OK, board cop.Buzz Killington skrev: ↑28. okt 2020, 16:29Jeg aner ikke hvad du vil med det her. Galgenhumor er en form for joke. Jeg ved heller ikke hvor du vil hen mht. "seriøsiteten...". Evt. uddyb hvad du mener og hvorfor du mener det. Jeg får en fornemmelse af at det handler om alt muligt andet for dig, af en eller anden grund.R Rosenberg skrev: ↑28. okt 2020, 15:42Okay. Så er det bare mig, der fejlagtigt tolkede "det er en jøkes", som "det var en joke" og ikke som "det var et forsøg på galgenhumor". I stand corrected.Buzz Killington skrev: ↑28. okt 2020, 15:29Det var et forsøg på galgenhumor. Hvor er det modsætningsforhold som du syntes er til grin?R Rosenberg skrev: ↑28. okt 2020, 15:15Buzz Killington skrev: ↑27. okt 2020, 09:31Hvad er problemet? Vi har kun tabt til nummer 1 og 2 i sæsonen.
det er en jøkesSå, modsat hvad du postulerede i går, var det slet ikke en joke alligevel? Det er jo til grin.
PS. Du ved godt, hvem nummer 1 og 2 er, ikke? Bare lige I forhold til seriøsiteten af din argumentation.
*Insert tin foil hat*