Jeg er til dels enig. Lucas må gerne tage et halvt til et helt år mere for os hvis det rette bud ikke kommer. Han er trods alt på et niveau vi aldrig ellers kommer til at hente fra.FIDEL skrev: ↑2. jul 2020, 12:20Tjoo, det er slet ikke utænkeligt.Forza skrev: ↑2. jul 2020, 12:04Kunne sagtens de FCM tage ham. Dels for potentialet og dels for at irritere AaB. Det er set før.FIDEL skrev: ↑2. jul 2020, 10:20Der er da flere klubber, som kan bruge en transferfri offensivspiller med potentiale. Det er vel alle SL-klubber undtagen fck og fcm, tænker jeg.Buzz Killington skrev: ↑2. jul 2020, 10:11I så fald er det sgu ikke et sundhedstegn. Jeg kan dog ikke lige se hvilken klub der ville være oplagt for ham. Han vil få langt større problemer med at komme på hold hos de andre tophold, og af der er ikke rigtigt nogen af holdene i nedrykningsspillet der er interessante.
Det kunne selvfølgelig være Brøndby, da Capellas på forunderlig vis udtog ham, selvom han kun havde fået et par minutter på førsteholdet på det tidspunkt. Det kan indikere at man har fulgt ham tæt på de kanter.
Det er sgu skidt, hvis ikke vi forlænger med ham. Endelig har vi et talent med nogle synlige spidskompetencer, og så kan det være han smutter. Men måske ønsker Søren ganske enkelt at prøve noget andet end AaB. Måske finde en klub, hvor han kan udvikle sig noget mere.
Jeg ved jeg får på munden for dette, men på en måde håber jeg, at vi kan få solgt både Lucas og Rinne, idet vi har brug for penge til at forstærke holdet hele vejen rundt. Vi er ALT for afhængige af Lucas, og det mener jeg er skidt trænerarbejde. Vores spil er for ofte lagt an på individuelle præstationer fra Lucas og Kusk, og det kommer man IKKE i top 4 på. Det er selve HOLDET, der bør forstærkes. Dvs. vi skal have nogle holdspillere ind med et højt bundniveau - særligt på midtbanen og på højre back.
Endvidere skal vi have en hurtig kant med power ind i truppen samt en angriber med mere fysik end Weert. Kampen igår bekræfter igen igen at vi mangler en målscorer på toppen. Måske kan vi ligefrem lave et bytte med en hollandsk, svensk eller norsk klub. Weert eller Kusk for en bedre målscorer.
Kommer der er et stort bud ville det dog give god mening for at få udfyldt de huller vi har.
Rinne ville være helt ideel at sælge denne sommer. Han er en klasse keeper, men vi har en god afløser og kunne sagtens bruge pengene.