Satans. Ellers en transfer jeg har advokeret for de sidste par år. Han ville passe godt ind, ikke være for dyr og være garanti for mål.
Men nej, lad os endelig være for fine til at få garanterede mål i truppen...
Satans. Ellers en transfer jeg har advokeret for de sidste par år. Han ville passe godt ind, ikke være for dyr og være garanti for mål.
Åh Gud! Nej tak

Jeg kan også sagtens undvære ham. Personligheden, alderen og staturen taler alle imod ham for mig.
Den slags kommer jo altid an på prisen. Hvis det var nul kroner i transfer og i beholder halvdelen af lønudgiften, så ville det give fin mening.

Alle angribere er egoistiske. Det er derfor de er angribere.

Helt enig med dig omkring Sorte slyngel. Spørgsmålet er nok om fcm vil slippe ham til os, nu hvor vi viser styrke på transfermarkedet. Hiljemark er en stærk transfer, og der skal ikke meget til, før vi kan blande os i top 3.Julgranen skrev: ↑5. okt 2020, 15:15Alle angribere er egoistiske. Det er derfor de er angribere.
Hvis ikke man kan forstå hvorfor han ville væk fra Silkeborg hvor ledelsen løj ham lige op i hovedet, så er man vist lidt tyndhudet.
Man kan ikke sælge sig som et spændende projekt, hvorefter man henter 4 1. div-spillere inden sæsonen starter, og stiller op til sæsonstart med et sekunda-hold.
Ronnie var en enmandshær, og det blev han nok træt af.
Han er til gengæld en af de bedste muligheder vi har, når det kommer til at være garanti for mål.
Han kender mange af spillerne, og det ville slutte cirklen i klubben hvor han fik hovedparten af sin fodboldopdragelse.
Fuldstændig enig.

Som Pastorius skriver er det i den grad økonomien der afgører om det er fornuftigt.
Hvis det skal være på den måde, tror jeg egentlig bare jeg holder mine informationer for mig selv fremover...