Fair nok. Jeg tænker mere at vi skal have sparet nogle penge og vi vurderer i den forbindelse at vi ikke har fået tilfredsstillende salg, hvorfor den ansvarlige ryger.Pastorius skrev: ↑4. dec 2019, 22:36Det gør det ikke i mine. Hvis man reagerer på manglende salg med at generelt at skære ned på salgspersonale, så kan vi lige så godt lukke biksen med det samme.Hanga skrev: ↑4. dec 2019, 22:08Det kunne jo også være en kombination heraf. Det lyder faktisk ret sandsynligt i mine ører.Pastorius skrev: ↑4. dec 2019, 21:42Tænker du så de fyrer den salgsansvarlige pga nedskæringer eller præstationer?9000AaB skrev: ↑4. dec 2019, 21:38Nej men har så heller ikke undersøgt det. Ved bar salg af reklamer går meget meget dårligere end de regner med.Pastorius skrev: ↑4. dec 2019, 21:34Den økonomiske situation, kunne lige så godt betyde at vedkommende ikke har leveret de resultater, man har forventet. Hvis de nu har skåret 4-5 medarbejdere væk, er jeg mere tilbøjelig til at tro på det er reelle nedskæringer for at mindske omkostningerne.
Ved du hvormange der er blevet fyret?
Ny træner og sportdirektør?
Re: Nyt træner og sportdirektør?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Er Henrik Clausen et bud på fodboldchef stillingen?
Realistisk bud.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det lyder nu mere som en fyring/manglende_vilje_til_forlængelse end at han er blevet hentet af andre.Kontraktudløbet næste år er dog en naturlig skillevej for både ham og os,” siger Flemming Berg ifølge DBU’s hjemmeside.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg håber da man har tænkt sig at der stadig skal være en ansvarlig for salg - det skal bare være en anden.Hanga skrev: Fair nok. Jeg tænker mere at vi skal have sparet nogle penge og vi vurderer i den forbindelse at vi ikke har fået tilfredsstillende salg, hvorfor den ansvarlige ryger.
Vi får se om det bliver en nyansættelse, eller om man også her møblerer lidt rundt på organisationen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
raekkeettre
- Allstar

Fodboldchefen er Poul E. Rollen som der er blevet redefineret lidt men som hovedtræk den samme. Sportschefen er den der skal stå for salg og køb.Pastorius skrev: ↑5. dec 2019, 10:38Jeg håber da man har tænkt sig at der stadig skal være en ansvarlig for salg - det skal bare være en anden.Hanga skrev: Fair nok. Jeg tænker mere at vi skal have sparet nogle penge og vi vurderer i den forbindelse at vi ikke har fået tilfredsstillende salg, hvorfor den ansvarlige ryger.
Vi får se om det bliver en nyansættelse, eller om man også her møblerer lidt rundt på organisationen.
Der er forhåbentlig ikke nogen af de to, der skal overtage salgschefens opgaver.raekkeettre skrev: ↑5. dec 2019, 11:32Fodboldchefen er Poul E. Rollen som der er blevet redefineret lidt men som hovedtræk den samme. Sportschefen er den der skal stå for salg og køb.Pastorius skrev: ↑5. dec 2019, 10:38Jeg håber da man har tænkt sig at der stadig skal være en ansvarlig for salg - det skal bare være en anden.Hanga skrev: Fair nok. Jeg tænker mere at vi skal have sparet nogle penge og vi vurderer i den forbindelse at vi ikke har fået tilfredsstillende salg, hvorfor den ansvarlige ryger.
Hun var helt fejlcastet til rolle helt fra start! Lars Glinvad var værdsat ved sponsorerne - Lotte Hedegaard er fuldstændig ligegyldig og uden netværk ved de lokaler virksomheder!
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Njaa, det ved jeg nu ikke om hun var. Hun var hos en stor nordjysk virksomhed, men hun har måske ikke det største netværk i selve Aalborg.
Det er ikke længe hun har fået på posten, så der må naturligvis stikke noget under. Enten ville hun selv gå, eller også så var det bare et forkert match...
Hendes mand er iøvrigt bestyrelsesformand hos Skyggebørn, som AaB har doneret penge til.
Ved med 100% sikkerhed hun blev fyret, og at AaB gav som begrundelse det var pga. økonomi.FIDEL skrev: ↑5. dec 2019, 13:04Njaa, det ved jeg nu ikke om hun var. Hun var hos en stor nordjysk virksomhed, men hun har måske ikke det største netværk i selve Aalborg.
Det er ikke længe hun har fået på posten, så der må naturligvis stikke noget under. Enten ville hun selv gå, eller også så var det bare et forkert match...
Hendes mand er iøvrigt bestyrelsesformand hos Skyggebørn, som AaB har doneret penge til.
Men hun kom som salgansvarlig for Fjordline ift. deres konference del så noget netværk har hun haft, men desværre tror jeg ikke AaB har udnyttet det.
Men desværre tror jeg ikke der kommer en ny udefra som slagsansvarlig lige pt. efter hvad jeg hører på kontoret derude - kun hvis man virkelig føler den rigtige er der.
Det er bestemt ikke et sundhedstegn det vi pt. ser fra AaBs side. Selvfølgelig skal de reagere på interne ting, manglende resultater mm. med tiden, men Lotte Hedegaard har jo slet ikke fået nok tid til at slå igennem. Salg kræver tid og tålmodighed, og det kunne tyde på, at AaB pt. ikke har tålmodigheden. De skal bare passe lidt på, fordi der findes ingen quick fixes. Tjoo hvis man sælger Lucas for 75 mill. kr., men ellers ikke.9000AaB skrev: ↑5. dec 2019, 13:14Ved med 100% sikkerhed hun blev fyret, og at AaB gav som begrundelse det var pga. økonomi.FIDEL skrev: ↑5. dec 2019, 13:04Njaa, det ved jeg nu ikke om hun var. Hun var hos en stor nordjysk virksomhed, men hun har måske ikke det største netværk i selve Aalborg.
Men hun kom som salgansvarlig for Fjordline ift. deres konference del så noget netværk har hun haft, men desværre tror jeg ikke AaB har udnyttet det.
Men desværre tror jeg ikke der kommer en ny udefra som slagsansvarlig lige pt. efter hvad jeg hører på kontoret derude - kun hvis man virkelig føler den rigtige er der.
-
raekkeettre
- Allstar

Haha...Sorry...læste lige forkert!!Yankee skrev: ↑5. dec 2019, 11:58Der er forhåbentlig ikke nogen af de to, der skal overtage salgschefens opgaver.raekkeettre skrev: ↑5. dec 2019, 11:32Fodboldchefen er Poul E. Rollen som der er blevet redefineret lidt men som hovedtræk den samme. Sportschefen er den der skal stå for salg og køb.Pastorius skrev: ↑5. dec 2019, 10:38Jeg håber da man har tænkt sig at der stadig skal være en ansvarlig for salg - det skal bare være en anden.Hanga skrev: Fair nok. Jeg tænker mere at vi skal have sparet nogle penge og vi vurderer i den forbindelse at vi ikke har fået tilfredsstillende salg, hvorfor den ansvarlige ryger.
- KongGulerod
- Landshold

“AaB har udnyttet det”??? Der er da kun én, der skal udnytte det netværk, og det er hende selv. I sådan en rolle skal man være proaktiv og opsøgende for at opnå resultater. En dygtig sælger kan sælge selv det ringeste produkt. Hun har tydeligvis ikke været dygtig nok, og derfor er hun ikke i stillingen længere. Fornuftigt af AaB, (medmindre de har tænkt sig at køre uden salgsansvarlig herfra...)9000AaB skrev: ↑5. dec 2019, 13:14Ved med 100% sikkerhed hun blev fyret, og at AaB gav som begrundelse det var pga. økonomi.FIDEL skrev: ↑5. dec 2019, 13:04Njaa, det ved jeg nu ikke om hun var. Hun var hos en stor nordjysk virksomhed, men hun har måske ikke det største netværk i selve Aalborg.
Men hun kom som salgansvarlig for Fjordline ift. deres konference del så noget netværk har hun haft, men desværre tror jeg ikke AaB har udnyttet
Mærkeligt nok stoppede alle i salgsorganisationen efter hun startede. Hendes cv kan også fortælle at hun har været mange steder på kort tid.KongGulerod skrev: ↑5. dec 2019, 19:23“AaB har udnyttet det”??? Der er da kun én, der skal udnytte det netværk, og det er hende selv. I sådan en rolle skal man være proaktiv og opsøgende for at opnå resultater. En dygtig sælger kan sælge selv det ringeste produkt. Hun har tydeligvis ikke været dygtig nok, og derfor er hun ikke i stillingen længere. Fornuftigt af AaB, (medmindre de har tænkt sig at køre uden salgsansvarlig herfra...)9000AaB skrev: ↑5. dec 2019, 13:14Ved med 100% sikkerhed hun blev fyret, og at AaB gav som begrundelse det var pga. økonomi.FIDEL skrev: ↑5. dec 2019, 13:04Njaa, det ved jeg nu ikke om hun var. Hun var hos en stor nordjysk virksomhed, men hun har måske ikke det største netværk i selve Aalborg.
Men hun kom som salgansvarlig for Fjordline ift. deres konference del så noget netværk har hun haft, men desværre tror jeg ikke AaB har udnyttet
Jeg er ikke nødvendigvis så negativ på sponsor fronten. Det har rumlet i noget tid, men jeg ser faktisk nogle positive ting. Det virker som om, at AaB er gået i gang med at udvikle deres sponsorter til partnerskaber og det tror jeg vil gøre os mere lækre for store sponsorer. Her i efteråret har vi f.eks. set tiltaget med Vesttribunen og nu ølvalget. At vi begynder at bruge vores sponsorer på en anden måde tror jeg virkelig kan åbne op for flere sponsorater.9800 skrev: ↑5. dec 2019, 20:49Mærkeligt nok stoppede alle i salgsorganisationen efter hun startede. Hendes cv kan også fortælle at hun har været mange steder på kort tid.KongGulerod skrev: ↑5. dec 2019, 19:23“AaB har udnyttet det”??? Der er da kun én, der skal udnytte det netværk, og det er hende selv. I sådan en rolle skal man være proaktiv og opsøgende for at opnå resultater. En dygtig sælger kan sælge selv det ringeste produkt. Hun har tydeligvis ikke været dygtig nok, og derfor er hun ikke i stillingen længere. Fornuftigt af AaB, (medmindre de har tænkt sig at køre uden salgsansvarlig herfra...)9000AaB skrev: ↑5. dec 2019, 13:14Ved med 100% sikkerhed hun blev fyret, og at AaB gav som begrundelse det var pga. økonomi.FIDEL skrev: ↑5. dec 2019, 13:04Njaa, det ved jeg nu ikke om hun var. Hun var hos en stor nordjysk virksomhed, men hun har måske ikke det største netværk i selve Aalborg.
RAUS RAUS SSE!
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Brøndby IF lejesvenden Rezan Corlu gør det meget godt i Lyngby BK. Kunne være en fin afløser for Kusk
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvorfor skulle Brøndby sælge ham?Aalborg frederikshavner skrev: ↑8. dec 2019, 14:16Brøndby IF lejesvenden Rezan Corlu gør det meget godt i Lyngby BK. Kunne være en fin afløser for Kusk
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Ja, jeg tror heller ikke på den. Jeg ved godt, at det ofte bare er øregas der lukkes ud i forbindelse med nye signings, men det virker til at være en spiller BIF tror på, og som har ændret sig meget på baggrund af opholdet i Italien. Jeg tror han får minimum en sæson i BIF efter opholdet i Lyngby.Buzz Killington skrev: ↑8. dec 2019, 14:25Hvorfor skulle Brøndby sælge ham?Aalborg frederikshavner skrev: ↑8. dec 2019, 14:16Brøndby IF lejesvenden Rezan Corlu gør det meget godt i Lyngby BK. Kunne være en fin afløser for Kusk
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Det ved jeg heller ikke men man har jo altid lov til at håbe.Buzz Killington skrev: ↑8. dec 2019, 14:25Hvorfor skulle Brøndby sælge ham?Aalborg frederikshavner skrev: ↑8. dec 2019, 14:16Brøndby IF lejesvenden Rezan Corlu gør det meget godt i Lyngby BK. Kunne være en fin afløser for Kusk
Beklager at jeg fik postet indlægget i den forkerte tråd
-
andreasaab89
- Allstar

Søren Krogh bliver ny fodboldchef.
eg. ikke sportsdirektør men afløser for Pylle.
eg. ikke sportsdirektør men afløser for Pylle.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud