Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Mephisto2 » 2. okt 2020, 17:57

Mephisto2 skrev:
2. okt 2020, 17:55
TK-allez skrev:
2. okt 2020, 17:51
Der er en artikel på Nordjyske, som forklarer, at Inge vil søge efter forstærkninger indtil mandag kl 00. Der bliver nævnt en "plan" - nogen med abonnement, der kan give et lille resumé af den?
Blot at man jagter kvalitet - uanset plads på banen.

Håber på noget, som kun kan lade sig gøre sidst i vinduet.
Vi mangler vel LEDEREN. Som fx Ståle, Greven eller Würtz.

michael_nagg
2. div
2. div
Favoritspiller: risgård

Indlæg af michael_nagg » 2. okt 2020, 18:27

Mephisto2 skrev:
2. okt 2020, 17:57
Mephisto2 skrev:
2. okt 2020, 17:55
TK-allez skrev:
2. okt 2020, 17:51
Der er en artikel på Nordjyske, som forklarer, at Inge vil søge efter forstærkninger indtil mandag kl 00. Der bliver nævnt en "plan" - nogen med abonnement, der kan give et lille resumé af den?
Blot at man jagter kvalitet - uanset plads på banen.

Håber på noget, som kun kan lade sig gøre sidst i vinduet.
Vi mangler vel LEDEREN. Som fx Ståle, Greven eller Würtz.
Jeg har hele tiden haft i baghovedet at vi mangler en type som Risgaard, på midten.

Lyfe
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Eric Cantona

Indlæg af Lyfe » 2. okt 2020, 18:39

14 dage før Kaufmann blev solgt skreg alle herinde på en angriber fordi vi kun havde Van Weert. Da han blev solgt mente mange han blev solgt for billigt. Så sjovt at høre jeres bud nu hvis Ross skulle ryge i dette vindue - hvad er så jeres bud prisen før i synes det er en god handel for AaB?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

michael_nagg
2. div
2. div
Favoritspiller: risgård

Indlæg af michael_nagg » 2. okt 2020, 18:44

Lyfe skrev:
2. okt 2020, 18:39
14 dage før Kaufmann blev solgt skreg alle herinde på en angriber fordi vi kun havde Van Weert. Da han blev solgt mente mange han blev solgt for billigt. Så sjovt at høre jeres bud nu hvis Ross skulle ryge i dette vindue - hvad er så jeres bud prisen før i synes det er en god handel for AaB?
Hvis man sammenligner med kaufmann, så tror jeg ross ligger et sted imellem 15 og 25.

Jeg synes Ross er en go spiller, med en go attitude og tilgang til spillet. Jeg ved godt han er meget ung endnu og stadig mangler lidt hår på brystet, og os fans forventer at han bliver en forsvarsgeneral og måske har anføre potentiale.
Men jeg synes lidt at hans udvikling er gået lidt i stå. Han gør det generelt godt, men nogen gange mister han sgu overblikket. Så med det in mente, så tror jeg ha s prisskilt ligger et sted imellem 15 og 25

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 2. okt 2020, 18:54

Lyfe skrev:
Prisen for Kaufmann var da super god. En angriber som ikke havde vist meget. Og så har vi vist også procenter på et fremtidigt salg.
Et Hjerte - En Klub

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 2. okt 2020, 19:05

Ham der Emil skrev:
2. okt 2020, 18:54
Lyfe skrev:
Prisen for Kaufmann var da super god. En angriber som ikke havde vist meget. Og så har vi vist også procenter på et fremtidigt salg.
Enig. FCK betalte en stor pris udelukkende for et potentiale der måske, måske ikke bliver indfriet. Vi fik 20-25 mio i kassen. Fremragende handel for os. Jeg mindes nu heller ikke at der var meget brok over prisen herinde?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Indlæg af Legum Magister » 2. okt 2020, 22:50

Lyfe skrev:
Jeg har generelt været ganske imponeret af Ross; men må indrømme, at jeg synes han har problemer i forhold til løbedueller, hvor han ikke helt formår at kompensere for den manglende fart med sin placeringsevne. Men han er ung, og sammen med GF's Hausner er han vel den forsvarsspiller med mest udviklingspotentiale. Om AaB kan få mere end 2 mio Euro for ham er nok tvivlsomt; men det kommer jo i sidste ende an på, hvor dygtig IAO er til at forhandle, og hvor desperat en eventuel køber måtte være.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 2. okt 2020, 22:56

Legum Magister skrev:
2. okt 2020, 22:50
Lyfe skrev:
Jeg har generelt været ganske imponeret af Ross; men må indrømme, at jeg synes han har problemer i forhold til løbedueller, hvor han ikke helt formår at kompensere for den manglende fart med sin placeringsevne. Men han er ung, og sammen med GF's Hausner er han vel den forsvarsspiller med mest udviklingspotentiale. Om AaB kan få mere end 2 mio Euro for ham er nok tvivlsomt; men det kommer jo i sidste ende an på, hvor dygtig IAO er til at forhandle, og hvor desperat en eventuel køber måtte være.
Anfører på u-19 landsholdet, 3 år tilbage af kontrakten, mange Superliga kampe til trods for alderen. AaB skal nok få 2.5-3 mio. eur som jeg ser det.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 3. okt 2020, 00:03

Lyfe skrev:
Kommer an på hvad det koster at erstatte Kaufmann, det kunne klæde AaB at have en angriber på holdet igen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 3. okt 2020, 01:15

Hvad er vigtigst her før vi lukker? Umiddelbart vil jeg mene flg.

1. En central midt. En chef der binder holdet sammen, går til stålet og sætter sig igennem. Jeg synes stadig holdet knækker for meget og vi har brug for den personlighed som er mere til at balancere tingene så vi kan skabe en masse chancer uden at give lige så mange væk. Det bliver næppe vores portugisiske ven de første par år eller Fossum. Derudover giver det os fleksibilitet til at spille 4-3-3 og at rotere efter behov.
2. En fattigmands Firmino. Vi har i dag en tiggers Firmino i Børsting, som spiller en rolle ala Firminos rolle i Liverpool som den forreste presspiller. Det er en værdifuld rolle, men Børsting er bare alt for dårlige venner med bolden og han er en svag afslutter til at han bør starte inde. Jeg kan se stor værdi i at have en spiller der laver det arbejde Børsting, men han er nødt til at være en bedre fodboldspiller.
3. Der skal ske noget på højreback. Allerhelst en forstærkning, da Palle lider under samme problem som Børsting; at ham gør alt det rigtige arbejde, men ikke er en dygtig nok spiller. Allerhelst skal det være en forstærkning, men vi skal som minimum have en ung spiller, som kan slå Pallesen af i overskuelig fremtid.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 3. okt 2020, 08:27

Jeg ved godt det er tidligt at konkludere noget som helst.
Men jeg tror sgu denne sæson kan blive en sæson, hvor de øverste pladser i ligaen, bliver nemmere at tilkæmpe sig.
FCK virker slet ikke stærke.
FCM får et meget tæt og hårdt program.

Jeg tror sgu, hvis Inge turde satse og hente 2-3 stærke spillere ind her til sidst.
Så kunne det godt give pote med hensyn til en plads i Europa næste sæson.

Skyd mig bare, men jeg tror vi kan vinde meget, ved at satse og købe 2-3 profiler.

TK-allez
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Lucas Andersen

Indlæg af TK-allez » 3. okt 2020, 08:55

Gaarde6 skrev:
3. okt 2020, 08:27
Men jeg tror sgu denne sæson kan blive en sæson, hvor de øverste pladser i ligaen, bliver nemmere at tilkæmpe sig.

Jeg tror sgu, hvis Inge turde satse og hente 2-3 stærke spillere ind her til sidst.

Skyd mig bare, men jeg tror vi kan vinde meget, ved at satse og købe 2-3 profiler.
Jeg siger ikke, du er helt forkert på den. Hvad jeg hører fra FCKs omklædningsrum (kender en forælder til én af spillerne) er, at Ståle er ved at miste tilliden i omklædningsrummet - bliver den ikke forbedret, så tror jeg, de får en meget anonym (dermed elendig) sæson. På den anden side; nu har de ikke EL at konkurrere i, hvorfor al fokus må ligge på SL.
Hvad angår FCM føler jeg, at de er ved at få en så bred trup, at selv bænken kan gå ind på de fleste Superligahold hvis fit - de kommer med sikkerhed i top 2.
Brøndby virker slet ikke så stærke, som 12 point i 4 kampe kan få én til at tro. De skal nok falde ned igen.
Jeg tror sådan set, du har ret i, at vi kommer til at blande os i top4-5 med en eller to forstærkninger.

Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Brønshøj

Indlæg af Rams » 3. okt 2020, 09:06

Den gamle debatside-klassiker, svenske Samuel
Armenteros, står uden kontrakt efter seneste ophold i Italien.

Han er blevet 30 år, men er som type et lille kuglelyn oppe foran, der godt vil kunne passe ind i konceptet. Og så har han et ok scoringssnit fra Italien, USA, Holland og Sverige mv.

Bagsiden er at han er en udpræget journey man, men det var Patrick O selvfølgelig også
In verbis simus faciles

Brugeravatar
hit666
Allstar
Allstar
Favoritspiller: rade prica

Indlæg af hit666 » 3. okt 2020, 09:07

Gaarde6 skrev:

Oscar Hiljemark.....Valgeir Valgeirsson.....Adama Diomande så bliver vi top 2
AaB AaB AaB AaB

Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Brønshøj

Indlæg af Rams » 3. okt 2020, 09:10

Og nå ja, Armenteros har ligesom Granli, Frederik Risp som agent, Inge kender jo manden
In verbis simus faciles

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af mich1596 » 3. okt 2020, 09:42

Gaarde6 skrev:

Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af mich1596 » 3. okt 2020, 09:45

mich1596 skrev:
3. okt 2020, 09:42
Gaarde6 skrev:

Jeg tænker du har fuldstændigt ret, 2-3 profiler kan rykke os væk fra den øjeblikkelige bundplacering og op i feltet der kæmper om top 4. Men tænker at FCK og FCM begge forstærker sig inden deadline, AGF ligger også godt til ligesom BIF, så tænker det er et must at vi skal bruge nyt blod, ellers kommer vi til at kæmpe med næb og klør mod primært Randers OB FCN om placeringer fra 5-8.
Samtidigt har vi fået en elendig start og forude venter der to særdeles svære kampe mod GF før pausen og så starter vi ud mod en FCK kamp lige efter.
Så der er stor risiko for at toget er kørt efter de to kampe.
Så forstærkninger er et must, hvis AaBs har ambitioner om top 4.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Himmerland
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af Himmerland » 3. okt 2020, 09:57

Inge udtaler til Nordjyske at de er ude efter kvalitet om så det bliver som forsvar eller spids er de ligeglad med, det vigtigste er stor kvalitet.

Himmerland
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af Himmerland » 3. okt 2020, 09:59

Og ingen spillere bliver solgt med mindre der kommer sindssyge tilbud på bordet.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 3. okt 2020, 10:40

Da vi gik ind i vinduet talte Inge meget om at der skulle konkurrence til Fossum og Olsen. Jeg synes måske behovet var større på 6'er positionen, og der er vi heldigvis styrket med Ferreira. Men vi har så solgt Olsen og ikke fået en erstatning på 8'er postionen, så vi nu er tynde her. Det er for mig den helt store pille der skal sluges i dette vindue.

Foruden dette er vi stadig svage på højreback og med mindre Prica kan tage et stor ansvar allerede, er der stadig kun Tom som rigtig angriber i truppen. Så jeg synes det har været skuffende vindue, med mindre Inge hiver noget stærkt op af hatten indenfor de næste 60 timers tid.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Låst