Kamptråd: FC København - AaB 01/03/20 klokken 18:00
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Re: Kamptråd: FC København - AaB 01/03/20 klokken 18:00
Lad mig se. Tiden er gået, vi har hjørnespark. Ingen må genere mig. Vi trækker de høje spillere med frem. Jeg tror jeg smider den ind til målmanden.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Uskøn 1. halvleg med mange frispark og fejlafleveringer, det er ikke kønt at se på. Vi spiller med mange duelbolde som vi intet får ud af.
FCK er til at tale med og hvis vi lige kan øge niveauet offensivt i 2. halvleg kan jeg godt se os tage sejren. Det er en svag udgave af FCK vi møder og der er absolut muligheder
FCK er til at tale med og hvis vi lige kan øge niveauet offensivt i 2. halvleg kan jeg godt se os tage sejren. Det er en svag udgave af FCK vi møder og der er absolut muligheder
En halvleg på det jævne. Lucas stordumper, og tager prisen over Kusk. I situationen hvor Bøsting kommer til indlæg, og Bjelland sparker den til hjørne foran Jonson er Lucas ikke engang ved at forsøge at komme først på bolden. Det virker ikke som attitude. Mere som at han ikke kan. Så upræcise er hans afleveringer ikke normalt, eller sløve løb. Ellers fine præstationer i momenter. Friis må lige få lavet nogle justeringer. Hvis Lucas ikke kan spille grundet lyske, så lad os få Van Weert ind. Chancerne skal nok komme. FCK er meget sløsede, og hvis vi kan finde nogle lidt skarpere afleveringer frem i anden halvleg, så skal de her kontramuligheder nok komme.
Vores dødbolde er elendige. Bedste folk Rinne og MC. Fossum spillede sig op sidst i halvlegen med et par erobringer, men stadig for tøvende på bolen.
Måske vi skal rykke en ekstra mand ned på midten. Stage er ikke særligt god på bolden, og Falk smider også en del væk. De kan sagtens stresses noget mere. Ærgerligt vi ikke længere har Abildgaard til rådighed
Vores dødbolde er elendige. Bedste folk Rinne og MC. Fossum spillede sig op sidst i halvlegen med et par erobringer, men stadig for tøvende på bolen.
Måske vi skal rykke en ekstra mand ned på midten. Stage er ikke særligt god på bolden, og Falk smider også en del væk. De kan sagtens stresses noget mere. Ærgerligt vi ikke længere har Abildgaard til rådighed
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Kusk og Lucas er helt væk. Fossum er god, MC er fremragende.
Vi skal enten have VW ind i stedet for Kusk, eller stoppe alle direkte bolde mod angriberne.
Vi skal enten have VW ind i stedet for Kusk, eller stoppe alle direkte bolde mod angriberne.
Jeg savner Pallesens aggressivitet.. kom nu drenge!!!
Jeg tror vi ville få nemmere ved at holde i bolden hvis vi fik en link up spiller som Tom ind i front og en spiller som Lucas eller Olsen længere tilbage på banen. Men mest af alt trænger vi nok til at spillernes aktioner bare bliver skarpere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ha ha - de snakker om Stage som en der snart skifter til Real Madrid.. Nu må det fandme stoppe!
Synes godt nok Kehlet dømmer mange frispark for ingenting - selvfølgelig mest fremtrædende i situationen, hvor Lucas får gult. Frygter han får indflydelse på resultatet.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Nu begynder det at ligne gamle dage. Imponerende vi ikke kan sætte et større aftryk med alle de profiler københavnerne mangler plus en hård kamp i torsdag.
Hvor er det nemt.
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Det var vist et spørgsmål om tid
-
Ibiza Polar
Det er satme ringe dækket op.
Okore for fanden, hop dog
Det skulle jo ske. Typisk det kommer lige efter vi endelig har skabt en chance.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Øv. Men ellers gode aktioner lige inden hos Lucas og Olsen. Jeg tror nok vi får scoret. Men først efter VW kommer ind
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
AaB classic... når først vi kommer bagud i Parken, så falder det sammen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14