Kamptråd: AaB - AC Horsens 24/11/19 klokken 14:00
Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens 24/11/19 klokken 14:00
Jeg synes det yderst fornuftigt at have thelander tilbage, han er god med låget, hvilket altid er en faktor mod Horsens.
Så er vi faktisk ok dækket ind med thelander, okore og MC når de høvler høje bolde i feltet
Så er vi faktisk ok dækket ind med thelander, okore og MC når de høvler høje bolde i feltet
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Mit indtryk er, at ingen er fredet.jonas386 skrev: ↑24. nov 2019, 10:34Du får ikke Friis til at lave en startopstilling uden Magnus og Børsting. Det er desværre vilkårene, at de er blandt de første på holdkortet, uanset hvor mange point det koster.
Jeg kommer aldrig til at forstå Friis' måde at se fodbold på.
Sådan kan vi jo se det så forskelligt.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Det bliver kun endnu mere fusterende når vi faktisk spillede godt da Lucas lå længere tilbage og Friis flere gange har snakket om Lucas som en offensiv midtbane spiller...jonas386 skrev: ↑24. nov 2019, 10:34Du får ikke Friis til at lave en startopstilling uden Magnus og Børsting. Det er desværre vilkårene, at de er blandt de første på holdkortet, uanset hvor mange point det koster.
Nogle har selvfølgelig længere snor end andre. Jeg forstår Børsting fordi han kan spille flere pladser der ikke er vitale for defensiven. Det er ikke tilfældet for MagnusErasmus Montanus skrev: ↑24. nov 2019, 10:42Mit indtryk er, at ingen er fredet.jonas386 skrev: ↑24. nov 2019, 10:34Du får ikke Friis til at lave en startopstilling uden Magnus og Børsting. Det er desværre vilkårene, at de er blandt de første på holdkortet, uanset hvor mange point det koster.
Sådan kan vi jo se det så forskelligt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det er i hvert fald en kæmpe bet at vi smider Lucas frem som spids. Jeg er helt enig med Gamen i, at han har været bedst som central midtbanespiller, da det er herfra han kommer mest på bolden. Hans spidskompetencer er jo ikke dybdeløb eller målnæse i feltet.gravballe skrev: ↑24. nov 2019, 10:52Det bliver kun endnu mere fusterende når vi faktisk spillede godt da Lucas lå længere tilbage og Friis flere gange har snakket om Lucas som en offensiv midtbane spiller...jonas386 skrev: ↑24. nov 2019, 10:34Du får ikke Friis til at lave en startopstilling uden Magnus og Børsting. Det er desværre vilkårene, at de er blandt de første på holdkortet, uanset hvor mange point det koster.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Friis er øjensynligt uenig, kommentarene op til sidste kamp taget in mente. Spild af klasse
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Vi smadrer AC Horsens
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

Startopstillingen:
Rinne
Pallesen - Okore - KP - Ahlmann
Olsen - MC - Fossum
Kusk - Andersen- Børsting
Reserver:
A. Hansen
Patrick
Thelander
Abildgaard
O. Klitten
J. Pedersen
van Weeŕt

Rinne
Olsen - MC - Fossum
Reserver:
A. Hansen
Patrick
Thelander
Abildgaard
O. Klitten
J. Pedersen
van Weeŕt
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

AC Horsens' startopstilling:
M. Delac
P. Nymann - M. K. Hansen - A. Ludwig - M. Lumb
L. Prip - B. Jacobsen - A. S. Okosun - J. Thorsen
R. Frantsen - N. Brock Madsen
M. Delac
P. Nymann - M. K. Hansen - A. Ludwig - M. Lumb
L. Prip - B. Jacobsen - A. S. Okosun - J. Thorsen
R. Frantsen - N. Brock Madsen
Det bliver Børsting på toppen. Underligt man ikke har Tengstedt med så.Aalborg frederikshavner skrev: ↑24. nov 2019, 13:04Startopstillingen:
Rinne
Olsen - MC - Fossum
Reserver:
A. Hansen
Patrick
Thelander
Abildgaard
O. Klitten
J. Pedersen
van Weeŕt
![]()
Jeg må i hvert fald spørge, hvorfor man ikke har valgt at udleje ham, hvis ikke man vil bruge ham i de her situationer? Hvorfor er han så overhovedet i truppen?Kokkefar skrev: ↑24. nov 2019, 13:09Det bliver Børsting på toppen. Underligt man ikke har Tengstedt med så.Aalborg frederikshavner skrev: ↑24. nov 2019, 13:04Startopstillingen:
Rinne
Olsen - MC - Fossum
Reserver:
A. Hansen
Patrick
Thelander
Abildgaard
O. Klitten
J. Pedersen
van Weeŕt
![]()
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Start11 uden angriber 
Præcis.Hanga skrev: ↑24. nov 2019, 13:16Jeg må i hvert fald spørge, hvorfor man ikke har valgt at udleje ham, hvis ikke man vil bruge ham i de her situationer? Hvorfor er han så overhovedet i truppen?Kokkefar skrev: ↑24. nov 2019, 13:09Det bliver Børsting på toppen. Underligt man ikke har Tengstedt med så.Aalborg frederikshavner skrev: ↑24. nov 2019, 13:04Startopstillingen:
Rinne
Olsen - MC - Fossum
Reserver:
A. Hansen
Patrick
Thelander
Abildgaard
O. Klitten
J. Pedersen
van Weeŕt
![]()
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det gør fænomenet Tengstedt mere og mere spøjst. De har nu været nogle chancer for at smide ham i kamp uden, at man har gjort det.
Men man må virkelig sidde på kontorene i AaB og overveje om man skal have en ekstra frontangriber udover van Weert og Kaufmann, så man undgå disse situationer.
Men lad os håbe, at Børsting og Kusk kan gøre Lucas i spillehumør.
Men man må virkelig sidde på kontorene i AaB og overveje om man skal have en ekstra frontangriber udover van Weert og Kaufmann, så man undgå disse situationer.
- FlæskeFrank
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Ja lad os håbe det, det er fg vigtigt med 3pts her, et must faktisk, tænker også det er mærkeligt at man ikke trækker Lucas ned hvor han er bedst........og så er det sgu for sølle at vi ikke har et bedre udvalg til angrebspositionerne.FlæskeFrank skrev: ↑24. nov 2019, 13:22Det gør fænomenet Tengstedt mere og mere spøjst. De har nu været nogle chancer for at smide ham i kamp uden, at man har gjort det.
Men er i tvivl om hvorvidt Friis er manden der kan indfri top 6 ambitionerne, syntes ofte han disponere underligt med den trup han har til rådighed.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
Ifølge bold.dk er det simpelthen en 4-5-1'er vi kører med Børsting på top...
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... aa-toppen/
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
åh gud, de 100 brændte chancers kamp, og så får horsens en enkelt....Hanga skrev: ↑24. nov 2019, 13:36Ifølge bold.dk er det simpelthen en 4-5-1'er vi kører med Børsting på top...![]()
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

Gabende tomt på stadion 
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Friis svarede faktisk rigtig godt og formentlig meget præcis omkring Tegnstedt og Børsting i optakten.
Med Tengstedt på toppen sammen med Lucas og Kusk ville det være for nemt for Horsens og van Weert kan ikke spille en hel kamp.
Med Børsting, så er han en af de bedste taktiske spillere, forstået på den måde, at man kun få gange skal træne en ny placering med ham, så leverer han OK på pladsen. Det passer meget godt med det billede, som vi har set gennem årene med Børsting.
Så håber, at det rækker til sejren.
Med Tengstedt på toppen sammen med Lucas og Kusk ville det være for nemt for Horsens og van Weert kan ikke spille en hel kamp.
Med Børsting, så er han en af de bedste taktiske spillere, forstået på den måde, at man kun få gange skal træne en ny placering med ham, så leverer han OK på pladsen. Det passer meget godt med det billede, som vi har set gennem årene med Børsting.
- FlæskeFrank
Han svarede ikke hvorfor det skulle være for nemt for Horsens?FlæskeFrank skrev: ↑24. nov 2019, 13:51Friis svarede faktisk rigtig godt og formentlig meget præcis omkring Tegnstedt og Børsting i optakten.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14