Enig med jonas - det er sgu da ret indlysende hvad det er han glæder sig over. Lad nu være med at spille hellige.jonas386 skrev: ↑29. okt 2020, 10:09Jeg frygter ikke for min troværdighed herinde som sådan, men forlorne beklagelser synes jeg heller ikke, at man kommer særlig langt med.Buzz Killington skrev: ↑29. okt 2020, 10:00Der er ingen der tvinger dig til at skrive herinde. Så hvis du ikke kan afholde dig fra at juble over hans afgang (endda før du fandt ud af at situationen ikke var forværret), så kunne du jo bare lade være med at skrive - hvis du frygter for din troværdighed.jonas386 skrev: ↑29. okt 2020, 09:56Hvad er det i har det så hårdt over? Datterens situation er ikke forværret, og selvom det er en ærgerlig situation - og jeg ønsker familien al' held og lykke i fremtiden - så ændrer det ikke på, at jeg synes det er en fin nyhed at han stopper. At han gør det for at være mere sammen med datteren og familien har jeg al' respekt for, men det ville da være utroværdigt, hvis jeg pludselig begyndte at begræde mandens exit. Nu har jeg trods alt skabt mig åndssvagt i et halvt år, for at manden skulle ryge på porten.
Ville det være bedre eller værre, hvis han var fyret for dårlige resultater, men at datteren var i samme situation? Nu træffer han beslutningen selv, hvilket er prisværdigt og glædeligt som AaB fan.
Jeg ønsker naturligvis al' held og lykke til Friis og familien, og at de kommer igennem det her hurtigst muligt og uden komplikationer. Årsagen er ærgerlig, men har mig bekendt været uændret de sidste 8-9 måneder. Man kan sagtens have sympati for mandens situation, respekt for hans beslutning, men samtidig synes det er den bedste beslutning for AaB. Der er i min optik ingen modsætninger her.
Som sagt, så kan man godt have sympati for Friis og familien, og samtidig mene at beslutningen er den rigtige for AaB. Jeg forstår ikke, at det ene skulle udelukke det andet. Jeg er meget enig med Henriksen i indlægget ovenover.
Gnu/Lyngehoevding: Nu er det jo rimelig åbenlyst ikke datterens situation jeg synes er 'en fremragende nyhed'.
Som træner har Friis intet vist.