Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)
Re: Transferønsker vol. 28 (Vintervinduet 20)
AaB - the Nordic gateway to Europe
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvis vi mangler en klasseangriber, så går Bendtner jo kontraktfri omkring
Det ligner et vindue, som f.eks. Brøndbys, der tyndes ud og så må næste vindue skaffe dem, som vi mangler. Risky, men lykkes det, så er man genial.
Det ligner et vindue, som f.eks. Brøndbys, der tyndes ud og så må næste vindue skaffe dem, som vi mangler. Risky, men lykkes det, så er man genial.
- FlæskeFrank
Ja, og hvis ikke man kan falde i søvn en aften, så kan man passende køre den YouTube video med hans 'highlights':NIN skrev: ↑2. feb 2020, 13:48Han er Islands svar på Haaland og næsten lige så hot i det nordjyske, som ønsket var om en livstidskontrakt med Jakub Sylvestr efter dennes hattrick.Hovedet skrev: ↑2. feb 2020, 13:42Nej, jeg må tilstå, at jeg har ligget næsten brak i forhold til AaB og fodbold indtil Kaufmann-rygterne dukkede op. Jeg har nok lidt svært ved at hidse mig op over en 17-årig prøvespiller, men omvendt noterede jeg mig også i sin tid Bassogogs tiltræden med et skuldertræk. Jeg lever i nuet rent fodboldmæssigt :-)Hanga skrev: ↑2. feb 2020, 11:33Så har du ikke fulgt særlig godt med![]()
Han er højre back/wing, hvor han hos os primært er tiltænkt det første.
Har også prøvetrænet i Brøndby der dog valgte at takke nej.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/isl ... b-traener/
Han fik også ros herinde af dem der så træningskampen mod Göteborg, hvor han bl.a. leverede en fin assist.
https://m.youtube.com/watch?v=pf1LSJcEqWk
Det eneste der kan modvirke man øjeblikkeligt falder i søvn er de absurd ringe techno tracks, som åbenbart er livsnødvendige som underlægningsmusik i stort set alle videoer på YouTube, uagtet om det er en produktionslinje med småkager eller en islandsk ungdomsspiller.
Det er muligt han har imponeret i en træningskamp, men når man ser den video så tænker man straks: hvis det her er hans highlights - så vil jeg fandme nødigt se hans lavpunkter!
Som eksempel kan jeg beskrive den sidste aktion i videoen; her bliver han simpelthen tacklet og der kommer et spilstop - that's it!
Der er også nogle fine klip hvor han skyder forbi målet.
Så det er ikke Messi og ej heller en ny Haaland.
Rygtet siger 8m for abildgaard
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Og så er de 8m nok med at han opnår xx antal kampe, men nu må vi se. Det er bare det beløb jeg har hørt. Vil ikke blive overrasket hvis det enlige beløb er lavere.Aalborg frederikshavner skrev: ↑2. feb 2020, 18:10Lidt af en nedjustering i forhold til de tal der har floreret men 8 mio. er stadigvæk rigtig mange penge for Abild, det synes jeg slet ik at han er værd
- KongGulerod
- Landshold

De 14-18 virkede også for godt til at være sandt. 8 millioner er en fin pris; situationen taget in mente.gravballe skrev: ↑2. feb 2020, 18:12Og så er de 8m nok med at han opnår xx antal kampe, men nu må vi se. Det er bare det beløb jeg har hørt. Vil ikke blive overrasket hvis det enlige beløb er lavere.Aalborg frederikshavner skrev: ↑2. feb 2020, 18:10Lidt af en nedjustering i forhold til de tal der har floreret men 8 mio. er stadigvæk rigtig mange penge for Abild, det synes jeg slet ik at han er værd
De 14-18 var også kun nævnt fra baresi sammen med en masse andre ting i transfervinduets sidste timer. Ingen af delene viste sig at holde stik så jeg tror godt vi kan glemme alt om det beløb.KongGulerod skrev: ↑2. feb 2020, 19:03De 14-18 virkede også for godt til at være sandt. 8 millioner er en fin pris; situationen taget in mente.gravballe skrev: ↑2. feb 2020, 18:12Og så er de 8m nok med at han opnår xx antal kampe, men nu må vi se. Det er bare det beløb jeg har hørt. Vil ikke blive overrasket hvis det enlige beløb er lavere.Aalborg frederikshavner skrev: ↑2. feb 2020, 18:10Lidt af en nedjustering i forhold til de tal der har floreret men 8 mio. er stadigvæk rigtig mange penge for Abild, det synes jeg slet ik at han er værd
Er beløbet 8 mio synes jeg egentligt det er ganske fint.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Tænkte kan Oliver nå at være med I testkampen for Ruben Kazan idag mod OB eller?
Er virkelig spændt på hvad der sker.
Er virkelig spændt på hvad der sker.
Det er svært at sige. Jeg synes virkelig denne transfer er trukket langt ud. Få den nu afsluttet!
------------------------------------------------
Patmand skrev: ↑2. feb 2020, 17:12Ja, og hvis ikke man kan falde i søvn en aften, så kan man passende køre den YouTube video med hans 'highlights':NIN skrev: ↑2. feb 2020, 13:48Han er Islands svar på Haaland og næsten lige så hot i det nordjyske, som ønsket var om en livstidskontrakt med Jakub Sylvestr efter dennes hattrick.Hovedet skrev: ↑2. feb 2020, 13:42Nej, jeg må tilstå, at jeg har ligget næsten brak i forhold til AaB og fodbold indtil Kaufmann-rygterne dukkede op. Jeg har nok lidt svært ved at hidse mig op over en 17-årig prøvespiller, men omvendt noterede jeg mig også i sin tid Bassogogs tiltræden med et skuldertræk. Jeg lever i nuet rent fodboldmæssigt :-)Hanga skrev: ↑2. feb 2020, 11:33Så har du ikke fulgt særlig godt med![]()
Han er højre back/wing, hvor han hos os primært er tiltænkt det første.
Har også prøvetrænet i Brøndby der dog valgte at takke nej.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/isl ... b-traener/
Han fik også ros herinde af dem der så træningskampen mod Göteborg, hvor han bl.a. leverede en fin assist.
https://m.youtube.com/watch?v=pf1LSJcEqWk
Det eneste der kan modvirke man øjeblikkeligt falder i søvn er de absurd ringe techno tracks, som åbenbart er livsnødvendige som underlægningsmusik i stort set alle videoer på YouTube, uagtet om det er en produktionslinje med småkager eller en islandsk ungdomsspiller.
Det er muligt han har imponeret i en træningskamp, men når man ser den video så tænker man straks: hvis det her er hans highlights - så vil jeg fandme nødigt se hans lavpunkter!
Som eksempel kan jeg beskrive den sidste aktion i videoen; her bliver han simpelthen tacklet og der kommer et spilstop - that's it!
Der er også nogle fine klip hvor han skyder forbi målet.
Så det er ikke Messi og ej heller en ny Haaland.
Er videoen ikke fra 2018? Hvor gammel var han? 15-16 år?
AaB i hjertet
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/o ... -profiler/
Diafra Sakho virker som et interessant emne til angrebet, flot CV
AaB - the Nordic gateway to Europe
Hvad skal vi dog med en spiller, der kan hive folk på stadion!?Brent skrev: ↑3. feb 2020, 18:03https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/o ... -profiler/
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Rigtig flot CV, rigtig interessant emne til angrebet og rigtig urealistisk.Brent skrev: ↑3. feb 2020, 18:03https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/o ... -profiler/
Et Hjerte - En Klub
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
De har jo lige været udelukket pga ffp, så det kan være det er en finte i henhold til det. Ellers er det lidt mærkeligt.Hanga skrev: ↑3. feb 2020, 20:17https://aabsport.dk/nyheder/2020/februa ... bin-kazan/
Udleje ??!?!?!?![]()
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Så bliver han ikke solgt. Når først de har set ham ryger han tilbage til sommer. Det er simpelthen grinagtigt.Hanga skrev: ↑3. feb 2020, 20:17https://aabsport.dk/nyheder/2020/februa ... bin-kazan/
Udleje ??!?!?!?![]()
Den fangede jeg sgu ik lige den med abild ??
Hva skete der lige der....
virker mega underligt
Hva skete der lige der....
virker mega underligt
Mon ikke at det var derfor at Thomsen først var på vej for så ikke at komme alligevel.
Yderst skuffende.
Yderst skuffende.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
sikke et antiklimaks .... men det forklare måske hvorfor thomsen var på vej og så han pludselig ikke var på vej. Jeg tvivler på de vil købe ham til sommer.. men nu må vi se.