HJH kunne jeg godt se eller Erik HFIDEL skrev: ↑23. okt 2019, 23:44Jeg er helt enig med dig. HJH har virkelig gjort det fremragende i sønderjyske.Sønderhof skrev: ↑23. okt 2019, 22:59Ja, det er seriøst. Hvis man kan lave flere point i SønderjyskE, end AaB, bør man være på blokken.Pastorius skrev: ↑23. okt 2019, 22:00Seriøst? Vi vil sgu da ikke være Sønderjyske - heller ikke selvom det kunne være i en lidt bedre udgave. Desuden er en mand der har ansat Glenn automatisk diskvalificeret.Sønderhof skrev: ↑23. okt 2019, 21:16Hans Jørgen Haysen.
Har skabt bedre resultater i Sønderjyske de sidste 5 år, end Gaarde har i AaB.
Det vel og mærke i en klub, som har væsentligt ringere forudsætning end os på alle parametre.
Han har mistet store profiler og trænere til større klubber, men alligevel formået at styrke truppen uden at budgettet er stukket af.
Det HJH bl.a. har gjort fremragende, er at han har skabt en trup der altid er i balance, hvor selv store profiler ikke er sikker o en startplads, når alle er klar.
Modsat os, så formår han altid at have en stærk, velovervejt trup på plads, uden tvivlsomme lejemål og dyre eksotiske eksperimenter.
Og at man har en kompetent træner som Glenn dernede, synes jeg også vidner om man formår at få meget ud af lidt.... dermed ikke sagt at han nogensinde skal til AaB.
Men vi kan da også fortsætte i det indspiste, og hyre Grønkjær, han var efter sigende førstevalg inden Gaarde.
Fremfor en udefra, som har imponerende meritter.
-eller hvad med Morientes, ham var der mange der fik jern på, ved tanken om han skulle herop. Han kan vel også agere sportsdirektør?
Gad vide om vores kære bestyrelse kan finde på at hente Ebbe sand. Håber det ikke. Han har ikke erfaringen...
Håber af hele mit hjerte ikke det bliver Grønkjær, Ebbe Sand eller ham der var i Randers eller OBs.
Faktisk håber jeg AaB tager en der har en god baggrund og erfaring og som IKKE er tidligere AaB udover måske Gaardsøe eller Erik H.