AaB´ere i andre klubber / udlandet
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ige-aldrig
Men... det er vist mest af høflighed han udtaler sig, og han siger ikke rigtigt noget. Det er også fra 2019 og han har vist underskrevet en kontraktforlængelse siden.
Men... det er vist mest af høflighed han udtaler sig, og han siger ikke rigtigt noget. Det er også fra 2019 og han har vist underskrevet en kontraktforlængelse siden.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Enig i at det nok vil blive svært at købe Dalsgaard fri af kontrakten med Brentford, men skulle det ske at han vil vende næsen hjem mod Danmark, så er jeg ret sikker på at AaB bliver destinationen. De har købt hus i Guldbæk, lige syd for Aalborg, så det bliver vel højst sandsynligt hjembasen i DK
Dalle ville være den perfekte afløser for Okore.Gnu skrev: ↑5. aug 2020, 15:26Henrik Dalsgaard spillede 47 kampe i den netop overståede sæson, så han har tydeligvis siddet tungt på højrebacken. Hans reserve, Mads Roerslev, har spillet meget lidt, og i flere tilfælde end ikke på Dalsgaards plads, når han endelig har fået nogle minutter. Dalsgaard er desuden viceanfører i klubben, så han er ikke alene vigtig på, men også uden for banen.raekkeettre skrev: ↑5. aug 2020, 14:51Jeg er ikke så stålfast som dig, men ved det selvfølgelig ikke. Tror der er en mulighed![]()
Man må ligeledes antage, at Dalsgaard gerne vil til EM, og her har Hjulmand klart signaleret, at det bliver svært at komme på landsholdet, hvis man spiller i superligaen.
AaB kan næppe betale den transfersum Brentford vil kræve for deres viceanfører og vigtige højreback. Og AaB vil næppe heller betale for en 31-årig spiller, som ikke vil have videresalgspotentiale. Derudover har AaB bundet sig til en lang kontrakt med Pallesen på netop højre back.
Skulle Dalsgaard vælge at forlade Brentford ville han efter al sandsynlighed have både sportsligt og økonomisk mere attraktive muligheder end AaB.
Og endelig har Dalsgaard ikke nogen særlig tilknytning til Aalborg udover at han har spillet nogle år i AaB.
Så: Kan du ikke lige kort forklare, hvorfor du tror, at Henrik Dalsgaard skulle tage til en midterklub i Danmark nu? Og hvordan det skulle ske, når han stadig har et år tilbage af kontrakten?
Og så har han hus i omegnen af Aalborg.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
-
Ibiza Polar
Ja, de er jo nærmest samme type.634 skrev: ↑5. aug 2020, 15:41Dalle ville være den perfekte afløser for Okore.Gnu skrev: ↑5. aug 2020, 15:26Henrik Dalsgaard spillede 47 kampe i den netop overståede sæson, så han har tydeligvis siddet tungt på højrebacken. Hans reserve, Mads Roerslev, har spillet meget lidt, og i flere tilfælde end ikke på Dalsgaards plads, når han endelig har fået nogle minutter. Dalsgaard er desuden viceanfører i klubben, så han er ikke alene vigtig på, men også uden for banen.raekkeettre skrev: ↑5. aug 2020, 14:51Jeg er ikke så stålfast som dig, men ved det selvfølgelig ikke. Tror der er en mulighed![]()
Man må ligeledes antage, at Dalsgaard gerne vil til EM, og her har Hjulmand klart signaleret, at det bliver svært at komme på landsholdet, hvis man spiller i superligaen.
AaB kan næppe betale den transfersum Brentford vil kræve for deres viceanfører og vigtige højreback. Og AaB vil næppe heller betale for en 31-årig spiller, som ikke vil have videresalgspotentiale. Derudover har AaB bundet sig til en lang kontrakt med Pallesen på netop højre back.
Skulle Dalsgaard vælge at forlade Brentford ville han efter al sandsynlighed have både sportsligt og økonomisk mere attraktive muligheder end AaB.
Og endelig har Dalsgaard ikke nogen særlig tilknytning til Aalborg udover at han har spillet nogle år i AaB.
Så: Kan du ikke lige kort forklare, hvorfor du tror, at Henrik Dalsgaard skulle tage til en midterklub i Danmark nu? Og hvordan det skulle ske, når han stadig har et år tilbage af kontrakten?
Og så har han hus i omegnen af Aalborg.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Jeg kan også godt lide Dalsgaard, men han er ikke billig, og jeg synes vores penge skal investeres i noget med lidt mere fremtid.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Som sådan enig. Dalle havde dog været den perfekte mand at hente tilbage til at tage tørnen i et par år som en bærende spiller, mens han kunne lære en ung spiller op. Som han selv blev af Bøgelund i sin tid.Brodernumsi skrev: ↑5. aug 2020, 17:21Jeg kan også godt lide Dalsgaard, men han er ikke billig, og jeg synes vores penge skal investeres i noget med lidt mere fremtid.
I stedet har vi bundet os til Pallesen....
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Synes ikke helt at den her høre til i en debat om tidligere AaB spillere. Pallesen er nuværende og Reese har aldrig været her.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Nogen kan ikke komme videre, og mener, der altid er plads til Gaarde-bashing.Kristian skrev: ↑5. aug 2020, 18:31Synes ikke helt at den her høre til i en debat om tidligere AaB spillere. Pallesen er nuværende og Reese har aldrig været her.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Vi skal nu heller ikke glemme at det var Bælum der smed en 4årig til PalleBrodernumsi skrev: ↑5. aug 2020, 18:42Nogen kan ikke komme videre, og mener, der altid er plads til Gaarde-bashing.Kristian skrev: ↑5. aug 2020, 18:31Synes ikke helt at den her høre til i en debat om tidligere AaB spillere. Pallesen er nuværende og Reese har aldrig været her.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
michael_nagg
- 2. div

- Favoritspiller: risgård
Bassogog har været hovedpersonen i lidt ballade i kina
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... lg/8227109
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... lg/8227109
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Så kan man da prise sig lykkelig for at det ikke var ham Bælum mødtes med for nyligtjonas386 skrev: ↑10. aug 2020, 11:26https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skandin ... k-klubejer
Magnus Pehrsson er blevet klubejer.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det er jo helt vildt så langt Kaufmann er fra topniveau. Nu efter en halv time på banen ikke en eneste god aktion i en ellers fin FCK præstation....
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Han er jo heller ikke typen der skal rende rundt og jagte bolde alene mod så pasningstærkt et forsvar. Så det er klart han der lidt fjollet ud.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg tænker også lidt, at evnen til at gå med i spillet mangler. Det er som om hverken ham selv eller medspillerne tror på hans evner.
Han er vel købt til den klassiske FCK med indlæg til bagerste stolpe og vel ikke til at indgå i spillet på den måde i snakker om.Klaus skrev:Jeg tænker også lidt, at evnen til at gå med i spillet mangler. Det er som om hverken ham selv eller medspillerne tror på hans evner.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
- KongGulerod
- Landshold

Helt enig, men i værste fald har han fået en masse spilletid, herunder i nogle virkeligt skarpe kampe. I alt ca 2x90 minutter mod Celtic og Istanbul og så en times tid mod Manchester United.KongGulerod skrev: ↑11. aug 2020, 08:16Det har været op ad bakke for Kaufmann indtil videre i FCK. Han arbejder hårdt, men han bliver sjældent farlig
Selvfølgelig skulle Kaufmann have lavet flere mål, men det har stadig været et rigtig godt skifte for ham.
Det har været op ad bakke for Kaufmann indtil videre i FCK. Han arbejder hårdt, men han bliver sjældent farligKongGulerod skrev: ↑11. aug 2020, 08:16[quote=Klaus post_id=576239 time=<a href="tel:1597093255">1597093255</a> user_id=138]
Jeg tænker også lidt, at evnen til at gå med i spillet mangler. Det er som om hverken ham selv eller medspillerne tror på hans evner.
[/quote]
Det har været en hård start for Kaufmann i hovedstaden. Han har spiller enkelte godkendte kampe, men har ellers primært virket meget febrilsk i sine optrædener. Kaufmann har næste sæson til at overbevise om sine færdigheder, ellers tror jeg Solbakken mister tålmodigheden. Problemet for Kauf er at Wilczek er kommet til - han skal spille + Wind og Daramy er også langt foran ham.
Var han blevet i AaB, havde han fået masser af spilletid som første angriber. I FCK er jeg bange for at den nærmeste fremtid bliver primært som indskifter og aflastning for de andre angribere - ikke godt for hans udvikling