MC og Kakeeto skal da heller ikke spille samtidig.
Træningskampe
Re: Træningskampe
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Formoder du er den eneste, der har set kampen.
Nogle af de nye, der efterlod et godt indtryk og er der nogle af de yngre spillere, som viste sig godt frem?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Friis nævner til Nordjyske at Prica gjorde det fint, Nkada fik nærmest ikke bolden og Prijovic var god på bolden, men blev "vist" overløbet et par gange. Friis skylder skylden på relationerne, og det er vel plausibelt nok.Dennis Nielsen skrev: ↑19. aug 2020, 20:20Formoder du er den eneste, der har set kampen.
Nogle af de nye, der efterlod et godt indtryk og er der nogle af de yngre spillere, som viste sig godt frem?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Nogen, der kan berette om Theo Sander? Interessant at han bringes i spil her. De må virkelig have forventninger til ham.
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Vi var vel 4 tilskuere :-)Dennis Nielsen skrev: ↑19. aug 2020, 20:20Formoder du er den eneste, der har set kampen.
Tim Prica så meget lovende ud. Flakker rundt og skaber uro hele tiden.
Prijovic så fornuftig ud. Ingen større fejl og rimelig sikker på bolden. Kræver nok lidt tid inden han er rigtig klar.
Nkada viste ikke meget. Alt i første halvleg gik gennem Klitten-brødrene i venstresiden. Nkada og Palle fandt ikke ligefrem hinanden.
Theo Sander bliver god!
Christiansen havde en enkelt hasaderet tværaflevering, men spillede ellers solidt.
Snakkede med Inge inden kampen. Han sagde at vores nye portugiske spiller var rigtig god i de fysiske tests i dag. Han er 3.-4. hurtigst i truppen. Til gengæld nævnte Inge også, at Ferreira ikke har spillet siden marts, så der går nogle træninger inden han er oppe i gear.
Han fortalte at de primært scouter på kompetencer og ikke navne. Det virkede på mig, som om AaB for alvor er trådt ind i data-alderen, hvilket bestemt er positivt.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
Proud fan of AaB since 1983
- KongGulerod
- Landshold

Målene ligger på EFBs facebookside.
- Buzz Killington
- Allstar

"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Er det ikke lige vel tidligt - kan vi overhovedet holde på ham? :-)KongGulerod skrev: ↑19. aug 2020, 20:37De omtaler ham som den kommende landsholdsmålmand internt i AaB
- KongGulerod
- Landshold

Jo, det skal nok tages med et gran salt.Julgranen skrev: ↑19. aug 2020, 21:59Er det ikke lige vel tidligt - kan vi overhovedet holde på ham? :-)KongGulerod skrev: ↑19. aug 2020, 20:37De omtaler ham som den kommende landsholdsmålmand internt i AaB
Det bliver højst sandsynligt svært. Det er dog mit indtryk, at målmænd ikke er i helt lige så høj kurs som markspillere, hvilket kan være en fordel i dette tilfælde.
Jeg har godt nok længe syntes Magnus Christenten kritiken var overdrevet. Men det sidste års tid, har det altså bare været for ringe, de fejl han laver i Esbjerg kampen har vi nu set fra ham utalige gange i årets løb. Han bør være fortid nu...
Det er et vældigt godt markedsføringstrick at AaB allerede nu begynder at promovere ham. Sådan et stunt som en træningskamp for en 15 årig får han hurtigt på scouts/agenter etc blokke.KongGulerod skrev: ↑19. aug 2020, 20:37De omtaler ham som den kommende landsholdsmålmand internt i AaB
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Det er godt nok vildt, at man allerede bringer ham i spil på førsteholdet -- træningskamp eller ej, Rinne i truppen eller ej. Han er årgang 2005, og fyldte først 15 år tilbage i januar!
Det er svært at tro på at der ikke er en udenlandsk klub som samler ham op, før han bliver aktuel som førstemålmand i AaB.
Det er svært at tro på at der ikke er en udenlandsk klub som samler ham op, før han bliver aktuel som førstemålmand i AaB.
-
AaB_Fan_since1995
- Drenge

Lucas og Thelander ukampdygtige til morgendagens træningskamp mod SIF.
To af de største profiler men desværre også de to største glasben
Ærgerligt!
To af de største profiler men desværre også de to største glasben
Ærgerligt!
- Buzz Killington
- Allstar

Lucas er kun lige kommet i gang med træning, så det havde nok været lovligt hazarderet at bringe ham i spil. Thelander... Øv, men krydser for det bare er for at passe lidt på ham. Der er stadig god tid til sæsonstart. .AaB_Fan_since1995 skrev: ↑21. aug 2020, 16:34Lucas og Thelander ukampdygtige til morgendagens træningskamp mod SIF.
To af de største profiler men desværre også de to største glasben![]()
Ærgerligt!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Lucas bliver nok ikke klar til sæsonstart efter hvad jeg hører men hvad fejler Thelander?...Buzz Killington skrev: ↑21. aug 2020, 17:30Lucas er kun lige kommet i gang med træning, så det havde nok været lovligt hazarderet at bringe ham i spil. Thelander... Øv, men krydser for det bare er for at passe lidt på ham. Der er stadig god tid til sæsonstart. .AaB_Fan_since1995 skrev: ↑21. aug 2020, 16:34Lucas og Thelander ukampdygtige til morgendagens træningskamp mod SIF.
To af de største profiler men desværre også de to største glasben![]()
Ærgerligt!
Vi fortsætter umiddelbart med at spille med midtbanespillere som den centrale i front 
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Er mest imponeret over at Nordjyske tager 245kr om måneden for et e-avis abonnement. Det synes jeg lyder helt vildt!
Spændt på at se vores nye portugisiske ven i aktion, og om Højholt er klar til at tage næste skridt på den centrale midt. og ja det ligner Iver skal løbe og løbe som en slags falsk 9er, og give plads til Nkadas dybdeløb.
Spændt på at se vores nye portugisiske ven i aktion, og om Højholt er klar til at tage næste skridt på den centrale midt. og ja det ligner Iver skal løbe og løbe som en slags falsk 9er, og give plads til Nkadas dybdeløb.
Jeg savner Winsnes
1-0 Silkeborg... Rigtig flot mål hvor de spiller igennem vores høje pres..
Helt enig i, at Nordjyske abonnement er ALT for dyrt.Martino skrev: ↑22. aug 2020, 11:57Er mest imponeret over at Nordjyske tager 245kr om måneden for et e-avis abonnement. Det synes jeg lyder helt vildt!