Vi har jo også udviklet os til livsforskrækkede puritanister. Hold nu op, manden var ude at bowle dagen før en fodboldkamp! Gad vide, hvordan en Preben Elkjær ville have klaret sig i nutidens mentale klima...Erasmus Montanus skrev: ↑12. aug 2020, 22:48
Hold nu op, to af spillerne er over 30.
Det er én tolkning.
Officielt har det heddet:
"Wessams potentiale er indiskutabelt, men i øjeblikket har vi stor konkurrence om de offensive pladser, og Wessam har brug for fast spilletid for at fortsætte sin udvikling."
Og han tog til Hjørring, fik fast spilletid og scorede et pænt antal mål trods klubbens ikke-ophidsende spillestil
Wessams disciplinære problemer er blevet råbt ud af proportioner herinde. Der var en grund til, at han var anfører på U-holdene. Der er en grund til, det er blevet fremhævet, hvordan han selvtræner efter træning. Selvfølgelig er det ikke okay at bowle med sine venner dagen før en kamp, men nu lå han ikke under en ølhane på Zwei eller kom op at slås foran McDonalds som en anden Wichmann.
Måske, måske ikke.
Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
-
Himmerland
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Skørping
Skam de offensive pladser er fyldt
Emre Mor har fået løbepas 
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Han løber bare langt langt væk
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Med Emre Mor og Wessam i truppen bliver der gang i den, så mangler vi bare Louati og Toutouh det bliver ornlig G
Enig. Godt nok har Wessam vist manglende professionalisme, men vi skal også lige kunne rumme en ung AaB-spiller, som ikke er klassens artige duks.Hovedet skrev: ↑13. aug 2020, 10:34Vi har jo også udviklet os til livsforskrækkede puritanister. Hold nu op, manden var ude at bowle dagen før en fodboldkamp! Gad vide, hvordan en Preben Elkjær ville have klaret sig i nutidens mentale klima...Erasmus Montanus skrev: ↑12. aug 2020, 22:48
Det er én tolkning.
"Wessams potentiale er indiskutabelt, men i øjeblikket har vi stor konkurrence om de offensive pladser, og Wessam har brug for fast spilletid for at fortsætte sin udvikling."
Og han tog til Hjørring, fik fast spilletid og scorede et pænt antal mål trods klubbens ikke-ophidsende spillestil
Wessams disciplinære problemer er blevet råbt ud af proportioner herinde. Der var en grund til, at han var anfører på U-holdene. Der er en grund til, det er blevet fremhævet, hvordan han selvtræner efter træning. Selvfølgelig er det ikke okay at bowle med sine venner dagen før en kamp, men nu lå han ikke under en ølhane på Zwei eller kom op at slås foran McDonalds som en anden Wichmann.
Måske, måske ikke.
Jeg synes Wessam skal blive og kæmpe for sin chance, men han får det jo nok mere end svært, da vi for en gang skyld ser godt besat ud i offensiven - ikke mindst breddemæssigt.
Nu har jeg jo ikke selvpiner så jeg har ikke set alle Hjørrings kampe, men jeg har alligevel set en del af dem. Jeg synes ikke at Wessams spil tilsiger, at han er dygtig nok til AaB. Jeg synes han virker tung og på trods af han tit er blevet fremhævet som en teknisk dygtig spiller synes jeg ikke, at han har vist meget på egen hånd. Derudover er kun fire af hans 11 mål i 1 div. lavet mod de gode mostandere (Viborg, Vejle og Fredericia). De fleste mål er faldet mod holdene fra den tunge ende. Jeg tror ikke på han ville gøre det meget bedre end Oliver Klitten i Superligaen.FIDEL skrev: ↑13. aug 2020, 11:51Enig. Godt nok har Wessam vist manglende professionalisme, men vi skal også lige kunne rumme en ung AaB-spiller, som ikke er klassens artige duks.Hovedet skrev: ↑13. aug 2020, 10:34Vi har jo også udviklet os til livsforskrækkede puritanister. Hold nu op, manden var ude at bowle dagen før en fodboldkamp! Gad vide, hvordan en Preben Elkjær ville have klaret sig i nutidens mentale klima...Erasmus Montanus skrev: ↑12. aug 2020, 22:48
Det er én tolkning.
Måske, måske ikke.
Jeg synes Wessam skal blive og kæmpe for sin chance, men han får det jo nok mere end svært, da vi for en gang skyld ser godt besat ud i offensiven - ikke mindst breddemæssigt.
RAUS RAUS SSE!
Fair nok.Jakobsen skrev: ↑13. aug 2020, 11:59Nu har jeg jo ikke selvpiner så jeg har ikke set alle Hjørrings kampe, men jeg har alligevel set en del af dem. Jeg synes ikke at Wessams spil tilsiger, at han er dygtig nok til AaB. Jeg synes han virker tung og på trods af han tit er blevet fremhævet som en teknisk dygtig spiller synes jeg ikke, at han har vist meget på egen hånd. Derudover er kun fire af hans 11 mål i 1 div. lavet mod de gode mostandere (Viborg, Vejle og Fredericia). De fleste mål er faldet mod holdene fra den tunge ende. Jeg tror ikke på han ville gøre det meget bedre end Oliver Klitten i Superligaen.FIDEL skrev: ↑13. aug 2020, 11:51Enig. Godt nok har Wessam vist manglende professionalisme, men vi skal også lige kunne rumme en ung AaB-spiller, som ikke er klassens artige duks.Hovedet skrev: ↑13. aug 2020, 10:34Vi har jo også udviklet os til livsforskrækkede puritanister. Hold nu op, manden var ude at bowle dagen før en fodboldkamp! Gad vide, hvordan en Preben Elkjær ville have klaret sig i nutidens mentale klima...Erasmus Montanus skrev: ↑12. aug 2020, 22:48
Det er én tolkning.
Måske, måske ikke.
Knægtens fysik udvikler sig, og måske vil han være bedre som central angriber nu. Han har chancen for at udvikle sig nu, hvor konkurrencen i truppen vel er på det højeste i mange år. Og jeg tror godt en spiller som Wessam kan blive motiveret af at se på vores 3-4 nye unge udenlandske spillere, og hvordan de klarer sig. Det KAN give en "Okay, det er DET, der skal til for at komme på holdet"-åbenbaring. Men indrømmet, så er Wessam bagud på point fra start...
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Er Wessam et transferønske???
Troede allerede vi hang på ham
Troede allerede vi hang på ham
Bubacarr Sanneh kan hentes gratis i Anderlecht og der er angiveligt dansk interesse. Kunne det være os, såfremt Okore ikke forlænger? Han skal formentlig have en del i løn, men om det er mere eller mindre end Okore vil jeg ikke gøre mig klog på.
Sanneh må være et oplagt alternativ hvis Okore forlængelsen går i vasken
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... is-sanneh/
Edit:Hybris var et lige et sekund hurtigere, men her med link til artiklen på bold
Edit:Hybris var et lige et sekund hurtigere, men her med link til artiklen på bold
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg syntes nu Inge har vist at modsat hvad vi går og tror, så finder han ikke spillere med historisk tilknytning til AaB eller superligaen specielt sexede.slammer skrev: ↑13. aug 2020, 13:07Sanneh må være et oplagt alternativ hvis Okore forlængelsen går i vasken
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hvis han går gratis, så er der formentlig også noget af en sign-on at betale. Og så har han primært bevist sig i et 3-mands forsvar.
Kommer fra en lang down-periode i Belgien, hvor han blev svinet til fra første minut og sablet ned pga. dårlige præstationer. Jeg tror ikke ligefrem han bobler af selvtillid.
Han kender jo ikke til tidligere AaB-spillere, men mon ikke hn ender i den samme grøft som vi tidligere har set, og henter folk han kander fra AaB.Buzz Killington skrev: ↑13. aug 2020, 13:11Jeg syntes nu Inge har vist at modsat hvad vi går og tror, så finder han ikke spillere med historisk tilknytning til AaB eller superligaen specielt sexede.slammer skrev: ↑13. aug 2020, 13:07Sanneh må være et oplagt alternativ hvis Okore forlængelsen går i vasken
Freddie skrev: ↑13. aug 2020, 13:33Han kender jo ikke til tidligere AaB-spillere, men mon ikke hn ender i den samme grøft som vi tidligere har set, og henter folk han kander fra AaB. Og hvad er der egentlig i vejen med det. Skal man virkelig være diskvalificeret fra at komme tilbage til AaB?Buzz Killington skrev: ↑13. aug 2020, 13:11Jeg syntes nu Inge har vist at modsat hvad vi går og tror, så finder han ikke spillere med historisk tilknytning til AaB eller superligaen specielt sexede.slammer skrev: ↑13. aug 2020, 13:07Sanneh må være et oplagt alternativ hvis Okore forlængelsen går i vasken
Hvem i alverden skulle det være? Udover måske Dalsgaard inden han når sin karrieres efterår.
Det er rart at det ikke er så indspist det hele denne gang - han er åbenlyst dygtig, men også meget opmærksom på at arbejde med at ændre nogle helt konkrete ting. Lidt á la det Hamrén gjorde så godt, som den eneste af de trænere vi har haft.
Hamren var træner, Inge er sportsdirektør. Alle Hamrens tiltag var aftalt med Lynge, ligesom Inge selvfølgelig heller ikke ikke henter spillere uden om Friis. De handler, der er gennemført nu, er foretaget i enighed og derefter sanktioneret af bestyrelsen. Det du kalder sammenspisthed kalder jeg samarbejde, og det er lige præcis det, der skal til.Julgranen skrev: ↑13. aug 2020, 13:37Hvem i alverden skulle det være? Udover måske Dalsgaard inden han når sin karrieres efterår.
Det er rart at det ikke er så indspist det hele denne gang - han er åbenlyst dygtig, men også meget opmærksom på at arbejde med at ændre nogle helt konkrete ting. Lidt á la det Hamrén gjorde så godt, som den eneste af de trænere vi har haft.
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, du bekræfter jo netop det positive i, at det ikke er så indspist: Hamren kom udefra, Lynge var indefra. Inge kommer udefra, Friis indefra. Det er yderst positivt med ydre øjne, der kan se ud over det AaB'ske kammerateri og consanguinitas, som sjældent har bragt noget godt med sig ud over friserede smådrenge fra Vester Hjermitslev uden attitude. Og krav om attitude virker til at være brands hos både Inge og Hamren (sidstnævnte brugte det endda som et mantra).Freddie skrev: ↑13. aug 2020, 14:07Hamren var træner, Inge er sportsdirektør. Alle Hamrens tiltag var aftalt med Lynge, ligesom Inge selvfølgelig heller ikke ikke henter spillere uden om Friis. De handler, der er gennemført nu, er foretaget i enighed og derefter sanktioneret af bestyrelsen. Det du kalder sammenspisthed kalder jeg samarbejde, og det er lige præcis det, der skal til.Julgranen skrev: ↑13. aug 2020, 13:37Hvem i alverden skulle det være? Udover måske Dalsgaard inden han når sin karrieres efterår.
Ædruelighedens stemme