AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Låst
abbifar
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af abbifar » 4. nov 2019, 22:17

Bum skrev:
4. nov 2019, 21:26
Sanchez94 skrev:
4. nov 2019, 19:32
Bum skrev:
3. nov 2019, 21:07
Mogens skrev:
3. nov 2019, 20:50
Gamen skrev:
3. nov 2019, 18:31
Jakobsen skrev:
3. nov 2019, 17:23
Få nu sparket de snothvalpe som bruger Vesttribunen til at lave ballade langt ud af fanmiljøet. Læser i med skal i vide, at i en er en skændsel for byen og klubben. Pis af med jer!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ja, lad os endelig have et eller andet københavner-skvat til at fortælle os, hvem der er en skændsel for fankulturen i Aalborg. Pas din egen baghave.

Lækkert pyro-show og tillykke med de 10 år til Auxilia, der leverede en velfortjent fuckfinger til Paul Andersen og hans fodsoldater der har pisset på det aalborggensiske fanmiljø i 20 år.
Lad os så håbe, at de (Auxilia) også betaler bøden, som sikkert tilfalder AaB, for mig bekendt er det stadig ulovligt med pyro.
Det ville da være på sin plads. Ærgerligt at sammenholdet på tribunen skal lide under sådan et stunt. Derudover er der vel mange ikke-indviede, der stiller sig selv spørgsmålet, hvad sammenhængen er mellem Tifo Kaos og Auxilla. Og om man støtter et stunt som i dag ved at støtte Tifo Kaos.

Hvis der er et klart svar på ovenstående, så håber jeg da at Tifo Kaos melder klart ud.
Sammenhæng mellem Tifo Kaos og Auxilia som grupper og deres økonomiske grundlag = Ingenting.
Sammenholdet på tribunen? Du er et forvirret individ, hvis du stod midt i showet, ville du vide at det ingen skade gør og skaber sammenhold.
Jeg betvivler skam ikke, at en aktion som i går skaber sammenhold blandt de personer, der står midt i showet.

Men nu er der jo godt nok en del mennesker på vesttribunen, der ikke står midt i showet, men som stadig er AaB-fans, og som stadig bidrager til stemningen i mere eller mindre grad. Måske du ikke synes, de er en del af sammenholdet på tribunen, og måske du ikke synes, at deres mening tæller. Det må du jo om. Ikke desto mindre er det rent faktisk rigtige mennesker, der der teoretisk set kan have en anden holdning end dig. Så jeg føler mig egentlig ikke særlig forvirret.
Well, lige præcis den beskrivelse Bum kommer med passer på mig. Jeg står altid på Vesttribunen med mine to døtre, jeg har stået der til rigtig mange kampe, synger altid med og har været på stadion siden 1983.

Jeg er snart 50 år, og hvis der er en ting jeg har lært, så er det ikke at have holdninger på andres vegne - eller for den sags skyld at skulle føle mig kaldet til at prøve at retfærdiggøre den ene eller den anden holdning.

Jeg kan blot konstatere, at vi stod lige ved siden af pyro-showet i går (som i 1 m til højre for), og hverken jeg eller mine døtre oplevede det som andet end en stærk markering af en markant gruppe på stadion. Der var ingen ballade eller skubben, blot fed stemning og sammenhold MED AaB og MOD midtjyderne.

Jeg tænker da også, at det er ærgerligt, at der ryger en finke af panden, og at en bliver grebet så meget af stemningen, at der smides noget på banen. Jeg ville ikke selv have gjort det, ligesom jeg ikke ville kaste med øl. Men på den anden side hører ølbadet efter scoringer ligesom med til Vest, og vi tager det med som en del af oplevelsen.

Banekast fraset, så synes jeg der skal være plads til vildskaben - og hvis jeg en dag ikke synes det er fedt at stå midt i, så er der masser af andre pladser, jeg kan vælge på stadion.

På de høje nagler: I et samfund hvor alle retter ind, kun er noget værd, hvis de scorer 12-taller og hvor alle i større eller mindre grad er berøringsangste, så finder jeg det fremragende, at der er en platform for følelser, stolthed og vildskab. Det er i bund og grund det fodbold handler om.

Du behøver ikke at være enig - jeg kan fint stå alene med min holdning, sålænge vi står sammen om AaB.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 4. nov 2019, 22:30

Aalborg frederikshavner skrev:
4. nov 2019, 18:45
Gamen skrev:
4. nov 2019, 18:28
Funky skrev:
4. nov 2019, 18:14
Børsting kunne ikke nå det indlæg fra Lucas. Det var ikke en afbrænder.
Det ser da ud som om han trækker sig lidt.
Vel meget naturligt med den fart indlægget/skuddet havde, tror det er meget naturligt at være lidt tøvende i sådan en situation.

Hvis det var et indlæg kan man godt kritisere Lucas for at slå et så hårdt indlæg
Det mener du ikke, vel? Det er fandme ikke ungdomsfodbold det her.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 4. nov 2019, 22:38

Pastorius skrev:
4. nov 2019, 22:30
Gamen skrev:
Funky skrev:
Vel meget naturligt med den fart indlægget/skuddet havde, tror det er meget naturligt at være lidt tøvende i sådan en situation.

Hvis det var et indlæg kan man godt kritisere Lucas for at slå et så hårdt indlæg
Ahhh..Det handler om at Børsting ikke er hurtig nok i tanke på den..man skal være klar på det niveau.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 4. nov 2019, 23:04

Kristian skrev:
4. nov 2019, 22:38
Pastorius skrev:
4. nov 2019, 22:30
Gamen skrev:
Funky skrev:

Ahhh..Det handler om at Børsting ikke er hurtig nok i tanke på den..man skal være klar på det niveau.
Nej, han er ikke angriber - det er tydeligt. Min anke var ikke mod Børsting - jeg tror sgu han prøver det bedste han har lært. Det var kommentaren om det var naturligt at trække sig, hvis der kommer et lidt for hårdt indlæg.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 5. nov 2019, 00:06

Nu er det jo også lidt hallo at påstå, at Børsting skåner sig selv.

Der er ikke noget i den situation, som indikerer, at det er nogens fejl, at der ikke bliver mål der.

Det er god chance, men det er hverken fordi Lucas laver en ringe aflevering eller Børsting ikke opfatter situationen hurtig nok, at der ikke bliver scoret.
- FlæskeFrank

Sanchez94
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Sanchez94 » 5. nov 2019, 11:45

Bum skrev:
4. nov 2019, 21:26
Sanchez94 skrev:
4. nov 2019, 19:32
Bum skrev:
3. nov 2019, 21:07
Mogens skrev:
Gamen skrev:
Jakobsen skrev:
Få nu sparket de snothvalpe som bruger Vesttribunen til at lave ballade langt ud af fanmiljøet. Læser i med skal i vide, at i en er en skændsel for byen og klubben. Pis af med jer!
Ja, lad os endelig have et eller andet københavner-skvat til at fortælle os, hvem der er en skændsel for fankulturen i Aalborg. Pas din egen baghave.

Lækkert pyro-show og tillykke med de 10 år til Auxilia, der leverede en velfortjent fuckfinger til Paul Andersen og hans fodsoldater der har pisset på det aalborggensiske fanmiljø i 20 år.
Lad os så håbe, at de (Auxilia) også betaler bøden, som sikkert tilfalder AaB, for mig bekendt er det stadig ulovligt med pyro.
Det ville da være på sin plads. Ærgerligt at sammenholdet på tribunen skal lide under sådan et stunt. Derudover er der vel mange ikke-indviede, der stiller sig selv spørgsmålet, hvad sammenhængen er mellem Tifo Kaos og Auxilla. Og om man støtter et stunt som i dag ved at støtte Tifo Kaos.

Hvis der er et klart svar på ovenstående, så håber jeg da at Tifo Kaos melder klart ud.
Sammenhæng mellem Tifo Kaos og Auxilia som grupper og deres økonomiske grundlag = Ingenting.
Sammenholdet på tribunen? Du er et forvirret individ, hvis du stod midt i showet, ville du vide at det ingen skade gør og skaber sammenhold.
Jeg betvivler skam ikke, at en aktion som i går skaber sammenhold blandt de personer, der står midt i showet.

Men nu er der jo godt nok en del mennesker på vesttribunen, der ikke står midt i showet, men som stadig er AaB-fans, og som stadig bidrager til stemningen i mere eller mindre grad. Måske du ikke synes, de er en del af sammenholdet på tribunen, og måske du ikke synes, at deres mening tæller. Det må du jo om. Ikke desto mindre er det rent faktisk rigtige mennesker, der der teoretisk set kan have en anden holdning end dig. Så jeg føler mig egentlig ikke særlig forvirret.
Men hvorfor er det så at sammenholdet lider under sådan et "stunt"? Der var ingen der kom i fare, ingen der kom til skade, og alle der stod omkring det så ret meget ud til at nyde det, eftersom at der blev taget ca. 1000 selfies og videoer..

Sanchez94
Superliga
Superliga

Indlæg af Sanchez94 » 5. nov 2019, 11:46

Mogens skrev:
4. nov 2019, 20:47
Sanchez94 skrev:
4. nov 2019, 19:29
Mogens skrev:
Gamen skrev:
Jakobsen skrev:

Jeg tror Auxilia har betalt rigeligt til AaBs kasse...
Aha. Så fordi jeg har lagt alt for mange penge i Gaden, så kan jeg te mig, som jeg har lyst til derinde? Satme en underlig logik.
Du kan da te dig, som du vil - Hvis du bliver nappet i forbindelse med dine lyster så må du tage konsekvensen. Akkurat som de personer der var aktive i det som Jakobsen beskriver som "ballade"

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 5. nov 2019, 13:34

Sanchez94 skrev:
5. nov 2019, 11:46
Mogens skrev:
4. nov 2019, 20:47
Sanchez94 skrev:
4. nov 2019, 19:29
Mogens skrev:
Gamen skrev:
Jakobsen skrev:

Jeg tror Auxilia har betalt rigeligt til AaBs kasse...
Aha. Så fordi jeg har lagt alt for mange penge i Gaden, så kan jeg te mig, som jeg har lyst til derinde? Satme en underlig logik.
Du kan da te dig, som du vil - Hvis du bliver nappet i forbindelse med dine lyster så må du tage konsekvensen. Akkurat som de personer der var aktive i det som Jakobsen beskriver som "ballade"
Tjah, der er vi jo så bare lodret uenige i, hvad der er almen pli. Ikke så mærkeligt, at mange folk, der ikke lige har fodbold som passion synes, at fodbold"fans" er mærkelige.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Gamen

Indlæg af Gamen » 5. nov 2019, 14:01

Mogens skrev:
5. nov 2019, 13:34
Tjah, der er vi jo så bare lodret uenige i, hvad der er almen pli. Ikke så mærkeligt, at mange folk, der ikke lige har fodbold som passion synes, at fodbold"fans" er mærkelige.
"Almen pli". Undskyld mig, Mogens, men samme respekt du og andre påstår skal gælde for dig, gælder åbenbart ikke når det kommer til andres måde at gå til fodbold på. Som "abbifar" beskriver, så var der absolut intet hverken truende eller farligt over adfærden. Og hvis man ikke kan lide at der er lidt røg og at man bliver opfordret til at synge i stedet for at stå med snotten begravet i sin telefon, så udgør det lille afsnit heldigvis kun 1/30 af stadionkapaciteten. Så der er mange andre steder på stadion man kan flytte sig hen.
Mon ikke Sanchez' kommentar var til, at brugere herinde vil have at det får økonomiske konsekvenser. Der er det bare jeg siger, at den sanktioneringsmulighed har AaB og Divisionsforeningen indregnet i det bødekatalog de har. De bøder der falder under sæsonen er ment til at finansiere f.eks. den bøde der måske kommer nu fra DBU.
Så gildet er betalt - så rigeligt - i løbet af sæsonen.

Intet under, at det i årevis har så svært at svinge dele af fodboldpublikummet op til noget særligt i Aalborg.
Der hersker en helt anden mentalitet i f.eks. Sverige, hvor både klubber og fans anmoder kraftigt om, at man ikke placerer sig i sektioner hvor man ikke "hører til". De er der af en grund, og det er at man skal kunne tåle flag, sang og diverse andet i 90 min.
Her er der aldrig problemer med folk der brokker sig over, at det er for voldsomt der hvor de står.

Igen: jeg vil gerne minde om, at stadion er samlingsplads for en lang række mennesker med forskellig baggrund, kultur, alder og temperament. Her står indbrudstyven side om side med direktørfruen. Hasseris-parnasset side om side med familien fra Aalborg Øst, der lige har kunnet skrabe penge sammen til at tage derud. AaB samler os.
Derfor begriber jeg ikke, at nogen mener at stadion skal være så klinisk renset for al adfærd der går ud over normalen. Det er da netop der et fodboldstadion alle dage har adskilt sig fra resten af samfundet!
At tale om "almen pli" i forbindelse med stemning på et fodboldstadion og fankultur generelt må være noget af det dummeste jeg har læst længe.
Jeg lever i øvrigt helt fint med, at folk ser på mig som værende mærkelig fordi jeg går op i min by og min klub.

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 5. nov 2019, 14:47

Gamen skrev:
5. nov 2019, 14:01
Mogens skrev:
"Almen pli". Undskyld mig, Mogens, men samme respekt du og andre påstår skal gælde for dig, gælder åbenbart ikke når det kommer til andres måde at gå til fodbold på. Som "abbifar" beskriver, så var der absolut intet hverken truende eller farligt over adfærden. Og hvis man ikke kan lide at der er lidt røg og at man bliver opfordret til at synge i stedet for at stå med snotten begravet i sin telefon, så udgør det lille afsnit heldigvis kun 1/30 af stadionkapaciteten. Så der er mange andre steder på stadion man kan flytte sig hen.
Mon ikke Sanchez' kommentar var til, at brugere herinde vil have at det får økonomiske konsekvenser. Der er det bare jeg siger, at den sanktioneringsmulighed har AaB og Divisionsforeningen indregnet i det bødekatalog de har. De bøder der falder under sæsonen er ment til at finansiere f.eks. den bøde der måske kommer nu fra DBU.

Intet under, at det i årevis har så svært at svinge dele af fodboldpublikummet op til noget særligt i Aalborg.
Der hersker en helt anden mentalitet i f.eks. Sverige, hvor både klubber og fans anmoder kraftigt om, at man ikke placerer sig i sektioner hvor man ikke "hører til". De er der af en grund, og det er at man skal kunne tåle flag, sang og diverse andet i 90 min.
Her er der aldrig problemer med folk der brokker sig over, at det er for voldsomt der hvor de står.

Igen: jeg vil gerne minde om, at stadion er samlingsplads for en lang række mennesker med forskellig baggrund, kultur, alder og temperament. Her står indbrudstyven side om side med direktørfruen. Hasseris-parnasset side om side med familien fra Aalborg Øst, der lige har kunnet skrabe penge sammen til at tage derud. AaB samler os.
Derfor begriber jeg ikke, at nogen mener at stadion skal være så klinisk renset for al adfærd der går ud over normalen. Det er da netop der et fodboldstadion alle dage har adskilt sig fra resten af samfundet!
At tale om "almen pli" i forbindelse med stemning på et fodboldstadion og fankultur generelt må være noget af det dummeste jeg har læst længe.
Jeg lever i øvrigt helt fint med, at folk ser på mig som værende mærkelig fordi jeg går op i min by og min klub.
Almen pli bliver nævnt i forbindelse med, at jeg får at vide, at jeg bare kan opføre mig som jeg vil (ikke på stadion), blot jeg er klar til at tage konsekvensen. Det forbeholder jeg mig retten til at synes er dumt, uagtet du mener, at det var på stadion, almen pli skulle gøre sig gældende og at det er det dummeste du har hørt. Du har i øvrigt en fantastisk evne til at nedgøre andre, som er uenige med dig - en ting som også blev påpeget i går eller forgårs.

Jeg er i øvrigt flere gange blevet badet i øl (og formentlig også pis) efter utallige scoringer eller andre scenarier der "kræver", at man kaster rundt med sit fadølskrus. Jeg har aldrig rigtig brokket mig over det. At jeg har accepteret førnævnte får mig dog ikke til at synes, at pyro er fedt. Jeg har aldrig syntes det var fedt -ej heller nødvendigt for at skabe en ordentlig stemning. Derudover har jeg aldrig haft brug for at blive råbt ad for at synge med - det er skam kommet helt af sig selv, selvom jeg ikke synes, at pyro er så fantastisk.

SLutteligt har jeg et direkte spørgsmål, som skal besvares med ja eller nej: Nu stadion åbenbart er et fristed, er vold på stadion så også acceptabelt?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 5. nov 2019, 15:15

Blev synderen fra FCM-kampen egentlig pågrebet? Eller blev han anmeldt af folk med seslvjustits? Og hvad blev konsekvensen for at smide sit lort ind på banen?

Sanchez94
Superliga
Superliga

Indlæg af Sanchez94 » 5. nov 2019, 15:30

Gamen skrev:
5. nov 2019, 14:01
Mogens skrev:

+1 !

Gamen

Indlæg af Gamen » 5. nov 2019, 15:43

Mogens skrev:
5. nov 2019, 14:47
Almen pli bliver nævnt i forbindelse med, at jeg får at vide, at jeg bare kan opføre mig som jeg vil (ikke på stadion), blot jeg er klar til at tage konsekvensen. Det forbeholder jeg mig retten til at synes er dumt, uagtet du mener, at det var på stadion, almen pli skulle gøre sig gældende og at det er det dummeste du har hørt. Du har i øvrigt en fantastisk evne til at nedgøre andre, som er uenige med dig - en ting som også blev påpeget i går eller forgårs.

Jeg er i øvrigt flere gange blevet badet i øl (og formentlig også pis) efter utallige scoringer eller andre scenarier der "kræver", at man kaster rundt med sit fadølskrus. Jeg har aldrig rigtig brokket mig over det. At jeg har accepteret førnævnte får mig dog ikke til at synes, at pyro er fedt. Jeg har aldrig syntes det var fedt -ej heller nødvendigt for at skabe en ordentlig stemning. Derudover har jeg aldrig haft brug for at blive råbt ad for at synge med - det er skam kommet helt af sig selv, selvom jeg ikke synes, at pyro er så fantastisk.

SLutteligt har jeg et direkte spørgsmål, som skal besvares med ja eller nej: Nu stadion åbenbart er et fristed, er vold på stadion så også acceptabelt?
Det tror jeg ikke der er nogen der har skrevet. Det han skriver er, i henhold til dit eksempel, at man er helt klar over risikoen for at blive taget ved brug af pyro, og klar til at tage konsekvensen af det. Ikke at man kan té sig som man vil.
Jeg skriver, at det er det dummeste jeg har hørt, og det står jeg ved. Al erfaring og også videnskaben (bl.a. i "Homo Fanaticus" af Lise Joern) siger jo altså meget klart, at stadion er et helt særligt rum, hvor tonen er mere fri og hvor kulturen er helt særlig. Du kan ikke trække pli nedover en fodboldarena.

Jeg ved godt, at du ikke er en novice. Men jeg havde håbet at du var lidt klogere, din fortid in mente. Selvfølgelig er vold uacceptabelt, og ingen har hævdet andet.

Gamen

Indlæg af Gamen » 5. nov 2019, 15:46

sulakvelidze skrev:
5. nov 2019, 15:15
Blev synderen fra FCM-kampen egentlig pågrebet? Eller blev han anmeldt af folk med seslvjustits? Og hvad blev konsekvensen for at smide sit lort ind på banen?
Jeg tror du skal spørge nogen med røntgensyn om det. Og som sagt, hvad end der kommer af bøde, så er den allerede betalt igennem de bøder der er faldet gennem sæsonen.

Straf for maskering og/eller brug af pyroteknik er 5000 kr. pr forseelse jf. ordensreglementet. :cool:

Ala
1. div
1. div

Indlæg af Ala » 5. nov 2019, 15:47

sulakvelidze skrev:
5. nov 2019, 15:15
Nej, det gjorde han ikke. Og selvfølgelig er der ingen der stikker ham til klubben eller kontrollørerne. Det klares internt.

Gamen

Indlæg af Gamen » 5. nov 2019, 16:13

Ala skrev:
5. nov 2019, 15:47
Nej, det gjorde han ikke. Og selvfølgelig er der ingen der stikker ham til klubben eller kontrollørerne. Det klares internt.
Jeg synes nu at have hørt, at han er blevet pålagt at læse sulakvelidze’s romaner om TV-aftalen 1000 gange som straf.

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 5. nov 2019, 17:17

Gamen skrev:
5. nov 2019, 16:13
Ala skrev:
5. nov 2019, 15:47
Jeg synes nu at have hørt, at han er blevet pålagt at læse sulakvelidze’s romaner om TV-aftalen 1000 gange som straf.
:thumbsup: :D

Jeg er nødt til at spørge dumt, fordi jeg ikke kender systemet (eller fordi din forklaring tidligere i tråden var noget uklar): Hvis AaB bliver pålagt en bøde for den aktuelle sag, er det så penge fra tidligere forseelser, der betaler den? Altså penge, som AaB har indkrævet fra tidligere syndere, så de finansierer eventuelle bøder fra DBU?

Gamen

Indlæg af Gamen » 5. nov 2019, 18:13

sulakvelidze skrev:
5. nov 2019, 17:17
Jeg er nødt til at spørge dumt, fordi jeg ikke kender systemet (eller fordi din forklaring tidligere i tråden var noget uklar): Hvis AaB bliver pålagt en bøde for den aktuelle sag, er det så penge fra tidligere forseelser, der betaler den? Altså penge, som AaB har indkrævet fra tidligere syndere, så de finansierer eventuelle bøder fra DBU?
Ja, det var pointen med hele det nye system. At klubberne i mindre grad skulle mærke bøder. Og en ensartet linje på alle stadions. Så hvad AaB har fået ind gennem sæsonen kan jo så bruges til at betale evt. bøder.
Det er penge de ikke havde førhen - ergo, så er det “nye” penge som kan allokeres til at betale bøder.

Jeg skal ikke gætte på om AaB kan finde på at mene noget andet, men pointen er altså ikke at det skal betyde 50.000 ekstra til transferbudgettet hver sæson...

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 5. nov 2019, 19:47

Gamen skrev:
5. nov 2019, 18:13
sulakvelidze skrev:
5. nov 2019, 17:17
Ja, det var pointen med hele det nye system. At klubberne i mindre grad skulle mærke bøder. Og en ensartet linje på alle stadions. Så hvad AaB har fået ind gennem sæsonen kan jo så bruges til at betale evt. bøder.
Det er penge de ikke havde førhen - ergo, så er det “nye” penge som kan allokeres til at betale bøder.

Jeg skal ikke gætte på om AaB kan finde på at mene noget andet, men pointen er altså ikke at det skal betyde 50.000 ekstra til transferbudgettet hver sæson...
Tak, det er ny viden for mig.

Og umiddelbart synes jeg godt om den ordning. Selv om den har et par faldgruber:

Hvis AaB har indkrævet et vist beløb uden at få nogen særlige bøder fra DBU, vil der være så meget højvande i kassen, at en klovn som i søndags (undskyld: en dedikeret stemningsskaber, der var uheldig med sit kast) med rette kunne tænke: “Vi har allerede fyldt bødekassrn op, så der er fri bane til at smide mit blus ud på banen. Altså hvis jeg bliver sur!”

Men først og fremmest er det opfølgende spørgsmål: Hvis AaB får en bøde, der overstiger den allerede indkrævede sum, vil barylerne bag mål (som jeg sætter stor pris på) så stadig holde hånden over synderen og lade AaB stå med lorten?

Alt i alt er det dog en fin ordning. Hvis den altså bliver fulgt op af selvjustits, så ikke AaB bliver straffet, når en klovn ikke kan kontrollere sin motorik.

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 5. nov 2019, 19:57

Hvem er det du forventer, der kan, og skal svare (seriøst) på det spørgsmål?

Låst