Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
Word on the street, Thellufsen på vej væk.
Salg eller fri transfer/udleje?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Bongo12345
- Junior

- Geografisk sted: Nibe
-
Bongo12345
- Junior

Vel meget fornuftigt. Havde egentlig fidus til ham, men det er jo ikke blevet til et gennembrud. Mon ikke der nok er en eller anden Superliga der prøver med ham for han har jo også haft ok kampe.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
-
Bongo12345
- Junior

Jakobsen skrev: ↑23. aug 2019, 17:27Vel meget fornuftigt. Havde egentlig fidus til ham, men det er jo ikke blevet til et gennembrud. Mon ikke der nok er en eller anden Superliga der prøver med ham for han har jo også haft ok kampe.
No - Han forsætter i udlandet
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Men lige nu er der meget langt til spilletid i AaB. Det ser ud til, at man går med O.Klitten på venstre kant og der er flere garderinger, så det er nok et ganske fornuftigt valg at prøve noget nyt.
Så blev det opklaret hvem du hentydede til forleden
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ved godt jeg får tæsk for den her.
Men Gaarde skulle sgu ringe til Silkeborg og høre, hvad de skulle have for Ronnie.
Ham som front angriber med Kusk og Lukas som lege kammerater!
Men Gaarde skulle sgu ringe til Silkeborg og høre, hvad de skulle have for Ronnie.
Ham som front angriber med Kusk og Lukas som lege kammerater!
Du får ikke tæsk af mig, jeg så gerne plaffeministeren som en overgangsløsning til at lukke hullet efter TVW (hvis han er ude længe).
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Schwartz er ikke god nok til AaB. Derudover tvivler jeg stærkt på at Silkeborg IF vil sælge den ene spiller som kan sikre dem overlevelse
Rolf Toft, der har spillet hyggebold i Nørrenutten siden 2017, den var sgu god....
ser hellere en lejeaftale af AK47 resten af året, det burde kunne lade sig gøre indenfor rimelighedens rammer.
AaB - the Nordic gateway to Europe
Nej tak til alle de ovennævnte. Kan ikke gennemskue om det er ironiske indlæg for det burde det i den grad være.Brent skrev: ↑23. aug 2019, 17:47Rolf Toft, der har spillet hyggebold i Nørrenutten siden 2017, den var sgu god....
ser hellere en lejeaftale af AK47 resten af året, det burde kunne lade sig gøre indenfor rimelighedens rammer.
Vi skal kun ha Ronnie hjem hvis det er en fri transfer. Jeg tror personligt aldrig han bliver fast mand i AaB. Han er god for bundklubber hvor alt offensivt ender hos ham i feltet. Men hos os vil han kun blive et fint alternativ. Det skal vi ikke kaste transferkroner efter.Aalborg frederikshavner skrev: ↑23. aug 2019, 17:46Schwartz er ikke god nok til AaB. Derudover tvivler jeg stærkt på at Silkeborg IF vil sælge den ene spiller som kan sikre dem overlevelse
Alt afhænger af hvornår TVW er tilbage. Det er uholdbart med nuværende besætning. Jeg foretrækker klart Schwartz fremfor Kaufmann på den korte bane.Aalborg frederikshavner skrev: ↑23. aug 2019, 17:46Schwartz er ikke god nok til AaB. Derudover tvivler jeg stærkt på at Silkeborg IF vil sælge den ene spiller som kan sikre dem overlevelse
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Hvorfor skulle SIF sælge Schwartz for et mindre beløb til os?DobbeltA skrev: ↑23. aug 2019, 17:59Alt afhænger af hvornår TVW er tilbage. Det er uholdbart med nuværende besætning. Jeg foretrækker klart Schwartz fremfor Kaufmann på den korte bane.Aalborg frederikshavner skrev: ↑23. aug 2019, 17:46Schwartz er ikke god nok til AaB. Derudover tvivler jeg stærkt på at Silkeborg IF vil sælge den ene spiller som kan sikre dem overlevelse
Med Skov og formentlig Dolberg millioner på kontoen er silkeborgenserne næppe et hold som vil forære deres bedste kort væk i deres kamp for overlevelse
-
Gamen
Ingen overraskelse, har skrevet herinde adskillige gange før at Thellufsen vil væk og aktivt har søgt et skifte. Faktisk ville han allerede for 2,5 år siden, hvor han slet ikke kunne med Lars Søndergaard.
Men nu er det vel åbenlyst at vi skal have noget ind. Venstrekant/angriber positionen er ultra-tyndt besat.
Men nu er det vel åbenlyst at vi skal have noget ind. Venstrekant/angriber positionen er ultra-tyndt besat.
VW træner fuldt med igen. Iøvrigt har vi også Søren tengstedt i truppen.
Det er en joke med Rolf Toft ikke?
Det er en joke med Rolf Toft ikke?
Hold nu op...tror du ikke han ironiserede over at én foreslog Jannik Pohl?
AaB i hjertet