Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er jo den mest interessante kamp mellem AGF og AaB i Superligasammenhæng i umindelige tider. Jeg kan bogstavelig talt ikke mindes, at de to klubber skulle have mødt hinanden, hvor begge lå i toppen (eller i hvert fald som nu uhyre formstærke). Det har også medvirket til, at opgørene mellem AaB og AGF aldrig har opnået helt den status, de burde have. AGFs to udflugter til Superligaens absolutte top i 1996 og 1997 var uden AaBs medvirken, der jo tog sig den traditionelle slapper i den bedre midterdel efter mesterskabet i 1995, og AGF har omtrent ligget lysår væk, hvis ikke ligefrem helt ude af Superligauniverset, når AaB har smadret igennem.PeterS skrev: ↑12. sep 2019, 10:42Jamen det er også fint, det var nu mest for at holde øje med, om det gav nogle praj om, opstillingen søndag. Stadig åbent spørgsmål om det bliver VW eller kaufmann på toppen, hvem der er foretrukket på backs mm.
Iøvrigt ser det ud til der bliver solgt godt med billetter til atletik banens udebane afsnit, jf. seatcount på twitter. 872 ledige af 1400.

Hovedet skrev: ↑12. sep 2019, 22:01Det er jo den mest interessante kamp mellem AGF og AaB i Superligasammenhæng i umindelige tider. Jeg kan bogstavelig talt ikke mindes, at de to klubber skulle have mødt hinanden, hvor begge lå i toppen (eller i hvert fald som nu uhyre formstærke). Det har også medvirket til, at opgørene mellem AaB og AGF aldrig har opnået helt den status, de burde have. AGFs to udflugter til Superligaens absolutte top i 1996 og 1997 var uden AaBs medvirken, der jo tog sig den traditionelle slapper i den bedre midterdel efter mesterskabet i 1995, og AGF har omtrent ligget lysår væk, hvis ikke ligefrem helt ude af Superligauniverset, når AaB har smadret igennem.PeterS skrev: ↑12. sep 2019, 10:42Jamen det er også fint, det var nu mest for at holde øje med, om det gav nogle praj om, opstillingen søndag. Stadig åbent spørgsmål om det bliver VW eller kaufmann på toppen, hvem der er foretrukket på backs mm.
Iøvrigt ser det ud til der bliver solgt godt med billetter til atletik banens udebane afsnit, jf. seatcount på twitter. 872 ledige af 1400.
Bortset fra det komplet absurde spilletidspunkt burde den kamp samle endog rigtig mange tilskuere. Vi kan vel alene fra Aalborg mønstre et par tusinde til den kamp.
Ja, for der har du en halv søndag inden kampen i stedet... ikke den store forskel, udover rent psykologisk.Køllen I Møllen skrev: ↑13. sep 2019, 08:49Personligt passer kl 12 mig helt fortrinligt da man så har en halv Søndag bagefter. Kamptid kl 18 om Søndag synes jeg er forfærdeligt.
Køllen kan ikke nå hjem og se Toppen af PoppenGamen skrev: ↑13. sep 2019, 09:47Ja, for der har du en halv søndag inden kampen i stedet... ikke den store forskel, udover rent psykologisk.Køllen I Møllen skrev: ↑13. sep 2019, 08:49Personligt passer kl 12 mig helt fortrinligt da man så har en halv Søndag bagefter. Kamptid kl 18 om Søndag synes jeg er forfærdeligt.

For mig er det en stor forskel. Jeg skal have 3 børn med derned og det ville jeg ikke gøre hvis kampen var kl 18. Desuden skal jeg møde på arbejde ved midnat så det er altså ikke kun en “psykologisk” forskel.Gamen skrev: ↑13. sep 2019, 09:47Ja, for der har du en halv søndag inden kampen i stedet... ikke den store forskel, udover rent psykologisk.Køllen I Møllen skrev: ↑13. sep 2019, 08:49Personligt passer kl 12 mig helt fortrinligt da man så har en halv Søndag bagefter. Kamptid kl 18 om Søndag synes jeg er forfærdeligt.
Men af der ikke mange af ungernes sportsaktiviteter der ligger om formiddagen+middag i weekenderne? Og dermed gør en tidlig kampstart svær at nå?Køllen I Møllen skrev: ↑13. sep 2019, 10:25For mig er det en stor forskel. Jeg skal have 3 børn med derned og det ville jeg ikke gøre hvis kampen var kl 18. Desuden skal jeg møde på arbejde ved midnat så det er altså ikke kun en “psykologisk” forskel.Gamen skrev: ↑13. sep 2019, 09:47Ja, for der har du en halv søndag inden kampen i stedet... ikke den store forskel, udover rent psykologisk.Køllen I Møllen skrev: ↑13. sep 2019, 08:49Personligt passer kl 12 mig helt fortrinligt da man så har en halv Søndag bagefter. Kamptid kl 18 om Søndag synes jeg er forfærdeligt.

Jeg tænker han prøver at sænke forventningerne til AGF og lægge presset på AaB - og måske lige sende en stikpille til sin egen organisation om at AaB har været i stand til at hente spillere fra en anden hylde end han har fået.Nitten skrev: ↑13. sep 2019, 17:56https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... te/7788680
Det er vel indirekte ros af gaarde David kommer med
Også min tanke, i hvert fald ift. det første. Næppe tilfældigt at det kommer op til vores møde. Han er sikkert også blevet spurgt lige da vi henter ham.Pastorius skrev: ↑13. sep 2019, 20:14Jeg tænker han prøver at sænke forventningerne til AGF og lægge presset på AaB - og måske lige sende en stikpille til sin egen organisation om at AaB har været i stand til at hente spillere fra en anden hylde end han har fået.Nitten skrev: ↑13. sep 2019, 17:56https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... te/7788680

Hanga skrev: ↑13. sep 2019, 20:15Også min tanke, i hvert fald ift. det første. Næppe tilfældigt at det kommer op til vores møde. Han er sikkert også blevet spurgt lige da vi henter ham.Pastorius skrev: ↑13. sep 2019, 20:14Jeg tænker han prøver at sænke forventningerne til AGF og lægge presset på AaB - og måske lige sende en stikpille til sin egen organisation om at AaB har været i stand til at hente spillere fra en anden hylde end han har fået.Nitten skrev: ↑13. sep 2019, 17:56https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... te/7788680
Måske, men det ville nu overraske mig - det er kun de aller tåbeligste superligatrænere, der ikke er meget velovervejede i deres kommunikation (Vi så to af dem i aftenens kamp). Jeg vil ikke helt afvise at David er i samme kategoriKøllen I Møllen skrev: ↑13. sep 2019, 21:04Hanga skrev: ↑13. sep 2019, 20:15Også min tanke, i hvert fald ift. det første. Næppe tilfældigt at det kommer op til vores møde. Han er sikkert også blevet spurgt lige da vi henter ham.Pastorius skrev: ↑13. sep 2019, 20:14Jeg tænker han prøver at sænke forventningerne til AGF og lægge presset på AaB - og måske lige sende en stikpille til sin egen organisation om at AaB har været i stand til at hente spillere fra en anden hylde end han har fået.Nitten skrev: ↑13. sep 2019, 17:56https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... te/7788680
Eller også svarer han bare ærligt på et simpelt spørgsmål?
Ikke lige så spændende som jeres version men altså....

Selvfølgelig taber vi. Alle vores point er vundet på ufatteligt billig baggrund og i morgen møder vi ikke en billig baggrund.