Gaarde6 skrev: ↑22. maj 2020, 10:47
Jeg tror ikke der kommer til at ske noget i dette vindue.
Synes faktisk også truppen ser fin nok ud.
Selvfølgelig kunne vi bruge kvalitet på 2-3 pladser, men med vores økonomi i baghovedet, vil det nok være bedst at lade være med at købe.
Jah jeg tror der kommer til at ske lidt, vi har trods alt 4 med kontraktudløb og umiddelbart tegner det til at alle forlader os.
Derudover forventer jeg, at vi forsøger at udleje Wessam og Thellufsen igen. Om det så lykkes er en anden sag.
Hvis vi forudsætter at der ikke sker yderligere afgange end overstående, så tror jeg vi går efter:
- En yngre højreback, med sine forcer i det offensive spil... måske ham islændingen.
- En spiller til offensiven, her er jeg mere usikker på hvad det er Friis og co. mener vi mangler. Men vi er for tynde i angrebet efter min mening.
- Tilgange fra u19: Jeppe P og Malthe Højholt (begge midtbane - edit: de har været i truppen siden januar men jo ikke rigtig gjort sig gældende.)
Personligt føler jeg at vi er okay stillet i centerforsvaret, omend et par skader hurtigt giver os udfordringer. Spørgsmålet er også hvor meget vi tror på Bærtelsen som 4. mand.
Hvad økonomien tillader bliver spændende at se. Her må vi godt nok også håbe at Abildgaard handlen går igennem.
Sker der afgange, hvor Lucas, Rinne og Ross må være de mest oplagte salgsemner, så skal der naturligvis ske yderligere.