Ja, den med Horsens var. Men det er godt nok helt forfærdeligt, at det skal hen på Canal 9 og Eurosport 2.
Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00
Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00
Det bliver først rigtig noget lort, hvis seertallene bliver afgørende for TV-pengene. Jeg er dog ikke helt sikker på om det er 1-6-valg der afgør det eller om det er reelle seertal.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg er ret sikker på, at det er ud fra hvor mange gange man er valgt som 1, 2, 3 osv. Dækningen er i det hele taget under al kritik, og klubberne er både for kortsigtede, selvtænkende og for inkompetente til at finde en model der rent faktisk giver mening for ligaen som helhed.Pastorius skrev: ↑4. okt 2020, 13:00Det bliver først rigtig noget lort, hvis seertallene bliver afgørende for TV-pengene. Jeg er dog ikke helt sikker på om det er 1-6-valg der afgør det eller om det er reelle seertal.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Nordjyske fik ret... Ingen Kusk

Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Min livescore poster samme opstilling som nordjyske. Kasper P har ikke været i truppen de sidste to(?) kampe, og Friis foretrak at bruge Pallesen i midterforsvaret. Nu er han så tilbage i starteren (af nød - bevares), frem for at gå med en anden taktik. Et midterforsvar med Kasper P, Okore og Ross er umiddelbart duelstærkt og agressivt, men jeg kan godt være bekymret for om de kan koordinere indbyrdes, eller om de alle tre buser hovedløst frem, når muligheden opstår. Hverken Okore eller Kasper P slår mig som de mest fodboldkloge spillere, så det bliver da "spændende".
Lucas, Van Weert og Børsting fremme. Jeg havde foretrukket Kusk og Lucas sammen, og nok også foretrukket Kusk over Van Weert. Håber Lucas er tilbage i fuld flor, men kan godt være lidt bekymret for om han mon får en lidt for varm velkomst af GF'erne.
Tror den ender 1-1 eller 2-2, men frygter vi taber med to.
Lucas, Van Weert og Børsting fremme. Jeg havde foretrukket Kusk og Lucas sammen, og nok også foretrukket Kusk over Van Weert. Håber Lucas er tilbage i fuld flor, men kan godt være lidt bekymret for om han mon får en lidt for varm velkomst af GF'erne.
Tror den ender 1-1 eller 2-2, men frygter vi taber med to.
Nu må det snart være nok med Friis. Manden er jo fuldstændig inkompetent, hvad sker der?! Hvordan Børsting overhovedet er i overvejelserne til startopstilling er mig en KÆMPE gåde!
Jeg tror ikke at Børsting 'bare' er en del af overvejelserne. Jeg tror faktisk han er en af de første på kortet i denne opstilling. Hans første pres er noget af det bedste i ligaen. Jeg kan i hvert fald ikke pege på andre spillere der har lige så mange erobringer fra bageste kæde. Det er bare ikke altid særlig succesfuldt, og han er desværre ikke lige så god med bolden som uden.
Jeg ville dog ikke have noget imod Børsting i stedet for Van Weert. Jeg forstår ikke hvorfor det konsekvent er i stedet for Kusk.
Man må give ham. at han ikke ryster på hånden. Han kan ikke være helt ubevidst om hvad der venter ham af "velvilje" fra fans, hvis det ikke går godt i den her kamp.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Men hvad skal vi bruge de erobringer til, hvis de ikke fører til noget? Han brænder chancer eller kikser den afgørende pasning alt for tit.jonas386 skrev: ↑4. okt 2020, 15:12Jeg tror ikke at Børsting 'bare' er en del af overvejelserne. Jeg tror faktisk han er en af de første på kortet i denne opstilling. Hans første pres er noget af det bedste i ligaen. Jeg kan i hvert fald ikke pege på andre spillere der har lige så mange erobringer fra bageste kæde. Det er bare ikke altid særlig succesfuldt, og han er desværre ikke lige så god med bolden som uden.
Jeg ville dog ikke have noget imod Børsting i stedet for Van Weert. Jeg forstår ikke hvorfor det konsekvent er i stedet for Kusk.
Jeg synes det er en skændsel at man tilsyneladende har valgt en fremgangsmåde der ikke tilgodeser vores bedste spillere. Havde Friis levet op til snakken om at man ville veksle mellem 3-4-3 og 4-3-3, havde det været muligt, men den er åbenbart lagt i graven. I hvert fald indtil Friis trykker panikknappen i bund igen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Det tvivler jeg slet ikke på, han er. Vi ser jo også, at selv Van Weert og Kusk begge bliver skiftet ud inden Børsting, selvom de var spillerne bag vores største chancer i Horsens-kampen - derefter kunne vi intet kreere.jonas386 skrev: ↑4. okt 2020, 15:12Jeg tror ikke at Børsting 'bare' er en del af overvejelserne. Jeg tror faktisk han er en af de første på kortet i denne opstilling. Hans første pres er noget af det bedste i ligaen. Jeg kan i hvert fald ikke pege på andre spillere der har lige så mange erobringer fra bageste kæde. Det er bare ikke altid særlig succesfuldt, og han er desværre ikke lige så god med bolden som uden.
Hans presspil er super, ingen tvivl om det, men er han, hvad vi har brug for, når vi skal score? Nej - og hans elendige teknik (senest vist, da han ikke formår at score på friløber, men i stedet løber chancen ud i sandet) er den store akilleshæl i mine øjne.
Helt enig. Det er ikke det rigtige system hvis det står og falder med Frederik Børsting. Kusk har været en af de bedste her i sæsonstarten og er en af vores bedste spillere generelt, når han rammer det niveau, så selvfølgelig skal der være plads til ham. Det havde desuden været oplagt at gå i 4-3-3 i dag med skaderne i forsvaret taget i betragtning.Forza skrev: ↑4. okt 2020, 15:15Men hvad skal vi bruge de erobringer til, hvis de ikke fører til noget? Han brænder chancer eller kikser den afgørende pasning alt for tit.
Jeg synes det er en skændsel at man tilsyneladende har valgt en fremgangsmåde der ikke tilgodeser vores bedste spillere. Havde Friis levet op til snakken om at man ville veksle mellem 3-4-3 og 4-3-3, havde det været muligt, men den er åbenbart lagt i graven. I hvert fald indtil Friis trykker panikknappen i bund igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er ligefør jeg begynder at være træt af Friis! Hvorfor kan Kusk og Lucas ikke spille på samme tid? Hvorfor skal vi konsekvent spille med Børsting? Lad os nu spille med de bedste spillere i stedet for hele tiden at lægge vores spil an på, hvad modstanderen gør!
Jeg tror desværre, at vi taber 3-1, men jeg håber, at jeg tager fejl og at vi får smilet til at stivne i smilets by!
Jeg tror desværre, at vi taber 3-1, men jeg håber, at jeg tager fejl og at vi får smilet til at stivne i smilets by!
Jamen jeg er da enig. Jeg tror bare, at vi godt kan vende os til at Børsting er blandt de foretrukne spillere i forreste kæde, og ikke bare en gardering i tilfælde af skader, karantæner eller formdyk. Det var det eneste jeg ville sige med mit indlæg, og så en overvejelse over hvorfor Friis tænker sådan. Jeg synes ikke det er den rette prioritering.Forza skrev: ↑4. okt 2020, 15:15Men hvad skal vi bruge de erobringer til, hvis de ikke fører til noget? Han brænder chancer eller kikser den afgørende pasning alt for tit.jonas386 skrev: ↑4. okt 2020, 15:12Jeg tror ikke at Børsting 'bare' er en del af overvejelserne. Jeg tror faktisk han er en af de første på kortet i denne opstilling. Hans første pres er noget af det bedste i ligaen. Jeg kan i hvert fald ikke pege på andre spillere der har lige så mange erobringer fra bageste kæde. Det er bare ikke altid særlig succesfuldt, og han er desværre ikke lige så god med bolden som uden.
Og hvis vi havde Olsen, sad Weert nok på bænken..Børsting høre ikke til hvis man vil være i toppen. Så må de da finde ud af hvordan vi kan spille med de bedste spillere vi har.jonas386 skrev: ↑4. okt 2020, 15:19Jamen jeg er da enig. Jeg tror bare, at vi godt kan vende os til at Børsting er blandt de foretrukne spillere i forreste kæde, og ikke bare en gardering i tilfælde af skader, karantæner eller formdyk. Det var det eneste jeg ville sige med mit indlæg, og så en overvejelse over hvorfor Friis tænker sådan. Jeg synes ikke det er den rette prioritering.Forza skrev: ↑4. okt 2020, 15:15Men hvad skal vi bruge de erobringer til, hvis de ikke fører til noget? Han brænder chancer eller kikser den afgørende pasning alt for tit.jonas386 skrev: ↑4. okt 2020, 15:12Jeg tror ikke at Børsting 'bare' er en del af overvejelserne. Jeg tror faktisk han er en af de første på kortet i denne opstilling. Hans første pres er noget af det bedste i ligaen. Jeg kan i hvert fald ikke pege på andre spillere der har lige så mange erobringer fra bageste kæde. Det er bare ikke altid særlig succesfuldt, og han er desværre ikke lige så god med bolden som uden.
For helvede hvor vil jeg håbe vi vinder i dag... Bare det at se det samlede kor af sportsmedarbejdere stå og tude. Hvor er det en klam optakt Canal 9 har gang i... Ikke set siden Tv2 havde rettighederne og lavede fodbolddæknkngen om til LokalTV Brøndby.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Hvis jeg var AGF’s træner, bad jeg Patrick Mortensen om at ligge sig tæt op ad Kasper Pedersen hele kampen. Så var den kamp afgjort. Jesus Christ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Vi har endnu engang 0 midterforsvarer på bænken. Gad vide hvad vi gør, hvis en af de tre skulle gå ud. Nkada på backen? Magnus i forsvaret?
In Palle we trust!jonas386 skrev:Vi har endnu engang 0 midterforsvarer på bænken. Gad vide hvad vi gør, hvis en af de tre skulle gå ud. Nkada på backen? Magnus i forsvaret?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
At Jacob Friis konsekvent stiller op med Frederik Børsting i angreb/midtbane fortæller jo at vi har en træner der ikke har ambitionerne der matcher ledelsens. Og at han gør det på bekostning af en af de eneste spillere der reelt kan spille fodbold er jo bare endnu mere rystende.
Desuden virker han stærkt låst i sin systemtænkning. Han burde kunne se at vi kun har to kapable midterforsvarere til rådighed hvorfor han burde sadle om til en firebackkæde i stedet for at spille med en divisionsspiller for med vold og magt at opretholde sit system.
Og en bænk uden forsvarsspillere igen - hvad tænker manden dog på.
Desuden virker han stærkt låst i sin systemtænkning. Han burde kunne se at vi kun har to kapable midterforsvarere til rådighed hvorfor han burde sadle om til en firebackkæde i stedet for at spille med en divisionsspiller for med vold og magt at opretholde sit system.
Og en bænk uden forsvarsspillere igen - hvad tænker manden dog på.