Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Funky » 6. sep 2020, 22:47

mich1596 skrev:
6. sep 2020, 21:47
johnfrank skrev:
6. sep 2020, 21:31
Himmerland skrev:
depor skrev:
6. sep 2020, 19:41
Nogen der har adgang til denne artikel:
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/anal ... 1c474d4724

Kunne godt tænke mig at vide, hvilken start 11'er avisen ser som det optimale?
Målmand: Jacob Rinne.

Forsvar: Jores Okore, Rasmus Thelander og Mathias Ross.

Midtbane: Kristoffer Pallesen, Robert Kakeeto, Iver Fossum og Jakob Ahlmann.

Portugisiske Pedro Ferreira har løftet sit spil markant efter 14 dage i Aalborg, men formen er stadig ikke helt på plads, og det gør det risikabelt at starte med ham i første kamp. Robert Kakeeto har set rigtigt godt ud i testkampene og giver en god kombination med Iver Fossum centralt, hvor han giver plads til, at Fossum kan udfolde sig mere offensivt. De to wing backs giver sig selv og har begge spillet godt i testkampene.

Angreb: Tom van Weert, Kasper Kusk og Frederik Børsting.
Det er fandme et middelmådigt hold
Før du dømmer kunne jeg godt tænke mig du nævner resten af den trup du tror, vi udtager ?
Jeg synes, det ligner en optimal opstilling, så længe Lucas ikke er klar og Tim skal lempes ind i ligaen. Kakeeto fortjener altså lidt tillid efter hans indsats i slutspillet og opstarten.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
hit666
Allstar
Allstar
Favoritspiller: rade prica

Indlæg af hit666 » 7. sep 2020, 01:22

Funky skrev:
6. sep 2020, 22:47
mich1596 skrev:
6. sep 2020, 21:47
johnfrank skrev:
6. sep 2020, 21:31
Himmerland skrev:
depor skrev:

Portugisiske Pedro Ferreira har løftet sit spil markant efter 14 dage i Aalborg, men formen er stadig ikke helt på plads, og det gør det risikabelt at starte med ham i første kamp. Robert Kakeeto har set rigtigt godt ud i testkampene og giver en god kombination med Iver Fossum centralt, hvor han giver plads til, at Fossum kan udfolde sig mere offensivt. De to wing backs giver sig selv og har begge spillet godt i testkampene.

Det er fandme et middelmådigt hold
Før du dømmer kunne jeg godt tænke mig du nævner resten af den trup du tror, vi udtager ?
Jeg synes, det ligner en optimal opstilling, så længe Lucas ikke er klar og Tim skal lempes ind i ligaen. Kakeeto fortjener altså lidt tillid efter hans indsats i slutspillet og opstarten.
middelmådigt er måske lige groft nok men at skifte kusk ud med olsen er ikke en forstærkning allerhøjst status quo
AaB AaB AaB AaB

Himmerland
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af Himmerland » 7. sep 2020, 06:59

depor skrev:
6. sep 2020, 21:22
Himmerland skrev:
6. sep 2020, 21:07
depor skrev:

Tak for det. Svært at være uenig med avisen i den opstilling. Men måske skulle man starte med Tim i stedet for Tom?
Alle meldinger går dog fortsat på, at AaB vil køre Tim Prica langsomt frem, og derfor tror jeg, at Jacob Friis vælger den sikre løsning. Lucas Andersen er selvfølgelig selvskreven her, når han er helt klar, men i mellemtiden passer Frederik Børsting rigtig godt ind i presspillet, ligesom Kasper Kusk igen ligner en spiller, der kan gøre en forskel offensivt.

Himmerland
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af Himmerland » 7. sep 2020, 07:00

Udtaler nordjyske

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 7. sep 2020, 09:19

Det er ret bemærkelsesværdigt at der ikke er én af de fem nyindkøbte spillere, der vurderes gode nok til start-11. Flere af dem er selvfølgelig spillere, der skal udvikle sig, men jeg havde da godtnok håbet at nogle af dem var bedre end Robert Kakeeto og Frederik Børsting.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 7. sep 2020, 09:32

Yankee skrev:
7. sep 2020, 09:19
Det er ret bemærkelsesværdigt at der ikke er én af de fem nyindkøbte spillere, der vurderes gode nok til start-11. Flere af dem er selvfølgelig spillere, der skal udvikle sig, men jeg havde da godtnok håbet at nogle af dem var bedre end Robert Kakeeto og Frederik Børsting.
Enig. Hvis ikke der kommer en klar starter ind, inden vinduet lukker - og helst inden sæsonstart - så er det i min optik et virkelig svagt vindue. Forventninger og muligheder taget i betragtning SKAL der mere ind, og det kunne være fedt hvis Inge snart reagerede her, så vi ikke først får den nye mand flere kampe inde i sæsonen. Jeg har ikke megen tiltro til en central midtbane, sæsonen ud, besat med de folk der er i truppen. Kakeeto er ikke en langsigtet løsning, uanset at han har gjort det ok de sidste par måneder. Magnus skal sendes videre asap
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 7. sep 2020, 09:39

Yankee skrev:
Enig - jeg er ret sikker på det ikke var hensigten at ingen af dem skulle gå direkte ind. Det passer ikke med kommunikationen, selvom det også hele tiden har været klart at den kvalitet vi håber på til holdet kan ligge en måned væk endnu.

Særligt Nkada giver kun mening, hvis han er god nok til at være starter. Prica må være fordi man er forsigtige - det er godt nok en monsterstart han har fået, selvom man selvfølgelig skal være forsigtig med at vurdere for meget på træningskampe.

Næsten uanset hvor stærkt vores hold bliver, så tror jeg faktisk at Børsting vil blive ved med at spøge lige omkring startopstillingen. Objektivt vurderet skal han ikke være god nok, men han kommer altså med noget power, løbevillighed og gåpåmod, som man altid kan bruge på et hold, uagtet hans svagheder.

Nå, men lad os nu lige vente med at se hvad der så rent faktisk bliver startopstillingen, og hvordan vi klarer os.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 7. sep 2020, 09:43

jonas386 skrev:
7. sep 2020, 09:32
Yankee skrev:
Enig. Hvis ikke der kommer en klar starter ind, inden vinduet lukker - og helst inden sæsonstart - så er det i min optik et virkelig svagt vindue. Forventninger og muligheder taget i betragtning SKAL der mere ind, og det kunne være fedt hvis Inge snart reagerede her, så vi ikke først får den nye mand flere kampe inde i sæsonen. Jeg har ikke megen tiltro til en central midtbane, sæsonen ud, besat med de folk der er i truppen. Kakeeto er ikke en langsigtet løsning, uanset at han har gjort det ok de sidste par måneder. Magnus skal sendes videre asap
Det er et livsvilkår i en klub som AaB og i en dansk liga. Vi kommer aldrig til at få de rigtig gode deals sålænge vinduet er åbent. Balladen er at vi tit kan få de gode salg i starten af vinduet. Det kan en sportsdirektør ikke gøre om. Vi har ikke de økonomiske muskler til at lukke de store handler tidligt i vinduet.

Mht. det samlede vindue så bliver Pricas udvikling nok en målestok for om vi efterfølgende vil kalde det en succes eller ej. Det har potentialet til at blive et kæmpescoop, selv det stadig er tidligt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 7. sep 2020, 10:07

Pastorius skrev:
7. sep 2020, 09:43
jonas386 skrev:
Yankee skrev:
Det er et livsvilkår i en klub som AaB og i en dansk liga. Vi kommer aldrig til at få de rigtig gode deals sålænge vinduet er åbent. Balladen er at vi tit kan få de gode salg i starten af vinduet. Det kan en sportsdirektør ikke gøre om. Vi har ikke de økonomiske muskler til at lukke de store handler tidligt i vinduet.

Mht. det samlede vindue så bliver Pricas udvikling nok en målestok for om vi efterfølgende vil kalde det en succes eller ej. Det har potentialet til at blive et kæmpescoop, selv det stadig er tidligt.
Det første er en myte. Vi har lukket mange større handler tidligt i vinduet, og hvis vi kan tilbyde den rigtige pakke, så vil de fleste spillere vel også have opstarten med. Spillere som Magnus Henriksen eller Oscar Hiljemark er dygtige folk, og vil da sikkert blive store profiler - men vi skal ikke vente et helt transfervindue på de spillere, hvis vi i sidste ende kan risikere at stå med en lang næse, og kun kan vælge i mellem hylde b og c
spillere til allersidst.

Og så tror jeg stadig væk, at du bliver noget skuffet/overrasket, hvis du tror at Nkada er en spiller der er hentet for at starte inde i +25 kampe. Det kan jeg allerede nu afsløre ikke kommer til at ske. Hvis han starter inde i meget mere end 10, plus pokalkampe, så vil jeg faktisk blive meget overrasket.

Jeg køber heller ikke, at et godt køb og 4 middelmådige (skulle det blive resultatet) gør transfervinduet som helhed til en succes. Prica var som den eneste af de indkøbte nævnt herinde længe inden, og kan imo dårligt sættes i kategori med Nkada, Pedro, Prijovic, Ocampos, der er ukendte spillere for langt de fleste danske fodboldfans. Jeg er dog enig i, at vi kan sige at vi er så rigeligt kompenseret, hvis bare en af de øvrige 4 (såfremt Ocampos kommer til) viser sig at være en profil med solidt videresalgspotentiale. Men Prica hører ikke rigtigt til i den kategori synes jeg.

Inge mangler at vise han kan erstatte profiler på holdet. Indtil videre synes jeg det er rimelig uambitiøse handler, og det skal gerne ændres.

Mikki89
1. div
1. div
Favoritspiller: Lucas Andersen

Indlæg af Mikki89 » 7. sep 2020, 10:37

Jeg synes, at Inge har haft et godkendt vindue indtil videre. Vi har potentielt fået dækket de huller, der var efterladt af Tengstedt, Kaufmann, Paddy og Bærtelsen med Nkada, Prica, Prijovic, og Granli. Vi har råbt på en ny 6er i lang tid og ind er kommet Ferreira. Vi ved endnu for lidt om de enkelte spillere til at kunne bedømme dem, men jeg synes det er forhastet, hvis de allerede skal have prædikatet "middelmådige"

Vi mangler at erstatte PO, men det tror jeg nu også, at vi gør! At den formodede startopstilling ikke indeholder nogle af de nye, ser jeg ikke som en anerkendelse af manglende kvalitet hos de nyindkøbte, måske snarere et udtryk for, at man gerne vil give dem en mere lempelig start plus, at man med den "gamle garde" ved, hvad man får. At påstå at vide at Nkada kun spiller fra start i 10 + kampe, kan ingen vide noget om! Det er ren fabulation

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 7. sep 2020, 11:01

Vi ved endnu for lidt om de enkelte spillere til at kunne bedømme dem, men jeg synes det er forhastet, hvis de allerede skal have prædikatet "middelmådige"
Så Granli der er skrottet i AIK, en svensk midter/bundklub kan ikke betegnes som middelmådig? En spiller fra den næstbedste række i Portugal, eller en spiller der har haft problemer med at spille sig på hold i den næstbedste serbiske række har heller ikke fortjent sådan et prædikat? Den der Schrödingers fodboldspiller, hvor alle kan være Messi indtil andet er bevist, er ikke helt så spændende en tilgang som en del herinde ellers gerne vil gøre det til.

Hvis man læser udtalelser angående Nkada da han skrev under, ser på vores øvrige opstilling og tænker på hvordan Friis typisk udtager holdet, så er det vist mest ønsketænkning, at Nkada skulle være starter henover store dele af sæsonen. Det meste af foråret bruger han vel helt uden for truppen, fordi han ikke har planer om at forlænge. Der er et par stykker herinde der har en eller anden ide om at han skulle være hentet til starteren, og det er imo ringe læsning af trupsammensætningen.

Hvis alle folk er klar, så står både Kusk, Van Weert, Lucas og Børsting foran Nkada. Mod enkelte specifikke modstandere tror jeg han kan starte inde, men ellers bliver han formentlig brugt senere i kampene, hvor fart og agressivitet kommer mere til sin ret.

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 7. sep 2020, 11:02

Pastorius skrev:
jonas386 skrev:
Yankee skrev:

Som supporter af AaBs fodboldhold vil jeg aldrig kalde det en succes hvis Prica bliver solgt for 50 mio men at vi ikke gør os gældende i ligaen på nogen måde.
Hvis jeg var aktionær ville jeg sikket juble.
Jeg vil kun kalde os en succes med den nye strategi om udvikling af spillere og højere salgspriser hvis det samtidigt giver os succes i ligaen.
Magter ikke at AaB bliver en ny FCN hvor priser spillerne er vigtigere end succes for klubben på banen.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 7. sep 2020, 11:34

jonas386 skrev:
7. sep 2020, 11:01
Vi ved endnu for lidt om de enkelte spillere til at kunne bedømme dem, men jeg synes det er forhastet, hvis de allerede skal have prædikatet "middelmådige"
Så Granli der er skrottet i AIK, en svensk midter/bundklub kan ikke betegnes som middelmådig? En spiller fra den næstbedste række i Portugal, eller en spiller der har haft problemer med at spille sig på hold i den næstbedste serbiske række har heller ikke fortjent sådan et prædikat? Den der Schrödingers fodboldspiller, hvor alle kan være Messi indtil andet er bevist, er ikke helt så spændende en tilgang som en del herinde ellers gerne vil gøre det til.

Hvis man læser udtalelser angående Nkada da han skrev under, ser på vores øvrige opstilling og tænker på hvordan Friis typisk udtager holdet, så er det vist mest ønsketænkning, at Nkada skulle være starter henover store dele af sæsonen. Det meste af foråret bruger han vel helt uden for truppen, fordi han ikke har planer om at forlænge. Der er et par stykker herinde der har en eller anden ide om at han skulle være hentet til starteren, og det er imo ringe læsning af trupsammensætningen.

Hvis alle folk er klar, så står både Kusk, Van Weert, Lucas og Børsting foran Nkada. Mod enkelte specifikke modstandere tror jeg han kan starte inde, men ellers bliver han formentlig brugt senere i kampene, hvor fart og agressivitet kommer mere til sin ret.
Ah hva'!? Det er sgu da lige så meget Schrödingers fodboldspiller at dømme dem som middelmådige før andet er bevist. Vi ved ikke ret meget om hvordan kommer til at Pedro fungerer på vores hold endnu. Og vi ved heller ikke om Inge får ret i at Nkada, kommer til at gøre en stor forskel i ligaen. Det er forhastet at dømme dem som middelmådige.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 7. sep 2020, 11:54

Maglau skrev:
7. sep 2020, 11:02
Pastorius skrev:
jonas386 skrev:
Yankee skrev:

Som supporter af AaBs fodboldhold vil jeg aldrig kalde det en succes hvis Prica bliver solgt for 50 mio men at vi ikke gør os gældende i ligaen på nogen måde.
Hvis jeg var aktionær ville jeg sikket juble.
Jeg vil kun kalde os en succes med den nye strategi om udvikling af spillere og højere salgspriser hvis det samtidigt giver os succes i ligaen.
Magter ikke at AaB bliver en ny FCN hvor priser spillerne er vigtigere end succes for klubben på banen.
Hvis man tager de langsigtede briller på, vil et salg i den størrelsesorden kunne løfte vores klub på flere parametre, eksempelvis ved genvinvestering i truppen, investering i talentsektoren, investering i stadion etc.

Men det forudsætter selvfølgelig at pengene bliver forvaltet fornuftigt, og her kan man argumentere for, at vi eksempelvis ikke har fået nok ud af Basso millionerne.

Og personligt mener jeg ikke vi fik nok ud af Mæhle sportsligt før han blev solgt, ellers skulle vi have haft et noget større beløb end de 11 millioner vi angiveligt fik.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 7. sep 2020, 12:27

Pastorius skrev:
jonas386 skrev:
Yankee skrev:

Forstår overhovedet ikke kritikken af Børsting, han har vist han fortjener en startplads. Han har ild i øjnene og kæmper røven ud af bukserne, derudover er han begyndt at være kampafgørende.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 7. sep 2020, 12:34

jonas386 skrev:
7. sep 2020, 10:07
Det første er en myte. Vi har lukket mange større handler tidligt i vinduet, og hvis vi kan tilbyde den rigtige pakke, så vil de fleste spillere vel også have opstarten med. Spillere som Magnus Henriksen eller Oscar Hiljemark er dygtige folk, og vil da sikkert blive store profiler - men vi skal ikke vente et helt transfervindue på de spillere, hvis vi i sidste ende kan risikere at stå med en lang næse, og kun kan vælge i mellem hylde b og c
spillere til allersidst.

Og så tror jeg stadig væk, at du bliver noget skuffet/overrasket, hvis du tror at Nkada er en spiller der er hentet for at starte inde i +25 kampe. Det kan jeg allerede nu afsløre ikke kommer til at ske. Hvis han starter inde i meget mere end 10, plus pokalkampe, så vil jeg faktisk blive meget overrasket.

Jeg køber heller ikke, at et godt køb og 4 middelmådige (skulle det blive resultatet) gør transfervinduet som helhed til en succes. Prica var som den eneste af de indkøbte nævnt herinde længe inden, og kan imo dårligt sættes i kategori med Nkada, Pedro, Prijovic, Ocampos, der er ukendte spillere for langt de fleste danske fodboldfans. Jeg er dog enig i, at vi kan sige at vi er så rigeligt kompenseret, hvis bare en af de øvrige 4 (såfremt Ocampos kommer til) viser sig at være en profil med solidt videresalgspotentiale. Men Prica hører ikke rigtigt til i den kategori synes jeg.

Inge mangler at vise han kan erstatte profiler på holdet. Indtil videre synes jeg det er rimelig uambitiøse handler, og det skal gerne ændres.
Det er ikke nogen myte - hvis vi skal lukke de handler, så skal der flere penge på bordet end ellers, eller der skal være andre specielle omstændigheder. Selvfølgelig er der undtagelser, men kun hvis vi er klar til at smide noget ekstra på borde, og der er vi tydeligvis ikke pt.

Jeg er lige så skeptisk som dig mht Nkada, men jeg er sikker på at intentionen har været at han skulle være god nok til at være starter. Jeg kan ikke se lejeaftalen giver mening på anden vis - medmindre selvfølgelig den er stort set gratis, men det tror jeg ikke på.

Mht. Prica, så kan den potentielle økonomi i ham, være af en karakter som gør de sportslige resultater ligegyldige hvis ellers vi bare kan undgå nedrykning. Det *er* en anden slags aftale, men den potentielle 'upside" er helt uden for nummer ift de andre. Det er altså en spiller der allerede har startet inde for Malmø FF (og scoret) samt har nogle meget tydelige kvaliteter. Det er helt anderledes end fx en Kaufmann, der godt nok fik scoret lidt i AaB - efter at have fået lang snor, men ellers mest er blevet solgt på potentiale fremfor kvalitet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 7. sep 2020, 12:51

Buzz Killington skrev:
7. sep 2020, 11:34
jonas386 skrev:

Ah hva'!? Det er sgu da lige så meget Schrödingers fodboldspiller at dømme dem som middelmådige før andet er bevist. Vi ved ikke ret meget om hvordan kommer til at Pedro fungerer på vores hold endnu. Og vi ved heller ikke om Inge får ret i at Nkada, kommer til at gøre en stor forskel i ligaen. Det er forhastet at dømme dem som middelmådige.
Det er i hvert fald at have lige lovligt stor tiltro til Murphys lov.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 7. sep 2020, 12:58

jonas386 skrev:
- Vi har set ham i aktion på både det franske ungdomslandshold, og i den franske liga, og han vil naturligt være med i konkurrencen "om pladsen som frontangriber hos os, udtaler AaB’s sportschef Inge André Olsen.

- Selvom vi altid helst vil have spillere på permanente aftaler, så mener vi, at vi i dette tilfælde har udnyttet en mulighed for at tilknytte en kompetent og dygtig ung angriber, der kan hjælpe os i 3F Superligaen i den kommende sæson, lyder det videre fra Inge André Olsen.
Sammenholdt med hvad IAO sagde om vores ageren generelt i Ripodsten, så vil det være skuffende hvis han ikke kan spille fra start - særligt sålænge Lucas' plads er ledig.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 7. sep 2020, 13:02

Brodernumsi skrev:
7. sep 2020, 12:27
Forstår overhovedet ikke kritikken af Børsting, han har vist han fortjener en startplads. Han har ild i øjnene og kæmper røven ud af bukserne, derudover er han begyndt at være kampafgørende.
Problemet er nu mere, at han ikke rigtigt har udviklet sig i snart mange år. Måske bliver han en ny Patrick Kristensen, men faktum er nu at han lever utroligt meget på sin energi. Hans teknik er meget ringe, og han er altid nærmest overivrig i sit spil.

Ingen tvivl om, at han fortjener nogle minutter, men en startspiller bliver han aldrig på et hold der vil spille sig selv i top 4.
Jeg håber AaB fortsætter med at bruge ham som indskiftningsspiller, når modstanderne er møre. Hans tekniske niveau gør at han hverken vil være specielt nyttig for hverken Lucas, Kusk eller Prica som er stærke kombinationsspillere - uanset hvem af dem der så spiller.

Han spillede 100 færre minutter end ellers udskældte Kusk sidste sæson, og lavede kun halvt så mange mål og assists.
Han skabte 13 chancer - kun marginalt flere end Patrick Kristensen og Oliver Klitten. Det er alt, alt for lidt. Til sammenligning skabte Kusk 34.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lars Thomsen

Indlæg af raekkeettre » 7. sep 2020, 13:06

Julgranen skrev:
7. sep 2020, 13:02
Brodernumsi skrev:
7. sep 2020, 12:27
Problemet er nu mere, at han ikke rigtigt har udviklet sig i snart mange år. Måske bliver han en ny Patrick Kristensen, men faktum er nu at han lever utroligt meget på sin energi. Hans teknik er meget ringe, og han er altid nærmest overivrig i sit spil.

Ingen tvivl om, at han fortjener nogle minutter, men en startspiller bliver han aldrig på et hold der vil spille sig selv i top 4.
Jeg håber AaB fortsætter med at bruge ham som indskiftningsspiller, når modstanderne er møre. Hans tekniske niveau gør at han hverken vil være specielt nyttig for hverken Lucas, Kusk eller Prica som er stærke kombinationsspillere - uanset hvem af dem der så spiller.

Han spillede 100 færre minutter end ellers udskældte Kusk sidste sæson, og lavede kun halvt så mange mål og assists.
Han skabte 13 chancer - kun marginalt flere end Patrick Kristensen og Oliver Klitten. Det er alt, alt for lidt. Til sammenligning skabte Kusk 34.
Men er Børsting ikke en der gør de andre bedre. Jeg tænker hvis nu AaB, som hold score flere mål, vinder flere kampe og kan presse en modstander bedre med Børsting, så er det jo lidt ligemeget hvad hans personligestats er, såfremt man kan analysere sig from til det først nævnte.

Låst