Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF 07/06/20 klokken 17:00

Indlæg af Pastorius » 8. jun 2020, 09:42

Hanga skrev:
8. jun 2020, 09:23
troelsh skrev:
8. jun 2020, 09:19
Normalt plejer jeg at grine af agf når de har lidt succes, fordi man ved det nok skal fortage sig.

Denne gang er det dog anderledes, de har en bundsolid organisation og defensiv, de ligner efterhånden en fcm-light udgave, og det er ikke tilfældigt vi nu har tabt til dem fire gange i streg.

Der venter os en svær opgave på onsdag, og jeg frygter resten af sæsonen bliver en badeferie hvis vi bliver sendt ud af pokalen
Og så kommer AGF med den rigtige mentalitet hver gang. David har banket et hold op med masser af vinderattitude og fokus på opgaven. De har ikke en præstation som vores i går, hvor vi er totalt fraværende og nærmest kyste fra første sekund. Det var desværre en konstatering af, at vi stadig har meget at forbedre på holdet hvad angår mentalitet. Vi har stadig for få typer, der kræver en dedikeret indsats fra holdkammeraterne hver gang. Men det bedste er når det starter på trænerbænken, og her kommer man ikke uden om, at Kent var eminent til at stille krav til holdet, og han havde typer som KEP og Ris på banen der nægtede at tabe. Friis er en yderst sympatisk fyr og uden tvivl dygtig til mange facetter af trænergerningen, men jeg er i tvivl om ikke der er lige rigeligt pædagog/skolelærer over hans personlighed, til at få det bedste ud af en også lidt forsigtig og tilbageholden spillertrup.
Jeg gider ikke gå ind i AGF for jeg ser ikke ret meget af deres kampe, men jeg vil altså gerne opponere imod, hvis der er nogen der synes at AaB ikke viser den rette mentalitet. Vores fysiske udtryk og vilje fejler ingenting. Det er ganske simpelt et spørgsmål om at der er ting vi slet ikke gør godt nok, og det er altså ikke løbede meter eller intensitet i spillet vi mangler.

Der er ganske tydeligt en ubalance omkring midtbanen. Det ser tit ud som om vores forsvar er for dårligt (og i går var de også det - to ud af tre midterforsvarer burde ikke starte inde i superligaen) men egentlig er det ligeså meget fordi de bliver sat under et stort pres fordi vores defensive midt (der oftest kun er én mand) bliver overløbet (det skete også i går - flere gange) eller fordi vores backer er alt for dårlige til at presse indlæg.

AGF viste meget lidt i går, men det var rigeligt til at vi så dumme ud. Det ligner lidt billedet fra både træningskampe og EfB-kampen. Der skal ingenting til at skabe store målchancer imod os. Det holder simpelthen ikke. Den eneste grund til at det ikke er gået helt galt er Okore og Rinne, der har været reg gode i år. Forsvinder Okore bliver jeg rigtig nervøs.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Lomaha
2. div
2. div
Geografisk sted: Ikast

Indlæg af Lomaha » 8. jun 2020, 09:52

Kunne man få en oversættelse på KP? Er konstant i tvivl om vi taler om Kasper Pedersen eller Kristoffer Pallesen....

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 8. jun 2020, 09:53

Lomaha skrev:
8. jun 2020, 09:52
Kunne man få en oversættelse på KP? Er konstant i tvivl om vi taler om Kasper Pedersen eller Kristoffer Pallesen....
KP = Kasper Pedersen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Brønshøj

Indlæg af Rams » 8. jun 2020, 09:54

Tre indspark på en post-AaB dag

1) På trods af, at vi spiller usammenhængende og nosseløst, så laver vi alligevel 2 mål
2) Patrick Olsen så ikke god ud i går sammen med Magnus, det blev bedre da Kakeeto kom ind. Men tænker Inge Olsen er helt obs på midtbanen, det er vel derfor han lurer på nigerianeren fra Norge
3) En kende brutalt for Bærtelsen, at blive flået ud i pausen. Håber den unge mand rejser sig for, jeg har store forventninger til ham. Tror Ross ryger inden for det næste års tid, og så skal Bærtelsen sluses ind.
In verbis simus faciles

Lomaha
2. div
2. div
Geografisk sted: Ikast

Indlæg af Lomaha » 8. jun 2020, 09:54

Funky skrev:
8. jun 2020, 08:23
I øvrigt: Det, som også gør så nas ved sådan en kamp som den i går, det er, at forventningerne fra omverdenen (og ikke bare os fans) tydeligvis er høje. Eksemplificeret ved flere udsagn fra kommentatorerne i går. AaB forbindes (stadig) med ambitiøs, god, flydende, offensiv fodbold, og det er et spørgsmål om, hvor længe man kan bevare den positive profil og den interesse, den genererer, hvis ikke man får stabiliseret sig.
Rolig nu - det siger de stadig om Brøndby og det er da virkelig længe siden, de har vist noget....

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 8. jun 2020, 09:58

Pastorius skrev:
8. jun 2020, 09:42
Hanga skrev:
troelsh skrev:
Normalt plejer jeg at grine af agf når de har lidt succes, fordi man ved det nok skal fortage sig.

Denne gang er det dog anderledes, de har en bundsolid organisation og defensiv, de ligner efterhånden en fcm-light udgave, og det er ikke tilfældigt vi nu har tabt til dem fire gange i streg.

Der venter os en svær opgave på onsdag, og jeg frygter resten af sæsonen bliver en badeferie hvis vi bliver sendt ud af pokalen
Og så kommer AGF med den rigtige mentalitet hver gang. David har banket et hold op med masser af vinderattitude og fokus på opgaven. De har ikke en præstation som vores i går, hvor vi er totalt fraværende og nærmest kyste fra første sekund. Det var desværre en konstatering af, at vi stadig har meget at forbedre på holdet hvad angår mentalitet. Vi har stadig for få typer, der kræver en dedikeret indsats fra holdkammeraterne hver gang. Men det bedste er når det starter på trænerbænken, og her kommer man ikke uden om, at Kent var eminent til at stille krav til holdet, og han havde typer som KEP og Ris på banen der nægtede at tabe. Friis er en yderst sympatisk fyr og uden tvivl dygtig til mange facetter af trænergerningen, men jeg er i tvivl om ikke der er lige rigeligt pædagog/skolelærer over hans personlighed, til at få det bedste ud af en også lidt forsigtig og tilbageholden spillertrup.
Jeg gider ikke gå ind i AGF for jeg ser ikke ret meget af deres kampe, men jeg vil altså gerne opponere imod, hvis der er nogen der synes at AaB ikke viser den rette mentalitet. Vores fysiske udtryk og vilje fejler ingenting. Det er ganske simpelt et spørgsmål om at der er ting vi slet ikke gør godt nok, og det er altså ikke løbede meter eller intensitet i spillet vi mangler.

Der er ganske tydeligt en ubalance omkring midtbanen. Det ser tit ud som om vores forsvar er for dårligt (og i går var de også det - to ud af tre midterforsvarer burde ikke starte inde i superligaen) men egentlig er det ligeså meget fordi de bliver sat under et stort pres fordi vores defensive midt (der oftest kun er én mand) bliver overløbet (det skete også i går - flere gange) eller fordi vores backer er alt for dårlige til at presse indlæg.

AGF viste meget lidt i går, men det var rigeligt til at vi så dumme ud. Det ligner lidt billedet fra både træningskampe og EfB-kampen. Der skal ingenting til at skabe store målchancer imod os. Det holder simpelthen ikke. Den eneste grund til at det ikke er gået helt galt er Okore og Rinne, der har været reg gode i år. Forsvinder Okore bliver jeg rigtig nervøs.
Jeg er enig i din taktiske analyse, omend det langt fra var det eneste der var galt i går. Overordnet set mener jeg ikke at defensiven er et særligt stort problem i AaB, hvilket også bekræftes når der sammenlignes målscorer i tabellen... Jeg vil dog medgive at det har været et tydeligt problem efter coronapausen.

Jeg vil også give dig ret i, at vi en længere periode har set en god intensitet fra AaB. Men i går var det altså under al kritik, og det er da også hovedbudskabet i de udmeldinger der kommer fra Friis og spillertruppen efter kampen. Vi lignede et hold der var tilfredse med at være i top6 og som ikke var mødt op med hjerte og engagement - og det må under ingen omstændigheder ske i så vigtig en kamp. Jeg tror ikke det er fordi spillerne er ligeglade, jeg tror det er fordi der mangler nogen til at tage styring og skabe en atmosfære/kultur i "omklædningsrummet", der gør at vi tør gå ud og skyde brystet frem og give alt hvad vi har. I går overgav os vi fra første sekund til AGFs plan og gik end ikke ind i duellerne.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 8. jun 2020, 09:59

Lomaha skrev:
8. jun 2020, 09:54
Funky skrev:
8. jun 2020, 08:23
I øvrigt: Det, som også gør så nas ved sådan en kamp som den i går, det er, at forventningerne fra omverdenen (og ikke bare os fans) tydeligvis er høje. Eksemplificeret ved flere udsagn fra kommentatorerne i går. AaB forbindes (stadig) med ambitiøs, god, flydende, offensiv fodbold, og det er et spørgsmål om, hvor længe man kan bevare den positive profil og den interesse, den genererer, hvis ikke man får stabiliseret sig.
Rolig nu - det siger de stadig om Brøndby og det er da virkelig længe siden, de har vist noget....
Nej, det synes jeg nemlig ikke, de siger så meget om Brøndby længere. Brøndbys positive identitet hænger alene på deres fans nu om dage. BIF er ved at være has-been. AaB har lige nu meget mere medvind på medie-cykelstien end spillet berettiger, takket være den fantastiske '14-sæson. Men det fortsætter altså ikke i det uendelige, og i år er vi eks. voldsomt heldige med at have en Lucas Andersen, som stort set ene mand leverer noget af det spil som understøtter AaB's fodboldmæssige identitet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 8. jun 2020, 13:59

En rigtig dårlig præstation, hvor det mest af alt så ud som om, at AaB'erne ikke rigtig gad at være med. AGF er på ingen måder et blændende fodboldhold, men de er solide, og det var mere end rigeligt mod et frygteligt dårligt AaB-hold. De var komfortable med at overlade bolden til AaB, som ikke rigtig kom frem til noget, og når AGF så endelig havde bolden, var det alt for nemt for dem at skabe chancer. Det kan ikke kun have noget med indstillingen at gøre, som var ringe i går. Det er også et problem, som peger på træneren. Og en eller anden, forklar mig lige, hvordan Magnus Christensen har fået en kontrakt som professionel fodbodspiller. Det var simpelthen for ynkeligt.

Hvis vi ser ud over denne kamp, så ser vi endnu engang svaghederne ved denne slutspilsstruktur udstillet. For AaB er superligasæsonen overstået, og vi har nu ti træningskampe, hvor vi reelt ikke kan nå noget nøjagtigt som sidste gang klubben var i mesterskabsslutspillet. Jo, måske kan AaB nå en fjerdeplads, som teoretisk set kan give adgang til en playoff-kamp mod nummer syv om en plads i europa, hvis et hold fra top tre vinder pokalen. Og her er den gængse fodboldtilskuer nok stået af. Gør det nu enkelt, for helvede. Jo mere kompleksiteten øges, jo flere falder fra.

I nedrykningsspillet er det endnu mere grotesk, hvor flere hold reelt ikke har noget at spille for. Silkeborg er prisgivet, og i gruppe 2 er Randers og Horsens så langt foran, at de ikke kommer i nedrykningsfare. Så her står man nu med en lang række træningskampe. Målet med slutspilsstrukturen var at skabe mere spænding, men man har fået det modsatte.

Få nu bare aflivet den slutspilsstruktur én gang for alle.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 8. jun 2020, 14:15

Hanga skrev:
troelsh skrev:

AGFs mentalitet har i kampene før AaB i går ført til 0-0 hjemme mod Hobro, 1-2 ude til Silkeborg, 1-1 hjemme mod Randers med udligning i overtiden samt en sen og heldig 1-0-sejr over OB. Derimod har vi klart slået både Silkeborg, Lyngby, FCK og - knap så klart - Brøndby. Vi lignede et hold før Coronatiden, for hvem det var et spørgsmål om tid, før vi hentede AGF.

Vores forsvar kritiseres med rette, men ikke desto mindre holdt vi altså buret rent i 3 af de første 5 kampe før Coronatiden. Men tendenserne har godt været klare; vi slap jo også 3 mål ind i de to træningsopgør mod FCM og OB og ligner simpelthen ikke et hold, der har trænet på samme niveau som de andre hold. Jeg forstår heller ikke argumentet om, at vi ikke skulle kunne spille med genpres. Det kunne vi da så glimrende efter 2 måneders vinterpause.

Jeg forventer - og forlanger i grunden - en helt anden kamp, når vi tager mod AGF her på onsdag. Det kunne sateme hjælpe, om vi har van Weerth og Lucas Andersen til rådighed alle 90 minutter (hvilket i sig selv giver et andet AaB-hold). Har vi i øvrigt nogensinde tabt 4 kampe i træk til den samme modstander?

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 9. jun 2020, 11:33

Hvem er leveringsdygtig i lidt statistik på Okores tid i AaB? Antal kampe, antal røde kort og antal straffespark begået. Han har efterhånden været negativt-kampafgørende lidt for mange gange. Jeg vil ikke umiddelbart savne ham, hvis han forlader os til sommer.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 9. jun 2020, 12:27

Kenneth K skrev:
9. jun 2020, 11:33
Hvem er leveringsdygtig i lidt statistik på Okores tid i AaB? Antal kampe, antal røde kort og antal straffespark begået. Han har efterhånden været negativt-kampafgørende lidt for mange gange. Jeg vil ikke umiddelbart savne ham, hvis han forlader os til sommer.
Wyscout rater samlet set Okore som den tredjebedste stopper i Ligaen i denne sæson bag Sviatchenko og Scholz. Nogle detaljer:

- Okore ligger nr. 7 på "ball progression", der angiver spillerens evne til at føre bolden frem i banen via løb eller afleveringer. Det er altid stoppere, der er højest på den liste, så han er reelt den 7. bedste stopper i ligaen på den parameter..
- Okore ligger nr. 10 i ligaen med en succesrate på 75% vundne defensive dueller. Det er en meget imponerende succesrate, da han samtidig har en høj frekvens på 6,3 defensive dueller pr. kamp. Til sammenligning ligger Erik Sviatchenko på 74% og 6,2. (Kasper P ligger på 73%, men kun med en rate på 4,9).
- Okore ligger på 0,7 frispark pr. kamp. Fx ligger Sviatchenko på 1,3.

Derudover har Okore fået 4 gule kort og 0 røde i indeværende sæson. Siden sit comeback til Superligaen har han fået 14 gule og 3 røde på lige over 8.000 minutter, svarende til 89 hele kampe.

Jeg kommer til at savne Okore enormt, når han forlader klubben, men det er selvfølgelig nok uundgåeligt pga. hans lønkrav og hans manglende lederevner.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 9. jun 2020, 12:52

Yankee skrev:
9. jun 2020, 12:27
Kenneth K skrev:
Wyscout rater samlet set Okore som den tredjebedste stopper i Ligaen i denne sæson bag Sviatchenko og Scholz. Nogle detaljer:

- Okore ligger nr. 7 på "ball progression", der angiver spillerens evne til at føre bolden frem i banen via løb eller afleveringer. Det er altid stoppere, der er højest på den liste, så han er reelt den 7. bedste stopper i ligaen på den parameter..
- Okore ligger nr. 10 i ligaen med en succesrate på 75% vundne defensive dueller. Det er en meget imponerende succesrate, da han samtidig har en høj frekvens på 6,3 defensive dueller pr. kamp. Til sammenligning ligger Erik Sviatchenko på 74% og 6,2. (Kasper P ligger på 73%, men kun med en rate på 4,9).

Derudover har Okore fået 4 gule kort og 0 røde i indeværende sæson. Siden sit comeback til Superligaen har han fået 14 gule og 3 røde på lige over 8.000 minutter, svarende til 89 hele kampe.

Jeg kommer til at savne Okore enormt, når han forlader klubben, men det er selvfølgelig nok uundgåeligt pga. hans lønkrav og hans manglende lederevner.
Jeg er enig - Okore har været vores klart stærkeste forsvarsspiller de seneste tre år og laver altså ikke helt så mange "hjerneblødninger", som folk gerne vil gøre det til.
Men han har vel løst regnet kostet 5 mio. kr. på budgettet hvert eneste år, siden vi købte ham, og det har vi selvfølgelig ikke råd til at fortsætte. Mit gæt er, at vi i næste sæson kommer til at se vores samlede budget skåret ned med præcis så mange penge, som der er kontraktudløb for - og altså dermed en de facto nedbudgettering. Så tror ikke folk skal sidde og heppe alt for meget på forstærkninger på flere pladser.

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 9. jun 2020, 12:55

Gnu skrev:
8. jun 2020, 13:59

Få nu bare aflivet den slutspilsstruktur én gang for alle.
Ja tak!

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold

Indlæg af KongGulerod » 9. jun 2020, 19:31

Yankee skrev:
Kenneth K skrev:

Hvordan er Ross’ stats?

raekkeettre
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lars Thomsen

Indlæg af raekkeettre » 9. jun 2020, 21:59

Yankee skrev:
Kenneth K skrev:

Står der hvor mange gange han placere sig forkert og hvor mange gange han er skyld i mål, eller hvor mange gange hans attitude har dårlig indvirkning på holdet, eller om hans lønning som 2. Mest i hele truppen er det værd. Eller hvor nervøse han gør spillere omkring sig fordi man aldrig ved hvor han står eller hvad han laver...Den mand er skyld i mål i hver anden kamp....Jeg kommer dælme ikke til at savne ham. Har det lidt lige som da Würtz blev solgt til FCK og vi sæsonen efter vandt mesterskabet, fordi holder blev sat anderledes og der blev penge til rådighed. Vi bliver bedre uden Okore, men alt muligt held og lykke til ham.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 10. jun 2020, 08:48

raekkeettre skrev:
9. jun 2020, 21:59
Står der hvor mange gange han placere sig forkert og hvor mange gange han er skyld i mål, eller hvor mange gange hans attitude har dårlig indvirkning på holdet, eller om hans lønning som 2. Mest i hele truppen er det værd. Eller hvor nervøse han gør spillere omkring sig fordi man aldrig ved hvor han står eller hvad han laver...Den mand er skyld i mål i hver anden kamp....Jeg kommer dælme ikke til at savne ham. Har det lidt lige som da Würtz blev solgt til FCK og vi sæsonen efter vandt mesterskabet, fordi holder blev sat anderledes og der blev penge til rådighed. Vi bliver bedre uden Okore, men alt muligt held og lykke til ham.
Statistik kan naturligvis kun give en del af billedet, men nu blev der direkte spurgt til statistik på Jores Okores præstationer i AaB, så det er vel relevant nok?

Jeg er sådan set enig i at han næppe er den løn værd, han får, ligesom han ikke har formået at træde i karakter som en egentlig lederfigur. Men det er helt i skoven at beskylde ham for at gøre medspillerne nervøse eller at skylde mål i hver anden kamp. Det er simpelthen langt ude og jeg tror du får et chok når han er væk til næste sæson. Hvem skal så tage alle de dueller og nærkampe, som Okore spiser til morgenmad? Vi kan håbe på at Ross ikke bliver solgt, men ellers synes jeg det ser meget problematisk ud.

Jeg synes tværtimod at Okore har medvirker til at få det absolut maksimale ud af Kasper Pedersen, der i mine øjne ikke er en Superliga-stopper, netop fordi Okore løser så mange af de hårde løbedueller og nærkampe. Så er det klart at Okore også laver flere fejl - det er jo ham, der rager kastanjerne ud af ilden hele tiden.

Brugeravatar
Hajen
Allstar
Allstar

Indlæg af Hajen » 10. jun 2020, 08:57

Problemet er vel kort og godt, at de spillere Okore har omkring sig, ikke er gode nok (KP eksempelvis) eller stabile nok (Thelanders skader og Ross' manglende rutine), hvorfor Okore får en lederrolle, som han reelt ikke burde ha'

Okore burde være det der i gamle dage kaldtes en forstopper, der "æder" de andres angriber(e) og dertil mangler vi så den ledende, spillende midterforsvarer, så kære Olsen: Sæt i gang ;)
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 10. jun 2020, 10:54

Yankee skrev:
10. jun 2020, 08:48
raekkeettre skrev:
Statistik kan naturligvis kun give en del af billedet, men nu blev der direkte spurgt til statistik på Jores Okores præstationer i AaB, så det er vel relevant nok?

Jeg er sådan set enig i at han næppe er den løn værd, han får, ligesom han ikke har formået at træde i karakter som en egentlig lederfigur. Men det er helt i skoven at beskylde ham for at gøre medspillerne nervøse eller at skylde mål i hver anden kamp. Det er simpelthen langt ude og jeg tror du får et chok når han er væk til næste sæson. Hvem skal så tage alle de dueller og nærkampe, som Okore spiser til morgenmad? Vi kan håbe på at Ross ikke bliver solgt, men ellers synes jeg det ser meget problematisk ud.

Jeg synes tværtimod at Okore har medvirker til at få det absolut maksimale ud af Kasper Pedersen, der i mine øjne ikke er en Superliga-stopper, netop fordi Okore løser så mange af de hårde løbedueller og nærkampe. Så er det klart at Okore også laver flere fejl - det er jo ham, der rager kastanjerne ud af ilden hele tiden.
Fuldstændig enig. Der kan være mange grunde til at vi ikke skal forlænge med Okore, men det bliver et mærkbart tab, og det kommer til at gøre os markant svagere, hvis ikke der bliver fyldt op med noget der ligner samme kvalitet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 10. jun 2020, 14:43

Yankee skrev:
Kenneth K skrev:

Fremragende med det indblik! Tak.

Jeg overvejede at skrive i mit indlæg, at det kunne være, at jeg bare efterhånden havde set mig blind på hans præstationer, fordi hans udfald igennem længere tid har irriteret mig meget -- for jeg havde satme store forventninger til ham, da vi signede ham. Den disclaimer og det bias undlod jeg dog at skrive; måske fordi jeg stadig var rimelig indebrændt ovenpå den sindssygt ringe indsats, hele holdet lagde for dagen forleden. Anyways, det bias skulle jeg nok have fremlagt, for ovenstående statistik taler jo et klart sprog om, at han også præsterer gode aktioner og gode kampe; og at de faktisk er i overtal. Tak.

Nå, ny dag, ny kamp, samme modstander. KOM SÅ, AaB!

raekkeettre
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lars Thomsen

Indlæg af raekkeettre » 10. jun 2020, 19:08

Yankee skrev:
10. jun 2020, 08:48
raekkeettre skrev:

Thelander og KEP gjorde KP temmelig meget bedre end Okore har gjort. Og mange af hans nærkampe kommer fordi han selv står forkert eller sætter en aflevering direkte i fødderne på modstanderen. Og jeg mener han virkelig koster i hver anden kamp. Og jeg tror bestemt ikke jeg får et chok. Men lad os se...:)

Besvar