Der bliver dømt alt for mange tynde straffespark efter min mening, såvel i suppen som i udlandet/europæisk bold
Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Re: Kamptråd: AaB - AGF 04/10/20 klokken 16:00
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Nu er jeg på hold Pastorius. Pallesen er en skandale i denne kamp, koster enormt i begge ender.
Ferreira er klasse, et af de bedste køb længe.
Ferreira er klasse, et af de bedste køb længe.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Ja selvfølgelig - Friis skal ikke ændre noget som helst. Vi er klart det bedste hold og skal bare fortsætte.Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 16:43Hvad nu? Vi har domineret dem. Vi skal da bare fortsætte og håbe Okore ikke taber hovedet igen.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Der er forskel på, at dominere og have mest boldbesiddelse. Vi har ikke skabt én eneste målchance - så kan man altså ikke dominere en fodboldkamp.Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 16:43Hvad nu? Vi har domineret dem. Vi skal da bare fortsætte og håbe Okore ikke taber hovedet igen.
Hvilket er ret titForza skrev: ↑4. okt 2020, 16:47Men vi er jo ikke ligefrem kendt for at kunne score i vores 3-4-3 hvis vi først kommer bagud.Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 16:43Hvad nu? Vi har domineret dem. Vi skal da bare fortsætte og håbe Okore ikke taber hovedet igen.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg ved selvfølgelig ikke hvilke forventninger du har mod AGF med vores hold, men jeg syntes da vi har spillet en god kamp mod et godt hold, og vi har haft en del spil omkring deres felt.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Vi skal kunne tåle sådanne tumpemål. Men det kræver, at offensiven får smidt noget ind i den anden ende. Og der må vi bare sige, at vi virker langt fra idealopstillingen. Pt. er der ikke ret mange, som er selvskrevne til angrebet. Nærmere nul...Aalborg frederikshavner skrev: ↑4. okt 2020, 16:43Hold da op hvor vi har svært ved at skabe chancer
- FlæskeFrank
Ikke meget - den tæller afslutninger. Har vi haft nogen af dem?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Bedste hold? Endnu en kamp med en masse spilleri og ingen skud på mål. Det er en joke.Maglau skrev: ↑4. okt 2020, 16:48Ja selvfølgelig - Friis skal ikke ændre noget som helst. Vi er klart det bedste hold og skal bare fortsætte.Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 16:43Hvad nu? Vi har domineret dem. Vi skal da bare fortsætte og håbe Okore ikke taber hovedet igen.
Nå Friis, skulle vi prøve at få Kusk ind i pausen for Børsting?
God dominans i de første 45 minutter men vi skaber ikke chancer. Og så bliver sådan en fejl mega dyr.
God dominans i de første 45 minutter men vi skaber ikke chancer. Og så bliver sådan en fejl mega dyr.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Fornærmede ringe offensivt spil.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
0 afslutninger... Det her skriger på forandring!
Den er i hvert fald supertynd, men det er umuligt at afgøre ud fra de vinkler der kunne ses på TV - endnu en ulempe ved at blive vist på den hemmelige kanal med for få kameraer i setuppet.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Og de seneste kampes XG skal tages med et gran salt, det er trods alt mod 3 forventede bundhold.
Vi producerer ingen chancer i denne kamp. Min tiltro til at Friis kan ændre på det i de sidste 45 min er ikke eksisterende.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Ej man må godt forvente at med så stort overtag, at man kan komme frem til skud eller chancer..Buzz Killington skrev: ↑4. okt 2020, 16:49Jeg ved selvfølgelig ikke hvilke forventninger du har mod AGF med vores hold, men jeg syntes da vi har spillet en god kamp mod et godt hold, og vi har haft en del spil omkring deres felt.
Kan virkelig ikke se hvad ideen er med Børsting i den her kamp, når vi ikke presser højt. Helt håbløst.
Og så er det fandme slut med Børsting! Nu gider vi ikke se på det mere.. Pres og pølleri er en ædel egenskab.. Men det er fandme ikke holdbart i så mange kampe..
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Nu møder vi for første gang i sæsonen kvalificeret modstand og får dermed et reelt billede af holdets niveau. Én ting er at skabe chancer mod de dårlige hold noget andet er at skabe chancer mod et solidt Århus mandskab.
Som frygtet har vi det svært i etableret spil mod en kompakt modstander.
Det ligner slet ikke et straffespark... Men man kan jo ikke se en skid på tv-billederne, og så er det vel dommerens skøn der tæller? Og hold da helt kæft hvor er det nogle idioter de har sat til at kommentere kampen. Spader i en grad ikke set i lang, lang tid...
-
Ibiza Polar
Jeg tænkte også, at straffet er tyndt. Han bliver kantet lidt, men som jeg så det, så løber han ind i Okore. Men ja, den blev vist fra én pisvinkel.
Børsting har ikke været dårlig i denne kamp, men vi er fandme nødt til at prøve noget andet snart.
Børsting har ikke været dårlig i denne kamp, men vi er fandme nødt til at prøve noget andet snart.