Buzz Killington skrev: ↑26. okt 2020, 22:25
Patmand skrev: ↑26. okt 2020, 22:09
Ibiza Polar skrev: ↑26. okt 2020, 21:05
Buzz Killington skrev: ↑26. okt 2020, 21:01
Ibiza Polar skrev: ↑26. okt 2020, 21:00
Buzz Killington skrev: ↑26. okt 2020, 20:57
Jamen det var da godt vi fik alle de udskiftninger folk skreg på. Det har slet ikke hængt sammen siden Børsting kom ud og det gik helt i kage efter Kusk kom ind... bare lige for at fortsætte den åndsvage diskussion.
Det hang jo heller ikke sammen inden.
Idiotisk at skifte i forsvarskæden og så beholde Okore derinde, når manden har været en omvandrende katastrofe i dag.
Kampen blev tabt længe inden de febrilske udskiftninger. Hvis du seriøst ikke kan se, Friis’ del i de her nederlag, så er det sgu op ad bakke.
Sig mig, hvor skriver jeg noget om Friis? Det var Friis der skiftede Kusk et al ind der gjorde at vi stod med for mange folk fremme. Selvfølgelig hænger den på Friis.
Glem det.
Du er jo bare i gang med dine evige ligegyldigheder, der bare handler om at være i opposition, så du kan få din aften til at gå. Du indtager en position, men vil derefter ikke stå ved det, og pludselig handler det om definitioner af ord.
Der er ikke så meget at grine af oven på sådan en røvdårlig kamp, men så er det rart at nogle trods alt finder nogle skarpe og rammende kommentarer frem.
Tilbage til kampen - det ER mærkværdigt at Friis spiller uden angribere. Vi har Van Weert der er en ganske habil Superliga-angriber og så er der hentet to nye angribere ind, og Børsting er stadig den foretrukne?
Det er en disposition der er meget svær at forstå.
Jeg kaldte det for lang tid siden; Friis er ikke en top-træner.
Manglende læseforståelse er hverken skarpt eller rammende, så måske ikke den bedste vogn at hægte dit mindreværdskompleks til Mr. indebrændt. Seriøst, er det 6-7 gang du har set dig nødsaget til at hive dig op efter en efterhånden 2 år gammel diskussion herinde? Jesus hvor ynkeligt mand.
Nå fint nok - handskerne er smidt og det passer mig egentlig fint.
Du er en ynkelig person. En rigtig internet-kriger der tilsyneladende ikke har andet at gå op i, end at tage utallige uendeligt lange diskussioner med brugerne af dette forum.
Har du lagt mærke til hvor mange gange du i dag har svaret noget i retning af "hvorfor spørger du mig om det?"
Du har følt dig misforstået hele aftenen...men folk er bare trætte af din indholdsløse, polemiske og kværulerende debat.
Det hele handler om form, definitioner på ord etc. for dig.
Prøv engang at forlad kælderen og bevæg dig ud i den virkelige verden. Der er faktisk mere i livet end din konstante søgen på ligegyldige stats, gamle interviews/udtalelser - og så det mest vanvittige; hvordan du sygeligt bruger timevis på at trevle gamle tråde igennem for at finde skyts til din evige kamp om en eller anden ligegyldig detalje. Ikke at forglemme din sygelige trang til at optræde som sherif herinde, noget som en ny bruger som Rosenberg oplevede: "du skriver på samme måde som en gammel bruger der blev banned bla bla bla".
Prøv at trække stikket ud til routeren, bare et par timer!