Ok, boomer.gravballe skrev: ↑5. okt 2020, 13:43Der var også ham negeren fra England der var på prøve sammen med zelinski? Som jeg husker det var han er stort navn dengang?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:41Strandli tæller vel også med. Hvis vi snakker klub karriere har du nok ret. De færreste har så mange kampe på cv’et i gode ligaer. Jeg tænkte primært på at vi har haft en del med landskampe på cv’et.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:36Som var ligeså profilerede? Altså Ståle var jo fantastisk, men havde kun en håndfuld kampe fra den andenbedste engelske række. Greven fik også lidt kampe i PL, men var ikke i nærheden af et gennembrud. Det var store transfers, men jeg syntes Hiljemarks CV lyder finere. Hvem glemmer jeg?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:32Jeg synes nu vi har hentet mange skandinaviske navne der kan konkurrere om den titel, men han er uden tvivl en kæmpe signing.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:30I mit hjerte er Lucas nummer 1. Men ud fra CV kan jeg ikke lige se nogen der kommer ret tæt på.Hohenhaus Tenne skrev: ↑5. okt 2020, 13:21
Er det i virkeligheden vores højst profilerede signing nogensinde?
En lille bekymring ifht Hilje er at han ser ud til at misse en del kampe til skader, og superligaen er jo ikke ligefrem ufysisk. På den anden side kan det jo ha' overbevist ham at AaB har vist at de er villige til at tage den helt roligt med spillerne, og lægger individuellle og meget stringente planer for spillernes udvikling og genoptræning. Så forhåbentlig løser det sig. Med det i tankerne går der nok også et godt stykke tid før Friis bliver presset til at lave store ændringer på vores midtbane.
Vi blev faktisk tilbudt Denilson i karrierens efterår. Verdens dyreste fodboldspiller i 1998. Havde man hentet ham kunne vi godt lukke snakken nu![]()
Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Tal dog ordentligt.gravballe skrev: ↑5. okt 2020, 13:43Der var også ham negeren fra England der var på prøve sammen med zelinski? Som jeg husker det var han er stort navn dengang?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:41Strandli tæller vel også med. Hvis vi snakker klub karriere har du nok ret. De færreste har så mange kampe på cv’et i gode ligaer. Jeg tænkte primært på at vi har haft en del med landskampe på cv’et.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:36Som var ligeså profilerede? Altså Ståle var jo fantastisk, men havde kun en håndfuld kampe fra den andenbedste engelske række. Greven fik også lidt kampe i PL, men var ikke i nærheden af et gennembrud. Det var store transfers, men jeg syntes Hiljemarks CV lyder finere. Hvem glemmer jeg?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:32Jeg synes nu vi har hentet mange skandinaviske navne der kan konkurrere om den titel, men han er uden tvivl en kæmpe signing.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:30I mit hjerte er Lucas nummer 1. Men ud fra CV kan jeg ikke lige se nogen der kommer ret tæt på.Hohenhaus Tenne skrev: ↑5. okt 2020, 13:21
Er det i virkeligheden vores højst profilerede signing nogensinde?
En lille bekymring ifht Hilje er at han ser ud til at misse en del kampe til skader, og superligaen er jo ikke ligefrem ufysisk. På den anden side kan det jo ha' overbevist ham at AaB har vist at de er villige til at tage den helt roligt med spillerne, og lægger individuellle og meget stringente planer for spillernes udvikling og genoptræning. Så forhåbentlig løser det sig. Med det i tankerne går der nok også et godt stykke tid før Friis bliver presset til at lave store ændringer på vores midtbane.
Vi blev faktisk tilbudt Denilson i karrierens efterår. Verdens dyreste fodboldspiller i 1998. Havde man hentet ham kunne vi godt lukke snakken nu![]()
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
baresi skrev: ↑5. okt 2020, 13:40Det er IKKE slut endnu. FED Hiljemark transfer men INGE arbejder videre på højtryk. NU har jeg faktisk konkret hørt at ham Diomande er en man forsøger sig kraftigt på. Hvilket jo må give en van Weert går hår i hovedet (i hans flotte manke) hvis det lykkes. Men Inge er IKKE færdig.
højre wingback er også på blokken, men tror det afhænger af hvad der sker med endnu en angriber/offensiv spiller. Rygtet gik fra løst til konkret.
Skal vi ik spille 4-3-3 nu i øvrigt, så vi både bruger fossum og Hiljemark
Med alle klar fra skader:
Palle - Okore - Thelander - Ahlmann
Fossum - Pedro - Hiljemark
Kusk - Prica - Lucas
ser sgu ud som noget spændende.
Har Diomande ikke også en fortid i Stabæk?
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
Hvad skal jeg ellers kalde ham?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:47Tal dog ordentligt.gravballe skrev: ↑5. okt 2020, 13:43Der var også ham negeren fra England der var på prøve sammen med zelinski? Som jeg husker det var han er stort navn dengang?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:41Strandli tæller vel også med. Hvis vi snakker klub karriere har du nok ret. De færreste har så mange kampe på cv’et i gode ligaer. Jeg tænkte primært på at vi har haft en del med landskampe på cv’et.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:36Som var ligeså profilerede? Altså Ståle var jo fantastisk, men havde kun en håndfuld kampe fra den andenbedste engelske række. Greven fik også lidt kampe i PL, men var ikke i nærheden af et gennembrud. Det var store transfers, men jeg syntes Hiljemarks CV lyder finere. Hvem glemmer jeg?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:32Jeg synes nu vi har hentet mange skandinaviske navne der kan konkurrere om den titel, men han er uden tvivl en kæmpe signing.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:30
I mit hjerte er Lucas nummer 1. Men ud fra CV kan jeg ikke lige se nogen der kommer ret tæt på.
FjolsBrodernumsi skrev: ↑5. okt 2020, 13:46Ok, boomer.gravballe skrev: ↑5. okt 2020, 13:43Der var også ham negeren fra England der var på prøve sammen med zelinski? Som jeg husker det var han er stort navn dengang?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:41Strandli tæller vel også med. Hvis vi snakker klub karriere har du nok ret. De færreste har så mange kampe på cv’et i gode ligaer. Jeg tænkte primært på at vi har haft en del med landskampe på cv’et.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:36Som var ligeså profilerede? Altså Ståle var jo fantastisk, men havde kun en håndfuld kampe fra den andenbedste engelske række. Greven fik også lidt kampe i PL, men var ikke i nærheden af et gennembrud. Det var store transfers, men jeg syntes Hiljemarks CV lyder finere. Hvem glemmer jeg?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:32Jeg synes nu vi har hentet mange skandinaviske navne der kan konkurrere om den titel, men han er uden tvivl en kæmpe signing.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:30
I mit hjerte er Lucas nummer 1. Men ud fra CV kan jeg ikke lige se nogen der kommer ret tæt på.
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Skift Okore ud med Granli og jeg er enig med din opstilling.baresi skrev: ↑5. okt 2020, 13:40Det er IKKE slut endnu. FED Hiljemark transfer men INGE arbejder videre på højtryk. NU har jeg faktisk konkret hørt at ham Diomande er en man forsøger sig kraftigt på. Hvilket jo må give en van Weert går hår i hovedet (i hans flotte manke) hvis det lykkes. Men Inge er IKKE færdig.
højre wingback er også på blokken, men tror det afhænger af hvad der sker med endnu en angriber/offensiv spiller. Rygtet gik fra løst til konkret.
Kusk - Prica - Lucas
Ny højre back er toppioritet for mig nu.
De kan vel sammenlignes på den måde, at begge to var topspillere i deres hjemlige ligaer, blev solgt for store beløb til udlandet og har samlet erfaring fra en top-liga (Serie A og Bundesligaen). Begge to med solid A-landsholdserfaring fra sammenlignelige nationer. Hiljemark var vel også gået lidt i stå i Genoa, så på den måde synes jeg, de minder ret meget om hinanden.Julgranen skrev: ↑5. okt 2020, 13:31Jeg tænker ikke at de to kan sammenlignes overhovedet. De kom begge fra hylden med kæmpetalenter i de sene teenageår, men Hiljemark har haft en flot karriere, mens Fossum er gået lidt i stå og heller ikke helt længere minder om den spillertype Strømsgodset solgte.
Vi kan have kæmpe forventninger til Hiljemark, klart, men spørgsmålet er vel også om ikke AaB til sommer bør overveje at afhænde Fossum hvis ikke han leverer et bedre output. Han hæver en kongehyre.
Af titler og hædersbeviser skal vi ikke glemme Standlis titel som den dårligste spiller nogensinde i LeedsBuzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:36Som var ligeså profilerede? Altså Ståle var jo fantastisk, men havde kun en håndfuld kampe fra den andenbedste engelske række. Greven fik også lidt kampe i PL, men var ikke i nærheden af et gennembrud. Det var store transfers, men jeg syntes Hiljemarks CV lyder finere. Hvem glemmer jeg?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:32Jeg synes nu vi har hentet mange skandinaviske navne der kan konkurrere om den titel, men han er uden tvivl en kæmpe signing.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:30I mit hjerte er Lucas nummer 1. Men ud fra CV kan jeg ikke lige se nogen der kommer ret tæt på.Hohenhaus Tenne skrev: ↑5. okt 2020, 13:21Er det i virkeligheden vores højst profilerede signing nogensinde?Kenneth K skrev: ↑5. okt 2020, 13:00Det er satanedme lidt af en signing... hatten af, Inge! Hiljemark hører så ganske klart til blandt vores mest højprofilerede tilgange de seneste mange år. Det er vel kun Lucas og Okore, som kan påstå at være oppe i nærheden af samme hylde de sidste mange år (og ret beset kan de nok ikke engang påstå at være i nærheden af Hiljemark...).
Nu skal han lige finde i vores spil, vores system, og alt det der, men på papiret er det meget mere end en fuldgod, direkte erstatning for Patrick Olsen.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Ja, i 90´erne hvor Zuma huserede blev de altid kaldt "spændende" spiller i pressen.Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:47Tal dog ordentligt.gravballe skrev: ↑5. okt 2020, 13:43Der var også ham negeren fra England der var på prøve sammen med zelinski? Som jeg husker det var han er stort navn dengang?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:41Strandli tæller vel også med. Hvis vi snakker klub karriere har du nok ret. De færreste har så mange kampe på cv’et i gode ligaer. Jeg tænkte primært på at vi har haft en del med landskampe på cv’et.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:36Som var ligeså profilerede? Altså Ståle var jo fantastisk, men havde kun en håndfuld kampe fra den andenbedste engelske række. Greven fik også lidt kampe i PL, men var ikke i nærheden af et gennembrud. Det var store transfers, men jeg syntes Hiljemarks CV lyder finere. Hvem glemmer jeg?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:32Jeg synes nu vi har hentet mange skandinaviske navne der kan konkurrere om den titel, men han er uden tvivl en kæmpe signing.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:30
Aner ikke hvorfor, men det gjorde de
Hiljemark var dog også gået lidt i stå på absolut øverste niveau i Genoa, så på den måde minder de meget om hinanden. Jeg synes, de er meget sammenlignelige rent "hyldemæssigt".Hohenhaus Tenne skrev: ↑5. okt 2020, 13:30Jeg synes han er på en højere hylde end Fossum (ingen bashing, jeg er på hold-Iver). Hiljemark har trods alt bevist sig i forskellige store ligaer over flere år. Fossum var ikke en succes i bundesligaen og 2. bundesliga. Fossum har dog alderen og potentialet med sig, men imod er Hiljemark et noget større Scoop. Klasse signing af Inge!BoT skrev: ↑5. okt 2020, 13:25Hiljemark er fra nogenlunde samme hylde som Fossum, men mere færdig i sin udvikling. Dermed kan vi fra sag 1 have høje forventninger. Mon ikke også, han lægger sig ind allerøverst i vores lønhierarki?
Så der skal muligvis en afgang til for at skabe plads. Magnus fylder stort set intet på budgettet, så et salg af ham, skal nærmest udelukkende være for hans egen skyld. Det kunne være Okore eller Tom van Weert. Især førstnævnte kunne give mening, hvis vi samtidig ændrer formation til 4-3-3.
Få dig noget respekt. Og lær at stave. Kald ham mørk hvis det skal nævnes.gravballe skrev: ↑5. okt 2020, 13:50Hvad skal jeg ellers kalde ham?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:47Tal dog ordentligt.gravballe skrev: ↑5. okt 2020, 13:43Der var også ham negeren fra England der var på prøve sammen med zelinski? Som jeg husker det var han er stort navn dengang?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:41Strandli tæller vel også med. Hvis vi snakker klub karriere har du nok ret. De færreste har så mange kampe på cv’et i gode ligaer. Jeg tænkte primært på at vi har haft en del med landskampe på cv’et.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:36Som var ligeså profilerede? Altså Ståle var jo fantastisk, men havde kun en håndfuld kampe fra den andenbedste engelske række. Greven fik også lidt kampe i PL, men var ikke i nærheden af et gennembrud. Det var store transfers, men jeg syntes Hiljemarks CV lyder finere. Hvem glemmer jeg?
Ham den sorte er sku da værer..
Dette er offtopic. Lad os komme videre.
Du glemmer Siyabonga.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:36Som var ligeså profilerede? Altså Ståle var jo fantastisk, men havde kun en håndfuld kampe fra den andenbedste engelske række. Greven fik også lidt kampe i PL, men var ikke i nærheden af et gennembrud. Det var store transfers, men jeg syntes Hiljemarks CV lyder finere. Hvem glemmer jeg?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:32Jeg synes nu vi har hentet mange skandinaviske navne der kan konkurrere om den titel, men han er uden tvivl en kæmpe signing.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:30I mit hjerte er Lucas nummer 1. Men ud fra CV kan jeg ikke lige se nogen der kommer ret tæt på.Hohenhaus Tenne skrev: ↑5. okt 2020, 13:21Er det i virkeligheden vores højst profilerede signing nogensinde?Kenneth K skrev: ↑5. okt 2020, 13:00Det er satanedme lidt af en signing... hatten af, Inge! Hiljemark hører så ganske klart til blandt vores mest højprofilerede tilgange de seneste mange år. Det er vel kun Lucas og Okore, som kan påstå at være oppe i nærheden af samme hylde de sidste mange år (og ret beset kan de nok ikke engang påstå at være i nærheden af Hiljemark...).
Nu skal han lige finde i vores spil, vores system, og alt det der, men på papiret er det meget mere end en fuldgod, direkte erstatning for Patrick Olsen.
Jeg er ordblind så kan ikke se hvad min stavning har med noget at gøre. Men fint jeg bruger ordet mørk. TakForza skrev: ↑5. okt 2020, 13:53Få dig noget respekt. Og lær at stave. Kald ham mørk hvis det skal nævnes.gravballe skrev: ↑5. okt 2020, 13:50Hvad skal jeg ellers kalde ham?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:47Tal dog ordentligt.gravballe skrev: ↑5. okt 2020, 13:43Der var også ham negeren fra England der var på prøve sammen med zelinski? Som jeg husker det var han er stort navn dengang?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:41Strandli tæller vel også med. Hvis vi snakker klub karriere har du nok ret. De færreste har så mange kampe på cv’et i gode ligaer. Jeg tænkte primært på at vi har haft en del med landskampe på cv’et.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:36
Som var ligeså profilerede? Altså Ståle var jo fantastisk, men havde kun en håndfuld kampe fra den andenbedste engelske række. Greven fik også lidt kampe i PL, men var ikke i nærheden af et gennembrud. Det var store transfers, men jeg syntes Hiljemarks CV lyder finere. Hvem glemmer jeg?
Godt. Så beklager jeg mit udfald mod din stavninggravballe skrev: ↑5. okt 2020, 13:57Jeg er ordblind så kan ikke se hvad min stavning har med noget at gøre. Men fint jeg bruger ordet mørk. TakForza skrev: ↑5. okt 2020, 13:53Få dig noget respekt. Og lær at stave. Kald ham mørk hvis det skal nævnes.gravballe skrev: ↑5. okt 2020, 13:50Hvad skal jeg ellers kalde ham?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:47Tal dog ordentligt.gravballe skrev: ↑5. okt 2020, 13:43Der var også ham negeren fra England der var på prøve sammen med zelinski? Som jeg husker det var han er stort navn dengang?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:41
Strandli tæller vel også med. Hvis vi snakker klub karriere har du nok ret. De færreste har så mange kampe på cv’et i gode ligaer. Jeg tænkte primært på at vi har haft en del med landskampe på cv’et.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Åh gud...Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:53gravballe skrev: ↑5. okt 2020, 13:50Hvad skal jeg ellers kalde ham?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:47Tal dog ordentligt.gravballe skrev: ↑5. okt 2020, 13:43Der var også ham negeren fra England der var på prøve sammen med zelinski? Som jeg husker det var han er stort navn dengang?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:41Strandli tæller vel også med. Hvis vi snakker klub karriere har du nok ret. De færreste har så mange kampe på cv’et i gode ligaer. Jeg tænkte primært på at vi har haft en del med landskampe på cv’et.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:36
Som var ligeså profilerede? Altså Ståle var jo fantastisk, men havde kun en håndfuld kampe fra den andenbedste engelske række. Greven fik også lidt kampe i PL, men var ikke i nærheden af et gennembrud. Det var store transfers, men jeg syntes Hiljemarks CV lyder finere. Hvem glemmer jeg?
Få dig noget respekt. Og lær at stave. Kald ham mørk hvis det skal nævnes.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Ja, det er offtopic, men det holdte dig ikke tilbage. Smut på twitter med din forargelse, og lad Juntaen slå ned på kommentarer, der er over grænsen. Hvilket ikke er tilfældet her.Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:53Få dig noget respekt. Og lær at stave. Kald ham mørk hvis det skal nævnes.gravballe skrev: ↑5. okt 2020, 13:50Hvad skal jeg ellers kalde ham?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:47Tal dog ordentligt.gravballe skrev: ↑5. okt 2020, 13:43Der var også ham negeren fra England der var på prøve sammen med zelinski? Som jeg husker det var han er stort navn dengang?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:41Strandli tæller vel også med. Hvis vi snakker klub karriere har du nok ret. De færreste har så mange kampe på cv’et i gode ligaer. Jeg tænkte primært på at vi har haft en del med landskampe på cv’et.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:36
Hair is not a right: it´s a privilege!
Enig. Granli skal hentes permanent, og så en ny højreback og så håber jeg Klitten kan overhale Ahlmann i denne sæson, i hvertfald hvis vi skal spille 3-4-3.Spanky skrev: ↑5. okt 2020, 13:50Skift Okore ud med Granli og jeg er enig med din opstilling.baresi skrev: ↑5. okt 2020, 13:40Det er IKKE slut endnu. FED Hiljemark transfer men INGE arbejder videre på højtryk. NU har jeg faktisk konkret hørt at ham Diomande er en man forsøger sig kraftigt på. Hvilket jo må give en van Weert går hår i hovedet (i hans flotte manke) hvis det lykkes. Men Inge er IKKE færdig.
Kusk - Prica - Lucas
Ny højre back er toppioritet for mig nu.
Jeg savner Winsnes
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Vanvittig signing, hvis ellers han er i form og ikke bruger halvdelen af tiden hos fyssen.
Det bliver spændende at se, om der dukker mere op. Hvis det bliver tilfældet, har jeg svært ved lige at huske, hvornår vi sidst har hentet SÅ mange nye spillere.
Det bliver spændende at se, om der dukker mere op. Hvis det bliver tilfældet, har jeg svært ved lige at huske, hvornår vi sidst har hentet SÅ mange nye spillere.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Chris kiwomya? Han var nok mere over the Hill end sønderjyskes sats, men han lød da vild.gravballe skrev:Der var også ham negeren fra England der var på prøve sammen med zelinski? Som jeg husker det var han er stort navn dengang?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:41Strandli tæller vel også med. Hvis vi snakker klub karriere har du nok ret. De færreste har så mange kampe på cv’et i gode ligaer. Jeg tænkte primært på at vi har haft en del med landskampe på cv’et.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:36Som var ligeså profilerede? Altså Ståle var jo fantastisk, men havde kun en håndfuld kampe fra den andenbedste engelske række. Greven fik også lidt kampe i PL, men var ikke i nærheden af et gennembrud. Det var store transfers, men jeg syntes Hiljemarks CV lyder finere. Hvem glemmer jeg?Forza skrev: ↑5. okt 2020, 13:32Jeg synes nu vi har hentet mange skandinaviske navne der kan konkurrere om den titel, men han er uden tvivl en kæmpe signing.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 13:30I mit hjerte er Lucas nummer 1. Men ud fra CV kan jeg ikke lige se nogen der kommer ret tæt på.Hohenhaus Tenne skrev: ↑5. okt 2020, 13:21Er det i virkeligheden vores højst profilerede signing nogensinde?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert