Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Funky » 8. sep 2020, 20:38

Pastorius skrev:
8. sep 2020, 20:29
Funky skrev:
8. sep 2020, 20:15
Nå, Ocampos bliver ikke til noget (hvis det nogensinde har været tæt på, at han skulle til AaB). Han har skrevet en 3-årig kontrakt med Beitar Jerusalem.
Det havde han også på side 206 eller deromkring :)
Arh crap, beklager forstyrrelsen så. :oops:
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 8. sep 2020, 20:39

hit666 skrev:
8. sep 2020, 19:54
Julgranen skrev:
8. sep 2020, 19:15
hit666 skrev:
8. sep 2020, 19:08
har du lige beskrevet kusk :thumbsup:
Du har frygteligt travlt med ham. Jf. retningslinierne, så skal man afholde sig fra at skrive one-liners, hvis ikke de bidrager til debatten...
Cirka sammme måde du har skrevet om MC (Magnus sidelæns) Og alt hvad du skriver er pisse konstruktiv for debatten
Du har ikke lagt mærke til, at debatten altid går i stå når du kommer med dit analfabetiske makværk af en kommentar? Der er ingen der citerer dig, ingen der svarer dig. Du er slet ikke en del af debatten. Du er debatsidens ækvivalent til en 6 årig, der skriver bandeord på skolens toilet.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Indlæg af Legum Magister » 8. sep 2020, 20:46

hit666 skrev:
8. sep 2020, 19:12
Legum Magister skrev:
8. sep 2020, 18:13
Ibiza Polar skrev:
8. sep 2020, 17:16
Shit, har vi solgt Lucas Andersen?

Snart omtales Patrick Olsen vel som ligaens bedste midtbanespiller sidste sæson.
Ja man skulle nærmest tro, at Vatikanet er blevet kontaktet med henblik på øjeblikkelig kanonisering... Den helgenkårede in spe Patrick Olsen gjorde da også en god figur offensivt, særligt i spillet på kanten af feltet. Djævlen er som bekendt gemt i detaljen, og den detalje visse folk synes at glemme er, at Patrick Olsen var en belastning i defensiven. (2-1 nederlaget til BIF, 3-0 nederlaget til AGF, 0-3 nederlaget til RFC, 1-1 kampen mod EfB og 2-3 nederlaget til AGF er blot de kampe, der først falder mig i hu, når jeg skal komme i tanke om kampe, hvor Patrick Olsen sejlede rundt rent defensivt)

Forhåbentlig finder Inge en fuldgod erstatning, der også evner at varetage defensive pligter - håbet lever 27 dage endnu.
(Patrick Olsen var en belastning i defensiven) og der er kusk bedre
Nej; men for det første er han en decideret wing, og sådanne typer er ofte dårligere til at forsvare; end at angribe, og for det andet er der vist ingen, der har lagt et bud på Kusk.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 8. sep 2020, 20:56

Kokkefar skrev:
hit666 skrev:
8. sep 2020, 19:54
Julgranen skrev:
8. sep 2020, 19:15
hit666 skrev:
8. sep 2020, 19:08
har du lige beskrevet kusk :thumbsup:
Du har frygteligt travlt med ham. Jf. retningslinierne, så skal man afholde sig fra at skrive one-liners, hvis ikke de bidrager til debatten...
Cirka sammme måde du har skrevet om MC (Magnus sidelæns) Og alt hvad du skriver er pisse konstruktiv for debatten
Du har ikke lagt mærke til, at debatten altid går i stå når du kommer med dit analfabetiske makværk af en kommentar? Der er ingen der citerer dig, ingen der svarer dig. Du er slet ikke en del af debatten. Du er debatsidens ækvivalent til en 6 årig, der skriver bandeord på skolens toilet.
Så tøser. Kan i ikke finde et andet sted til romancen så os andre kan slippe for jeres spam i transfertråden? Tag jeres fnidder over PB tak!

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 8. sep 2020, 21:02

martinaalborg skrev:
8. sep 2020, 18:43
Så er Ali røget til Silkeborg :thumbsup:
Med hans godkendte sæson i 1. div havde jeg gerne set ham som joker i denne sæson. Men omvendt er det vel det rigtige for hans udvikling. Jeg gad godt vide hvordan aftalen er skruet sammen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Freddie
Allstar
Allstar

Indlæg af Freddie » 8. sep 2020, 21:06

Gaarde6 skrev:
8. sep 2020, 17:42
Stegosaurus skrev:
8. sep 2020, 17:25
Ibiza Polar skrev:

Snart omtales Patrick Olsen vel som ligaens bedste midtbanespiller sidste sæson.
Haha, det stopper aldrig. Dem, vi sælger, var ryggraden på holdet og garant for fight, teknik, øgede sponsorindtægter og medvind på cykelstien. Alle, vi ikke får signet, er uslebne diamanter. Dem, vi henter, er nulbon'er, som intet har vist og sænker niveauet til træning på U15-holdet.
Tengsted til AGF var det bedste der kunne ske. Uden det salg havde vi næppe fået Prica.
Thellufsen til Lyngby.. Ren win win for både AaB og Rasmus.
Wessam til Silkeborg er nok også den rigtige løsning for begge parter, hvis det skulle ske.

Men at bagatelilisere PO's afgang fatter jeg hat af?
JEG synes han varden bedste spiller i sidste sæson. Samtidig var han pisse vigtig i den måde vi gerne vil spille på.
Jeg begræder hans exit. Alt det andet du skriver med sponsor indtægter, medvind på cykelstierne osv, er bare for ondsvagt.
JEG synes han var vores vigtigste spiller på den måde vi gerne vil spille. Du må hjertens gerne have en anden mening.
Men nu er han i AGF. Hvis du synes han er så fantastisk og at han er så vigtig for dig, kan du jo bare følge med. Han ville til AGF, AaB kunne hente en perfekt transfer, og gad ikke have en spiller, der hellere ville være et andet sted. Han er history.

Legum Magister
Landshold
Landshold

Indlæg af Legum Magister » 8. sep 2020, 21:09

Martino skrev:
8. sep 2020, 18:50
Nogen der har hørt ca pris på Abou Ali ?
SIF'erne spekulerer også i prisen

https://www.sif4ever.dk/d/252823-sif-s- ... -2020/1287

I øvrigt meget interessant at se handlen fra SIF-fansenes perspektiv.

Stegosaurus
Allstar
Allstar

Indlæg af Stegosaurus » 8. sep 2020, 21:26

Legum Magister skrev:
8. sep 2020, 21:09
Martino skrev:

De virker lige lovligt glade 😀 Kunne vi have fået 750.000 for ham?

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 8. sep 2020, 21:29

Stegosaurus skrev:
8. sep 2020, 21:26
Legum Magister skrev:
Martino skrev:

Det er svært at vide. Evt videresalgs/tilbagekøbsklausul vil også have betydning for købsprisen.

Til sammenligning gav vi selv 500.000 for Prica. Men han havde også kun et halvt år tilbage af kontrakten mens Wessam havde til slutningen af næste år.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 8. sep 2020, 21:30

Stegosaurus skrev:
Legum Magister skrev:
Martino skrev:

Jeg tænker at prisen nok er ret begrænset nu og her, men med en pæn videresalgsklausul og måske nogle bonus betalinger baseret på hans/klubbens præstationer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 8. sep 2020, 21:35

Freddie skrev:
8. sep 2020, 21:06
Gaarde6 skrev:
Stegosaurus skrev:
8. sep 2020, 17:25
Ibiza Polar skrev:

Haha, det stopper aldrig. Dem, vi sælger, var ryggraden på holdet og garant for fight, teknik, øgede sponsorindtægter og medvind på cykelstien. Alle, vi ikke får signet, er uslebne diamanter. Dem, vi henter, er nulbon'er, som intet har vist og sænker niveauet til træning på U15-holdet.
Tengsted til AGF var det bedste der kunne ske. Uden det salg havde vi næppe fået Prica.
Thellufsen til Lyngby.. Ren win win for både AaB og Rasmus.
Wessam til Silkeborg er nok også den rigtige løsning for begge parter, hvis det skulle ske.

Men at bagatelilisere PO's afgang fatter jeg hat af?
JEG synes han varden bedste spiller i sidste sæson. Samtidig var han pisse vigtig i den måde vi gerne vil spille på.
Jeg begræder hans exit. Alt det andet du skriver med sponsor indtægter, medvind på cykelstierne osv, er bare for ondsvagt.
JEG synes han var vores vigtigste spiller på den måde vi gerne vil spille. Du må hjertens gerne have en anden mening.
Men nu er han i AGF. Hvis du synes han er så fantastisk og at han er så vigtig for dig, kan du jo bare følge med. Han ville til AGF, AaB kunne hente en perfekt transfer, og gad ikke have en spiller, der hellere ville være et andet sted. Han er history.
Hahaha, så har vi balLaden 😂 Ja, helt ærligt Gaarde6, skift lige klub bare fordi du er uenig i ét spillersalg. Så fuck da om du har holdt med AaB i 30 år og rejst land og rige rundt.

Stegosaurus
Allstar
Allstar

Indlæg af Stegosaurus » 8. sep 2020, 21:36

Hanga skrev:
8. sep 2020, 21:30
Stegosaurus skrev:
Legum Magister skrev:
Martino skrev:

Jeg tænker at prisen nok er ret begrænset nu og her, men med en pæn videresalgsklausul og måske nogle bonus betalinger baseret på hans/klubbens præstationer.
Det er nok noget i den stil. Lød også til at Lyngby nærmest havde fået Thellufsen mod en videresalgsklausul.

Er virkelig spændt på om sådan lidt hype fra SIF fansene og “stjernestatus” er det, som pludselig får Wessam til at bryde igennem muren.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 8. sep 2020, 21:38

Stegosaurus skrev:
8. sep 2020, 21:36
Hanga skrev:
Stegosaurus skrev:
Legum Magister skrev:
Martino skrev:

Det er nok noget i den stil. Lød også til at Lyngby nærmest havde fået Thellufsen mod en videresalgsklausul.

Er virkelig spændt på om sådan lidt hype fra SIF fansene og “stjernestatus” er det, som pludselig får Wessam til at bryde igennem muren.
Thellufsen må også ha været billigere. Han havde kun et halvt år tilbage af kontrakten og har ikke ligefrem solgt sig selv i Tyskland. Wessam havde trods alt en god sæson sidste år at sælge sig selv på.

Legum Magister
Landshold
Landshold

Indlæg af Legum Magister » 8. sep 2020, 21:42

Forza skrev:
8. sep 2020, 21:38
Stegosaurus skrev:
8. sep 2020, 21:36
Hanga skrev:
Stegosaurus skrev:
Legum Magister skrev:
Martino skrev:

Thellufsen må også ha været billigere. Han havde kun et halvt år tilbage af kontrakten og har ikke ligefrem solgt sig selv i Tyskland. Wessam havde trods alt en god sæson sidste år at sælge sig selv på.
Ja, og så var der angiveligt interesse for Wessam fra flere klubber, hvilket næppe har skadet AaB i forhandlingerne med SIF.

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 8. sep 2020, 21:48

Legum Magister skrev:
8. sep 2020, 21:42
Ja, og så var der angiveligt interesse for Wessam fra flere klubber, hvilket næppe har skadet AaB i forhandlingerne med SIF.
Nu er det jo ikke United og Real Madrid der har konkurreret om ham. Mon ikke der er tale om en ret beskeden transfersum. Det er jo heller ikke en spiller AaB har villet holde på - og ærligt talt så er der vist ikke den store risiko for, at vi har smidt guld på gaden her :-)

Jeg vil godt vædde med at Grønning præsterer bedre for Viborg denne sæson, end Wessam gør for Silkeborg. Grønnings afløser i Skive er i øvrigt den tidl. Silkeborg-ungdomsspiller Oliver Haurits, der med en kongekamp i sidste runde var med til at frarøve os U19-mesterskabet for et par sæsoner siden...

Legum Magister
Landshold
Landshold

Indlæg af Legum Magister » 8. sep 2020, 22:01

Julgranen skrev:
8. sep 2020, 21:48
Legum Magister skrev:
8. sep 2020, 21:42
Nu er det jo ikke United og Real Madrid der har konkurreret om ham. Mon ikke der er tale om en ret beskeden transfersum. Det er jo heller ikke en spiller AaB har villet holde på - og ærligt talt så er der vist ikke den store risiko for, at vi har smidt guld på gaden her :-)
Enig; men hvis interessen fra Viborg FF har givet bare kr. 100.000 ekstra, er det vel værd at tage med. :money:

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 8. sep 2020, 22:03

Julgranen skrev:
8. sep 2020, 18:48
Gaarde6 skrev:
Klubben, og også jeg for den sags skyld, ser så tydeligvis noget andet end dig. De har en masse data til rådighed, kender truppen ud og ind. De har vurderet, at vi ikke skulle holde på ham. Ergo, så er det bedøvende ligegyldigt hvad du mener - hvis trænerne var af samme opfattelse var han selvfølgelig ikke røget til AGF. Og hvad i alverden ved du om hvordan vi vil spille? Vi prøvede flere forskellige ting sidste sæson, hvad der virker bedst og hvad man kommer til at benytte sig af hyppigst ved vi ikke endnu.

Vi var ikke tvunget til at skille os af med Patrick Olsen, husk det.
Nu ved, hverken du eller jeg om der lå en frikøbs klausul i Po's kontrakt.

I forhold til vores spillestil, snakker Jacob Friis om det i en podcast (kan ikke huske, hvad pokker den hed) Omkring vi gerne vil bryde spillet højt oppe og få en masse offensive omstillinger. Så det er, hvad Friis siger og ikke, hvad jeg ved om "hvad i alverden jeg ved" om AaBs spillestil.

Men, hvis du skal debattere på det niveau med (Bedøvende ligegyldigt, hvad jeg mener) og (Og hvad i alverden ved du om, hvordan vi vil spille) Så bliver det lige lavt nok.
Vi behøver ikke være enige, det er trods alt en debat side.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 8. sep 2020, 22:07

Gaarde6 skrev:
8. sep 2020, 22:03
Julgranen skrev:
8. sep 2020, 18:48
Gaarde6 skrev:
Klubben, og også jeg for den sags skyld, ser så tydeligvis noget andet end dig. De har en masse data til rådighed, kender truppen ud og ind. De har vurderet, at vi ikke skulle holde på ham. Ergo, så er det bedøvende ligegyldigt hvad du mener - hvis trænerne var af samme opfattelse var han selvfølgelig ikke røget til AGF. Og hvad i alverden ved du om hvordan vi vil spille? Vi prøvede flere forskellige ting sidste sæson, hvad der virker bedst og hvad man kommer til at benytte sig af hyppigst ved vi ikke endnu.

Vi var ikke tvunget til at skille os af med Patrick Olsen, husk det.
Nu ved, hverken du eller jeg om der lå en frikøbs klausul i Po's kontrakt.

I forhold til vores spillestil, snakker Jacob Friis om det i en podcast (kan ikke huske, hvad pokker den hed) Omkring vi gerne vil bryde spillet højt oppe og få en masse offensive omstillinger. Så det er, hvad Friis siger og ikke, hvad jeg ved om "hvad i alverden jeg ved" om AaBs spillestil.

Men, hvis du skal debattere på det niveau med (Bedøvende ligegyldigt, hvad jeg mener) og (Og hvad i alverden ved du om, hvordan vi vil spille) Så bliver det lige lavt nok.
Vi behøver ikke være enige, det er trods alt en debat side.
Tror du seriøst de forlænger med et år for at give ham en frikøbsklausul? De har selvfølgelig forlænget for at give ham en mere fair placering i lønhierarkiet, som var tilsvarende hans plads i truppen, mod at tilføje et ekstra år. Der var ingen frikøbsklausul. Inge har accepteret buddet fordi han var tilfreds med det.

Jeg synes PO var i top 2 over vores spillere sidste år. Han var et kæmpe positivt bekendtskab og jeg er ærgelig over han er væk. Jeg synes vi har brug for en ny 8’er og jeg håber Inge er enig.

swfc
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Midthimmerland

Indlæg af swfc » 8. sep 2020, 22:11

Legum Magister skrev:
Martino skrev:

Vildt at der også bliver spekuleret i om Ali er spilleren med blufærdighedssagen😳
AaB i hjertet

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 8. sep 2020, 22:13

swfc skrev:
8. sep 2020, 22:11
Legum Magister skrev:
Martino skrev:

Vildt at der også bliver spekuleret i om Ali er spilleren med blufærdighedssagen😳
Håber virkelig ikke den sag stammer fra en heroppe fra. Det vil være en skrækkelig sag.

Låst