På transfermarkt tæller en indskiftning på 2 min. også som en kamp i det regnestykke du sætter op der, derfor gjorde jeg det op i reelle spilminutter. Men den er måske for svær at regne ud... Selvfølgelig er han en proven målscorer. Vi er enige om at Tom har en pæn statistik over 50 kampe med mål ca. hver 2. kamp. Det samme har Ronnie for 150 Superliga-kampe.raekkeettre skrev: ↑5. okt 2020, 20:35På Transfermarket står han til
4 mål i 16 kampe i superligaen for BIF?
4 mål i 12 kampe i superligaen for Esbjerg
1 mål i 14 kampe for Waasland-Beveren
5 mål i 14 kampe for Sarpsborg
2 mål i 18 kampe for Guningamp
6 mål i 15 kampe for FCM
Ved ikke hvor du får dine stats fra - men de tal er bestemt ikke en proven målscore. Han havde succes i Randers i et 2 mands angreb og så i SIF med 12 mål i 20 kampe.
Der er ingen der siger han ikke kan score mål - men jeg tror folk siger, at til den løn og til vores spillestil og så er han 31 - at man synes, inklusiv mig selv. At det ikke lige var sådan en jeg gerne vil have til AaB nu.
Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Når han siger at det ikke er klart at tage ind, så mener han afslutte - han bruger vendingen at det ikke er sådan at aftalen er klar til underskrift senere i afsnittet. Jeg er sikker på at vi har været meget tæt på, og det tyder at han har været enig med mig i at det kunne være et godt budBuzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 20:31Inge sagde tidligere i dag i Rishøj at det ikke stemmer at vi har budt på Ronni, og at det ikke var noget der "lå klart at tage ind". Så det lyder til den har været noget længere væk end hvad BT (og andre) påstår.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Men det er alt forsimplet at gøre det op på den måde. Alle får jo en bedre trackrecord, hvis du samler alle minutterne op i hele kampe. Det viser jo også, at hvis en spiller skal bruge 10 kampe til at spille 90 minutter, så skal han satme ikke have en stor kontrakt, for er han jo ikke fast mand. Og hvis ikke en kamp på 2 min. skal tælle med, så skal du jo også fraregne de "2 min.", hvor han scorer.Julgranen skrev: ↑5. okt 2020, 20:46På transfermarkt tæller en indskiftning på 2 min. også som en kamp i det regnestykke du sætter op der, derfor gjorde jeg det op i reelle spilminutter. Men den er måske for svær at regne ud... Selvfølgelig er han en proven målscorer. Vi er enige om at Tom har en pæn statistik over 50 kampe med mål ca. hver 2. kamp. Det samme har Ronnie for 150 Superliga-kampe.raekkeettre skrev: ↑5. okt 2020, 20:35På Transfermarket står han til
6 mål i 15 kampe for FCM
Ved ikke hvor du får dine stats fra - men de tal er bestemt ikke en proven målscore. Han havde succes i Randers i et 2 mands angreb og så i SIF med 12 mål i 20 kampe.
Der er ingen der siger han ikke kan score mål - men jeg tror folk siger, at til den løn og til vores spillestil og så er han 31 - at man synes, inklusiv mig selv. At det ikke lige var sådan en jeg gerne vil have til AaB nu.
Han har lavet mange mål, det anerkender alle. Men han vil ikke erobre en førsteangriberplads hos os af flere årsager - og så skal man ikke have 150-200.000 kr. om måneden.
- FlæskeFrank
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja ok, hvis de forrige tre hørte det modsatte, så er det nok mig der hører fejl. Min ører hører det dog stadig som "det stemmer ikke"Hanga skrev: ↑5. okt 2020, 20:38Helt enig, jeg hørte det som en indrømmelse af at han var på vores radar og fik fornemmelsen af at vi bestemt havde budt.Julgranen skrev: ↑5. okt 2020, 20:36Sådan hørte jeg det ikke. Han afviste ikke noget. Så har du i hvert fald hørt noget helt andet end jeg.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 20:31Inge sagde tidligere i dag i Rishøj at det ikke stemmer at vi har budt på Ronni, og at det ikke var noget der "lå klart at tage ind". Så det lyder til den har været noget længere væk end hvad BT (og andre) påstår.
https://youtu.be/y-GjjW2mTAE?t=361
Det er selvfølgelig akademisk nu. Det var mest også for at give håb til at Ronni ikke var en del af 50/50 kalkulen.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Alle kan jo udvælge statistikkerne så de passer til ens argumenter. Det er julgranen ekspert i.FlæskeFrank skrev: ↑5. okt 2020, 20:51Men det er alt forsimplet at gøre det op på den måde. Alle får jo en bedre trackrecord, hvis du samler alle minutterne op i hele kampe. Det viser jo også, at hvis en spiller skal bruge 10 kampe til at spille 90 minutter, så skal han satme ikke have en stor kontrakt, for er han jo ikke fast mand. Og hvis ikke en kamp på 2 min. skal tælle med, så skal du jo også fraregne de "2 min.", hvor han scorer.Julgranen skrev: ↑5. okt 2020, 20:46På transfermarkt tæller en indskiftning på 2 min. også som en kamp i det regnestykke du sætter op der, derfor gjorde jeg det op i reelle spilminutter. Men den er måske for svær at regne ud... Selvfølgelig er han en proven målscorer. Vi er enige om at Tom har en pæn statistik over 50 kampe med mål ca. hver 2. kamp. Det samme har Ronnie for 150 Superliga-kampe.raekkeettre skrev: ↑5. okt 2020, 20:35På Transfermarket står han til
6 mål i 15 kampe for FCM
Han har lavet mange mål, det anerkender alle. Men han vil ikke erobre en førsteangriberplads hos os af flere årsager - og så skal man ikke have 150-200.000 kr. om måneden.
Lad os nu bare blive enige om at vi var uenige om han skulle hentes. Handlen er alligevel aflyst
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Haha lav lige den statistik med Ole Gunnar Solskjær...så skal i sq se løjer..FlæskeFrank skrev: ↑5. okt 2020, 20:51Men det er alt forsimplet at gøre det op på den måde. Alle får jo en bedre trackrecord, hvis du samler alle minutterne op i hele kampe. Det viser jo også, at hvis en spiller skal bruge 10 kampe til at spille 90 minutter, så skal han satme ikke have en stor kontrakt, for er han jo ikke fast mand. Og hvis ikke en kamp på 2 min. skal tælle med, så skal du jo også fraregne de "2 min.", hvor han scorer.Julgranen skrev: ↑5. okt 2020, 20:46På transfermarkt tæller en indskiftning på 2 min. også som en kamp i det regnestykke du sætter op der, derfor gjorde jeg det op i reelle spilminutter. Men den er måske for svær at regne ud... Selvfølgelig er han en proven målscorer. Vi er enige om at Tom har en pæn statistik over 50 kampe med mål ca. hver 2. kamp. Det samme har Ronnie for 150 Superliga-kampe.raekkeettre skrev: ↑5. okt 2020, 20:35På Transfermarket står han til
6 mål i 15 kampe for FCM
Tom van Weert har spillet 64 kampe og scoret 21 mål, men mon ikke em 5-7 stykker er på straffespark.Julgranen skrev: ↑5. okt 2020, 20:48Når han siger at det ikke er klart at tage ind, så mener han afslutte - han bruger vendingen at det ikke er sådan at aftalen er klar til underskrift senere i afsnittet. Jeg er sikker på at vi har været meget tæt på, og det tyder at han har været enig med mig i at det kunne være et godt budBuzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 20:31Inge sagde tidligere i dag i Rishøj at det ikke stemmer at vi har budt på Ronni, og at det ikke var noget der "lå klart at tage ind". Så det lyder til den har været noget længere væk end hvad BT (og andre) påstår.![]()
Han sagde at det ikke stemmer vi har budt på Ronni til FCM, men at de havde snakket med hans agent (som meget vel kan have fået en minumumspris, eller ageret mellemmand.Stegosaurus skrev: ↑5. okt 2020, 20:37Jeg synes da IAO bekræftede, at vi HAVDE budt på Ronni?? Måske forstod jeg ikke helt hans norske.....Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 20:31Inge sagde tidligere i dag i Rishøj at det ikke stemmer at vi har budt på Ronni, og at det ikke var noget der "lå klart at tage ind". Så det lyder til den har været noget længere væk end hvad BT (og andre) påstår.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Han ikke på norsk. Etje..eller noget lignende udtaler han det.Julgranen skrev: ↑5. okt 2020, 20:43Han siger ikke IKKE, han siger noget andet.Buzz Killington skrev: ↑5. okt 2020, 20:31Inge sagde tidligere i dag i Rishøj at det ikke stemmer at vi har budt på Ronni, og at det ikke var noget der "lå klart at tage ind". Så det lyder til den har været noget længere væk end hvad BT (og andre) påstår.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg ved ikke hvad du ryger dernede i Middelfart, men de her indlæg kommer med jævne mellemrum fra dig. Fuldstændig virkelighedsfjern argumentation.FlæskeFrank skrev: ↑5. okt 2020, 20:51Men det er alt forsimplet at gøre det op på den måde. Alle får jo en bedre trackrecord, hvis du samler alle minutterne op i hele kampe. Det viser jo også, at hvis en spiller skal bruge 10 kampe til at spille 90 minutter, så skal han satme ikke have en stor kontrakt, for er han jo ikke fast mand. Og hvis ikke en kamp på 2 min. skal tælle med, så skal du jo også fraregne de "2 min.", hvor han scorer.
Hvorfor i alverden er det forsimplet at gøre mål op i den tid spilleren har på banen?
Jeg fjerner ikke kampe på 2 min. fra ligningen! Jeg lægger samtlige kampminutter sammen, så man får et realistisk billede af hvor lang tid spilleren skal bruge på banen pr. mål.
Der er intet forkert i det - men modsat får du ikke et retvisende billede, hvis du siger at en spiller har scoret 1 mål i 10 kampe, hvorefter det viser sig at han faktisk kun har spillet 120 min. fodbold.
Men det er ikke ensbetydende med at han taler sandt, på et tidspunkt hvor der åbenlyst er andre klubber med i billedet.
AaB sælger ikke nogen. Og henter ikke nogen, medmindre der opstår noget specielt.
Var der ikke en på salgsbrættet? KP?
------------------------------------------------
https://superstats.dk/maal/flest?vis=aktive
Superstats siger 20 mål i 53 kampe, og de opererer jo med samme parameter som jeg stiller op - mål pr. minutter man har spillet.
Hvordan er det med udlejninger, lukker vinduet også for det?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ja. Vores bedste bud er en, der er på fri eller her i de sidste timer pludselig kommer afsted på fri. Men der er jo mange andre klubber derude der tænker på samme måde - særligt dem der ikke ligefrem er øverst i fødekæden.
Ifølge BT, kan et slag af Højer, sætte gang i en intern rokade i superligaen. Mon de er ude efter Pallesen? 5 mill?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert