9520AaB skrev: ↑25. sep 2020, 14:51
Mogens skrev:9520AaB skrev: ↑25. sep 2020, 07:18
le Cid skrev:Patmand skrev: ↑24. sep 2020, 19:05
Det vil være meget kontroversielt at sætte en mand, Pallesen, på bænken efter at han var på rundens hold.
Han spiller naturligvis fra start.
Pallesen er et af de første navne på holdkortet - like it or not! Vi har ikke noget seriøst alternativ!
Jeg er enig, omend det er skræmmende at et hold, hvis målsætning er top 4, ikke har en top 10 til den position.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ærligt, synes du så, at Pallesen er i top3 over de dårligste højre backs i ligaen? Hvad vægter du højst hos en spiller på hans plads - blot for at kende parametrene for hans bedømmelse?
Det kommer an på parametrene. FCK og FCM har begge to der er bedre.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er bestemt heller ikke udpræget Pallesen fan. Dog vil jeg sige, at han generelt har hævet sit niveau det sidste halve år, og en af grundene til hans manglende assists skyldes vi ikke er (synes det er bedre i denne sæson) gode til at komme nok i feltet OG at vi ikke har nogen decideret skarpretter. van Weert brænder altså en del store chancer. Kan huske han brændte en giga chance med hovedet mod Lyngby i første kamp sidste sæson, efter Pallesen indlæg. Ligeledes servicere han Kusk på fremragende vis i Lyngby i forrige kamp. Mange af hans indlæg er håbløse, men det er mange af vores afslutninger også!
Ang. om der er 10 højre backer, der er bedre end Pallesen, så er altså at stramme den. Varela, Bartolec, Joel A., Bah og Mads Døhr er bedre, men derefter synes jeg ikke er er nogen jeg vil bytte lige over med.
Gammelby måske, men han har aldrig fundet niveauet i Brøndby, og bliver fravalgt på bekostning af mærkværdige omskolinger.
Johnson Laursen, er en klassespiller, når han er i form, men det er han nærmest aldrig, pga. skader.
Munksgård, Kallesøe, Nymann, Fosgård og Gundelund, kan vi vel godt blive enige om ikke vil være opgraderinger?
Det vil være helt tosset at sætte Pallsen af, ovenpå en start, hvor vi har spillet til 0 to gange, og især når der ingen oplagte konkurrenter er.