Ja, det lyder vagt, men jeg har bare en god fornemmelse med ham, og kan se, at han kan blive en vigtig spiller når først han kommer i form.
Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Hvad er det du konkret kan se som gør at han kan blive en vigtig spiller? Har du været til træning eller andet?
Jeg spørger blot, fordi du tilsyneladende har set noget interessant mens jeg selv fx ikke er særligt overbevist om at han har niveau til mere end en bænkeplads (eller burde have). Og at det måske ikke er bedre end Kakeeto.
Han er stadig ung. Fysisk stærk og ok god på bolden. Løbestærk (normalt), og så har han et aggressivt udtryk, der er vigtigt. Han passer til spillestilen, og har større potentiale end Kakeeto og MC. Lad ham nu liiiige komme igang ikke.Bruno skrev: ↑26. aug 2020, 10:37Hvad er det du konkret kan se som gør at han kan blive en vigtig spiller? Har du været til træning eller andet?
Jeg spørger blot, fordi du tilsyneladende har set noget interessant mens jeg selv fx ikke er særligt overbevist om at han har niveau til mere end en bænkeplads (eller burde have). Og at det måske ikke er bedre end Kakeeto.
Nå nej jamen jeg er ikke kritisk over for ham. Og jeg er helt enig i at han skal have lov at komme i form. Men jeg er stadig nysgerrig efter hvor du har set de kvaliteter du beskriver for det lyder da lovende.FIDEL skrev: ↑26. aug 2020, 10:41Han er stadig ung. Fysisk stærk og ok god på bolden. Løbestærk (normalt), og så har han et aggressivt udtryk, der er vigtigt. Han passer til spillestilen, og har større potentiale end Kakeeto og MC. Lad ham nu liiiige komme igang ikke.Bruno skrev: ↑26. aug 2020, 10:37Hvad er det du konkret kan se som gør at han kan blive en vigtig spiller? Har du været til træning eller andet?
Jeg synes han var ok på bolden. Skilte sig fint af med den, og brugte ikke for mange berøringer pr. aktion. Men jeg er noget bekymret over hvor let Silkeborg spillede sig igennem centralt. Hele første halvleg var som at se Magnus imod FCN på en af de dårlige dage. Kommentatorene påpegede også et par gange, at han kun var omkring midtercirklen i flere situationer, hvor SIF var tæt på mål og havde flere folk i feltet. Af en defensiv midtbane at være var han ikke særlig dygtig til den del af spillet. Efter 30 minutter var han helt død, og det er fair nok ikke at lægge så meget i spillet efter det. Men de minutter hvor han skulle være fit imponerede han mig godt nok ikke.
Inge siger at tallene ikke lyver, og det er jo fint. Men spørgsmålet er også hvilken baggrund han har opnået de tal på. Det er vel ikke utænkeligt at flere superligahold spiller en anelse hurtigere end portugisiske 1. divisionshold.
Og selvfølgelig skal han da have en chance, men han virker ikke rigtigt som en opgradering. Jeg synes heller ikke jeg har set noget (heller ikke fra video) der får mig til at tro på det helt store. Hvis noget, så er jeg noget bekymret for hans (meget) satsede tacklinger, og hvad der ligner ganske middelmådige placerings evner. Pt. ville jeg hellere starte med Kakeeto over portugiseren.
Derudover er jeg selvfølgelig enig i, at vi skal have den afløser for Olsen. Vi er endnu ikke blevet sådan rigtig forstærket, udover Tim Prica måske. Til gengæld har vi solgt en profil, og har ikke spillertyperne internt .
Inge siger at tallene ikke lyver, og det er jo fint. Men spørgsmålet er også hvilken baggrund han har opnået de tal på. Det er vel ikke utænkeligt at flere superligahold spiller en anelse hurtigere end portugisiske 1. divisionshold.
Og selvfølgelig skal han da have en chance, men han virker ikke rigtigt som en opgradering. Jeg synes heller ikke jeg har set noget (heller ikke fra video) der får mig til at tro på det helt store. Hvis noget, så er jeg noget bekymret for hans (meget) satsede tacklinger, og hvad der ligner ganske middelmådige placerings evner. Pt. ville jeg hellere starte med Kakeeto over portugiseren.
Derudover er jeg selvfølgelig enig i, at vi skal have den afløser for Olsen. Vi er endnu ikke blevet sådan rigtig forstærket, udover Tim Prica måske. Til gengæld har vi solgt en profil, og har ikke spillertyperne internt .
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg tror nu også Kakeeto er 1. valget fra sæsonstart, simpelthen fordi vores nye portugiser er i for dårlig form til at kunne udfordre på den plads.jonas386 skrev: ↑26. aug 2020, 10:53Jeg synes han var ok på bolden. Skilte sig fint af med den, og brugte ikke for mange berøringer pr. aktion. Men jeg er noget bekymret over hvor let Silkeborg spillede sig igennem centralt. Hele første halvleg var som at se Magnus imod FCN på en af de dårlige dage. Kommentatorene påpegede også et par gange, at han kun var omkring midtercirklen i flere situationer, hvor SIF var tæt på mål og havde flere folk i feltet. Af en defensiv midtbane at være var han ikke særlig dygtig til den del af spillet. Efter 30 minutter var han helt død, og det er fair nok ikke at lægge så meget i spillet efter det. Men de minutter hvor han skulle være fit imponerede han mig godt nok ikke.
Hans niveau er dog ret svært at vurdere baseret på træningskampen.
Jeg er sikker på vi nok skal få en afløser for PO. Jeg frygter dog at det ikke bliver en fuldgod erstatning. Foruden hans spillemæssige kvaliteter gik han altid forrest og havde en attitude de færreste i truppen indeholder.
Jeg frygter lidt en erstatning fra udlandet med gode tal i et system som ikke nødvendigvis bliver en profil for os.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg forstår dig godt, og måske er det ønsketænkning fra min side, som fan. Det ser bare ud til, at Pedro har mere i pakken end MC og Kakeeto.jonas386 skrev: ↑26. aug 2020, 10:53Jeg synes han var ok på bolden. Skilte sig fint af med den, og brugte ikke for mange berøringer pr. aktion. Men jeg er noget bekymret over hvor let Silkeborg spillede sig igennem centralt. Hele første halvleg var som at se Magnus imod FCN på en af de dårlige dage. Kommentatorene påpegede også et par gange, at han kun var omkring midtercirklen i flere situationer, hvor SIF var tæt på mål og havde flere folk i feltet. Af en defensiv midtbane at være var han ikke særlig dygtig til den del af spillet. Efter 30 minutter var han helt død, og det er fair nok ikke at lægge så meget i spillet efter det. Men de minutter hvor han skulle være fit imponerede han mig godt nok ikke.
Kakeeto bør indtil videre være starter på den def. midtbane - ingen tvivl om det. Pedro kan vi først rigtigt bedømme om nogle måneder.
Vi må heller ikke glemme, at PO scorede 7 mål + nogle mål i pokalkampene. Det er altså flot af en central midtbanespiller. Nå, men Inge må jo have en plan.Forza skrev: ↑26. aug 2020, 11:22Jeg tror nu også Kakeeto er 1. valget fra sæsonstart, simpelthen fordi vores nye portugiser er i for dårlig form til at kunne udfordre på den plads.jonas386 skrev: ↑26. aug 2020, 10:53Jeg synes han var ok på bolden. Skilte sig fint af med den, og brugte ikke for mange berøringer pr. aktion. Men jeg er noget bekymret over hvor let Silkeborg spillede sig igennem centralt. Hele første halvleg var som at se Magnus imod FCN på en af de dårlige dage. Kommentatorene påpegede også et par gange, at han kun var omkring midtercirklen i flere situationer, hvor SIF var tæt på mål og havde flere folk i feltet. Af en defensiv midtbane at være var han ikke særlig dygtig til den del af spillet. Efter 30 minutter var han helt død, og det er fair nok ikke at lægge så meget i spillet efter det. Men de minutter hvor han skulle være fit imponerede han mig godt nok ikke.
Jeg er sikker på vi nok skal få en afløser for PO. Jeg frygter dog at det ikke bliver en fuldgod erstatning. Foruden hans spillemæssige kvaliteter gik han altid forrest og havde en attitude de færreste i truppen indeholder.
Jeg frygter lidt en erstatning fra udlandet med gode tal i et system som ikke nødvendigvis bliver en profil for os.
Jeg tænker bare, at vi godt kan ende ud i en løsning med Fossum i forreste kæde, hvis fx. en spiller som Hiljemark hentes ind. Han scorer nemlig ingen mål! Fossum spiller vist også på kanten på det norske landshold??
Han virker i hvert fald mere boldsikker end de to andre. Jeg håber da også han er den terrier vi leder efter, og det er noget vi ser mere til i takt med at hans form bliver bedre, han vender sig til den måde vi spiller på og kommer ind på holdet. Jeg håber dog stadig vi ser noget aktivitet på den position, med Magnus ud, og en faktisk profil ind. Det kunne godt være en ældre spiller der har 1-2 sæsoner i sig, og måske ikke skal spille alle kampene i den nye sæson.
8'eren bliver virkelig Inges svendestykke. Han sælger en spiller der bevist fungerer i den måde vi vil spille på, og som i sidste sæson var med i mange mål. Det bliver svært at erstatte, og Inge skal vise han traf det rigtige valg, og at han er i stand til at finde spillere der kan slå til fra dag 1, og ikke bare lottokuponer der har været inde omkring større klubber.
Der skal gerne komme noget i denne uge.
8'eren bliver virkelig Inges svendestykke. Han sælger en spiller der bevist fungerer i den måde vi vil spille på, og som i sidste sæson var med i mange mål. Det bliver svært at erstatte, og Inge skal vise han traf det rigtige valg, og at han er i stand til at finde spillere der kan slå til fra dag 1, og ikke bare lottokuponer der har været inde omkring større klubber.
Der skal gerne komme noget i denne uge.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvis vi ikke skal glemme PO's mål, så skal vi samtidig heller ikke glemme at han ikke før AaB har været nogen naturlig målscorer. Han lavede 9 mål og 6 assists i 40 kampe for os. Hans karrieretotal lyder på 17/9. I.e. over halvdelen af hans mål og assists er lavet i sidste sæson for os. Det fortæller os muligvis et par ting. I.e. 1), det vidner måske om at vi har en spillestil der optimerer midtbanespillernes målbidrag, hvilket vil tilgodese hvilken som helst spiller vi henter ind (også Hilje). 2) Det betyder at PO med stor sandsynlighed kommer til at blive et kæmpe flop for AGF der belaster deres lønbudget flere år frem når de finder ud af han i deres tonsersystem ikke er meget andet end en divisionsspiller.FIDEL skrev: ↑26. aug 2020, 11:28Vi må heller ikke glemme, at PO scorede 7 mål + nogle mål i pokalkampene. Det er altså flot af en central midtbanespiller. Nå, men Inge må jo have en plan.Forza skrev: ↑26. aug 2020, 11:22Jeg tror nu også Kakeeto er 1. valget fra sæsonstart, simpelthen fordi vores nye portugiser er i for dårlig form til at kunne udfordre på den plads.jonas386 skrev: ↑26. aug 2020, 10:53Jeg synes han var ok på bolden. Skilte sig fint af med den, og brugte ikke for mange berøringer pr. aktion. Men jeg er noget bekymret over hvor let Silkeborg spillede sig igennem centralt. Hele første halvleg var som at se Magnus imod FCN på en af de dårlige dage. Kommentatorene påpegede også et par gange, at han kun var omkring midtercirklen i flere situationer, hvor SIF var tæt på mål og havde flere folk i feltet. Af en defensiv midtbane at være var han ikke særlig dygtig til den del af spillet. Efter 30 minutter var han helt død, og det er fair nok ikke at lægge så meget i spillet efter det. Men de minutter hvor han skulle være fit imponerede han mig godt nok ikke.
Jeg tænker bare, at vi godt kan ende ud i en løsning med Fossum i forreste kæde, hvis fx. en spiller som Hiljemark hentes ind. Han scorer nemlig ingen mål! Fossum spiller vist også på kanten på det norske landshold??
Og ja, det indlæg var hovedsagligt et påskud for at lave en bæ på PO.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det er nu egentlig ret utroligt, hvordan en spillers præstation under testkamp få dage efter ankomst til et nyt land, i et nyt system, uden relationer til holdkammerater er på plads og med et minus ud for kamptræning, kan få folk til at konkludere at manden ikke er god nok. Håbløst.
Skal vi blive enige om at Patrick Olsen brugte de sidste 6 kampe sidste sæson som en art falsk 9'er, og ikke på 8'eren? Også selvom man ikke havde behøvet spille med ham der. Der var fuldt ud kompetente afløsere på bænken.
Vigtigheden af ham overdrives.
Det var i høj grad Patrick Olsens holdkammerater, der gjorde ham stærk. Småspillet omkring feltet, der skabte åbningerne og trak modstanderne væk fra midten var jo opskriften på de fleste af hans mål. Hans teknik, sparketeknik og gode touch er ikke noget som f.eks. Fossum eller Kusk ikke også har.
Hvis Fossum stepper op, og lever op til hans top-topløn denne sæson kan han sagtens overtage hans plads som mål- og assistmager. Ham må og skal vi forvente meget mere af denne sæson.
Jeg mener også at vi stadig mangler en spiller af en vis kvalitet. Men vi mangler godt nok også lidt optimisme omkring det nye AaB. Der er et langt sejt træk foran Inge, Friis og spillerne, men det nytter ikke så meget hvis alle dømmer et projekt ude inden det overhovedet er søsat og man har høstet de første erfaringer.
Og det her projekt er der langt mere substans i, og sund fornuft bag, end Gaardes dødssejler af et projekt der blev mere og mere utroværdigt som tiden gik, og referencerne til uendeligt ligegyldige lister blev flere og flere.
Skal vi blive enige om at Patrick Olsen brugte de sidste 6 kampe sidste sæson som en art falsk 9'er, og ikke på 8'eren? Også selvom man ikke havde behøvet spille med ham der. Der var fuldt ud kompetente afløsere på bænken.
Det var i høj grad Patrick Olsens holdkammerater, der gjorde ham stærk. Småspillet omkring feltet, der skabte åbningerne og trak modstanderne væk fra midten var jo opskriften på de fleste af hans mål. Hans teknik, sparketeknik og gode touch er ikke noget som f.eks. Fossum eller Kusk ikke også har.
Hvis Fossum stepper op, og lever op til hans top-topløn denne sæson kan han sagtens overtage hans plads som mål- og assistmager. Ham må og skal vi forvente meget mere af denne sæson.
Jeg mener også at vi stadig mangler en spiller af en vis kvalitet. Men vi mangler godt nok også lidt optimisme omkring det nye AaB. Der er et langt sejt træk foran Inge, Friis og spillerne, men det nytter ikke så meget hvis alle dømmer et projekt ude inden det overhovedet er søsat og man har høstet de første erfaringer.
Og det her projekt er der langt mere substans i, og sund fornuft bag, end Gaardes dødssejler af et projekt der blev mere og mere utroværdigt som tiden gik, og referencerne til uendeligt ligegyldige lister blev flere og flere.
Det er nu 16 dage siden rygtet blev bragt af BT. Godt nok var der snak om rejsevanskeligheder ud af Paraguay, men mon ikke der også ligger noget andet bag. Mit håb er, at man har fået nys om at Dalsgaard måske kunne være klar til at komme hjem, og derfor har været nødt til at afsøge den mulighed inden man færdiggør Ocampos-skiftet. En anden mulighed kan også være at Ocampos har fået et bedre tilbud.
Hvad er dit take på, at Fossum evt. kan spille som den falske 9´er? Han er jo trods alt målfarlig og dygtig i pressspillet.Julgranen skrev: ↑26. aug 2020, 12:05Det er nu egentlig ret utroligt, hvordan en spillers præstation under testkamp få dage efter ankomst til et nyt land, i et nyt system, uden relationer til holdkammerater er på plads og med et minus ud for kamptræning, kan få folk til at konkludere at manden ikke er god nok. Håbløst.
Er det ikke bedre at få noget mere rugbrød ned på 8´er-positionen, og så skubbe Fossum frem? Vi så det jo imod Silkeborg.
Det kan selvfølgelig komme an på hvilken spiller vi formår at hente. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om Inge vil hente en falsk 9´er eller en mere traditionel 8´er ala Hiljemark og Mike Jensen.
Jeg ville være vild med at få Dalsgaard retur, men det kommer ikke til at ske. Uanset vil Ocamposhandlen ikke have den mindste indflydelse på om vi ville hente Dalle eller ej. Han er meget ung og uprøvet, og det ligger ikke i kortene at han skulle være klar til at være en klar førsteholdsforstærkning det første år eller to. Medmindre man selvfølgelig synes - som jeg - at Pallesen er så håbløs at hvad som helst ville være bedre. Det holdning deles åbenlyst ikke af trænerteamet i AaB.Kokkefar skrev: ↑26. aug 2020, 12:18Det er nu 16 dage siden rygtet blev bragt af BT. Godt nok var der snak om rejsevanskeligheder ud af Paraguay, men mon ikke der også ligger noget andet bag. Mit håb er, at man har fået nys om at Dalsgaard måske kunne være klar til at komme hjem, og derfor har været nødt til at afsøge den mulighed inden man færdiggør Ocampos-skiftet. En anden mulighed kan også være at Ocampos har fået et bedre tilbud.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg har ikke stemplet ham til ikke at være god nok. Jeg stiller mere spørgsmålstegn ved at han skulle have vist takter til noget i nogen retning endnu. Han er et stort spørgsmålstegn ind til videre.
Jeg kan godt være enig i at Olsen drog nytte af gode medspillere, men han har jo også passet fremragende i den måde vi vil spille på, fordi han både kan og vil afslutte angreb, hvor Fossum har manglet lidt, og hvor Kusk' afslutninger har savnet saft og kraft i store dele af sæsonen.
Jeg synes han var meget interessant som 9'er, da han leverede et voldsomt pres på modstanderforsvaret, og samtidig formåede at hente bolden dybt uden at være bageste mand. På den måde synes jeg Friis fik sat hans styrker fint i spil, samtidig med at begrænse hans svagheder. I en opstilling med 3 på midten, indeholdende en klasse 6'er, så kunne den rolle også fint fungere i en 4-3-3. Som Yankee, tror jeg, påpegede så er Olsen jo også i kampform, hvorimod bedre og større navne som Henriksen eller Hiljemark formentlig først ankommer tæt på sæsonstart, og dernæst skal bruge en periode på at komme tilbage i fodboldform. Hvordan påvirker det vores resultater på kort sigt?
Jeg kan godt være enig i at Olsen drog nytte af gode medspillere, men han har jo også passet fremragende i den måde vi vil spille på, fordi han både kan og vil afslutte angreb, hvor Fossum har manglet lidt, og hvor Kusk' afslutninger har savnet saft og kraft i store dele af sæsonen.
Jeg synes han var meget interessant som 9'er, da han leverede et voldsomt pres på modstanderforsvaret, og samtidig formåede at hente bolden dybt uden at være bageste mand. På den måde synes jeg Friis fik sat hans styrker fint i spil, samtidig med at begrænse hans svagheder. I en opstilling med 3 på midten, indeholdende en klasse 6'er, så kunne den rolle også fint fungere i en 4-3-3. Som Yankee, tror jeg, påpegede så er Olsen jo også i kampform, hvorimod bedre og større navne som Henriksen eller Hiljemark formentlig først ankommer tæt på sæsonstart, og dernæst skal bruge en periode på at komme tilbage i fodboldform. Hvordan påvirker det vores resultater på kort sigt?
Synes da vi så mod SIF at Fossum aldrig skal være falsk 9’er. Synes slet ikke det virkede. Han er meget bedre nede i maskinrummet.FIDEL skrev:Hvad er dit take på, at Fossum evt. kan spille som den falske 9´er? Han er jo trods alt målfarlig og dygtig i pressspillet.Julgranen skrev: ↑26. aug 2020, 12:05Det er nu egentlig ret utroligt, hvordan en spillers præstation under testkamp få dage efter ankomst til et nyt land, i et nyt system, uden relationer til holdkammerater er på plads og med et minus ud for kamptræning, kan få folk til at konkludere at manden ikke er god nok. Håbløst.
Er det ikke bedre at få noget mere rugbrød ned på 8´er-positionen, og så skubbe Fossum frem? Vi så det jo imod Silkeborg.
Det kan selvfølgelig komme an på hvilken spiller vi formår at hente. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om Inge vil hente en falsk 9´er eller en mere traditionel 8´er ala Hiljemark og Mike Jensen.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Der var jo intet, der fungerede i den kamp - særligt ikke presspillet. Meget kan nå at ske i dette vindue.Jakobsen skrev: ↑26. aug 2020, 12:30Synes da vi så mod SIF at Fossum aldrig skal være falsk 9’er. Synes slet ikke det virkede. Han er meget bedre nede i maskinrummet.FIDEL skrev:Hvad er dit take på, at Fossum evt. kan spille som den falske 9´er? Han er jo trods alt målfarlig og dygtig i pressspillet.Julgranen skrev: ↑26. aug 2020, 12:05Det er nu egentlig ret utroligt, hvordan en spillers præstation under testkamp få dage efter ankomst til et nyt land, i et nyt system, uden relationer til holdkammerater er på plads og med et minus ud for kamptræning, kan få folk til at konkludere at manden ikke er god nok. Håbløst.
Positivt er det dog, at Prica allerede viser et fint slutprodukt. Det er ikke hver dag man ser det hos en så ung spiller.
Det vil jeg endnu ikke afskrive. Han har købt hus i området og rygterne går på at hans barn er meldt ind i børnehave i Nordjylland. Jeg tror ikke man skal underkende familielivet i Dalsgaard-ligningen.Pastorius skrev: ↑26. aug 2020, 12:29Jeg ville være vild med at få Dalsgaard retur, men det kommer ikke til at ske. Uanset vil Ocamposhandlen ikke have den mindste indflydelse på om vi ville hente Dalle eller ej. Han er meget ung og uprøvet, og det ligger ikke i kortene at han skulle være klar til at være en klar førsteholdsforstærkning det første år eller to. Medmindre man selvfølgelig synes - som jeg - at Pallesen er så håbløs at hvad som helst ville være bedre. Det holdning deles åbenlyst ikke af trænerteamet i AaB.Kokkefar skrev: ↑26. aug 2020, 12:18Det er nu 16 dage siden rygtet blev bragt af BT. Godt nok var der snak om rejsevanskeligheder ud af Paraguay, men mon ikke der også ligger noget andet bag. Mit håb er, at man har fået nys om at Dalsgaard måske kunne være klar til at komme hjem, og derfor har været nødt til at afsøge den mulighed inden man færdiggør Ocampos-skiftet. En anden mulighed kan også være at Ocampos har fået et bedre tilbud.
Og selvfølgelig vil det have indflydelse i forhold til Ocampos. Man skal selvfølgelig ikke have 3 på HB, hvor den ene reserve sidder på en fire-årig kontrakt, og man så eftersigende signer Ocampos på en 3-årig. Så er man da åndsvagt godt dækket ind, og man kommer ikke til at få noget ud af Ocampos når han kun er på en 3-årig aftale. Det er ikke nok tid hvis han skal slå Dalle af, og vi skal tjene penge på ham. Derudover kunne jeg da tænke mig, at Ocampos er lidt mindre varm på projektet hvis han er nr. 3 i køen og pludselig skal slå en dansk landsholdsspiller af.
Jeg tror Dalsgaard lader kontrakten løbe, tager til EM og finder en klub herhjemme når han er på fri transfer. Han er stadig fast mand hos Brentford, spillede stort set alle kampe sidste sæson, og har en plads på landsholdet han skal holde fast i. Rasmus Nissen og Joakim Mæhle overhaler ham på et tidspunkt, men den må være nemmere at forsvare for et potentielt Championship tophold end hos os. Det er både penge og den sportslige mulighed der hedder EM han skal sige nej til.
Jeg kan heller ikke forestille mig, at Brentford er villige til at slippe en af deres vigtige folk billigt til en anden dansk klub.
Jeg kan heller ikke forestille mig, at Brentford er villige til at slippe en af deres vigtige folk billigt til en anden dansk klub.
Jeg ser det slet heller ikke. I mine øjne fungerer han bedst som 8’er. Norge bruger ham på kanten. Skal ikke kunne sige om det også er en løsning.Jakobsen skrev: ↑26. aug 2020, 12:30Synes da vi så mod SIF at Fossum aldrig skal være falsk 9’er. Synes slet ikke det virkede. Han er meget bedre nede i maskinrummet.FIDEL skrev:Hvad er dit take på, at Fossum evt. kan spille som den falske 9´er? Han er jo trods alt målfarlig og dygtig i pressspillet.Julgranen skrev: ↑26. aug 2020, 12:05Det er nu egentlig ret utroligt, hvordan en spillers præstation under testkamp få dage efter ankomst til et nyt land, i et nyt system, uden relationer til holdkammerater er på plads og med et minus ud for kamptræning, kan få folk til at konkludere at manden ikke er god nok. Håbløst.
Jeg er generelt ikke ret stor fan af taktikken med en falsk 9’er for os. Den dur måske hvis vi pakker os mod en stærk modstander men jeg tror ikke det er hensigten man vil fortsætte med den.
------------------------------------------------