre, Thelander ude af kampform, har glasben og er ikke nogen leder, men en simpel mandsopdækker som Okore.
Thelanders skadeshistorik: https://www.transfermarkt.co.uk/rasmus- ... ler/129092
Så længe Okore er i truppen kan Thelander jo blive sluset stille og roligt ind. Ross kan ligeledes sagtens holde til nogle minutter på banen.Spanky skrev: ↑21. aug 2019, 13:18Ifølge transfermarket har Thelander været skadesfri siden nov. 18. Modsat Okore må Thelander i den grad mangle kampform.