Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
AnyFellow
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Viborg

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af AnyFellow » 18. jun 2020, 14:17

Yankee skrev:
18. jun 2020, 14:10
AnyFellow skrev:
18. jun 2020, 13:15
Det er nu også sagt med et glimt i øjet, da jeg mener han heller ikke i AaB har leveret på det niveau jeg ville have forventet.
Det er godtnok et vildt statement. Mener du seriøst at du havde forventet et højere niveau fra Lucas Andersen end det, han viser?
Ikke i forhold til mål og assists, men jeg havde forventet at hans bundniveau var højere og at han ikke faldt ud af kampene i perioder, som han ind i mellem gør, således han kunne bidrage med offensive aktioner til, at vi ikke på samme måde som nu blev presset i bund.

Jeg ved godt at det hele ikke er sort/hvid, og at resten af holdets performance også kan være med til at gøre det svært for ham, men jeg havde forventet at en spiller i hans lønklasse ville have et højere bundniveau. En del af årsagen er måske også at han tilsyneladende nærmest har spillet skadet det sidste år.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 18. jun 2020, 14:17

Mephisto2 skrev:
18. jun 2020, 11:18
Tyskeren skrev:
18. jun 2020, 11:07
Buzz Killington skrev:
17. jun 2020, 21:10
Tyskeren skrev:
17. jun 2020, 20:19
Var til forretningsmiddag idag, hvor min gæst nævnte at Ståle har indledt snakken med Lucas. Han er selv sponsor i FCK og har styr på hvad der sker på gangene derovre.. FCK skal eftersøgende ud og bruge en del penge her til sommer, og Lucas er 1. prioritet..
Ja, du har vel omkring 25% chance for at ramme rigtigt.
Jamen tro hvad du vil! Gengiver bare hvad han sagde, og han er en etableret herre i livet omkring FCK.
Men hvorfor er børsen så ikke orienteret, hvis AaB har sagt ok til, FCK kunne tale med Lucas?
Børsen behøver ikke nødvendigvis blive informeret - kun hvis der er gang i reelle forhandlinger (med AaB) der kan påvirke aktiekursen, skal der informeres. Det kan sagtens være noget med, at FCK har fået lov til overhovedet at afdække om det er en mulighed at skrive en kontrkat med Lucas. Hvis der ikke er reelle forhandlinger omkring et salg med AaB, kan jeg ikke se hvorfor der skulle informeres.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 18. jun 2020, 14:21

Det ser ud til at transfervinduet forlænges til 5. oktober. Det må være dårligt nyt for de mindre ligaer - og specielt for klubber som AaB, som ofte har levet af at samle spillere om, som havde håbet på en større kontrakt, men alligevel ikke fik den.

Sæsonen vil være næsten halvvejs, inden vi kender det endelige hold.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 18. jun 2020, 14:22

AnyFellow skrev:
18. jun 2020, 14:17
Yankee skrev:
18. jun 2020, 14:10
AnyFellow skrev:
18. jun 2020, 13:15
Det er nu også sagt med et glimt i øjet, da jeg mener han heller ikke i AaB har leveret på det niveau jeg ville have forventet.
Det er godtnok et vildt statement. Mener du seriøst at du havde forventet et højere niveau fra Lucas Andersen end det, han viser?
Ikke i forhold til mål og assists, men jeg havde forventet at hans bundniveau var højere og at han ikke faldt ud af kampene i perioder, som han ind i mellem gør, således han kunne bidrage med offensive aktioner til, at vi ikke på samme måde som nu blev presset i bund.

Jeg ved godt at det hele ikke er sort/hvid, og at resten af holdets performance også kan være med til at gøre det svært for ham, men jeg havde forventet at en spiller i hans lønklasse ville have et højere bundniveau. En del af årsagen er måske også at han tilsyneladende nærmest har spillet skadet det sidste år.
Hvilken type troede du vi ville få ind med Lucas Andersen? Han er en kreativ og kampafgørende angriber - ikke en spiller, der tager presset af holdet ved at være spilstation eller at fordele spillet fra midtbanen.

Lucas Andersens 19/20-sæson er måske den bedste enkeltsæson en AaB-spiller nogensinde har haft. Han er et seriøst emne til at være årets spiller i Superligaen selvom AaB ligger nr. 6. Det er helt uhørt at forvente mere af ham og selvfølgelig er han en interessant spiller for både København og klubber på endnu højere niveau.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 18. jun 2020, 14:24

At han falder ud i nogle kampe er kun naturligt, når vi så ofte har kampe hvor vi ikke kan få etableret spil igang. Selv i går hvor han spiller en svag kamp formår han faktisk at skabe et par udmærkede situationer som bedre spillere end Pallesen og Patrick havde fået noget ud af.

Lucas er uden tvivl den bedste fodboldspiller der har været i trøjen i min tid som fan (fra 2002/03 ca). Og han viser det ofte.

Vi er nødt til at sikre defensiven og sikre at vi har flere kampe hvor vi er meget på bolden, og erobrer den hurtigt når vi mister den. Så vil Lucas også blive endnu bedre. Med de rigtige typer kan han sagtens score 15-20 mål og lægge op til lige så mange på en sæson. Men som Yankee skriver, så kan han bare ikke gøre særlig meget ved at vores hold ofte fanges i ubalance, eller at for mange spillere virker bange for at spille fodbold.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 18. jun 2020, 17:08

Forza skrev:
17. jun 2020, 22:43
Aalborg frederikshavner skrev:
17. jun 2020, 20:57
Mephisto2 skrev:
17. jun 2020, 20:25
Tyskeren skrev:
Var til forretningsmiddag idag, hvor min gæst nævnte at Ståle har indledt snakken med Lucas. Han er selv sponsor i FCK og har styr på hvad der sker på gangene derovre.. FCK skal eftersøgende ud og bruge en del penge her til sommer, og Lucas er 1. prioritet..
At FCK er interesserede ved alle. Det spændende er, om Lucas nu er det.....
Lucas fortjener nogle bedre medspillere, det er kun naturligt hvis han takker ja særligt hvis han er med til at skaffe pokaltitlen hjem til Aalborg. Det virker til at det er vigtigt for ham at vinde noget med AaB og her kan pokaltitlen være et fint punktum.

Så kan det være at vi får Thomsen med som en del af handlen
Lucas bør gå efter udlandet. Thomsen har jeg ikke det store behov for. Han bliver dyr på lønnen og kan ikke sætte en mand, løbe stærkt eller afslutte. Jeg foretrækker andre typer.
Jeg kan virkelig heller ikke se den store værdi i Thomsen. Når det er sagt, så tror jeg ikke på FCK/Lucas rygtet.
Et Hjerte - En Klub

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 18. jun 2020, 17:26

Jeg mener ærlig talt at Inge, Friis og Lucas bør sætte sig ned og snakke om hvordan vi hjælper ham bedst. Lucas skal selvfølgelig ikke vælge hverken taktik eller indkøb, men Friis og Inge bør købe ind efter hans behov. Lucas er sådan en spiller der kan gøre et middelmådigt hold godt på gode dage, men også en spiller der kan gøre et godt hold til mesterskabskandidat. Vi har tegningerne til at være et godt hold, men generelt set er vi pt. middelmådige.

Der må og skal være luft i budgettet til 2-3 nye folk, og med de rette indkøb kan det sagtens løfte os betydeligt uden at vi skal gå på kompromis med egne værdier og strategi.

Jeg antager at Okore, Tengstedt, Thellufsen og Rinne er i andre klubber end AaB, og at spillere som Kakeeto og Patrick ikke regnes som seriøse trupspillere, hvis de forlænges.

Det efterlader os med følgende trup

Målmand
Andreas Hansen

Forsvar
Kristoffer Pallesen
Mathias Ross
Rasmus Thelander
Kasper Pedersen
Anders Bærtelsen
Jakob Ahlmann
Lukas Klitten

Midtbane
Iver Fossum
Magnus Christensen
Patrick Olsen
Malthe Højholt
Jeppe Pedersen

Angreb
Lucas Andersen
Kasper Kusk
Tom Van Weert
Oliver Klitten
Wessam Abou Ali
Frederik Børsting

Ideal opstilling
Hansen
Pallsen-Thelander-Ross-Ahlmann
Fossum-MC-Olsen
VW-Kusk-Lucas

Først og fremmest skal vi hente en 2. målmand. Jeg har dog hverken de store krav eller forventninger. En 1. div keeper, eller hvad nu kan være fint.

Højrebacken er for tynd med kun Pallesen. Derudover mener jeg stadigvæk ikke, at han er god nok til det niveau vi gerne vil være med på. Jeg kan forstå at der stadig er interesse for ham islændingen, og jeg synes som sådan det kan være en fin tilføjelse, nu hvor Pallesen har 3½ år tilbage. Der må også være fine muligheder for spilletid, og Pallesen er næppe den der laver de største indsigelser hvis han bliver overhalet indenom af en ung spiller. Det vigtigste er at vi kan få en spiller på backen der kan andet og mere end bare at løbe igennem sin modstander. Pallesen er en mosleback, og hans kvaliteter passer dårligt ind på vores hold.

Det centrale forsvar har ligeledes sine udfordringer. Selvom Okore er en dygtig stopper kan jeg godt se muligheder i at vi er tvunget til at lede andre steder. Okore er måske ikke helt uden skyld i, at vi har været så ringe i opspillet, men det er heller ikke hans job. Nu har vi måske muligheden for at finde den stopperprofil vi har manglet. En spiller med coolness på bolden, og som kan holde fast på en ellers ung bagkæde, hvis vi i nogle kampe spiller med Klitten, Ross og ham islændingen på højre back. Thelander er en god spiller, men bør ikke regnes som starter. Hans skadeshistorik er ikke holdbar. Måske ham Stabæk anføren der tidligere er nævnt her i tråden, ellers må der være en skanidav i udlandet der skal have karrieren på rette spor.

Den centrale midtbane er ligeledes lidt for tynd. Pedersen og Højholt kan være fine talenter, men de slår mig begge som 8'ere, og spillere der skal konkurrere med Olsen og Fossum om spilletid. Det er som sådan fint, men der mangler den midtbanegeneral der ikke laver fejl, den der holder de andre i ilden og kan bakke det op med et intenst presspil. Olsen og Fossum er gode spillere, men fylder begge for lidt uagtet at de løber meget. Magnus er ligeledes ok for det meste, men er umoden i sit spil, og er ringe under pres. Han fylder ligeledes ikke nok, og bliver ofte fanget ude af position. Magnus er god som back-up, og kan sagtens være med i mange kampe, men til de vigtigere kampe skal der noget mere til.

Offensivt lider vi under at vores tre forreste er meget ens typer. Teknisk gode, ok hurtige og til tider et fint blik for hinanden. På bænken er vi henvist til nogle af de samme typer, men med mindre kvalitet. Ingen af vores offensivspillere er meget værd i boksen, og ligeledes er det heller ikke meget pres på modstanderens bagkæde der kommer fra vores forreste tre. Her synes jeg Kaufmann med sin styrke, ihærdighed og fart kunne stresse forsvar som FCM, FCK eller AGF, hvorimod vi på det sidste har set, at de helt upresset har kunne sætte spillet igang.

Der mangler ganske enkelt nogle andre typer. Først og fremmest kunne det være fedt med en aggressiv og stærk frontangriber. Det behøver ikke at være en decideret targetman, men en spiller der kan holde på bolden så andre kan løbe i position, og en spiller der kan levere et overbevisende pres på modstanderens banehalvdel. Vi kunne vinde meget på at vinde bolden højt på banen og fange vores modstandere ude af balance. Det sker bare for sjældent. Mikael Ishak er for mig stadig en lidt våd drøm, omend jeg ikke husker meget angående hans presspil. Men han var god i boksen og udmærket teknisk. Noget vi helt sikkert kunne bruge.

Det lyder umiddelbart dyrt, men der er en del spillere derude med kontraktudløb, og de her 3½ forstærkninger vil kunne sparke os et godt stykke frem. Jeg forventer ikke at vi henter 3 nye profiler, men Inge har et par klare steder der kan forstærkes, og som kan give holdet en stærkere rygrad.

Det giver følgende opstilling
Hansen
Pallesen-Ny-Ross-Ahlmann
Fossum-Ny-Olsen
Kusk/VW-Ny-Lucas
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Johansson

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 18. jun 2020, 18:42

FIDEL skrev:
18. jun 2020, 11:17
Tyskeren skrev:
18. jun 2020, 11:07
Buzz Killington skrev:
17. jun 2020, 21:10
Tyskeren skrev:
Ja, du har vel omkring 25% chance for at ramme rigtigt.
Jamen tro hvad du vil! Gengiver bare hvad han sagde, og han er en etableret herre i livet omkring FCK.
Har vi et overblik over AaBs økonomi pt? Hvor meget bløder man pga Corona osv?
Det kan jo være, at vi er nødt til at sælge Lucas i næste vindue. Han er superligaens bedste spiller, men tænk hvor mange positioner vi kan forstærke os på for de penge vi får for Lucas. Desuden har Friis formået at skabe et hold, der er alt for afhængige af 1 mand! Det bryder jeg mig ikke om. Der skal være flere strenge at spille på.
Ja det vil absolut være interessant at få et indblik i økonomien men der er næppe tvivl om at klubben er ramt.

Ser gerne tilgang af 3-4 profiler men det kommer næppe til at ske. Mads Emil Madsen kunne være en rigtig god signing da han har den coolness på bolden og i det opbyggende spil som vi så udtalt mangler på den centrale midtbane, jeg tvivler desværre stærkt på at det er en realistisk tilgang.

Den unge angriber Alexander Lind ligeledes fra Silkeborg IF ser også spændende ud

IAO må ud og finde guld til en billig penge

Davol77
Miniput
Miniput
Favoritspiller: Torben Boye

Indlæg af Davol77 » 18. jun 2020, 21:53

Er enig med alle. Jeg er ny her.

Jeg syntes vi vi skal prøve at gå efter Tim Sparv, Marc del Hende og så må vu finde en striker fra udlandet hvid det er muligt. Syntes det er fint at bruge vores enge spillere men det holder jo bare ikke i længden. Vi har bring for rutine på alle led.

Det bliver godt at komme af med Okore og så måske en ny træner der har erfaring og passion. Friis vil være en rigtig god asst træner men er bare ikke manden på lang sigt. Tror osse at Inge kan godt se det allerede nu.

Hvis vi kan komme i Europa så har vi bestemt muligheder for at få nogle meget bedre spiller end de sidste par år.

Davol77
Miniput
Miniput
Favoritspiller: Torben Boye

Indlæg af Davol77 » 18. jun 2020, 21:53

Er enig med alle. Jeg er ny her.

Jeg syntes vi vi skal prøve at gå efter Tim Sparv, Marc del Hende og så må vu finde en striker fra udlandet hvid det er muligt. Syntes det er fint at bruge vores enge spillere men det holder jo bare ikke i længden. Vi har bring for rutine på alle led.

Det bliver godt at komme af med Okore og så måske en ny træner der har erfaring og passion. Friis vil være en rigtig god asst træner men er bare ikke manden på lang sigt. Tror osse at Inge kan godt se det allerede nu.

Hvis vi kan komme i Europa så har vi bestemt muligheder for at få nogle meget bedre spiller end de sidste par år.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 18. jun 2020, 22:56

Sparv vil være en fantastisk spiller at få ind. Spørgsmålet er om det er realistisk. Som type har han helt sikkert noget af den vilje og energi vi ofte mangler.

AaB-Jones
Allstar
Allstar

Indlæg af AaB-Jones » 18. jun 2020, 23:01

jonas386 skrev:
18. jun 2020, 17:26
Jeg mener ærlig talt at Inge, Friis og Lucas bør sætte sig ned og snakke om hvordan vi hjælper ham bedst. Lucas skal selvfølgelig ikke vælge hverken taktik eller indkøb, men Friis og Inge bør købe ind efter hans behov. Lucas er sådan en spiller der kan gøre et middelmådigt hold godt på gode dage, men også en spiller der kan gøre et godt hold til mesterskabskandidat. Vi har tegningerne til at være et godt hold, men generelt set er vi pt. middelmådige.

Der må og skal være luft i budgettet til 2-3 nye folk, og med de rette indkøb kan det sagtens løfte os betydeligt uden at vi skal gå på kompromis med egne værdier og strategi.

Jeg antager at Okore, Tengstedt, Thellufsen og Rinne er i andre klubber end AaB, og at spillere som Kakeeto og Patrick ikke regnes som seriøse trupspillere, hvis de forlænges.

Det efterlader os med følgende trup

Målmand
Andreas Hansen

Forsvar
Kristoffer Pallesen
Mathias Ross
Rasmus Thelander
Kasper Pedersen
Anders Bærtelsen
Jakob Ahlmann
Lukas Klitten

Midtbane
Iver Fossum
Magnus Christensen
Patrick Olsen
Malthe Højholt
Jeppe Pedersen

Angreb
Lucas Andersen
Kasper Kusk
Tom Van Weert
Oliver Klitten
Wessam Abou Ali
Frederik Børsting

Ideal opstilling
Hansen
Pallsen-Thelander-Ross-Ahlmann
Fossum-MC-Olsen
VW-Kusk-Lucas

Først og fremmest skal vi hente en 2. målmand. Jeg har dog hverken de store krav eller forventninger. En 1. div keeper, eller hvad nu kan være fint.

Højrebacken er for tynd med kun Pallesen. Derudover mener jeg stadigvæk ikke, at han er god nok til det niveau vi gerne vil være med på. Jeg kan forstå at der stadig er interesse for ham islændingen, og jeg synes som sådan det kan være en fin tilføjelse, nu hvor Pallesen har 3½ år tilbage. Der må også være fine muligheder for spilletid, og Pallesen er næppe den der laver de største indsigelser hvis han bliver overhalet indenom af en ung spiller. Det vigtigste er at vi kan få en spiller på backen der kan andet og mere end bare at løbe igennem sin modstander. Pallesen er en mosleback, og hans kvaliteter passer dårligt ind på vores hold.

Det centrale forsvar har ligeledes sine udfordringer. Selvom Okore er en dygtig stopper kan jeg godt se muligheder i at vi er tvunget til at lede andre steder. Okore er måske ikke helt uden skyld i, at vi har været så ringe i opspillet, men det er heller ikke hans job. Nu har vi måske muligheden for at finde den stopperprofil vi har manglet. En spiller med coolness på bolden, og som kan holde fast på en ellers ung bagkæde, hvis vi i nogle kampe spiller med Klitten, Ross og ham islændingen på højre back. Thelander er en god spiller, men bør ikke regnes som starter. Hans skadeshistorik er ikke holdbar. Måske ham Stabæk anføren der tidligere er nævnt her i tråden, ellers må der være en skanidav i udlandet der skal have karrieren på rette spor.

Den centrale midtbane er ligeledes lidt for tynd. Pedersen og Højholt kan være fine talenter, men de slår mig begge som 8'ere, og spillere der skal konkurrere med Olsen og Fossum om spilletid. Det er som sådan fint, men der mangler den midtbanegeneral der ikke laver fejl, den der holder de andre i ilden og kan bakke det op med et intenst presspil. Olsen og Fossum er gode spillere, men fylder begge for lidt uagtet at de løber meget. Magnus er ligeledes ok for det meste, men er umoden i sit spil, og er ringe under pres. Han fylder ligeledes ikke nok, og bliver ofte fanget ude af position. Magnus er god som back-up, og kan sagtens være med i mange kampe, men til de vigtigere kampe skal der noget mere til.

Offensivt lider vi under at vores tre forreste er meget ens typer. Teknisk gode, ok hurtige og til tider et fint blik for hinanden. På bænken er vi henvist til nogle af de samme typer, men med mindre kvalitet. Ingen af vores offensivspillere er meget værd i boksen, og ligeledes er det heller ikke meget pres på modstanderens bagkæde der kommer fra vores forreste tre. Her synes jeg Kaufmann med sin styrke, ihærdighed og fart kunne stresse forsvar som FCM, FCK eller AGF, hvorimod vi på det sidste har set, at de helt upresset har kunne sætte spillet igang.

Der mangler ganske enkelt nogle andre typer. Først og fremmest kunne det være fedt med en aggressiv og stærk frontangriber. Det behøver ikke at være en decideret targetman, men en spiller der kan holde på bolden så andre kan løbe i position, og en spiller der kan levere et overbevisende pres på modstanderens banehalvdel. Vi kunne vinde meget på at vinde bolden højt på banen og fange vores modstandere ude af balance. Det sker bare for sjældent. Mikael Ishak er for mig stadig en lidt våd drøm, omend jeg ikke husker meget angående hans presspil. Men han var god i boksen og udmærket teknisk. Noget vi helt sikkert kunne bruge.

Det lyder umiddelbart dyrt, men der er en del spillere derude med kontraktudløb, og de her 3½ forstærkninger vil kunne sparke os et godt stykke frem. Jeg forventer ikke at vi henter 3 nye profiler, men Inge har et par klare steder der kan forstærkes, og som kan give holdet en stærkere rygrad.

Det giver følgende opstilling
Hansen
Pallesen-Ny-Ross-Ahlmann
Fossum-Ny-Olsen
Kusk/VW-Ny-Lucas
Rigtig fin analyse af truppen - og jeg er langt henad vejen enig. Jeg er ikke sikker på, at Rinne kan sælges til en ordentlig pris nu, så måske ventes der et vindue mere.

Vil virkelig gerne have en venstrebenet stopper med evner fremadrettet, fart og duelstyrke inkl. på dødbolde (hvor Okore efterlader et hul). Men de kriterier er nok ikke billige at opfylde.

På midten er jeg blevet ret bekymret for Fossum og Olsens placeringsevne og duelstyrke - defensivt ser de ofte helt elendige ud, når vi ikke får sat det høje pres. Magnus ser jeg heller ikke som bærende starter. Derfor ser jeg (desværre) to behov på midtbanen, som måske kan dækkes af samme 6'er-type. En duelstærk og placeringsstærk midtbanespiller og en boldfordeler, som kan spille hurtigt med få berøringer og lave de dybe stikninger. Nigerianeren fra Norge vil ud fra video kunne udfylde rollen på bolden, men jeg tror, at vi vil komme til at må går fysik med ham, Olsen og Fossum (sidstnævnte er jeg desværre ret lunken ved trods det fine cv).

Angrebsmæssigt savner jeg også en rigtig 9'er, som måske vil gøre, at vi kan bygge videte på vores forberede indlægsspil samt i perioder vil kunne spille 4-4-2 med diamant, hvor Lucas ligger som forreste midtbane.

In Inge we trust! :-)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 19. jun 2020, 08:49

Jeg har tre dogmer til transfervinduet:

1) Ikke flere gamle AaB-profiler

2) Hent spillere, der er skadesfri og kan spille med fra dag 1

3) Hent unge spillere med videresalgspotentiale. Den største fejl i hvordan man har brugt Bassogog-millionerne er at man ikke har forsøgt at lave en ny Bassogog.

Nå ja, og så synes jeg AaB skulle købe Edgar Babayan.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 19. jun 2020, 08:58

Yankee skrev:
19. jun 2020, 08:49

3) Hent unge spillere med videresalgspotentiale. Den største fejl i hvordan man har brugt Bassogog-millionerne er at man ikke har forsøgt at lave en ny Bassogog.

Edgar har power, men han bliver 25 til oktober. Den clasher med 3).
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 19. jun 2020, 09:02

Yankee skrev:

Jeg er enig i det ville være ideelt.

Problemet er bare at dogme 2 og 3 udgør de allerdyreste spillere på markedet.

Skal vi hente profiler fra udlandet skal de ha’ døjet med skader/formnedgang eller skuffende præstationer for at AaB overhovedet er interessante. Unge spillere med videresalgspotentiale er de dyreste på det nuværende marked.

Friis har eftersigende tidligere meldt ud at Thomsen var “drømmespilleren” i hans system. Det håber jeg virkelig ikke man smider millioner efter. Jeg ser intet i Thomsens spil som ville rykke det store for os.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 19. jun 2020, 09:18

Yankee skrev:

Jeg er nysgerrig. Hvad er det ved Babayan, du mener kan forstærke os?

Brugeravatar
Hajen
Allstar
Allstar

Indlæg af Hajen » 19. jun 2020, 10:35

Yankee skrev:

Slet ikke enig i pkt 3 - vi har da så rigeligt med bold-mongoler i truppen...; det vi mangler, er en blind kineser med alt for mange penge !
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"

FIDEL
Allstar
Allstar

Indlæg af FIDEL » 19. jun 2020, 10:37

Hajen skrev:
19. jun 2020, 10:35
Yankee skrev:

Slet ikke enig i pkt 3 - vi har da så rigeligt med bold-mongoler i truppen...; det vi mangler, er en blind kineser med alt for mange penge !
Bassogog er/var sgu da ikke boldmongol. Hans teknik var på et højt niveau. Han havde selvfølgelig nogle områder, hvor han skulle forbedre sig i AaB, men det var/er nogle vilde spidskompetencer han har. Dem kunne vi godt bruge pt.

Brugeravatar
Hajen
Allstar
Allstar

Indlæg af Hajen » 19. jun 2020, 10:45

FIDEL skrev:
19. jun 2020, 10:37
Hajen skrev:
Yankee skrev:

Bassogog er/var sgu da ikke boldmongol. Hans teknik var på et højt niveau. Han havde selvfølgelig nogle områder, hvor han skulle forbedre sig i AaB, men det var/er nogle vilde spidskompetencer han har. Dem kunne vi godt bruge pt.
En mand der ikke kunne tage tre med en badebold...., ja så må du da være svært tilfreds med det tekniske niveau i truppen også nu ;)
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"

FIDEL
Allstar
Allstar

Indlæg af FIDEL » 19. jun 2020, 11:21

Hajen skrev:
19. jun 2020, 10:45
FIDEL skrev:
19. jun 2020, 10:37
Hajen skrev:
Yankee skrev:

En mand der ikke kunne tage tre med en badebold...., ja så må du da være svært tilfreds med det tekniske niveau i truppen også nu ;)
Jeg er ikke enig. Men jeg mener ikke, at det tekniske niveau i truppen pt., er vores største problem.

Låst