Ja.
SuperPøleren, hvis du vil være helt korrekt.
Efter parlamenteren på en Platonsk niveau med en tidligere bruger herinde fra kom jeg på det fine kælenavn.
Desværre er brugeren ikke iblandt os mere.
Ja.

Jeg synes ikke man skal stoppe med at heppe på vores egne spillere og håbe på det bedste for AaB....Det er faktisk lidt underlig hvis nogle synes det modsatte.Hajen skrev: ↑19. jul 2020, 13:29STOP nu den evindelige pladder omkring Magnus, Klitten og hvem du ellers må være nabo til eller i familie medraekkeettre skrev: ↑19. jul 2020, 13:09Skal vi ikke prøve at støtte vores spillere til de ikke er der mere....og så give ham alt den opbakning han skal bruge for måske at blive bedre og have modet når han spiller.Hajen skrev: ↑19. jul 2020, 11:01Forhåbentlig da ikke.....
Oliver Klitten har da været mindst lige så ringe spillende, som Kusk har været, men Kusk ved man da i det mindste, at han kan spille godt; det mangler Klitten stadig at bevise, og han ligner imo en ny Andreas Bruun, Thellufsen o.lign.
Ingen af dem bliver s.. bedre (eller dårligere) bare fordi vi skriver det ene eller det andet om dem herinde.
O. Klitten er imo en alibi-spiller, der er lige så usynlig på banen som forgængerne Bruun, Thellufsen m.fl, og vi bliver aldrig et Top-4 hold, hvis vi konstant skal spille i undertals-lignende situationer fordi der skal findes plads til de lokale

Enten vrøvler du, eller misfortolker (med vilje...)raekkeettre skrev: ↑19. jul 2020, 15:17Jeg synes ikke man skal stoppe med at heppe på vores egne spillere og håbe på det bedste for AaB....Det er faktisk lidt underlig hvis nogle synes det modsatte.Hajen skrev: ↑19. jul 2020, 13:29STOP nu den evindelige pladder omkring Magnus, Klitten og hvem du ellers må være nabo til eller i familie medraekkeettre skrev: ↑19. jul 2020, 13:09Skal vi ikke prøve at støtte vores spillere til de ikke er der mere....og så give ham alt den opbakning han skal bruge for måske at blive bedre og have modet når han spiller.Hajen skrev: ↑19. jul 2020, 11:01Forhåbentlig da ikke.....
Oliver Klitten har da været mindst lige så ringe spillende, som Kusk har været, men Kusk ved man da i det mindste, at han kan spille godt; det mangler Klitten stadig at bevise, og han ligner imo en ny Andreas Bruun, Thellufsen o.lign.
Ingen af dem bliver s.. bedre (eller dårligere) bare fordi vi skriver det ene eller det andet om dem herinde.
O. Klitten er imo en alibi-spiller, der er lige så usynlig på banen som forgængerne Bruun, Thellufsen m.fl, og vi bliver aldrig et Top-4 hold, hvis vi konstant skal spille i undertals-lignende situationer fordi der skal findes plads til de lokale

Jeg er ikke helt skarp i hvem der er hvem.jonas386 skrev: ↑19. jul 2020, 17:13Det er Lukas Klitten og ikke Oliver der starter inde. Det kan være fint nok synes jeg. Han virker noget mere opportunistisk end brormand, og med et skarpere overblik. Vel også mere bevendt i et aggressivt pres.
Tanken er vel også, at kusk er mere værd senere i kampen hvor spillet bliver mere tilfældigt og markeringerne slappere
Enig. Lukas Klitten virker mere robust og talentfuld. Spændende hvordan han gør det i aften.jonas386 skrev: ↑19. jul 2020, 17:13Det er Lukas Klitten og ikke Oliver der starter inde. Det kan være fint nok synes jeg. Han virker noget mere opportunistisk end brormand, og med et skarpere overblik. Vel også mere bevendt i et aggressivt pres.
Tanken er vel også, at kusk er mere værd senere i kampen hvor spillet bliver mere tilfældigt og markeringerne slappere
Jep, ham der startede som lyn og torden indtil han brækkede anklen i sæsonens første kamp. Virker langt mere talentfuld end Oliver.Maglau skrev: ↑19. jul 2020, 17:38Jeg er ikke helt skarp i hvem der er hvem.jonas386 skrev: ↑19. jul 2020, 17:13Det er Lukas Klitten og ikke Oliver der starter inde. Det kan være fint nok synes jeg. Han virker noget mere opportunistisk end brormand, og med et skarpere overblik. Vel også mere bevendt i et aggressivt pres.
Men er det back Klitten der starter på kanten i stedet kant Klitten?
Altså det bakker jo op om den "kritik" som Oliver har fået her i kamptråden. Nu er han så overhalet på sin egen plads, af brormand der normalt er back.Kokkefar skrev: ↑19. jul 2020, 17:50Jep, ham der startede som lyn og torden indtil han brækkede anklen i sæsonens første kamp. Virker langt mere talentfuld end Oliver.Maglau skrev: ↑19. jul 2020, 17:38Jeg er ikke helt skarp i hvem der er hvem.jonas386 skrev: ↑19. jul 2020, 17:13Det er Lukas Klitten og ikke Oliver der starter inde. Det kan være fint nok synes jeg. Han virker noget mere opportunistisk end brormand, og med et skarpere overblik. Vel også mere bevendt i et aggressivt pres.

Det er vel ligeså meget et udtryk for at vores spillestil er ret atypisk for de generelle offensive kantspillere. Vores system kræver meget i presspillet og kanterne skal tage en stor del af arbejdet når modstanderen har bolden.Hanga skrev: ↑19. jul 2020, 18:01Altså det bakker jo op om den "kritik" som Oliver har fået her i kamptråden. Nu er han så overhalet på sin egen plads, af brormand der normalt er back.Kokkefar skrev: ↑19. jul 2020, 17:50Jep, ham der startede som lyn og torden indtil han brækkede anklen i sæsonens første kamp. Virker langt mere talentfuld end Oliver.Maglau skrev: ↑19. jul 2020, 17:38Jeg er ikke helt skarp i hvem der er hvem.jonas386 skrev: ↑19. jul 2020, 17:13Det er Lukas Klitten og ikke Oliver der starter inde. Det kan være fint nok synes jeg. Han virker noget mere opportunistisk end brormand, og med et skarpere overblik. Vel også mere bevendt i et aggressivt pres.
Hvis vores spillestil kræver at vi stiller med forsvarsspillere i offensiven, så holder det ikke i længden.
Meget enig.